Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
2 kişi bu otele bakıyor
Booking.com
$89
Fiyata Bakın
19.03.21 tarihine kadar ücretsiz iptal işlemleri
Rezervasyonu şimdi, ödemeyi ise konaklamanız sırasında yapın
Trip.com
$107
$77
Fiyata Bakın
$30 TASARRUF EDİN
19.03.21 tarihine kadar ücretsiz iptal işlemleri
eDreams
$89
Fiyata Bakın
19.03.21 tarihine kadar ücretsiz iptal işlemleri
Rezervasyonu şimdi, ödemeyi ise konaklamanız sırasında yapın
Agoda.com$87
getaroom.com$90
StayForLong$107
14 fiyatın tümüne bakın
Fiyatlar, ortaklarımız tarafından sağlanmakta ve ortaklarımızca bilinen tüm vergi ve ücretler dâhil gecelik oda fiyatlarını yansıtmaktadır. Daha fazla ayrıntı için lütfen ortaklarımıza bakın.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (2.116)
Yorumları filtrele
2.116 sonuç
Gezgin puanı
1.711
263
52
43
47
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
1.711
263
52
43
47
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
6-11/2.116 yorum
19 Ocak 2021 tarihinde yorum yapıldı

Başta Zeynep hanım olmak üzere, okan hoca ve Hüseyin hocam a samimiyet, iyi niyet ve güler yüzlü davranışlarından dolayı çok teşekkür ederim. Çalışmalarınızda başarılar diliyorum.. İyiki varsınız..

Konaklama tarihi: Ocak 2021
Seyahat türü: Arkadaşlarıyla seyahat etti
Teşekkürler Taner B
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Ersin Durgun - Radisson Blu Hotel, Istanbul Sisli, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 21 Ocak 2021

Değerli misafirimiz Taner B,
Öncelikle konaklamanızda Radisson Blu Şişli'yi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz. Ayrıca nazik yorumunuz için de teşekkür ederiz.
Bir sonraki konaklamanızda sizi otelimizde tekrar ağırlamaktan onur duyarız.
Saygılarımla,
Ersin Durgun
Genel Müdür

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
19 Ocak 2021 tarihinde yorum yapıldı

Konaklamamiz güzel geçti fakat klimalarda bir süre arıza vardı ve odamız çok soğuktu. Çalışanlar özellikle Büşra hanım bizimle bundan dolayı çok ilgilendi battaniye ve sıcak çikolata ikram etmeyi teklif etti. Kendisine ve tüm ekibine çok teşekkürler.

Konaklama tarihi: Ocak 2021
  • Seyahat türü: İş için seyahat etti
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Hizmet
Teşekkürler yasarhan1
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Ersin Durgun - Radisson Blu Hotel, Istanbul Sisli, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 21 Ocak 2021

Değerli misafirimiz Yasarhan1

Öncelikle konaklamanızda Radisson Blu Şişli'yi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz. Ayrıca nazik yorumunuz için de teşekkür ederiz.
Bir sonraki konaklamanızda sizi otelimizde tekrar ağırlamaktan onur duyarız.
Saygılarımla,
Ersin Durgun
Genel Müdür

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
17 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Otelin sundugu imkanlar, restoran cesitliligi, personelin profesyonelligi, guleryuzlulugu ve otelden beklenilen her sey ust duzeydeydi. Konum olarak harika, acik havuz imkani ve spa olaganustu. Tum odalari ferah ve tertemiz ozellikle konakladigimiz Panoramic Suite bizi evimizde hissettirdi. Ozellikle su donemde herkesin dikkat ettigi yeni temizlik standartlarina otel cok iyi calismis ve calisan herkes de bu konuda oldukca ozenliydi. Birdahaki konaklamamiz kesinlikle burada olacak. Seher hanim, Busra hanim ve diger tum calisanlar her konuda bize yardimci olup konaklamamizin kalitesini en ust duzeye tasidilar

Konaklama tarihi: Eylül 2020
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
1  Teşekkürler selint856
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Ersin Durgun - Radisson Blu Hotel, Istanbul Sisli, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 19 Eylül 2020

Değerli konuğumuz Selin Hanım,

Radisson Blu Hotel, Istanbul Şişli'de misafirimiz olduğunuz için teşekkürler. Ayrıca bu platformdan bu değerli yorumlarınızı gelecekteki potansiyel misafirlerimiz için paylaştığınız için de teşekkür ederim. Bir sonraki Istanbul ziyaretinizde tekrardan görüşmek dileğiyle,

Saygılarımla,
Ersin Durgun, Genel Müdür

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
9 Şubat 2020 tarihinde yorum yapıldı

08.02.2020 tarihinde konaklama gerçekleştirdim.
Gece geç saatte giriş yaptım ama kontrol etme fırsatım oldu.
Gerçekten harika bir otel.
Çalışanların özelliklede resepsiyondaki arkadaşlar gayet güler yüzlü ilgili ve alakalılardı.
Temizlik süper.
Tek problem gece biraz üşümüş olmam.
Merkezi sistem klimaların çoğu böyle.
Çok fazla ısıtmıyorlar , gerçi bilgisi verildiğin de bir ayarlama yapılıyor ama başta da dediğim gibi çok geç saatte girdim o yüzden çalışan arkadaşları rahatsız etmeden yorganımın altında ısındım.
Otel merkezi konumda , her yere yakın.
Kesinlikle tavsiye edeceğim bir otel.

Konaklama tarihi: Şubat 2020
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler Taha Ç
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Ersin_Durgun - Radisson Blu Hotel, Istanbul Sisli, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 10 Şubat 2020

Değerli konuğumuz Taha Bey,
Radisson Blu Hotel, İstanbul Şişli'de misafirimiz olduğunuz için teşekkürler. Ayrıca bu platformdan bu değerli yorumlarınızı gelecekteki potansiyel misafirlerimiz için paylaştığınız için de teşekkür ederim. Bir sonraki ziyaretinizde tekrardan görüşmek dileğiyle,
Saygılarımla,
Ersin Durgun, Genel Müdür

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
9 Şubat 2020 tarihinde yorum yapıldı

Ben otelin spa üyesiyim. Birkaç aydır yurtdışında bulunuyordum. Yurtdışında da bir otelde spa üyeliğim var lakin buradaki spa gibisi yok. Hijyen, konsept çok daha iyi. Personelde burada çok iyi. Özellikle Spa bölümde bulunan Hasan Bey’e teşekkür ederim. Başarılı bir personel

Konaklama tarihi: Şubat 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler Hasan Ö
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Ersin_Durgun - Radisson Blu Hotel, Istanbul Sisli, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 10 Şubat 2020

Değerli konuğumuz Hasan Bey,
Radisson Blu Hotel, İstanbul Şişli'de misafirimiz olduğunuz için teşekkürler. Ayrıca bu platformdan bu değerli yorumlarınızı gelecekteki potansiyel misafirlerimiz için paylaştığınız için de teşekkür ederim. Bir sonraki ziyaretinizde tekrardan görüşmek dileğiyle,
Saygılarımla,
Ersin Durgun, Genel Müdür

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın