Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (514)
Yorumları filtrele
514 sonuç
Gezgin puanı
396
62
30
9
17
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
396
62
30
9
17
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
22-27/514 yorum
17 Eylül 2019 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Otel konumu ve mimarisi sayesinde çok keyifli bir deniz manzarasına sahip ve en önemlisi o bölgede bulunan nadir balkonlu otellerden birisi.Üst katlardaki deniz manzaralı odaları tercih etmenizi tavsiye ederim.Sadece odanızın balkonunda oturup kahvenizi içmek bile başlı başına büyük bir keyif.Otel çok temiz,odalar konforlu yatak ve yastıklar çok rahat.Odalarda Nespresso makinası var ve sıcak içecek ikram çeşitleri oldukça bol.Havuz ve SPA kısmında her şey en ince ayrıntısına kadar düşünülmüş.Kahvaltı temiz,lezzetli ve çeşit bol kahvaltı salonu havuza ve denize bakıyor gayet hoş.
Ancak benim için en önemlisi çalışanları-özellikle rezervasyon ve resepsiyon çalışanları olmak üzere ben hiçbir otelde bu kadar güleryüzlü bu kadar profesyonel,yardımsever ve işini severek yaptığı belli olan bir ekip görmedim.Bu ekibi oluşturup koruyabilmek ayrıca bir başarı.Defalarca konakladım ve her seferinde aynı misafirperverlikle ağırlandım,her konaklamamda bana kendimi adeta evimde hissettirdiler.
Özellikle rezervasyondan Angeliki hn.ve resepsiyondan Kaan Bey e profesyonel tavırları,ilgileri ve tüm konaklamalarımdaki yardımları için ayrıca teşekkür etmek isterim.
Güzel vakit geçirmek ve kendini şımartmak için kesinlikle doğru adres,herkese tavsiye ederim.
Teşekkürler Radisson Blu ailesi...

Konaklama tarihi: Eylül 2019
Teşekkürler Secills
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Guest Relations Manager RadissonBluOttomare - Radisson Blu Hotel Istanbul Ottomare, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 17 Eylül 2019

Sayın Secil ,

Otelimizin bu güzel incelemesini paylaştığınız için çok teşekkür ederiz.

Otelimizdeki genel deneyiminizin beklentilerinizi, ekip üyelerimizin güleryüzlülüğünü, sunduğumuz hizmetleri karşıladığını duymak bizi çok mutlu etti.

Değerli zamanınızı ayırdığınız ve çok nazik düşüncelerinizi bizimle paylaştığınız için tekrar teşekkür ederiz.

Saygılarımla ,

Jihane Ahmid
Misafir İlişkileri Temsilcisi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
5 Eylül 2019 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Eşimle Otelde 2 gece kaldık.Odalar gayet temiz ve rahattı.Spa bölümünden faydalanma şansı buldum. Herşey en ince ayrıntısına kadar düşünülmüştü.Çalışanlar gayet sıcak ve profesyoneldi.Şımartılmak isteyenler için masajıyla,havuzuyla gayet güzel bir yer.

Konaklama tarihi: Eylül 2019
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler tunayla
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Guest Relations Manager RadissonBluOttomare - Radisson Blu Hotel Istanbul Ottomare, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 6 Eylül 2019

Sayın tunayla

Radisson Blu Hotel, Istanbul Ottomare gerceklestirdiğiniz seyahat süresince adresiniz olarak Otelimizi tercih ettiğiniz ve hizmetlerimizden duyduğunuz memnuniyeti bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz.
Bir başka seyahatinizde size tekrar hizmet vermekten mutluluk duyacağımızı belirtmek isteriz.

Saygılarımızla,
Jihane Ahmid
Guest Relations Representative

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
17 Ağustos 2019 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Temmuz ayında 2 gece konakladım. Personel güler yüzlü, odalar ferah, yatak rahat ve kahvaltı hoştu.

Olumsuz yönlere gelince bina ve oda tamamen mimari anlamda zayıf ve kullanışsız. Odadaki lavabo kenarı, parke alanda, su gelmesinden dolayı parkeler kabarmıştı. Duş ise bi türlü tam ayarlanamıyordu. Klima kontrol paneli arada çalışmıyordu.
Otele gelince lobide ameliyatlı, sağlık turizmi için gelen bir sürü yabancı vardı ki bunlar muhtemelen rezidans tarafının misafirleriydi, yaralı bereli tipleri göre göre otel mi acil servis mi çözemedim. Yol tarafı odalar çok gürültülüydü. Yabancı bir sürü tip havuzda elbiselerle yüzüyordu. Bi şamyerleri eksikti işin açığı. Lobide hafiften karanlık tipli abiler paso küfürlü konuşuyordu. Kim olduklarını sorunca nargile içmeye geldiklerini kafe müşterisi olduklarını öğrendim. Otel bu tedirgin edici durum yüzünden tam nargile kafeye dönmüştü ki bu durum otelin huzurlu ortamını gölgeliyordu. Rezidans tarafının mülk sahipleri ile otel müşterileri çok iç içeydi. Odaların temizliği eh işte denecek düzeydeydi.
Işin açığı marka ile uyuşmayan bir havası vardı otelin. Üstelik üst sınıf fiyattaki bir otele bu durum hiç yakışmıyordu. Tavsiye etmem işin açığı. Bir işletmenin finansal takıntılarla ve mimari anlamda kullanışlı olmaktan uzak bir şekilde nasıl heba edileceğinin örneği olmuş bir işletme bence. Yinede olumlu yanları için teşekkür ederim. Olumsuzlukları ise düzeltmeleri ümidiyle.

Konaklama tarihi: Temmuz 2019
Seyahat türü: İş için seyahat etti
2  Teşekkürler aligalipk2016
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Guest Relations Manager RadissonBluOttomare - Radisson Blu Hotel Istanbul Ottomare, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 19 Ağustos 2019

Değerli Misafirimiz,

Değerli yorumunuz ve detaylı değerlendirmeniz için teşekkür ederim.

Belirtmiş olduğunuz hususlar ile ilgili yönetim ekibimiz direk bilgilendirilmiş ve eksik görülen bölümler için aksiyon planları hazırlanmıştır.

Global bir işletme olarak tüm dinlere ve inanç gruplarına saygı duymaktayız.

Farklı kültür ve farklı toplumlardan gelen misafirlerimizin kendi tarzlarında ki tercihlerini asla ve asla yargılamamaktayız.

Ayrıca rezidans veya dışardan bir misafir ayrımımızın da olmadığını bildirimek isterim.

Genel adap kurallarına uyan;diğer misafirlerimize,çalışanlarımıza herhangi bir rahatsızlık vermeyen herkes bizlerin en tabii misafiridir.

Bu vesile ile yapmış olduğunuz değerlendirme için tekrar teşekkür eder, bir sonraki Istanbul seyehatinizde bizleri tekrardan tercih etmenizi en içten dileklerimle arzu ederim.

Saygılarımla,
Jihane Ahmid
Guest Relations Representative

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
28 Mayıs 2019 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Oteli 4. Kez tercih ediyoruz ve Hiçbir sorun yaşamadık. Restorant memnuniyeti yüksek İftar menüsü lezzetli ve oldukça yeterli. Personel ilgi düzeyi yüksek ve sürekli olarak sıcak hissettiriyorlar. Herşey için teşekkürler.

Konaklama tarihi: Mayıs 2019
Seyahat türü: Arkadaşlarıyla seyahat etti
Teşekkürler 991ferhata
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Guest Relations Manager RadissonBluOttomare - Radisson Blu Hotel Istanbul Ottomare, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 29 Mayıs 2019

Sayın Ferhat bey,

Değerli zamanınızdan ayırıp paylaştığınız nazik ve pozitif geri bildirimiz için çok teşekkür ederiz. Restoranımız ve servisimize yönelik olumlu düşünceleriniz ve sözleriniz bizi çok mutlu etti.
Sizi her zamanki güler yüzümüz ve benzersiz hizmet kalitemizle otelimizde tekrar görebilmek ümidiyle.

Saygılarımla.
Jihane Ahmid
Guest Relations Representative

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
14 Mayıs 2019 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

2 gun boyunca fethiye belediye basketbol takimi olarak konakladik.yemekler odalar loby personel otelin manzarasi konumu mukemmel.ozellikle jihane hanima tesekkurler.guler yuzuyle cok ilgili ve alakaliydi bizimle.raddison blu aileaine tesekkurler.

Konaklama tarihi: Mayıs 2019
Seyahat türü: İş için seyahat etti
Teşekkürler guvo13
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Guest Relations Manager RadissonBluOttomare - Radisson Blu Hotel Istanbul Ottomare, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 14 Mayıs 2019

Sevgili Güvenç,

Radisson blu hotel istanbul ottomare'i seçtiğiniz için teşekkür ederiz.
Tecrübenizi ve geri bildirimlerinizi öğrenmekten çok mutluyuz.
En önemlisi, radisson blu ottomare ekibinin tamamı, kaldığınız birkaç gün boyunca sizi ve ekibinizi ağırlamaktan onur duymaktadır.
ve nazik sözleriniz için teşekkür ederiz.

En yakın gelecekte sizi tekrar ağırlamayı umuyoruz.

Saygılarımla
jihane ahmid
misafir ilişkileri temsilcisi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın