Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Tripadvisor
İstanbul
Paylaş
Gelen Kutusu
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (146)
Yorumları filtrele
146 sonuç
Gezgin puanı
83
38
9
8
8
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
83
38
9
8
8
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
2-7/146 yorum
Yorum Zamanı: 3 hafta önce mobil cihaz aracılığıyla

Uzun sürendir seyahatlerimde tercih ediyorum. Personel oldukça ilgili ve güleryüzlü , otel temiz ve kaliteli. Kapıda karşılayan personelden oda temizliği yapan personele kadar çok sıcak, samimi ve ilgili. Ayrıca otel yönetiminin surprizleri de çok başarılı. 10 üzerinden 10

Konaklama tarihi: Ocak 2020
Seyahat türü: İş için seyahat etti
Teşekkürler ademuyanik
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Konuk İlişkileri Müdürü Clariongoldenhorn - Clarion Hotel Golden Horn, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 hafta önce

Değerli Misafirimiz Adem Bey,

Zaman ayırıp değerli yorumlarınızı paylaşarak, Clarion Hotel Golden Horn’u tercih ve tavsiye ettiğiniz için teşekkür ederiz.

Beklentilerinizi karşılamayı başardığımızı öğrenmekten mutluluk duyduk. Sizin gibi değerli bir misafiri otelimizde ağırlıyor olmaktan ekibim ve kendi adıma çok mutluyum.

Otelimize göstermiş olduğunuz ilgiye teşekkür eder, konaklamanızın geri kalan kısmının harika geçmesini dileriz.

Saygılarımla,
Elif KANLIKUYU
Misafir İlişkileri Müdürü

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 3 hafta önce mobil cihaz aracılığıyla

Herkese öncelikle merhaba bu otel de 4 gece konakladım her otelde olduğu gibi minibar var odalarda ve bu minibarın içindekleri yerseniz ücret ödersiniz ama bunun bilgisini size vermiyorlar tamamen bir para tuzağı yazık günah bilgi verilsin insanlara bu konu hakkında böyle bir otele yakışmıyor kendinizi ucuzlatmışsınız tavsiye etmiyorum..

Konaklama tarihi: Ocak 2020
Seyahat türü: İş için seyahat etti
Teşekkürler minikSS
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yönetici Clariongoldenhorn - Clarion Hotel Golden Horn, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 hafta önce

Değerli Misafirimiz,

Clarion Hotel Golden Horn’da konaklamanız sonrasında değerlendirmelerinizi bildirdiğiniz için teşekkür ederiz.

Yaşamış olduğunuz sıkıntılar nedeni ile beklentinizin karşılanamadığını duymaktan, sizi otelimizle ilgili olumsuz bir izlenimle uğurlamış olmaktan büyük üzüntü duyduğumuzu bilmenizi isterim.

Bizlere bir fırsat daha vermeyi düşünürseniz, yaşamış olduğunuz olumsuz durumun Choice standartlarında olmadığını, kendimizi affettirebileceğimize ve unutulmaz anılarınız arasında yer alacak bir konaklama deneyimi sunacağımıza inancımız tam.

Özürlerimizi yinelerken, yorumlarınızın ekip arkadaşlarımızla paylaşıldığını belirtir, sizi en yakın zamanda tekrar otelimizde ağırlamak isteriz.

Saygılarımla,

Otel Yönetimi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
13 Ocak 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Rezervasyonuma özellikle balkonlu oda istememe rağmen balkonsuz ve üstüne carsaflari bozuk oda verdiler. Sorunu iletince ilk cevap yapacak bir şey yok. Resepsiyonda ilgi alaka yerlerde. Hemen iptal ettim başka yere gittim. Asla bir daha uğramam..

Konaklama tarihi: Ocak 2020
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler Timbaba
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Konuk İlişkileri Müdürü Clariongoldenhorn - Clarion Hotel Golden Horn, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 17 Ocak 2020

Sayın Değerli Misafirimiz,

Clarion Hotel Golden Horn’da konaklamanız sonrasında değerlendirmelerinizi bildirdiğiniz için teşekkür ederiz.

Beklentinizin karşılanamadığını duymaktan, sizi otelimizle ilgili olumsuz bir izlenimle uğurlamış olmaktan büyük üzüntü duyduğumuzu bilmenizi isterim.

Bizlere bir fırsat daha vermeyi düşünürseniz, yaşamış olduğunuz olumsuz durumun Choice standartlarında olmadığını, kendimizi affettirebileceğimize ve unutulmaz anılarınız arasında yer alacak bir konaklama deneyimi sunacağımıza inancımız tam. Otel yönetimi olarak sizlerden gelecek yorumları daha detaylı dinlemek ve konuları öğrenmek isteriz. Bununla ilgili olarak mail adresime direkt olarak mail gönderirseniz bizleri kendimizi geliştirmemiz adına bir fırsat vereceksiniz.

Özürlerimizi yinelerken, yorumlarınızın ekip arkadaşlarımızla paylaşıldığını belirtir, sizi en yakın zamanda tekrar otelimizde ağırlamak isteriz.

Saygılarımla,


email: elif.kanlikuyu@clariongoldenhorn.com
Elif KANLIKUYU
Misafir İlişkileri Müdürü

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
12 Ocak 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Normal standartlarda oda kahvaltı hizmeti veriyor kahvaltısı açık büfe ama küçük otel konum itibari ile Alibeyköy Cep otogarına yakın aynı zamanda taksime yakın otelde bilmiyorum belki de İstanbul’un genel yapısı böyle olabilir çok fazla Arap turist var ama sanırım özellikle bu oteli seçiyor olabilirler... Buarada otel tam Miniatürk ün tam karşısında ve Haliç manzaralı odaları mevcut... Bazı odaları ise ara kata bakan koridorda standart oda olarak geçiyor.. Fiyat birçok İstanbul oteli fiyatı İle aynı nerdeyse

Konaklama tarihi: Ocak 2020
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler pediatricsurgery_YC
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Konuk İlişkileri Müdürü Clariongoldenhorn - Clarion Hotel Golden Horn, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 13 Ocak 2020

Değerli Misafirimiz,

Zaman ayırıp değerli yorumlarınızı paylaşarak, Clarion Hotel Golden Horn’u tercih ve tavsiye ettiğiniz için teşekkür ederiz.

Beklentilerinizi karşılamayı başardığımızı öğrenmekten mutluluk duyduk.

Otelimize göstermiş olduğunuz ilgiye teşekkür eder, Clarion ailesi olarak sizleri en yakın zamanda tekrar otelimizde ağırlamak isteriz.

Saygılarımla,
Elif KANLIKUYU
Misafir İlişkileri Müdürü

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
5 Ocak 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Durunun Doğum Günün kutlu olsun Nice mutlu Senelere. Doğum günü münasebetiyle ailece geldiğimiz Clarion Hotel cafe çalışanlarına güler yuzluluklerinden ve ilgilerinden dolayı teşekürler. Herşey için teşekkür ederim.

Konaklama tarihi: Ocak 2020
Seyahat türü: Arkadaşlarıyla seyahat etti
Teşekkürler HakanK3432
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Konuk İlişkileri Müdürü Clariongoldenhorn - Clarion Hotel Golden Horn, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 6 Ocak 2020


Değerli Misafirimiz Hakan Bey,

Değerlendirmelerinizi bizimle paylaştığınız için öncelikle size teşekkür ederiz.
Bu mutlu doğum günü kutlaması için bizleri tercih ve tavsiye ettiğiniz için size ve yakınlarınıza ayrıca teşekkür ederiz.
Değerlendirmeleriniz neticesinde beklentilerinizi karşıladığımızı duyuyor olmak bizleri ayrıca mutlu etmiştir.
Sizleri en yakın zamanda tekrar Clarion Otel'de ağırlamak isteriz.

Saygılarımla,

Elif KANLIKUYU
Misafir İlişkileri Müdürü

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın