Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
8 kişi bu otele bakıyor
Booking.com
$126
View deal
22.05.21 tarihine kadar ücretsiz iptal işlemleri
Rezervasyonu şimdi, ödemeyi ise konaklamanız sırasında yapın
Expedia.com
$126
View deal
22.05.21 tarihine kadar ücretsiz iptal işlemleri
Hotels.com
$126
View deal
22.05.21 tarihine kadar ücretsiz iptal işlemleri
Priceline$126
FindHotel$120
Orbitz.com$126
15 fiyatın tümüne bakın
Fiyatlar, ortaklarımız tarafından sağlanmakta ve ortaklarımızca bilinen tüm vergi ve ücretler dâhil gecelik oda fiyatlarını yansıtmaktadır. Daha fazla ayrıntı için lütfen ortaklarımıza bakın.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (4.065)
Yorumları filtrele
4.065 sonuç
Gezgin puanı
3.199
603
141
58
64
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
3.199
603
141
58
64
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
41-46/4.065 yorum
31 Mart 2021 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Kaçıncı konaklamamız bilmiyorum Her zaman güleryüzlü personel, hijyen de müthiş titizlik, yemekleri çok lezzetli. Son konaklamamızda resepsiyonda Mehmet Sarıca çok ilgili ve güler yüzlüydü ona ayrıca teşekkür ederim. İstanbulda yaşamamıza rağmen şehiriçinde kafa dinlemek ve kısa bir tatil yapmak istediğimizde tercih ettiğimiz bir otel. Bundan sonraki konaklamalarımızda her zaman tercih edeceğiz.

Konaklama tarihi: Mart 2021
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler Tatiana D
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Bulent Tarlan - Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 1 Nisan 2021

Sayın Tatiana D,

Öncelikle değerli bir misafirimiz olarak yorumlarınız ve otelimize göstermiş olduğunuz ilgi ve nezaketten dolayı teşekkür ederiz.

Otelimizde rahat ve keyifli bir konaklama gerçekleştirmenizden ve bu görüşleriniz sonucunda her geçen gün servis kalitemizi arttırmaya yönelik yapmış olduğumuz çalışmaların meyvesini verdiğini görünce işimizi daha büyük bir zevk ve bağlılıkla yapıyoruz.

Güzel yorumunuzu Mehmet Beye iletmekten memnuniyet duyacağız.

Size her zaman olabildiğince evinizin konforunu ve rahatlığını yaşatmak arzusu içindeyiz. Sizi tekrar otelimizde ağırlamak ümidiyle güzel bir gün dileriz.

Saygılarımla,
Genel Müdür
Bulent Tarlan

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
28 Mart 2021 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Iscilerin Isimleri:

Emrullah Bozuklu, Batughan Akarsu, Emircan Karakus, Bellboy Emre, Adnan ve Kezban, Hakan Lobby.

Sayın Baylar,

Hilton Bomonti Hotel'e ilk ziyaretimden bu yana, bana gerçek bir misafir olma konusunda güven veren birçok profesyonelle tanıştım.

Emrullah Bozuktan & Bellboy Emre ile kendimi çok rahat hissettiğim için bu oteli ziyaret etmemi sağladılar.

Kendi açımdan şahsen çok memnun olduğuma ve çalışanların görünüşünün profesyonel ve çok yardımcı olduğuna karar veriyorum.

Yukarıdaki metinde çalışanları şahsen isimlendiriyorum. Oteli herkese tavsiye ederim çünkü personel profesyonel çalışmaları ile Hilton Bomonti Oteli'ni sunuyor.

Saygılarımızla Ferdi

Konaklama tarihi: Mart 2021
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler 986ferdie
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Bulent Tarlan - Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 28 Mart 2021

Değerli Misafirimiz 986ferdie,

Değerli vaktinizi otelimizde deneyimlemiş olduğunuz güzel izlenimlerinizi bizimle paylaşmaya ayırdığınız için teşekkür ederiz.

Yazmış olduğunuz övücü yorumları okumak, bizler ve konaklamanızın kusursuz geçmesi için içtenlikle, ellerinden gelenin en iyisini yapan tüm personelimiz için büyük değer taşımaktadır. İsimlerini paylaşıp yazmış olduğunuz motive edici yorumları kendileri paylaşmaktan mutluluk duyacağız.

Sizi en kısa zamanda yeniden otelimizde ağırlamayı ve unutulmaz bir konaklama yaşatmayı dileriz.

Saygılarımızla

Genel Müdür
Bulent Tarlan

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
24 Mart 2021 tarihinde yorum yapıldı

Cok begendim ,personellerde saygida kusur yoktu, temizlik cok iyiydi, kahvaltida bol miktarda cesit vardi, tavsiye ederim,Osman Özkan bey efendi ve Mecbure Güler hanim efendiye verdigi emeklerden dolayi tesekkürlerimi sunuyorum,Gerne wieder

Konaklama tarihi: Mart 2021
Seyahat türü: Arkadaşlarıyla seyahat etti
Teşekkürler kutbett
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Bulent Tarlan - Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 26 Mart 2021

Değerli Misafirimiz kutbett,

Değerli vaktinizi otelimizde deneyimlemiş olduğunuz güzel izlenimlerinizi bizimle paylaşmaya ayırdığınız için teşekkür ederiz.

Yazmış olduğunuz övücü yorumları okumak, bizler ve konaklamanızın kusursuz geçmesi için içtenlikle, ellerinden gelenin en iyisini yapan tüm personelimiz için büyük değer taşımaktadır. Özkan Bey ve Mecbure Hanım için yazmış olduğunuz motive edici yorumları kendileri paylaşmaktan mutluluk duyacağız.

Sizi en kısa zamanda yeniden otelimizde ağırlamayı ve unutulmaz bir konaklama yaşatmayı dileriz.

Saygılarımızla

Genel Müdür
Bulent Tarlan

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
24 Mart 2021 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Çalışanlar özellikle Kadri Beştaş ve ekibi çok ilgilendiler sağolsunlar,sayıları az olsada Covid en dolayı hizmetleri eksiksizdi. Herkese Hilton Bomonti yi ve lobysini tavsiye ederim. Seydi Öztürk....

Konaklama tarihi: Mart 2021
Seyahat türü: İş için seyahat etti
Teşekkürler seydi_2020
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Bulent Tarlan - Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 25 Mart 2021

Sayın Seydi Bey ,

Değerli yorumunuz için teşekkür ederiz.Istanbul'daki ziyaretiniz süresince keyifli vakit geçirdiğinizi ve hizmetlerimizden memnun kaldığınızı öğrendiğime çok memnun oldum.

Hilton Bomonti Istanbul çalışanları olarak, tüm ekibimizin amacı misafirlerimize en üst hizmet kalite standartlarını sunarak memnuniyetlerini sağlamaktır ve bunu gerçekleştirmek için çaba gösteririz. Sizin yorumlarınız ve görüşleriniz, bizim hedeflediğimiz hizmet standartlarını sunabilmemiz adına büyük önem taşıyor.

Kesinlikle Kadri Bey'in ve incelemenizde tanıdığınız diğer tüm meslektaşlarımızın, hizmet davranışları ve misafirperverlik becerileri için teşekkür edilmelerini sağlayacağız. Sizi tekrar otelimize ağırlamaktan onur duyarız.

Saygılarımla,

Genel Müdür
Bülent Tarlan

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
23 Mart 2021 tarihinde yorum yapıldı

Otel cok temizdi, sundugu hizmettden cok memnun kaldik personel cok yardim sever ve nazikdi
Özellikle odamizi temizlemeye gelen sevgi cakiroglunu cok sevdik cok sempatik, güler yüzlü, icten ve samimiydi.

Hersey icin tesekkürler Bomonti

Konaklama tarihi: Mart 2021
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler TugceTerzi61
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Bulent Tarlan - Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 23 Mart 2021

Değerli Misafirimiz TugceTerzi61,

Sizi ağırlayabilme fırsatı bularak memnuniyetinizi öğrenmiş bulunmaktan onur duyduk.

Tüm çalışanlarımız sizlere güler yüz ile en iyi hizmeti vermeye çalışmaktadırlar, bu çabanın sizler tarafından fark ediliyor olması bizleri ziyadesi ile memnun etmektedir. Güzel iltifatlarınızı Sevgi Hanım ile paylaşmaktan büyük bir sevinç duyacağım.

En kısa zamanda tekrar misafirimiz olabilmeniz dileğiyle,


Saygılarımla,

Genel Müdür
Bulent Tarlan

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın