Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (494)
Yorumları filtrele
495 sonuç
Gezgin puanı
211
172
65
20
27
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
211
172
65
20
27
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
5-10/495 yorum
17 Aralık 2020 tarihinde yorum yapıldı

Her şey bir yana bıraktım gerçekten güzel bir otel. Ama neden güzel diye düşünürsek bir restorana indiğimde Çetin'in yaptığı servis ve Erdoğan Usta'nın muhteşem fettucini makarnası Ruhumda en güzel yerini aldı bu kadar kötü bir günü daha güzel yapamazlardı hepsine teşekkür ediyorum. Çetin sana özellikle teşekkür ediyorum kötü bir gün geçirdiğimi fark edip beni el üstünde tuttun ya da herkese bunu yapıyorsun bence çok özel biri çok teşekkür ederim

Konaklama tarihi: Aralık 2020
Seyahat türü: İş için seyahat etti
Teşekkürler mehmetgG4083KM
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro metin kocaman - Ramada Plaza by Wyndham Istanbul Tekstilkent, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 4 hafta önce

Sayın Mehmet Bey,
Bizlere, Ramada Plaza by Wyndham Istanbul Tekstilkent'teki deneyiminizi anlatmaya zaman ayırdığınız için teşekkür ederiz. Olumlu geri bildirim almak bizler için onur verici.
Otelimizden genel anlamda ve restaurant,mutfak ve çalışma arkadaşlarımızdan memnun kaldığınızı bilmek bizleri çok mutlu etti. Yorumlarınızı ekibimizle paylaşacağım, eminim ki sizin yorumlarınız ile daha ileri gideceğiz. Burada Ramada'da, beklentilerinizi aşmak için sürekli çalışıyoruz.
Deneyiminizi paylaştığınız için tekrar teşekkür ederiz ve yakın gelecekte size tekrar hizmet vermeyi umuyoruz.
Saygılarımla,

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
18 Kasım 2020 tarihinde yorum yapıldı

Ebru hanım merhabalar

Yoğun bir eğitim programından sonra ancak bilgisayarımın başına geçebildim ki Pazar gününden beri aklımdasınız. İntraline ilaç olarak, Handan Kanat olarak toplantımız öncesi, süresi ve sonrasında göstermiş olduğunuz ilgi ve alaka için çok ama çok teşekkür ederim. Her ne kadar toplantımız esnasında yanımızda olmasınız da telefon ile bile desteğiniz yalnız kalmadığımı bana hissettirmeniz ile bizlere yetiştiniz. Vekaletiniz Burak beye, serviste bize desteğini esirgemeyen Hakan bey de çok ama çok teşekkür ederim, eksiklerimizi ve yaşanan olayları bana yansıtmadan hızlı çözümler bulmaları harikaydı.



Gaye hanım, Tuncay bey ; Pandemi koşullarında zor şartlarda toplantımıza gösterdiğiniz ilgi ve hassasiyet için sizlere de çok teşekkür ederiz, ederim.



Sağlıklı günlerde yeni toplantılarda görüşmek dileğiyle..

İyi günler.

Konaklama tarihi: Kasım 2020
  • Seyahat türü: İş için seyahat etti
    • Değer
    • Uyku Kalitesi
    • Hizmet
Teşekkürler ezgibalkann
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro metin kocaman - Ramada Plaza by Wyndham Istanbul Tekstilkent, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 15 Aralık 2020

Sayın Ezgi Hanım,
Bizlere, Ramada Plaza by Wyndham Istanbul Tekstilkent'teki deneyiminizi anlatmaya zaman ayırdığınız için teşekkür ederiz. Olumlu geri bildirim almak bizler için onur verici.
Otelimizden genel anlamda memnun kaldığınızı bilmek bizleri çok mutlu etti. Yorumlarınızı ekibimizle paylaşacağım, eminim ki sizin yorumlarınız ile daha ileri gideceğiz.
Burada Ramada'da, beklentilerinizi aşmak için sürekli çalışıyoruz.
Deneyiminizi paylaştığınız için tekrar teşekkür ederiz ve gelecekte size tekrar hizmet vermeyi umuyoruz.
Saygılarımız ile..

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
21 Şubat 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

İlgili veya iletişim kurabileceğiniz bir aşçı yok ,menü içeriği çok zayıf 6 çeşit sıcak yemek koymuşlar fakat 2 çeşit tavuk diğerleri ise patates,brokoli,makarna idi onlarda derin küvetlerde birdaha ilave yapmamak için doldurdukça doldurmuşlar çamur gibi olmuş yersen akşam yemeğin bu ye ve git bizlerden birşey isteme mantığı var çalışanlarda ,suyu bile bardaklara doldurmuşlar ne zamandır bekliyor belli değil,yiyecek ve restoran hizmeti kötüydü memnun kalmadım

Konaklama tarihi: Şubat 2020
Seyahat türü: Tek başına seyahat etti
Teşekkürler _merb704
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro metin kocaman - Ramada Plaza by Wyndham Istanbul Tekstilkent, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 15 Aralık 2020

Sayın Değerli Misafirimiz,
Zaman ayırıp görüşlerinizi paylaştığınız için teşekkür ederiz . Hizmetlerimizden memnun kalmamış olmanız bizleri çok üzmüştür.
Yaşamış olduğunuz olumsuz deneyim ile ilgili ekip üyeleri ile gerçekleştirdiğim görüşme sonucu, aynı durumun ilerleyen tarihlerde, tekrar meydana gelmesini engellemek amacı ile gerekli önlemlerin alındığını bildirmek isterim.
Düşüncelerinizi bildirmek üzere ayırdığınız zamana bir kez daha teşekkür eder, geri bildirimlerinizin, hizmetlerimizin kalitesini sürekli olarak arttırmak için yürüttüğümüz çalışmalarımızın gelişmesi açısından son derece değerli olduğunu belirtmek isteriz.
Yorumlarınız için tekrar teşekkür eder, En kısa sürede sizleri tekrar misafir etmek istediğimizi bilmenizi isteriz.
Saygılarımızla

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
4 Aralık 2019 tarihinde yorum yapıldı

Otelin girişi büyüleyici bir güzelliğe sahip resepsiyondaki çalışanların ilgi ve alakası ayrı bi güzellik katıyor otel çalışanları gayet ilgi ve alakalı odalar temiz konforlu şık ve güzel dizayn edilmiş memnun kaldım tavsiye ederim... :)

Konaklama tarihi: Eylül 2019
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Hizmet
Teşekkürler KraL47_47
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Ön Büro Müdürü metin k - Ramada Plaza by Wyndham Istanbul Tekstilkent, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 5 Aralık 2019

Sayın Değerli Misafirimiz,

Bizlere, Ramada Plaza by Wyndham Istanbul Tekstilkent'teki deneyiminizi anlatmaya zaman ayırdığınız için teşekkür ederiz. Olumlu geri bildirim almak bizler için onur verici.

Otelimizden genel anlamda memnun kaldığınızı bilmek bizleri çok mutlu etti. Yorumlarınızı ekibimizle paylaşacağım, eminim ki sizin yorumlarınız ile daha ileri gideceğiz.

Burada Ramada'da, beklentilerinizi aşmak için sürekli çalışıyoruz.
Deneyiminizi paylaştığınız için tekrar teşekkür ederiz ve gelecekte size tekrar hizmet vermeyi umuyoruz.
Saygılarımla,
Metin Kocaman

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
26 Kasım 2019 tarihinde yorum yapıldı

restoran akşam yetkilisi özkan bey özellikle çok profesyonel idi.memnuniyetimiz için ciddi çaba sarfetti.
yoğun bir çekin sirasında giriş yapmamıza rağmen hiç soru yaşamadık.odada ise en çok dikkatimi çeken tv kanal yelpazesi oldu.avrupa otelleri dahil şimdiye kadar gördüğüm en kapsam ve kaliteli buket...

Konaklama tarihi: Kasım 2019
Teşekkürler UmitU30
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Ön Büro Müdürü metin k - Ramada Plaza by Wyndham Istanbul Tekstilkent, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 28 Kasım 2019

Sayın Ümit Bey,
Bizlere, Ramada Plaza by Wyndham Istanbul Tekstilkent'teki deneyiminizi anlatmaya zaman ayırdığınız için teşekkür ederiz. Olumlu geri bildirim almak bizler için onur verici.
Otelimizden ve çalışma arkadaşlarımızdan genel anlamda memnun kaldığınızı bilmek bizleri çok mutlu etti. Yorumlarınızı ekibimizle paylaşacağım, eminim ki sizin yorumlarınız ile daha ileri gideceğiz. Burada Ramada'da, beklentilerinizi aşmak için sürekli çalışıyoruz.
Deneyiminizi paylaştığınız için tekrar teşekkür ederiz ve gelecekte size tekrar hizmet vermeyi umuyoruz.
Saygılarımla,
Metin Kocaman
Ön Büro Müdürü

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın