Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
7 kişi bu otele bakıyor
Booking.com
$134
View deal
22.05.21 tarihine kadar ücretsiz iptal işlemleri
Rezervasyonu şimdi, ödemeyi ise konaklamanız sırasında yapın
Priceline
$134
View deal
22.05.21 tarihine kadar ücretsiz iptal işlemleri
Rezervasyonu şimdi, ödemeyi ise konaklamanız sırasında yapın
ZenHotels.com
$147
$108
View deal
$39 TASARRUF EDİN
Hotels.com$134
Expedia.com$134
StayForLong$147
18 fiyatın tümüne bakın
Fiyatlar, ortaklarımız tarafından sağlanmakta ve ortaklarımızca bilinen tüm vergi ve ücretler dâhil gecelik oda fiyatlarını yansıtmaktadır. Daha fazla ayrıntı için lütfen ortaklarımıza bakın.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (3.928)
Yorumları filtrele
3.928 sonuç
Gezgin puanı
2.379
1.038
320
113
78
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
2.379
1.038
320
113
78
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
33-38/3.928 yorum
Yorum Zamanı: 5 hafta önce mobil cihaz aracılığıyla

Execute Lounge katinda Cem Ismail ve Murat beyin ilgi ve ozverili calismalari beni ve ekibimi son derece memnun etti. Ayrica ahçı Kemal ve Kadir Can beyin leziz sunumlari mukemmel. Kahvaltida Savas bey Kemal bey Merve hanim Sevgi hanim Sila hanim guler yuzlu gayet sicakkanli konaklalarim sirasinda evimi aratmadilar. Beranda bar Ergin bey Alpay bey Ersin bey Caner bey ve Senem Hanim de oldukca ilgili ve guleryuzlu. Misafir hizmetlerinden Gizem hanima da ilgilerinden dolayi ayrica tesekkur ederim.

Konaklama tarihi: Nisan 2021
Seyahat türü: İş için seyahat etti
Teşekkürler erenneremeyen
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Tolga Aytan - Hilton İstanbul Bosphorus, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 5 hafta önce

Değerli Misafirimiz eren_473,

Öncelikle değerli vaktinizi ayırarak otelimizde gerçekleştirmiş olduğunuz konaklamanız ile ilgili yorumlarınızı paylaştığınız için çok teşekkür ederiz.

Hizmetlerimizden memnun kalmış olmanız bizleri çok sevindirmiş olup,değerli görüşleriniz tüm Hilton Istanbul Bosphorus çalışanları için motivasyon kaynağı olmuştur.

Otelimize gösterdiğiniz ilgiye teşekkür eder, size en yakın zamanda tekrar ''Hoş geldiniz''diyebilmeyi dileriz.

Saygılarımızla ,

Tolga Aytan
Otel Müdürü
Hilton Istanbul Bosphorus

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
6 Nisan 2021 tarihinde yorum yapıldı

Sağlık kurallarına uymayan misafirler uyarılmıyor. Maskesiz dolaşanlara göz yumuluyor. Daha katı kurallarla sosyal mesafe ve maske zorunluluğu uygulanmalı. Pandemiden dolayı bu duruma özen gösterilmeli ve daha değişik bir uygulama yapılarak bu durum sağlanmalı.

Konaklama tarihi: Nisan 2021
  • Seyahat türü: Tek başına seyahat etti
    • Değer
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
Hilton Hotels & Resorts ile ortaklık aracılığıyla alınan yorum
Teşekkürler Bora T
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Tolga Aytan - Hilton İstanbul Bosphorus, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 5 hafta önce

Değerli Misafirimiz Bora T,

Öncelikle konaklamanız için Hilton Istanbul Bosphorus’u seçtiğiniz; sonrasında değerli yorumlarınızı bizlerle paylaştığınız için teşekkür ederiz. Verdiğimiz servis kalitesini her geçen gün iyiden daha iyiye arttırmak, siz değerli misafirlerimizin yorumlarıyla mümkün olmaktadır ve her bir yorumunuz bizler için büyük önem taşımaktadır.

Öncelikle belirtmek isterim ki, otelimiz Güvenli Turizm Sertifikasına sahip olup, kanunların ve sertifikasyon koşullarına uygunluğumuz yetkili denetim şirketlerinden Royal Cert tarafından her ay denetlenmektedir. Bu denetimler haricinde devletin yetkili mercilerince de ayda en az 2 – 3 kere ayrıca denetlenmekteyiz. Otel yönetimi ve çalışanları olarak tüm prosedürleri eksiksiz uygulamaya çalışıyoruz ancak; maalesef bu prosedürlere uymayan misafirlerimiz olabilmekte; tespit edildiği durumlarda müdahale edilip sözkunusu misafirlerimiz hakkında aksiyon alınmaktadır.

Vermiş olduğunuz geri bildirim neticesinde bu konuda çalışanlarımıza daha hassas olmaları hususunda uyarılarımız tekrar edilecektir.

Geliştirmemiz gerektiğini düşündüğünüz yönlerimizi bizimle paylaştığınız için tekrar teşekkür eder, sizleri tekrar ağırlama imkanına sahip olmayı dileriz.

Saygılarımızla.

Tolga Aytan
Otel Müdürü
Hilton Istanbul Bosphorus

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
5 Nisan 2021 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Ozellikle executive launch personellerinden Cem Bey, İsmail Bey, Murat Bey, kakvalti salonun da Kemal Bey, Savaş Bey, Resepsiyon görevlilerinden Betül Hanım, Kat görevlilerinden Necla Hanım, teras cafe personellerinden Alpay Bey ve bu otelin iletilmesinde gayretli ve özverili bir sekilde hizmet veren tüm çalışanlarına cok tesekkur ederim. Odama gönderilen güzel ikram için de misafir hizmetlerine ayrıca teşekkür ederim

Konaklama tarihi: Nisan 2021
Seyahat türü: İş için seyahat etti
Teşekkürler 27veyselb
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Tolga Aytan - Hilton İstanbul Bosphorus, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 5 hafta önce

Değerli Misafirimiz 27veyselb,

Öncelikle değerli vaktinizi ayırarak otelimizde gerçekleştirmiş olduğunuz konaklamanız ile ilgili yorumlarınızı paylaştığınız için çok teşekkür ederiz.

Hizmetlerimizden memnun kalmış olmanız bizleri çok sevindirmiş olup,değerli görüşleriniz tüm Hilton Istanbul Bosphorus çalışanları için motivasyon kaynağı olmuştur.

Otelimize gösterdiğiniz ilgiye teşekkür eder, size en yakın zamanda tekrar ''Hoş geldiniz''diyebilmeyi dileriz.

Saygılarımızla ,

Tolga Aytan
Otel Müdürü
Hilton Istanbul Bosphorus

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
5 Nisan 2021 tarihinde yorum yapıldı

executive lounge da Cem bey İsmail bey Kemal bey ve Murat beyin müşterilerle ilgisi alakası yaklaşımı tek kelime ile mükemmel oteli tercih etme sebebimiz diyebiliriz ayrıca kaçtı salonunda merve hanim savaş bey evimizi aratmiyorlar.

Konaklama tarihi: Nisan 2021
Seyahat türü: İş için seyahat etti
Teşekkürler al_cI9530HQ
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Tolga Aytan - Hilton İstanbul Bosphorus, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 5 hafta önce

Değerli Misafirimiz al_cI9530HQ,

Öncelikle değerli vaktinizi ayırarak otelimizde gerçekleştirmiş olduğunuz konaklamanız ile ilgili yorumlarınızı paylaştığınız için çok teşekkür ederiz.

Hizmetlerimizden memnun kalmış olmanız bizleri çok sevindirmiş olup,değerli görüşleriniz tüm Hilton Istanbul Bosphorus çalışanları için motivasyon kaynağı olmuştur.

Otelimize gösterdiğiniz ilgiye teşekkür eder, size en yakın zamanda tekrar ''Hoş geldiniz''diyebilmeyi dileriz.

Saygılarımızla ,

Tolga Aytan
Otel Müdürü
Hilton Istanbul Bosphorus

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
5 Nisan 2021 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Kahvaltı+omlet ve hizmet çok güzeldi. Hem güleryüzle hem tavsiyeleri ile Tolga Bey çok yardımcı oldu. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Genel olarak personel kalitesi çok yüksek. Otel konum be kalite olarak zaten iyi.

Konaklama tarihi: Nisan 2021
Seyahat türü: İş için seyahat etti
1  Teşekkürler highre
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Tolga Aytan - Hilton İstanbul Bosphorus, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 6 Nisan 2021

Değerli Misafirimiz highre,

Sizi ağırlayabilme fırsatı bularak memnuniyetinizi öğrenmiş bulunmaktan onur duyduk.

Tüm çalışanlarımız sizlere güler yüz ile en iyi hizmeti vermeye çalışmaktadırlar, bu çabanın sizler tarafından fark ediliyor olması bizleri ziyadesi ile memnun etmektedir.

En kısa zamanda tekrar misafirimiz olabilmeniz dileğiyle,

Saygılarımızla ,

Tolga Aytan
Otel Müdürü
Hilton Istanbul Bosphorus

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın