Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. TripAdvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
TripAdvisor
İstanbul
Paylaş
Gelen Kutusu
Ara
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (815)
Yorumları filtrele
815 sonuç
Gezgin puanı
566
184
33
17
15
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
566
184
33
17
15
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
2-7/815 yorum
1 Ocak 2019 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

31 Aralık akşamı Yılbaşı yemeği için tercih ettiğimiz Marriott Şişli otelinde,maalesef vasat bir gece geçirdiğimiz için, organizasyon da emeği geçen herkese teşekkürler. Bu kadar baştan sağma bu kadar ilgisiz bir akşam yemeği tertip edilmesini ben şahsen hiç yakıştıramadım. Dekor olarak sadece masalarda bulunan, bakkallardan bile temin edebileceğiniz kukuletalar ve maskeler dışında en ufak bir özen yoktu. Canlı müzik gerçekten efsaneydi çünkü, 60-70 lerin parçalarını çalıyordu. Oldies &Goldes tercih edenler tam size göre. Yemekler ve servis için en ufak söylenecek bir sözüm yok. Gayet başarılı ve iyiydi. Fakat özel bir gece için özel bir yer arıyorsanız burayı tercih etmenizi çok önermem. Özellikle de yılbaşında... Biz 3 saat dayanıp,koşarak 11 de terk ettik. Herkese mutlu yıllar, yılınız bu kadar sıkıcı geçmesin.

Konaklama tarihi: Aralık 2018
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler burcino2019
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Guest Relations Manager Istanbul Marrio... H - İstanbul Marriott Hotel Şişli, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 2 Ocak 2019

Değerli Misafirimiz burcino2019,

Öncelikle, bizi tercih ettiğiniz için, Marriott Ailesi adına sizlere çok teşekkür ederim.

Misafirlerimizin beklentilerini tam anlamıyla karşılamayı hedeflerken, sizin beklentilerinizi tam olarak karşılayamadığımızı görmek bizleri çok üzdü. Yaşadığınız deneyimlerden ötürü samimi özrümü lütfen kabul edin.

Olumlu geri bildirimleriniz kadar, yapıcı geri bildiriminiz de bizim için çok değerlidir. Tüm yorumlarınız , bir daha yaşanmaması adına ilgili departmanlarla paylaşılmıştır.

En yakın zamanda sizleri tekrar ağırlamayı umut ediyoruz.

Saygılarımla

Doğan Karakaş
Misafir İlişkileri Müdürü

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
15 Aralık 2018 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

14 Aralık - 15 Aralık 2 gece konaklamamda söyleyebileceğim en iyi hotel zincirlerinden birisi olduğudur. Müşteri memnuniyetini ön plana alan ve güleryüzlü personelleri ile fark yaratıyorlar. Havuz gerçekten çok iyiydi. Evet fiyat olarak ortalamanın üstünde ama bunu da hakediyor.

Konaklama tarihi: Aralık 2018
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler hasanecevitt
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
3 Aralık 2018 tarihinde yorum yapıldı

Marriott Otel Şişlide 2. Toplantı ve organizasyon deneyimimde son derece yaratıcı yaklaşımlar ve servis anlayışlarından dolayı Satış Ekibi & Banket Ekibine teşekkür ederim. Eksiksiz dikkatli ve itinalı bir toplantı yapmanın keyfini çıkardım. Manolya Hanım , Nur Hanım , Toplantılardan Sorumlu Cem Bey ve Muhammet Beye ayrıca teşekkürler

Konaklama tarihi: Kasım 2018
  • Seyahat türü: İş için seyahat etti
    • Temizlik
    • Hizmet
Teşekkürler filiz a
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
5 Ekim 2018 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

04.10.2018 tarihinde autodesk Teknik zirvesine katıldım. Öğle arasında yemek ikramı ve yemekler arasında bonfile vardı. Yediğim bonfileden zehirlendim ve tüm zehirlenme belirtilerini gösterdim. Ne yiyip içtiğinize dikkat edin! Sözde lüks otel.....

Konaklama tarihi: Ekim 2018
Seyahat türü: İş için seyahat etti
1  Teşekkürler gokhanozhim
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Konuk İlişkileri Müdürü Istanbul Marrio... H - İstanbul Marriott Hotel Şişli, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 6 Ekim 2018

Sayın Misafirimiz Gokhanozhim,

Öncelikle kıymetli zamanınızı ayırarak paylaşmış olduğunuz geribildiriminiz için çok teşekkür ederiz.

Yaşadığınız rahatsızlıktan ötürü üzgün olduğumuzu belirtmek isterim. İddia ettiğiniz yemekten zehirlenme vakasını bizzat araştırdım ve Autodesk Zirvesi katılımcı sayısının ilk gün 363 , ertesi gün 550 olduğunu ve yenilen yemekten memnun kalındığını , hiç kimseden böyle şikayet gelmediğini öğrendim. Takdir edersiniz ki zehirlenme vakalarında gıda tek bir kişiyi etkilememektedir. Misafirlerimize sunduğumuz ürün ve hizmetlerde gözettiğimiz kalite ilkelerimizden ödün vermeyerek titizlikle çalıştığımızı da belirtmek isterim.

Otelimizi ziyaret ettiğiniz için çok teşekkür ederiz.

Saygılarımızla

Misafir İlişkileri Müdürü
Dogan KARAKAS


Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
3 Ekim 2018 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Son zamanlarda işmiçin ziyaret ettiğim nadir güzel otellerden misafir memnuniyeti ön planda tutulmuş ve misafir odaklı çalışma prensibi mi benimsemiş kaliteli hizmet ve kaliteli çalışanla size Harika bir iş seyahati geçirmenizi garanti ediyor

Konaklama tarihi: Ekim 2018
Seyahat türü: İş için seyahat etti
Teşekkürler Engin G
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın