Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (1.028)
Yorumları filtrele
1.028 sonuç
Gezgin puanı
474
340
112
45
57
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
474
340
112
45
57
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
22-27/1.028 yorum
9 Aralık 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Gecen hafta ailece 2 gun konakladik konumu bogaz manzarasi aldigimiz hizmet mukemmeldi tekrar gorusecegimizden eminim.Ailemizin her ferdi bu hotelden memnun ayrildi.pandeminin kisitlamalarina ragmen hotelden aldigimiz keyif bize pandemiyi unutturdu

Konaklama tarihi: Aralık 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler snowm328
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Tobias Ammon - Radisson Blu Bosphorus Hotel, Istanbul, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 10 Aralık 2020
Google Çevirisi

Dear snowm328,

Many thanks for sharing your feedback and we are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us.

We look forward to welcoming you back soon!

Best regards,

Tobias Ammon
General Manager

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
9 Aralık 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

otelin yeri ve konumu çok iyi beşiktaş merkeze çok yakın karşılama harika güler yüzlü personel ve yardımcı resepsiyon süper otel tanıtımı hizmetlerin aktarılması çok iyi odalar muhteşem kat hizmetleri harika genel olarak memnun kaldık diyebilirim

Konaklama tarihi: Aralık 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler 989_afaka
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Tobias Ammon - Radisson Blu Bosphorus Hotel, Istanbul, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 10 Aralık 2020
Google Çevirisi

Dear guest,

Thank you for your review and for sharing your recent experience at Radisson Blu Hotel Bosphorus.

We love feedback and are pleased to hear that you enjoyed your time with us.

The entire hotel team is looking forward to welcoming you back soon!

With kind regards,

Tobias Ammon
General Manager

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
7 Kasım 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

LALE HANİMin kibarligi, nezaketi ve konusma tarzini eşimle resmen direkt kendisine de soyleyerek tebrik ettik. Boyle insanlari her otelde gormek zor. Diger calisanlar da yardimsever ve cok kibardi. Ozellikle ozge hanim da. Yemek lezzeti mukemmeldi. Odamizin terasi, manzarasi, temizligi cok mukemmeldi. Benim gibi kaprisli ve titiz ve zor bir insani bile super mutlu eden bir otel. Mukemmel kelimesi bile az bence bura icin.

Konaklama tarihi: Kasım 2020
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
2  Teşekkürler GOKERNANECIK
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Tobias Ammon - Radisson Blu Bosphorus Hotel, Istanbul, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 10 Kasım 2020
Google Çevirisi

Dear guest,

Many thanks for sharing your feedback and we are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back soon!

Best regards,

Tobias Ammon

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
5 Temmuz 2020 tarihinde yorum yapıldı

4 Temmuz 2020, cumartesi gecesi otelde konaklama yapmak üzere rezervasyon yaptırmıştım. Oteli rezervasyon için aradığımda Sauna, hamam restoranın açık olduğu bilgisi verilmişti. Otele gittiğimizde hamam ve restoran kapalı olup bar kısmında yemek verdiklerini söylediler. Biz de güvenerek akşam yemeğimizi orda yemeye karar verdik. Saat 20.10 da oturduk ve 20.15 te siparişimizi verdik. Yemeklerimiz saat 21.30 te bize geldi ve buz gibilerdi. Lobideki yetkili arkadaşa durumu paylaştım ve bir şans daha vermek istedim. Yemekleri tekrar yaptırıp 15 dakika içinde göndereceklerini söylediler fakat bir sonraki yemeğimiz 22.15 te tekrardan masamıza geldi. Arkadaşımın yemeği yine soğuktu ve bunun yanında da etimin yanındaki püreden buz çıktı. Doğum günü kutlaması için çıktığımız gecemiz berbat oldu. Odaya geldiğimizde en azından bir şeyler içelim diye kettle a yöneldik fakat etrafta ne çay ne kahve vardı sanırsam sıcak su içmemizi bekliyorlardı. Son olarak banyoda en azından bir diş macunu olur diye diş macunlarımızı getirmedik fakat ordan da hayal kırıklığına uğrayarak kahvaltımızı ettikten sonra odayı terk ettik. Fiyatınızı maalesef hak etmiyorsunuz. Güzel gecemizi berbat ettiğiniz için de ayrıca teşekkür ederiz.

Konaklama tarihi: Temmuz 2020
    • Değer
    • Temizlik
    • Hizmet
Teşekkürler ALPER Y
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Tobias Ammon - Radisson Blu Bosphorus Hotel, Istanbul, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 5 Ekim 2020

Sayın 471alpery,

Öncelikle Radisson Blu Bosphorus Hotel deneyiminizi bizimle bu platformda paylaştığınız için çok teşekkür ederiz. Sizin gibi değerli misafirlerimizden aldığımız geri bildirimler sayesinde eksiklerimizi görüp kendimizi düzeltme fırsatı buluyoruz.
Böylesine özel ve önemli gecenizde size kötü bir deneyim yaşatmanın üzüntüsünü tüm Radisson ailesi olarak yaşadığımızı bilmenizi isteriz. Bahsettiğiniz sorunlarla ilgili gerekli departman yöneticisi arkadaşlarımız ile gerekli görüşmeyi yaptık ve ekip arkadaşlarımız ile de tek tek görüştük. Her nekadar Radisson'u iyi şekilde hatırlamayacak olsanız da bu olumsuz düşüncenizi olumluya çevirme fırsatını da bizlere vermenizi önemle rica ederiz. Bu bağlamda bana mehmet.kasdan@radissonblu.com
email adresinden direk ulaşabilirsiniz.
Nazik geri dönüşünüzü beklediğimizi belirtir sağlıklı günler dilerim.

Saygılarımla.

Mehmet Kaşdan
Önbüro Müdürü

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
6 Mart 2020 tarihinde yorum yapıldı

otel çok iyi konumda giriş kısmı dar ve arada onun dışında boğaza karşı aksam yemeğinde boğazdan gecen gemileri izlemek çok güzel kış olduğu halde terasa kendimizi attık kahvelerimizi içtik çok keyif aldık gerçekten, restaurant kısmı küçük ürünler yeterli

Oda ipucu: manzara şahane
Konaklama tarihi: Aralık 2019
  • Seyahat türü: İş için seyahat etti
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Hizmet
Teşekkürler Atabozgeyik
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Front Office Manager RD_Bosphorus - Radisson Blu Bosphorus Hotel, Istanbul, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 6 Mart 2020

Sayın atap2020,
Öncelikle bize vakit ayırdığınız ve görüşlerinizi ilettiğiniz için teşekkür ederiz.
Eşsiz Boğaz manzarası eşliğindeki restorant deneyiminiz bizleri özellikle memnun etti. Evet haklısınız, bu eşsiz manzarayı seyre doyamıyoruz ve hergün farklı bir haz yaşıyoruz.
Sizi yeniden ağırlayabilmek umudu ile iyi günler dilerim.
Saygılarımla,

Mehmet Kaşdan
Önbüro Müdürü

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın