Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Konaklamanız için en uygun fiyatlar
Booking.com
$72
Fiyata Bakın
Expedia.com
$62
Fiyata Bakın
otelz.com
$90
$48
Fiyata Bakın
Rezervasyonu şimdi, ödemeyi ise konaklamanız sırasında yapın
Orbitz.com$62
Hotels.com$62
Agoda.com$90
15 fiyatın tümüne bakın
Fiyatlar, ortaklarımız tarafından sağlanmakta ve ortaklarımızca bilinen tüm vergi ve ücretler dâhil gecelik oda fiyatlarını yansıtmaktadır. Daha fazla ayrıntı için lütfen ortaklarımıza bakın.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (358)
Yorumları filtrele
358 sonuç
Gezgin puanı
164
110
44
14
26
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
164
110
44
14
26
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
2-7/358 yorum
Yorum Zamanı: 4 hafta önce

İş için geldiğim ve uzun süre konakladığım bu otelin konforu,temizliği ve personelinin samimiyeti beni çok etkiledi.Misafir ilişkileri yöneticisi Özge hanım tüm konukları kendi evinde ağırlıyormuş gibi naif ve iş bitirici.Resepsiyon personelinden restoran çalışanlarına kadar herkes misafirleri rahat ettirmek için uğraşıyor.Her birine güleryüzle çalıştıkları ve işlerini bu kadar yürekten sahiplendikleri için çok teşekkür ederim.İstanbul da gönül rahatlığıyla konaklayacağınız bir otelden daha fazlası…

Oda ipucu: Üst katlarda manzara şahane
Konaklama tarihi: Haziran 2021
  • Seyahat türü: İş için seyahat etti
    • Uyku Kalitesi
    • Temizlik
    • Hizmet
Teşekkürler 354findik
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Other Nadir Kadakal - Dedeman Bostanci Hotel & Convention Center, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 hafta önce

Değerli Misafirimiz,

Otelimizde konaklarken edindiğiniz deneyimlerinizi zaman ayırıp bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz.
Dedeman Bostancı olarak otelimizden aldığınız hizmetten keyif aldığınızı öğrenmekten son derece memnunuz. Sizi en yakın zamanda tekrar otelimizde ağırlamaktan onur duyacağımızı bilmenizi isteriz.

Saygılarımla,

Nadir KADAKAL
Genel Müdür

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
29 Haziran 2021 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Oda çok tozlu ve genel olarak temiz değil. Zaten her sabah görevli kadın sizi koridorda yakalayıp bugün odanızı temizlemesem olurmu diye soruyor yalvarır gözlerle size bakıyor. Normalde temizlik istermisiniz diye sorulur. Akşam odaya döndüğümde odada nerden geldiği belli olmayan sigara kokusu vardı. Ben pişman oldum. Bidaha asla kalmam

Oda ipucu: Otel sanayi sitesinin içinde ana caddeye tamirhanelerin arasından geçip gidiyorsunuz
Konaklama tarihi: Mayıs 2021
Seyahat türü: İş için seyahat etti
Teşekkürler orcunthn
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Other Nadir Kadakal - Dedeman Bostanci Hotel & Convention Center, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 hafta önce

Değerli Konuğumuz,

Öncelikle otelimizde konaklarken edindiğiniz deneyimlerinizi zaman ayırıp bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz.

Yapmış olduğunuz değerli yorumunuz ekip üyelerimiz ile paylaşılmıştır ve sizi en yakın zamanda tekrar otelimizde ağırlamaktan onur duyacağımızı bilmenizi isteriz.

Saygılarımla,


Nadir KADAKAL
Genel Müdür

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
26 Haziran 2021 tarihinde yorum yapıldı

Eşimle her İstanbul’a geldiğimizde oteli konumu yüzünden seçmek durumunda kalıyoruz. Mutfağını otelden her ayrılışta negatif eleştiriyoruz. Fiyatlarıyla alakalı yorum yapamam fakat o fiyata o lezzeti ve sunumu yapamazlar, bunu biliyorum. Gelelim biraz önce yaşadığımız saçmalığa. İstanbul’da bir gün daha kalmaya karar verdik ve odayı dün bir gece daha uzatmak zorunda kaldık. Yarın sabah 5’de de otelden ayrılacağız. Uzatma ücretini uyuduğumuz sırada 3 farklı zaman biriminde resepsiyon tarafından aranıp uyandırılarak, 10. kattan tıpış tıpış aşağı indirilerek ödemek ZORUNDA BIRAKILDIK!. Otelde 4. ya da 5. kalışımız, bilgilerimiz kayıtlı, ayrıca aramız otoparkta. Arabaya gitmemiz için resepsiyonun önünden geçmek ZORUNDAYIZ! Bunun yanı sıra sabah 5’de 9 saatlik araba yolculuğuna çıkacağız, sürücü olarak uykumu yeteri kadar alamazsam kendi aileme ya da başkalarını tehlikeye atmaya ne hakkım var? YOK! ama Dedeman Otel zincirleri SAYESİNDE artık böyle bir ihtimal de var. Bundan sonra bizim için “Dedeman” diye bir otel yok! Elimden geldiğince tüm tanıdığım tanımadığım insanlara bu “otel olmayan” oteli çok güzel bir şekilde anlatacağım. Esnaf lokantası bile işletemezsiniz siz. Liyakatsızlar.

Konaklama tarihi: Haziran 2021
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler arifbatuhan_2021
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Other Nadir Kadakal - Dedeman Bostanci Hotel & Convention Center, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 hafta önce

Değerli Konuğumuz,

Öncelikle otelimizde konaklarken edindiğiniz deneyimlerinizi zaman ayırıp bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz.

Yapmış olduğunuz değerli yorumunuz ekip üyelerimiz ile paylaşılmıştır ve sizi en yakın zamanda tekrar otelimizde ağırlamaktan onur duyacağımızı bilmenizi isteriz.

Saygılarımla,


Nadir KADAKAL
Genel Müdür

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
26 Haziran 2021 tarihinde yorum yapıldı

Gerçekten tepeden tırnağa aldığım en kötü hizmet. Mutfak kötü ve özensiz, oda servisi ile ilgilenen arkadaşlar da öyle birinin var dediğine bir başkası yok diyor. Herkes işine geldiği gibi davranıyor. 2 gece için rezervasyon yapmıştık fakat sağlık sebebi ile bir gece daha uzatmak zorunda kaldık, keşke başka bir yere gitseydik. Ödeme için o kadar sıkıştırıldık ki, sabah 6’da yola çıkacağım için sabah giderken kalan son gecenin ödemesini yapmak için ricada bulundum fakat sanki otellerini sırtıma alıp götürecekmişim gibi tepki verdiler. Şu an saat gecenin 22:30’u ve ben pijamalarımı değiştirip resepsiyona ödeme yapmak için onuncu kattaki odamdan aşağıya indirildim. İstirahatte olan bir misafiri sırf $45 için onuncu kattan aşağı çağıran bir otel burası. Sizin ne düşündüğünüz, ne hissettiğiniz, konforunuz asla umurlarında değil. Tüm müşterilerini banknot şeklinde gören bir otel. Yahu benim arabam sizin otoparkınızda sabah giderken ben bu resepsiyonun önünden geçeceğim değiyor mu gerçekten müşteriyi rahatsız etmeye? Utanmasalar kapıma dayanacaklar, bir de gerekçelerini söylemek istiyorum çünkü en komik olan o, dediler ki; “kasa saat 11’de kapanıyor” sanırsınız merkez bankası. Sanki karşılarında çocuk var bahaneye bakar mısınız? Ne yani gece giriş yapsak ödeme almayacaklar o zaman, malum kasa 11’de kapanıyor. Ben İstanbul’a sağlık problemlerim olduğu için gelip gitmek zorundayım, başka bir şehirde yaşıyorum, her yere yakın olduğu için burada kalmak zorundayım. Zaten özensiz bir hizmet için her şeyi tolere ediyordum ama bu son tavır asla tolere edilebilecek bir şey değil. Ben sağlık problemleriyle uğraşırken, kaldığım otel $45 uğruna müşterisini ödeme için aşağı çağırabiliyor. Bir insan olarak değerinizin olmadığı bir otel burası. Adının Dedeman olduğuna bakmayın, Dedeman’ın kalitesinin “K”si yok.
“Rahatsız Etmeyin” butonu açık bir odayı günde 4 kere arayabiliyorlar, bu aramalardan bir tanesi de yanlışlıkla oldu, buradan anlayın işlerine gösterdikleri özeni.

Konaklama tarihi: Haziran 2021
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler 1merveozkaya
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Other Nadir Kadakal - Dedeman Bostanci Hotel & Convention Center, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 hafta önce

Değerli Konuğumuz,

Öncelikle otelimizde konaklarken edindiğiniz deneyimlerinizi zaman ayırıp bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz.

Yapmış olduğunuz değerli yorumunuz ekip üyelerimiz ile paylaşılmıştır ve sizi en yakın zamanda tekrar otelimizde ağırlamaktan onur duyacağımızı bilmenizi isteriz.

Saygılarımla,


Nadir KADAKAL
Genel Müdür

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
24 Haziran 2021 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Takım halindeki konaklamamızda, otelden bağımsız yaşadığımız her türlü aksiliğe rağmen, birçok konuda koşulsuz yardımcı olan başta Elif Beceriklier olmak üzere tüm ekibe çok teşekkür ederiz.
Yemekler lezzetli doyurucu, ön büro ekibi yardımsever, servis ve mutfak ekibi titiz ve temiz.
Önümüzdeki seyahatlerde mutlaka tercih edeceğiz.

Konaklama tarihi: Mayıs 2021
Seyahat türü: İş için seyahat etti
Teşekkürler Fatih C
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Other Nadir Kadakal - Dedeman Bostanci Hotel & Convention Center, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 28 Haziran 2021

Değerli Misafirimiz,

Otelimizde edindiğiniz deneyimlerinizi zaman ayırıp bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz.
Dedeman Bostancı olarak otelimizden aldığınız hizmetten keyif aldığınızı öğrenmekten son derece memnunuz.
Sizi en yakın zamanda tekrar otelimizde ağırlamaktan onur duyacağımızı bilmenizi isteriz.

Saygılarımla,

Nadir KADAKAL
Genel Müdür

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın