Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Ortaklar tarafından yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını etkiler. Ayrıca öne çıkarılan veya sponsorlu işletmelerin yer aldığı sıralamalarda ortakların ödemeleri, listelenen konaklama yerlerinin sırasını da etkileyebilir.
Yorumlar (598)
Yorumları filtrele
598 sonuç
Gezgin puanı
106
261
160
46
25
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
106
261
160
46
25
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
1-6/598 yorum
31 Ocak 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Genel yorumlar iyi gorundugu için 6 günlük iş seyahatimizde tercih ettik pişman olduk.
Otel zaten saç ektirmeye gelen orta dogulu herşeyi tam olup sadece sacının eksik olduguna inanan adamlar diyarına dönüşmüş.
Agır bir lagım kokusu var. Bu koku bazen asansörde bazen banyonda bazende odanda karşına çıkıyor. Tv de cok özel göz bozma modu var. 15dk dan sonra izleyecek göz bırakmıyor.

Aksam acık büfe kötü, sabah kahvaltı orta ala carte da pizza denedim idare ederdi!

Bir daha gitmem!

Konaklama tarihi: Ocak 2020
Seyahat türü: İş için seyahat etti
Teşekkürler keremcans
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Konuk İlişkileri Müdürü Meltem T - Holiday Inn İstanbul Airport, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 2 Şubat 2020

Sayın KEREMCANS,

Otelimizdeki misafir memnuniyetini daha yüksek seviyelere çıkarmak için sizlerin kıymetli zamanını ayırıp, değerli görüşlerinizi bildirmesi bizim için çok kıymetli ve çok önemlidir.

Bildirmiş olduğunuz husus ve yapmış olduğunuz puanlamaya istinaden gerekli departman ve kişiler bilgilendirilecek olup, sizin ve bir başka misafirimizin bir daha böyle bir aksaklık yaşanmaması için gereken tüm önlemler alınacaktır.

Saygılarımla
Meltem Topçam Ateş
Misafir İlişkileri Yetkilisi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
19 Ocak 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Ortanın biraz üstü diyebilirim.
Olumsuz olarak tuvaletler kokuyordu ve Duşakabin su kaçırıyor. Oda televizyonu çok kötüydü.
Oda temizliği fena değildi.
Yemekler iyi denilebilir. Garsonlar biraz ilgisiz.
Kahvaltı zengindi.

Konaklama tarihi: Ocak 2020
Seyahat türü: İş için seyahat etti
Teşekkürler okanil33
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Konuk İlişkileri Müdürü Meltem T - Holiday Inn İstanbul Airport, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 22 Ocak 2020

Sayın OKANIL33,

Otelimizdeki misafir memnuniyetini daha yüksek seviyelere çıkarmak için sizlerin kıymetli zamanını ayırıp anket doldurması ve değerli görüşlerinizi bildirmesi bizim için çok kıymetli ve çok önemlidir.

Bildirmiş olduğunuz hususlarda gerekli departman ve kişiler bilgilendirilmiş olup, sizin ve bir başka misafirimizin bir daha böyle bir aksaklık yaşanmaması için gereken tüm önlemler alınacaktır.

Sizleri tekrar aramızda görmekten mutluluk duyacağız.

Saygılarımla
Meltem Topçam Ateş
Misafir İlişkileri Yetkilisi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
17 Aralık 2019 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Temizlik konusunda bir sıkıntı yok. Odalar oldukça geniş. Televizyon bu genişliğe göre oldukça küçük kalıyor sadece. Kahvaltısı yeterli. Konum olarak bir çok yere rahatlıkla ulaşabileceğiniz bir yerde

Konaklama tarihi: Aralık 2019
Seyahat türü: İş için seyahat etti
Teşekkürler mustafabera
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Konuk İlişkileri Müdürü Meltem T - Holiday Inn İstanbul Airport, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 18 Aralık 2019

Sayın MUSTAFABERA,

Otelimizdeki misafir memnuniyetini daha yüksek seviyelere çıkarmak için sizlerin kıymetli zamanını ayırıp anket doldurması ve değerli görüşlerinizi bildirmesi bizim için çok kıymetli ve çok önemlidir.

Bildirmiş olduğunuz hususlarda gerekli departman ve kişiler bilgilendirilmiş olup, sizin ve bir başka misafirimizin bir daha böyle bir aksaklık yaşanmaması için gereken tüm önlemler alınacaktır.

Sizleri tekrar aramızda görmekten mutluluk duyacağız.

Saygılarımla
Meltem Topçam Ateş
Misafir İlişkileri Yetkilisi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
30 Eylül 2019 tarihinde yorum yapıldı

Geçen hafta bir düğün daveti için gittiğimiz otel şehrin çok dışında olduğu için gelecek misafirleriniz hepsinin arabası olması lazım . Başka türlü takı masrafı kadar yol parası verirler :)
Verilen paraya yazık olmuştu . İçecek servisi yavaş , yemekler soğuk . Menüde yazan kahve ve çay ikramı yapılmadı . Salon karanlık denecek kadar az aydınlatılıyor .Sıradan düğün salonu gibiydi . Düğün sahibinin sadece otelde düğün yaptılar demek için tutmuş şeklinde ifadeleri duyabileceği bir gece yaşadık .

Konaklama tarihi: Eylül 2019
    • Temizlik
    • Hizmet
Teşekkürler Bihter77
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Halkla İlişkiler Müdürü Meltem T - Holiday Inn İstanbul Airport, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 1 Ekim 2019

Sayın BIHTER77 ,

Öncelikle, otelimizi tercih ettiğiniz için size teşekkür ederiz. Otelimizdeki misafir memnuniyetini daha yüksek seviyelere çıkarmak için sizlerin kıymetli zamanını ayırıp anket doldurması ve değerli görüşlerinizi bildirmesi bizim için çok kıymetli ve çok önemlidir.

Bildirmiş olduğunuz hususlarda gerekli departman ve kişiler bilgilendirilecektir.

Saygılarımla
Meltem Topçam Ates
Misafir İlişkileri Yetkilisi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
18 Ağustos 2019 tarihinde yorum yapıldı

İş seyahat için 3 gece rezervasyon yapılmıştır.
Odaya girer girmez odanın hiç temiz olmaması böyle otelde beni çok şaşırttı:
1. fincanlarda ruj ve siyah parmak izleri olmasını hiç hoş değildi; koltukta bırakılmış kuruyemişlerin kabukları;
2.çay ve kahve ikram kutusunda saçlar bulunuyordu;
3.yerlerde zeytin ve domates parçacıklar vardı; 4.yerlerde siyah paspas izleri ve banyonun yerlerde siyah ayakkabı izleri vardı;
5.En çok itici olay her akşam farklı yerlerden böcek çıkması...
6.lobide bile böcekler çok rahat görünebilir...
7.Personel hiç ama hiç nazik ve mütevazi değildir;
8.Kahvaltıda peynirlerin bozulmuş kokusunu gayet net hissediliyordu;
Bütün şikayetlerimi yetkili kişiye iletildi, kendisi oda değiştirilecek ve gereken düzeltmeler yapılacaktır söyledi, fakat hiç kimse bana ulaşıp ve herhangi bir memnuniyet yapmaya çalışmadı...
Kesenlikle ve kesenlikle adımınızı bile atmayın bu yere....

Konaklama tarihi: Ağustos 2019
Seyahat türü: İş için seyahat etti
Teşekkürler Nadejda K
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Konuk İlişkileri Müdürü Meltem T - Holiday Inn İstanbul Airport, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 1 Ekim 2019

Sayın ATAC ,

Öncelikle, otelimizi tercih ettiğiniz için size teşekkür ederiz. Otelimizdeki misafir memnuniyetini daha yüksek seviyelere çıkarmak için sizlerin kıymetli zamanını ayırıp anket doldurması ve değerli görüşlerinizi bildirmesi bizim için çok kıymetli ve çok önemlidir.

Bildirmiş olduğunuz hususlarda gerekli departman ve kişiler bilgilendirilecektir.

Saygılarımla
Meltem Topçam Ates
Misafir İlişkileri Yetkilisi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın