Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Konaklamanız için en uygun fiyatlar
Booking.com
$210
Fiyata Bakın
Expedia.com
$224
Fiyata Bakın
Lol.travel
$224
$170
Fiyata Bakın
Orbitz.com$224
Hotels.com$224
otelz.com$219
17 fiyatın tümüne bakın
Fiyatlar, ortaklarımız tarafından sağlanmakta ve ortaklarımızca bilinen tüm vergi ve ücretler dâhil gecelik oda fiyatlarını yansıtmaktadır. Daha fazla ayrıntı için lütfen ortaklarımıza bakın.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (5.051)
Yorumları filtrele
5.051 sonuç
Gezgin puanı
3.773
879
262
76
61
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
3.773
879
262
76
61
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
21-26/5.051 yorum
Yorum Zamanı: 3 hafta önce mobil cihaz aracılığıyla

Hilton worldwide otellerinden Conrad İstanbul bosphorus’ta 3 gecelik konaklamamızın ikinci gecesinde eşimle, Summit Barda sadece birşeyler içmek isterken, sushi sever bir insan olarak girişte görrdüğüm sushi bardan çok etkilenip sipariş verdik. Sipariş öncesi , japon kültürünü hasbelkader iyi bilmeye çalışan ve japonlarla etkileşim halinde olup, iyi bir sushinin nasıl olması gerektiğini bildiğimden ön yargılı bir şekilde sipariş verdim. Sipariş öncesi Erdal şefin bizzat ilgi ve alakası bir nebze siparişim konusunda beni rahatlatmıştı. Yine de ilk kez deneyimleyecek olmanın yedirginliğiyle siparişimi bekledim. Çok kısa bir sürede önüme konan şefin seçtiklerinden oluşan tabak daha tatmadan görsel olarak hayli hayli tatmin etmişti. İlk lokmadan sonra lezzet olarak da ortalamanın cok uzerinde beni mest eden lezzetle karşılaşmam bu barın Sushiyle daha çok özdeşleşmesi ve sushiyle daha çok anılması gerektiğini düşündüm. Conradın sushisiyle daha cok anılan , ön plana cıkan bir otel olması gerektigini düşündüm. Servis çalısanlarının ilgi alakası özellikle akşam shiftinde çalısan Aykut’un misafiri her şekilde memnun etme çabaları keza Etdal Şef’in de müşteri memnuniyetini sağlama çabalarını çok takdir ettim. Tüm ekibe çok teşekkürler!!!

Oda ipucu: Şef’in tabağı 4 çeşitten oluşan sushi severleri fazlasıyla tatmin edecek bir seçenek olacaktır
Konaklama tarihi: Haziran 2021
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler gokceozkur
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Andreas Jersabeck - Conrad İstanbul Bosphorus, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 hafta önce

Değerli gokceozkur,
Conrad Istanbul Bosphorus' u seçtiğiniz için teşekkür ederiz. Ziyaretiniz sırasında beklentilerinizi karşılamayı başardığımızı öğrenmekten memnuniyet duydum. Ekip arkadaşlarımız için yapmış olduğunuz güzel yorumlarınız için de çok teşekkür ediyorum.
En yakın zamanda sizi yeniden Conrad Istanbul Bosphorus’da ağırlamayı ümit ediyorum.
Saygılarımla,
Andreas Jersabeck
Genel Müdür

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 3 hafta önce mobil cihaz aracılığıyla

Ben almanyadan Cornad Oteline geldim ve Manzara Restorantindan cok memnun oldum. Garsonlar cok iyi ve bizimle cok ilgileniyorlar özellikle Erkan ve Erdinç abi. Tesekkür ederiz. Buraya yine gelmek isterim

Konaklama tarihi: Temmuz 2021
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler 368sudenazk
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Andreas Jersabeck - Conrad İstanbul Bosphorus, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 hafta önce

Değerli 368sudenazk,
Conrad Istanbul Bosphorus' u seçtiğiniz için teşekkür ederiz. Ziyaretiniz sırasında beklentilerinizi karşılamayı başardığımızı öğrenmekten memnuniyet duydum. Ekip arkadaşlarımız için yapmış olduğunuz güzel yorumlarınız için de çok teşekkür ediyorum.
En yakın zamanda sizi yeniden Conrad Istanbul Bosphorus’da ağırlamayı ümit ediyorum.
Saygılarımla,
Andreas Jersabeck
Genel Müdür

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 3 hafta önce mobil cihaz aracılığıyla

Erkan ve erdinç abi cok iyi istiler ve cok iyi calisiyorlar ben almanya dan geliyorum ve cok iyi calisiyorlar bizi cok iyi ilgilendier :) Cok tesekür ederiz conrad hotel :) Ve öbür istiler de cok iyi ler :)

Konaklama tarihi: Temmuz 2021
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler 744nisak
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Andreas Jersabeck - Conrad İstanbul Bosphorus, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 hafta önce

Değerli 744nisak,
Conrad Istanbul Bosphorus' u seçtiğiniz için teşekkür ederiz. Ziyaretiniz sırasında beklentilerinizi karşılamayı başardığımızı öğrenmekten memnuniyet duydum. Ekip arkadaşlarımız için yapmış olduğunuz güzel yorumlarınız için de çok teşekkür ediyorum.
En yakın zamanda sizi yeniden Conrad Istanbul Bosphorus’da ağırlamayı ümit ediyorum.
Saygılarımla,
Andreas Jersabeck
Genel Müdür

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 3 hafta önce mobil cihaz aracılığıyla

Çok iyi çok kaliteli bir otel gerçekten bütün personeller Güler yüzlü ve ilgililer ,kahvaltı restoranında garson Hasan Bey ilgi ve alakalarından ötürü teşekkür ediyorum .summit barda ayrıca manzarası harika

Konaklama tarihi: Temmuz 2021
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler Erdal B
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Andreas Jersabeck - Conrad İstanbul Bosphorus, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 hafta önce

Değerli Erdal B,
Conrad Istanbul Bosphorus' u seçtiğiniz için teşekkür ederiz. Ziyaretiniz sırasında beklentilerinizi karşılamayı başardığımızı öğrenmekten memnuniyet duydum. Ekip arkadaşlarımız için yapmış olduğunuz güzel yorumlarınız için de çok teşekkür ediyorum.
En yakın zamanda sizi yeniden Conrad Istanbul Bosphorus’da ağırlamayı ümit ediyorum.
Saygılarımla,
Andreas Jersabeck
Genel Müdür

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 4 hafta önce mobil cihaz aracılığıyla

Restorandan Erkan, Serkan ve Ömer beylere güleryüzülüğü ve üst düzey servisleri için çok teşekkür ederiz. Genel olarak bütün çalışanlar müşterileri olabildiğince mutlu etmek için süper bir iş birliği içinde ❤️

Konaklama tarihi: Temmuz 2021
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler firyuzao
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Andreas Jersabeck - Conrad İstanbul Bosphorus, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 4 hafta önce

Değerli firyuzao,
Conrad Istanbul Bosphorus' u seçtiğiniz için teşekkür ederiz. Ziyaretiniz sırasında beklentilerinizi karşılamayı başardığımızı öğrenmekten memnuniyet duydum. Ekip arkadaşlarımız için yapmış olduğunuz güzel yorumlarınız için de çok teşekkür ediyorum.
En yakın zamanda sizi yeniden Conrad Istanbul Bosphorus’da ağırlamayı ümit ediyorum.
Saygılarımla,
Andreas Jersabeck
Genel Müdür

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın