Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. TripAdvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
TripAdvisor
İstanbul
Paylaş
Gelen Kutusu
Ara
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (102)
Yorumları filtrele
102 sonuç
Gezgin puanı
57
30
7
4
4
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
57
30
7
4
4
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
5-10/102 yorum
27 Ocak 2019 tarihinde yorum yapıldı

Otel güzel, yataklar yastıklar yummuşacık ve odalar tertemiz bu konularda hiçbir sıkıntı yok zaten. Başıma talihsiz bir olay geldi, valizimi koyduğum köşede Güney Afrika'ya gidecek bir grubun valizleri gelmiş ve gruptan biri de benim valizi alıp gitmiş. Öğrenince tabi şaka falan sandım başta. Müdür Serhat Bey çok endişelendi ilgilendi, hemen kameradan bakıldı ve vale ayarlayıp birlikte havaalanına gittik. Ben nispeten kolay olacağını sanıyordum fakat tam 4 saat boyunca yanımda gelen vale çocukla (ismi Ertuğrul) şu köşe senin bu köşe benim koştuk durduk. Ben sinirden ağlamaktan bir hal olmuşum oradaki görevliler nasıl daha az iş yaparım hesabını yapıyor, polisler bile ilgilenmiyor, Ertuğrul hem benimle koştu, hem derdimi en az 20 kere 20 farklı kişiye anlattı hem de bir yandan benim moralimi düzeltmeye çalıştı. Yani bu kadar rezil geçen bir akşam (tabi valizin de bulunmasının etkisiyle) ancak bu kadar güzel sonlanabilirdi. Daha sonrasında ise eksiğim olup olmadığı soruldu, yöneticiler görüşmek istediler herhangi bir sorun var mı diye. Onlar da gerçekten çok tatlı insanlar. Kesinlikle tavsiye ederim bu oteli her şeyiyle çok güzel. Çektiğim sıkıntılardan dolayı daha güzel bir oda vermeyi de ihmal etmediler. Temizlik, konfor gibi konularda zaten sıkıntı yaşamazsınız, fakat başka bir konuda sıkıntı yaşayacak olursanız da bu durumu düzeltmek için ellerinden geleni yapacaklarına emin olabilirsiniz. İstanbul'da kalacak olursam tercih ederim tekrar.

Konaklama tarihi: Ocak 2019
  • Seyahat türü: İş için seyahat etti
    • Yer
    • Temizlik
    • Hizmet
Teşekkürler nesln
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Konuk İlişkileri Müdürü clariongh - Clarion Hotel Golden Horn, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 29 Ocak 2019

Sayın nesln,


Clarion Hotel Golden Horn’u son ziyaretinizden sonra vaktinizi ayırarak TripAdvisor üzerinden otelimiz hakkında yapmış olduğunuz nazik değerlendirmeniz için teşekkür ederiz.

Otel ve tüm ekip olarak hedefimiz sizin genel memnuniyetinizdir. Bununla birlikte bulunmuş olduğunuz değerlendirmeler için müteşekkiriz. Olumlu yorumlarınızı almak bizi motive ederken, başarılı yolda olduğumuzu işaret etmekte ve kaliteli hizmet anlayışımızı, Türk misafirperverliğini başarıyla yansıttığımızı göstermektedir.

Sizi yakın zamanda otelimizde tekrar ağırlamak bizi onurlandıracak ve mutlu edecektir.


Saygılarımızla,

Bengi Han
Misafir İlişkileri Müdürü
Guest Relations Manager

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
24 Ocak 2019 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Güzel bir hotel en önemlisi odalari temiz ve gayet genis, personel güleryüzlü. Acik büfesi cok genis olmasada yemekleri lezzetli diyebiliriz. Restoran biraz daha genis olabilirdi. Restoran calisanlari cok basarili ve ilgili, ve alan temiz tutuluyor.

Konaklama tarihi: Ocak 2019
Seyahat türü: İş için seyahat etti
Teşekkürler Gy_Tba
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Konuk İlişkileri Müdürü clariongh - Clarion Hotel Golden Horn, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 24 Ocak 2019

Sayın TugbaG90,


Clarion Hotel Golden Horn’u son ziyaretinizden sonra vaktinizi ayırarak TripAdvisor üzerinden otelimiz hakkında yapmış olduğunuz nazik değerlendirmeniz için teşekkür ederiz.

Otel ve tüm ekip olarak hedefimiz sizin genel memnuniyetinizdir. Bununla birlikte bulunmuş olduğunuz değerlendirmeler için müteşekkiriz. Olumlu yorumlarınızı almak bizi motive ederken, başarılı yolda olduğumuzu işaret etmekte ve kaliteli hizmet anlayışımızı, Türk misafirperverliğini başarıyla yansıttığımızı göstermektedir.

Sizi yakın zamanda otelimizde tekrar ağırlamak bizi onurlandıracak ve mutlu edecektir.


Saygılarımızla,

Bengi Han
Misafir İlişkileri Müdürü
Guest Relations Manager

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
21 Ocak 2019 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Otel genel olarak tertemiz. Yalnızca yemeklerde sebzelere biraz daha dikkat edilmeli. Onun dışında oda temizliği ve diğer her şey çok güzel. Manzara da fena değil. İç açıcı. Tavsiye edilir ya da bir daha tercih edilebilir.

Konaklama tarihi: Ocak 2019
Seyahat türü: Arkadaşlarıyla seyahat etti
1  Teşekkürler ezgiatesin
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Konuk İlişkileri Müdürü clariongh - Clarion Hotel Golden Horn, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 22 Ocak 2019


Sayın ezgiatesin,


Clarion Hotel Golden Horn’u son ziyaretinizden sonra vaktinizi ayırarak TripAdvisor üzerinden otelimiz hakkında yapmış olduğunuz nazik değerlendirmeniz için teşekkür ederiz.

Otel ve tüm ekip olarak hedefimiz sizin genel memnuniyetinizdir. Bununla birlikte bulunmuş olduğunuz değerlendirmeler için müteşekkiriz. Olumlu yorumlarınızı almak bizi motive ederken, başarılı yolda olduğumuzu işaret etmekte ve kaliteli hizmet anlayışımızı, Türk misafirperverliğini başarıyla yansıttığımızı göstermektedir. Olumsuzlar ise kendimizi geliştirmemiz için bize ışık tutmaktadır. Yemeklerimiz ile ilgili bize daha ayrıntılı bilgi verebilirseniz, gerekli eğitimleri daha hızlı şekilde verip, geliştirmeleri de daha başarılı bir şekilde uygulayabiliriz.

Sizi otelimizde tekrar görme fırsatı bulduğumuzda, sizi daha gelişmiş hizmet kalitemiz ve Türk konukseverliğiyle misafir etmekten mutluluk duyacağız.


Saygılarımızla,

Bengi Han
Misafir İlişkileri Müdürü
Guest Relations Manager
Bengi.han@clariongoldenhorn.com


Sizi yakın zamanda otelimizde tekrar ağırlamak bizi onurlandıracak ve mutlu edecektir.


Saygılarımızla,

Bengi Han
Misafir İlişkileri Müdürü
Guest Relations Manager

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
19 Ocak 2019 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Başlıkta da belirttiğim gibi otelin temizliğini çok beğendim gittiğim bir çok otelden daha üst seviyedi. Kahvaltı güzeldi fakat akşam yemek çeşitleri az ve 3 gece boyunca her akşam tavuk çıktı. Bu bence bu otele yakışmadı. Ama benim için en önemli nokta temizlik olduğu için bu yıldızları haketti, tavsiye edilir.

Konaklama tarihi: Ocak 2019
Seyahat türü: İş için seyahat etti
Teşekkürler Saizhen
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Konuk İlişkileri Müdürü clariongh - Clarion Hotel Golden Horn, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 22 Ocak 2019


Sayın Saizhen,


Öncelikle vakit ayırıp, Clarion Golden Horn Hotel’ deki konaklamanız süresince yaşadığınız deneyim ve düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederiz.

Tripadvisor üzeriden yapmış olduğunuz geribildirimlerinizden yola çıktığımızda üzülerek, yemeklerimiz ile ilgili beklentilerinizi karşılayamadığımızı fark ettik.

Siz değerli misafirlerimizin memnuniyetini sağlamak ve hizmet beklentilerinin ötesine geçmek, otelimizin ve ekibimizin en önemli amacıdır. Bu nedenle otelimizdeki konaklamanız esnasında sebebiyet verdiğimiz rahatsızlıktan dolayı üzüntü ve özürlerimizi sunarız...

Bununla birlikte bulunmuş olduğunuz olumlu değerlendirmeler için müteşekkiriz. Olumlu yorumlarınızı almak bizi motive ederken, başarılı yolda olduğumuzu işaret etmekte ve kaliteli hizmet anlayışımızı, Türk misafirperverliğini başarıyla yansıttığımızı göstermektedir.

Sizi otelimizde tekrar görme fırsatı bulduğumuzda, sizi daha gelişmiş hizmet kalitemiz ve Türk konukseverliğiyle misafir etmekten mutluluk duyacağız.


Saygılarımızla,

Bengi Han
Misafir İlişkileri Müdürü
Guest Relations Manager
Bengi.han@clariongoldenhorn.com

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
16 Ocak 2019 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Her türlü otel ihtiyacınız için tercih edebileceğiniz, eşsiz Haliç manzarasında günün yorgunluğunu atabileceğiniz ve yine bu mükemmel manzarada güne harika bir kahvaltı ile başlayabileceğiniz bir otel. Personelin sıcak yaklaşımı ve otelin temizliği ile kendinizi evinizde gibi rahat hissedebilirsiniz.
Vermiş olduğunuz hizmet için Teşekkürler.

Konaklama tarihi: Ocak 2019
Seyahat türü: İş için seyahat etti
Teşekkürler burhanataer
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Konuk İlişkileri Müdürü clariongh - Clarion Hotel Golden Horn, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 17 Ocak 2019

Sayın burhanataer,


Clarion Hotel Golden Horn’u son ziyaretinizden sonra vaktinizi ayırarak Trip Advisor üzerinden otelimiz hakkında yapmış olduğunuz nazik değerlendirmeniz için teşekkür ederiz.

Otel ve tüm ekip olarak hedefimiz sizin genel memnuniyetinizdir. Bununla birlikte bulunmuş olduğunuz değerlendirmeler için müteşekkiriz. Olumlu yorumlarınızı almak bizi motive ederken, başarılı yolda olduğumuzu işaret etmekte ve kaliteli hizmet anlayışımızı, Türk misafirperverliğini başarıyla yansıttığımızı göstermektedir.

Sizi yakın zamanda otelimizde tekrar ağırlamak bizi onurlandıracak ve mutlu edecektir.


Saygılarımızla,

Bengi Han
Misafir İlişkileri Müdürü
Guest Relations Manager

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın