Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. TripAdvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
TripAdvisor
İstanbul
Paylaş
Gelen Kutusu
Ara
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (102)
Yorumları filtrele
102 sonuç
Gezgin puanı
57
30
7
4
4
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
57
30
7
4
4
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
2-7/102 yorum
Yorum Zamanı: 2 hafta önce mobil cihaz aracılığıyla

Bir gece konferans nedeniyle konakladığımız otel gayet konforlu geldi. Odalar geniş ve gayet temizdi. Sessiz bir gece geçirdik. Tek sıkıntı yemek çeşidi çok azdı ve olanlarda da lezzet eksikliği vardı. Kahvaltı da aynı şekilde çeşit yoktu. Bu eksikliği giderebilirlerse gayet güzel bir otel .

Konaklama tarihi: Kasım 2019
Seyahat türü: İş için seyahat etti
Teşekkürler 817emeli
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Konuk İlişkileri Müdürü Clariongoldenhorn - Clarion Hotel Golden Horn, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 2 hafta önce


Değerli Misafirimiz,

Zaman ayırıp değerli yorumlarınızı paylaşarak, Clarion Hotel Golden Horn’u tercih ve tavsiye ettiğiniz için teşekkür ederiz.
Beklentilerinizin kahvaltı ve yemek konusunda tam anlamıyla karşılanmadığını duyuyor olmaktan üzgünüz. Yorumlarınızın her birinin bizlere için ne denli önemli olduğunun bilincinde olup, yorumlarınızı otelimizin ilgili birimleriyle paylaştığımızı ve kendimizi geliştirmek adına bizlere fırsat sunduğunuz için sizlere ekibim ve kendi adıma ayrıca teşekkürlerimi sunuyorum.
Otelimize göstermiş olduğunuz ilgiye teşekkür eder, sizleri en yakın zamanda tekrar otelimizde ağırlamak isteriz.

Saygılarımla,
Elif Kanlıkuyu
Guest Relations Manager

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
26 Ağustos 2019 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

İstanbul merkeze çok yakın ama sakin sessiz çok keyifli manzaralı yeni yapılmış güzel bir işletmeci mevcut .. Harika Yemekleri olan restoran kafesi de mevcut.. otopark sorunu yok.. Yemekleri sunumları şahane.. kızımda bayıldı ..

Konaklama tarihi: Ağustos 2019
Seyahat türü: İş için seyahat etti
4  Teşekkürler maviada48
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Konuk İlişkileri Müdürü Clariongoldenhorn - Clarion Hotel Golden Horn, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 10 Eylül 2019

Değerli Misafirimiz,

Clarion Hotel Golden Horn’da konaklamanız sonrasında değerlendirmelerinizi bildirdiğiniz için teşekkür ederiz.

Beklentilerinizi karşılamayı başardığımızı öğrenmekten mutluluk duyduk. Restaurant bölümünde sunulan hizmet ve yemekleri beğenmiş olmanızdan bizlerde çok mutlu olduk ve keyif aldık. Güzel yorumlarınız tüm ekip arkadaşlarımızla paylaşılmıştır ve yorumlarınız bizlerin işimize olan sevgi ve saygımızı artırmada üstün motive kaynağı sağlamaktadır.

Otelimize göstermiş olduğunuz ilgiye teşekkür eder, sizleri en yakın zamanda tekrar otelimizde ağırlamak isteriz.

Saygılarımla

Elif Kanlıkuyu
Guest Relations Manager

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
22 Nisan 2019 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

İstanbul a ikinci gelişim İlk kez burada kalıyorum Hiç yabancılık çekmedik, Özellikle Bengi Han Hanıma Çok Teşekkür ediyorum. İstanbul’da kalına bilecek Eşi benzeri olmayan otellerden bir tanesi kendinizi özel hissedeceksiniz emin olabilirsiniz.

Konaklama tarihi: Nisan 2019
Seyahat türü: İş için seyahat etti
Teşekkürler hibrahimcyr
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Konuk İlişkileri Müdürü clariongh - Clarion Hotel Golden Horn, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 23 Nisan 2019


Sayın hibrahimcyr,


Clarion Hotel Golden Horn’u son ziyaretinizden sonra vaktinizi ayırarak TripAdvisor üzerinden otelimiz hakkında yapmış olduğunuz nazik değerlendirmeniz için teşekkür ederiz.

Otel ve tüm ekip olarak hedefimiz sizin genel memnuniyetinizdir. Bununla birlikte bulunmuş olduğunuz değerlendirmeler için müteşekkiriz. Olumlu yorumlarınızı almak bizi motive ederken, başarılı yolda olduğumuzu işaret etmekte ve kaliteli hizmet anlayışımızı, Türk misafirperverliğini başarıyla yansıttığımızı göstermektedir.

Sizi yakın zamanda otelimizde tekrar ağırlamak bizi onurlandıracak ve mutlu edecektir.


Saygılarımızla,

Bengi Han
Misafir İlişkileri Müdürü
Guest Relations Manager

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
27 Ocak 2019 tarihinde yorum yapıldı

Otel güzel, yataklar yastıklar yummuşacık ve odalar tertemiz bu konularda hiçbir sıkıntı yok zaten. Başıma talihsiz bir olay geldi, valizimi koyduğum köşede Güney Afrika'ya gidecek bir grubun valizleri gelmiş ve gruptan biri de benim valizi alıp gitmiş. Öğrenince tabi şaka falan sandım başta. Müdür Serhat Bey çok endişelendi ilgilendi, hemen kameradan bakıldı ve vale ayarlayıp birlikte havaalanına gittik. Ben nispeten kolay olacağını sanıyordum fakat tam 4 saat boyunca yanımda gelen vale çocukla (ismi Ertuğrul) şu köşe senin bu köşe benim koştuk durduk. Ben sinirden ağlamaktan bir hal olmuşum oradaki görevliler nasıl daha az iş yaparım hesabını yapıyor, polisler bile ilgilenmiyor, Ertuğrul hem benimle koştu, hem derdimi en az 20 kere 20 farklı kişiye anlattı hem de bir yandan benim moralimi düzeltmeye çalıştı. Yani bu kadar rezil geçen bir akşam (tabi valizin de bulunmasının etkisiyle) ancak bu kadar güzel sonlanabilirdi. Daha sonrasında ise eksiğim olup olmadığı soruldu, yöneticiler görüşmek istediler herhangi bir sorun var mı diye. Onlar da gerçekten çok tatlı insanlar. Kesinlikle tavsiye ederim bu oteli her şeyiyle çok güzel. Çektiğim sıkıntılardan dolayı daha güzel bir oda vermeyi de ihmal etmediler. Temizlik, konfor gibi konularda zaten sıkıntı yaşamazsınız, fakat başka bir konuda sıkıntı yaşayacak olursanız da bu durumu düzeltmek için ellerinden geleni yapacaklarına emin olabilirsiniz. İstanbul'da kalacak olursam tercih ederim tekrar.

Konaklama tarihi: Ocak 2019
  • Seyahat türü: İş için seyahat etti
    • Yer
    • Temizlik
    • Hizmet
Teşekkürler nesln
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Konuk İlişkileri Müdürü clariongh - Clarion Hotel Golden Horn, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 29 Ocak 2019

Sayın nesln,


Clarion Hotel Golden Horn’u son ziyaretinizden sonra vaktinizi ayırarak TripAdvisor üzerinden otelimiz hakkında yapmış olduğunuz nazik değerlendirmeniz için teşekkür ederiz.

Otel ve tüm ekip olarak hedefimiz sizin genel memnuniyetinizdir. Bununla birlikte bulunmuş olduğunuz değerlendirmeler için müteşekkiriz. Olumlu yorumlarınızı almak bizi motive ederken, başarılı yolda olduğumuzu işaret etmekte ve kaliteli hizmet anlayışımızı, Türk misafirperverliğini başarıyla yansıttığımızı göstermektedir.

Sizi yakın zamanda otelimizde tekrar ağırlamak bizi onurlandıracak ve mutlu edecektir.


Saygılarımızla,

Bengi Han
Misafir İlişkileri Müdürü
Guest Relations Manager

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
24 Ocak 2019 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Güzel bir hotel en önemlisi odalari temiz ve gayet genis, personel güleryüzlü. Acik büfesi cok genis olmasada yemekleri lezzetli diyebiliriz. Restoran biraz daha genis olabilirdi. Restoran calisanlari cok basarili ve ilgili, ve alan temiz tutuluyor.

Konaklama tarihi: Ocak 2019
Seyahat türü: İş için seyahat etti
Teşekkürler Gy_Tba
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Konuk İlişkileri Müdürü clariongh - Clarion Hotel Golden Horn, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 24 Ocak 2019

Sayın TugbaG90,


Clarion Hotel Golden Horn’u son ziyaretinizden sonra vaktinizi ayırarak TripAdvisor üzerinden otelimiz hakkında yapmış olduğunuz nazik değerlendirmeniz için teşekkür ederiz.

Otel ve tüm ekip olarak hedefimiz sizin genel memnuniyetinizdir. Bununla birlikte bulunmuş olduğunuz değerlendirmeler için müteşekkiriz. Olumlu yorumlarınızı almak bizi motive ederken, başarılı yolda olduğumuzu işaret etmekte ve kaliteli hizmet anlayışımızı, Türk misafirperverliğini başarıyla yansıttığımızı göstermektedir.

Sizi yakın zamanda otelimizde tekrar ağırlamak bizi onurlandıracak ve mutlu edecektir.


Saygılarımızla,

Bengi Han
Misafir İlişkileri Müdürü
Guest Relations Manager

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın