Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. TripAdvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Yakınlardaki Oteller
Crowne Plaza Istanbul - Oryapark(İstanbul)(Ödediğinize Değer!)
$73
CrownePlaza.com
Göster
Mükemmellik Sertifikası
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
$175
$136
Booking.com
Göster
Mükemmellik Sertifikası
  • Ücretsiz Otopark
  • Havuz
$142
$119
Doubletree
Göster
Mükemmellik Sertifikası
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
Hilton İstanbul Kozyatağı(İstanbul)(Ödediğinize Değer!)
$70
Booking.com
Göster
Mükemmellik Sertifikası
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
$215
$180
Expedia.com
Göster
Mükemmellik Sertifikası
  • Havuz
  • Restoran
$141
$117
Agoda.com
Göster
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
$202
$181
Conrad
Göster
Mükemmellik Sertifikası
  • Havuz
  • Restoran
Otel Suadiye(İstanbul)(Ödediğinize Değer!)
$88
$69
Trip.com
Göster
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
W İstanbul(İstanbul)
$197
$164
Priceline
Göster
Mükemmellik Sertifikası
  • Ücretsiz Wifi
  • Restoran
$352
$299
Swissotel.com
Göster
Mükemmellik Sertifikası
  • Havuz
  • Restoran
Yorumlar (558)
Yorumları filtrele
558 sonuç
Gezgin puanı
162
247
100
33
16
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
162
247
100
33
16
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Filtrele
Liste güncelleniyor...
10-15/558 yorum
Bir TripAdvisor Üyesi
8730
Yorum Zamanı: 7 Kasım 2017 mobil cihaz aracılığıyla

Harbiye oteller bölgesinde her anlamda yeterli bir otel. Tek sıkıntısı klasik istanbul park sorunu. Otel baya bir Arap istilası altında ama yapacak bişi yok. Bu bölgede fiyat kalite dengesi en iyi olan oteller icinde

Konaklama tarihi: Nisan 2017, seyahat türü: İş için
Teşekkürler Bir TripAdvisor Üyesi
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Guest Relations Manager Gizem I - Nippon Hotel, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 10 Kasım 2017

Sayın Misafirimiz,
Değerli zamanınızı ayırıp, konaklamanız ile ilgili nazik yorumlarınızı bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz.
En kısa zamanda sizi tekrar Nippon Hotel konukseverliliği ile ağırlamak dileğiyle.

Saygılarımızla

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 28 Eylül 2017

Taksim' de güzel bir otel. Metroya yakın .Odalar çok temiz ve ferah ,kahvaltısı çeşitli ve güzel.Her bakımdan tavsiye edebileceğim bir otel.her vakit çıkıp yürüme mesafesindeki istiklal caddesine kolaylıkla ulaşabilirsiniz.

Konaklama tarihi: Ekim 2016
Teşekkürler drglm
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Guest Relations Manager Gizem I - Nippon Hotel, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 2 Ekim 2017

Sayın Misafirimiz,
Değerli zamanınızı ayırıp, konaklamanız ile ilgili nazik yorumlarınızı bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz.
En kısa zamanda sizi tekrar Nippon Hotel konukseverliliği ile ağırlamak dileğiyle.

Saygılarımızla

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 11 Temmuz 2017 mobil cihaz aracılığıyla

10 Temmuz 2017 tarihinde 4 yetişkin icin daha once rezervasyon yapıp ödeme yaptıgım 2 odayı teslim almak icin 12.30 civarında otele ulaştım yaklaşık 45 dk bekledikten sonra odanın birini teslim aldım digerinin 1 saat içinde hazırlanacağı söylendi tamam dedim iste problem burada başlıyor döndüğümde 322 nolu oda verilmis. Odanın resimleri ektedir. Odanın fiziki şartları açık zaten fotoğraflar herşeyi anlatıyor. House keeping icin kullanılan odaya bitişik küçük rutubetli oldukça bakımsız ve karanlık bir oda . Yatak bası bile konulmaya gerek duyulmamış ki zira yatakları camin önünden başka yere konumlandırmak pek mümkün degil . Oda değişikliği talep ettim. Resepsiyon görevlisi reddetti. Ne hikmetse oteldeki tek boş oda 322 nolu oda imis! Ön büro görevlisi Sinan Bey'e talebimi ilettim. Hayatında sanki otel müşterisi ilk kez oda değişimi talep etmiş gibi davrandı. Odanın fiziki yetersizliklerini ve diğer odalardan farklılıklarını söylediğimde odanın standart oda olduğunu otelde 110 tane daha bu şartlarda oda bulunduğunu ve insanların bu odalarda şikayet etmeden konakladığını söyledi. Yanı bu durumda odada benim de kalabilmem lazım !Oda değişikliği talebim dikkate bile alınmadı. Yatakların içinde dolaşan oda perdesinden ilk kez rahatsız olan müşteri ile karşılaştığını söyledi. Trip advisor üzerinden de ayni şikayetleri yazılı olarak yaptım ve bu şikayetler kendisine ulaşmış check out esnasında yazdıklarımı ücretsiz konaklama karsiligi silmemi rica etti kabul etmedim . Oda fotoğrafları ile detaylı bir yorum daha yazacağımı söyledim .Daha sonra ise yazdıklarımın yalan olduğunu soyledi. Bu nasıl tutarsızlık. Oda değişimi talep edilir bu yerine getirilir ya da getirilmez bu başka bir tartışma konusu. Gece 3.30-4.00 civarı odanın iki oda gerisi üzerinde koridorda yer alan havalandırmaya matkapla tamirat yapıldığını söylediğimde de mümkün olmadığını söyledi zaten gaipten sesler duyduk heralde! Her lafa bir laf herseye mazeret müşteri istek ve ihtiyacları karşılanmıyor bir de üstüne yalancılıkla suçlandık pes. Çıkarken yorumu kaldırmazsam cevap yazacağını söyledi yazsın bakalım kimseye iftira atma pireyi deve yapma derdimiz yok.Sırf fotoğrafları görebilmeniz icin üyelik açtım umarım benim yaşadıklarımı yaşamazsınız. On büro ve oda problemi dışında kahvaltı oldukça zayıf. Gece müdürü ve personelin hakkını yememek lazım pike talebim hemen karşılandı başka da olumlu yazacak birşey bulamıyorum.

Konaklama tarihi: Temmuz 2017, seyahat türü: Ailecek
2  Teşekkürler slnslnee
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Guest Relations Manager Gizem I - Nippon Hotel, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 19 Temmuz 2017

Sayın Misafirimiz ,
Öncelikle,konaklamanız sonunda görüşlerinizi bizimle paylaştığınız için teşekür ederiz. Önceki yorumlarınızda belirtmiş olduğumuz açıklamalarımızda olduğu gibi ; yaşamış olduğunuz memnuniyetsizliklerden dolayı sizlerden özür dileriz.
Sizleri tekrar ağırlamak dileği ile

Saygılarımızla

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 10 Temmuz 2017 mobil cihaz aracılığıyla

Tripadvisordan 15gun once rezervasyon yaptırdım check in saatinden önce orda olmama rağmen oteldeki en kötü en küçük en rutubetli oda bana verildi oda zaten cok küçük Ve yatak başlığı dahi yok rutubetten dolayı zaten çarşaflar ıslaktı duvar kağıtları kabarmıştı odayı istemediğimi söyledim ancak başka oda olmadığı söylendi ama internetten baktığımda hala oda satışı devam ediyor oda yoksa hangi odayı satıyorsunuz? Oda zaten deponun olduğu kösenin yanındaydı surekli oraya görevli girip çıktığı icin sesten odada duramıyorsunuz odanın standart olduğu söylendi ancak 100 lira bile etmez madem standart bu odanın fotoğrafı neden KENDİ İNTERNET SİTENİZDE yok? aşırı kotu personel elinden geleni yaptığını söyledi ancak en basında ellerinde oda olmasına rağmen böyle kotu bir odayı veriyorlarsa söyleyecek cok fazla da bir şey yok. Bu odanın fotoğrafını bile kendi internet sitenize koymuyorsunuz bunu söyleyince de evet fotoğraf yanıltıcı oluyor dendi. Çözüm olarak yatakları camdan uzaklaştirabiliriz dediler ancak yataklar cama dayalı olmasa Bile odanın durumu cok kotu buyuk ihtimalle oteldeki en kötü oda. Bunların dışında odaya yerleşmeden once uzun sure bekletildim check in saati belirliyorsanız misafirinize o saatte odayı hazırlar teslim edersiniz ayrıca bir ikramda Bile bulunulmadı sonuç olarak otel tam olarak rezalet ve bu buyuk oranda personelden kaynaklanıyor bakımsızlıktan degil.

Konaklama tarihi: Temmuz 2017, seyahat türü: Ailecek
1  Teşekkürler yezdanipek
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Ön Büro Müdürü Nippon H - Nippon Hotel, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 19 Temmuz 2017

Sayın Misafirimiz öncelikle yorumunuz için çok teşekkür ederiz, sizlerin yorumları bizim için “hizmet kalitemizi” yükseltebilmek için en önemli yol gösterici.
Yaşadığınız sorunlar ile ilgili eksik kalan birkaç noktayı tamamlamak isteriz; iki oda olarak yapmış olduğunuz rezervasyonu aile olabileceğinizi önceden tahmin ettiğimiz için (ve bize herhangi bir “upgrade” talebi gelmeden) ikinci odayı, yani ebeveyn odasını mevcut elimizde kalan sayılı odalardan köşe odaya “upgrade” ettik.
İkinci oda (322) ile ilgili yaşamış olduğunuz sıkıntılar hakkında; buradaki yorumlarınızdan sonra odayı teknik servis ekibimiz ve yetkili arkadaşlarımız titizlikle kontrol ettiler ve odada yatak başlarının kısa da olsa mevcut olduğunu, ekstra dikkat gösterip incelememize rağmen ne tavanda ne de duvarlarda bir kabarma ya da tahribat olmadığını bildirdiler. Bu konuda bir yanlış anlama olduğunu düşünüyorum. Otelimizin tüm odaları periyodik olarak boyanmakta ve siz misafirlerimizin memnuniyeti için en iyi şekilde hazırlanmaktadır.
Otele giriş saatimiz “hotels.com” üzerinde belirtildiği gibi 13:30’dan itibaren başlar. Sistemden kontrol ettiğimizde ilk odanızı 12:32’de almış gözüküyorsunuz ki bu yoğunlukta gerçekten iyi bir saat. Diğer oda konusunda haklısınız sizden önceki misafirimiz tüm ricalarımıza rağmen odayı zamanında teslim etmediği için bizim de odayı hazırlayıp size sunmamız 14:10’ u buldu, bundan ötürü çok özür diliyoruz.
Sizinle odanızı değiştirme konusunda asla ve asla inatlaşmak gibi bir niyetimiz olmadı ve olamaz da, bu kurumumuzun misafirler ile kurmaya çalıştığı güven temelli ve sizlerin memnuniyetini hedef alan ilişkiye hiçbir şekilde bağdaşmaz. Kaldı ki odanızı değiştirip sizin memnuniyetsizliğinizi çabucak gidermek kişisel olarak beni de çok mutlu edecekti, ancak rezervasyon yaptığınız tipte elimizde başka uygun oda olmadığı için size bu doğrultuda bilgi verdik, sanıyorum yeterince inandırıcı olamadık. Evet sizden sonra da “check-in” yapıp oda alan misafirlerimiz oldu fakat o misafirler ya tek büyük yataklı oda talep eden çift misafirler ya da single (tek kişilik 1 adet yatağı olan) odalarımızda rezervasyonu olan misafirlerimizdi. Yani sizden farklı oda tiplerine sahiptiler.
Yanlış anlaşıldığımız için bir kez daha özür dileriz, bir sonra ki İstanbul konaklamanız için Nippon Hotel olarak elimizden gelenin en iyisini yapacağımızı bilmenizi isteriz.

Saygılarımla,
Sinan Çayözü
Nippon Hotel Ön Büro Müdürü

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 2 Temmuz 2017

4 yıldızlı bir otel olarak biraz daha sosyal fayda sağlayabilirdi diye düşünmekteyim
Ayrıca havuz eksikliğini kaldığımız arkadaşlarla birlikte ortal paydada hissettik. Bunlar dışında otelde konaklama yapan iranlı ve arap müşterilerin tavırları biraz rahatsız edici idi. Çünkü normal desibel üzerinde sesle hareket etmekteydiler.

Konaklama tarihi: Haziran 2017, seyahat türü: İş için
Bu otelle ortaklık aracılığıyla alınan yorum
Teşekkürler Mettok
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Guest Relations Manager Gizem I - Nippon Hotel, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 10 Temmuz 2017

Sayın Misafirimiz ,
Değerli zamanınızı ayırıp, konaklamanız ile ilgili nazik yorumlarınızı bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz.
En kısa zamanda sizi tekrar Nippon Hotel konukseverliliği ile ağırlamak dileğiyle.

Saygılarımızla
Gizem Gökmenoğlu

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın