Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
11 kişi bu otele bakıyor
Expedia.com
$107
Fiyata Bakın
20.03.21 tarihine kadar ücretsiz iptal işlemleri
Rezervasyonu şimdi, ödemeyi ise konaklamanız sırasında yapın
Booking.com
$107
Fiyata Bakın
20.03.21 tarihine kadar ücretsiz iptal işlemleri
Rezervasyonu şimdi, ödemeyi ise konaklamanız sırasında yapın
ZenHotels.com
$107
$85
Fiyata Bakın
$22 TASARRUF EDİN
Orbitz.com$92
Trip.com$89
eDreams$107
15 fiyatın tümüne bakın
Fiyatlar, ortaklarımız tarafından sağlanmakta ve ortaklarımızca bilinen tüm vergi ve ücretler dâhil gecelik oda fiyatlarını yansıtmaktadır. Daha fazla ayrıntı için lütfen ortaklarımıza bakın.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (3.865)
Yorumları filtrele
3.868 sonuç
Gezgin puanı
3.018
592
139
58
61
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
3.018
592
139
58
61
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
35-40/3.868 yorum
Yorum Zamanı: 3 hafta önce

Otelinizde konakladığımız bu kısa sürede genel olarak resepsiyon departmanından restaurant bölümüne kadar herkes gerçekten çok ilgili ama özellikle teşekkür etmek istediğim kişiler var ki onlar gerçekten ilgi alaka ve yardımseverlikleriyle bunu hakediyolar. Restaurant bölümünde kapıda bizi bütün güleryüzüyle karşılayan Huri Hanım, Kağan bey ve Naci beye çok teşekkür ederim. Onun dışında oda servisinden Yalçın bey Serkan bey ayrıca teşekkür etmek istiyorum.

Böyle kaliteli ve işini severek yapan kişilerle çalıştığınız için çok şanslı olduğunuzu belirtmek isterim.

Konaklama tarihi: Şubat 2021
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler 517yapraka
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Bulent Tarlan - Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 hafta önce

Değerli Misafirimiz sayın 517yapraka,

Herşeyden önce siz değerli misafirimize sağladığımız imkanların sizi memnun ettiğini gördüğümüz için son derece mutlu ve onore olduğumuzu belirtmek isteriz.

Sizlerden gelen övücü yorumları okumak, bizler ve konaklamanızın kusursuz geçmesi için içtenlikle, ellerinden gelenin en iyisini yapan tüm personelimiz için büyük değer taşımaktadır . Yazmış olduğunuz motive edici yorumları kendileriyle paylaşmaktan mutluluk duyacağız.

Otelimize gösterdiğiniz ilgiye teşekkür eder, sizlere en yakın zamanda tekrar ''Hoş geldiniz''diyebilmeyi dileriz.

Sevgi ve sağlıcakla kalın,

Genel Müdür
Bulent Tarlan

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 3 hafta önce

Öncelikle C-in esnasında bizi karşılayan Alper Yıldız beye, room servis personellerinden Yalçın bey ve Serkan Zerende beye, executıve lounge personellerinden özellikle Kağan bey ve Huri hanıma daha sonra Naci bey,Galip bey,Uğur bey ve Musa beye yardımseverliklerinden ve güler yüzlerinden dolayı çok teşekkür ederim. Konaklamamızdan çok memnun kaldık. Böylesine kaliteli ve işini severek yapan personellerle çalıştığınız için çok şanslı olduğunuzu belirtmek isterim.

Ayrıca sabah kahvaltı esnasında Uğur beyi hayranlıkla izlediğimi belirtmek isterim. Kendisi dakikada 100 bardak çay koyabiliyor onu keşfettim. :)

Konaklama tarihi: Şubat 2021
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler BatuhanAltuntas
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Bulent Tarlan - Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 hafta önce

Sevgili Misafirimiz BatuhanAltuntas ,

Öncelikle Hilton İstanbul Bomonti’yi tercih etmenizden ve memnun ayrılmanızdan dolayı duyduğumuz mutluluğu paylaşmak isteriz.

Sizin memnuniyetiniz bizim için çok önemlidir.Güzel yorumlarınız tüm ekibimiz ile paylaşılmıştır.Amacımız siz çok değerli misafirlerimizin ihtiyaçlarını önceden tespit ederek memnuniyetinizi en üst seviyede tutmak ve güzel anılarla otelimizden uğurlamaktır.

Sizi gelecek ziyaretlerinizde ikinci eviniz olma hedefi olan Hilton Bomonti de beklentilerinizin ötesinde bir hizmet anlayışıyla tekrar bekliyoruz.

Sevgiyle kalın

Genel Müdür
Bulent Tarlan

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 3 hafta önce mobil cihaz aracılığıyla

Odalarınız temiz yemekler güzel servis elemanlarınız ilgili alakalı güleryüzlü özellikle servis elemanlarınızdan naci bey ve yahya beyin sıcakkanlı ve ilgisi benden tam not aldı. Böyle çalışanlarınız olduğu için teşekkür ederim.

Konaklama tarihi: Şubat 2021
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler birsene2021
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Bulent Tarlan - Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 hafta önce

Sayın birsene2021,

Değerli yorumunuz için teşekkür ederiz.Istanbul'daki ziyaretiniz süresince keyifli vakit geçirdiğinizi ve hizmetlerimizden memnun kaldığınızı öğrendiğime çok memnun oldum.

Hilton Bomonti Istanbul çalışanları olarak, tüm ekibimizin amacı misafirlerimize en üst hizmet kalite standartlarını sunarak memnuniyetlerini sağlamaktır ve bunu gerçekleştirmek için çaba gösteririz. Sizin yorumlarınız ve görüşleriniz, bizim hedeflediğimiz hizmet standartlarını sunabilmemiz adına büyük önem taşıyor.

Kesinlikle Naci bey ve Yahya bey'in hizmet davranışları ve misafirperverlik becerileri için teşekkür edilmelerini sağlayacağız. Sizi tekrar otelimize ağırlamaktan onur duyarız.

Saygılarımla,

Genel Müdür
Bulent Tarlan

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 3 hafta önce

Çok güzel bir otel, personel de aynı şekilde fazlasıyla ilgilendi ve iyi davrandı.Özellikle Exe’de Emrah bey’e ve Housekeeping’ten Buket Negit’e teşekkür ediyorum.Buket hanım çok güler yüzlü ve işini çok severek yaptığını yansıtıyor.
Çok güzel bir deneyim oldu benim için,
seve seve tekrar geleceğim.

Konaklama tarihi: Şubat 2021
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler Canss72
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Bulent Tarlan - Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 hafta önce

Sayın misafirimiz Canss72,

Değerli görüşlerinizi paylaştığınız için teşekkur ederim.

Siz değerli misafirlerimizin memnuniyetini ve konforunu sağlamak ekibimizin en önemli amacidir. Konaklama sürecinizde beklentilerinizi karşılayabildiğimizi ve sunmuş olduğumuz hizmetten memnun kaldığınızı duyduğumuz için çok mutlu olduk ve onur duyduk. Emrah bey ve Buket hanımla ile ilgili belirtmiş olduğunuz değerli düşüncelerinizi kendileriyle paylaşacağımıza emin olabilirsiniz.

İstanbul’a tekrar geldiğinizde sizi ağırlamaktan mutluluk duyacağız.

Sağlıcakla kalın

Saygılarımla

Bulent Tarlan
Genel Müdür
Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 4 hafta önce mobil cihaz aracılığıyla

Öncelikle personeliniz Hüseyin TOPUZ beye çok teşekkür ederim göstermiş olduğu hizmetinden ve kibarlığından dolayı, puanım da sadece onun için Onun dışında 1 hafta boyunca yemekler hep ılık ve ya soğuk olarak servis edildi, bu kabuledilemez birşey...Camlar çok kirliydi, belli aylardır belki de yıllardır temizlenmiyor, bunlara dikkat edilirse daha iyi adına yakışır bir otel olur!!!

Konaklama tarihi: Ocak 2021
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler Sehran_Mikieva
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Bulent Tarlan - Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 hafta önce

Değerli Misafirimiz Sehran_Mikieva,

Öncelikle nazik geri bildiriminiz için teşekkür ederiz.

Verdiğimiz servis kalitesini her geçen gün iyiden daha iyiye arttırmak siz değerli misafirlerimizin yorumlarıyla mümkün olmaktadır ve her bir yorumunuz bizler için büyük önem taşımaktadır. Restoranımızdan aldığınız hizmet ile ilgili vermiş olduğunuz detayların yönetim ekibimiz tarafından hasasiyetle inceleneceğini ve tekrarlanmaması için gerekli tedbirlerin alınacağını bildirmek isteriz.

Bununla birlikte kalışınız sırasında genel olarak beklentilerinizi karşılamayı başardığımızı öğrenmekten memnuniyet duyduk. Tüm çalışanlarımız sizlere güler yüz ile en iyi hizmeti vermeye çalışmaktadırlar, bu çabanın sizler tarafından fark ediliyor olması bizleri ziyadesi ile memnun etmektedir.

Otelimize gösterdiğiniz ilgiye teşekkür eder, size en yakın zamanda tekrar ''Hoş geldiniz'' diyebilmeyi dileriz.

Sevgi ve sağlıcakla kalın,

Saygılarımızla

Genel Müdür
Bulent Tarlan

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın