Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
9 kişi bu otele bakıyor
Booking.com
$238
Fiyata Bakın
23.05.21 tarihine kadar ücretsiz iptal işlemleri
FindHotel
$256
Fiyata Bakın
eDreams
$238
Fiyata Bakın
23.05.21 tarihine kadar ücretsiz iptal işlemleri
Trip.com$200
Priceline$238
getaroom.com$406
18 fiyatın tümüne bakın
Fiyatlar, ortaklarımız tarafından sağlanmakta ve ortaklarımızca bilinen tüm vergi ve ücretler dâhil gecelik oda fiyatlarını yansıtmaktadır. Daha fazla ayrıntı için lütfen ortaklarımıza bakın.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (2.711)
Yorumları filtrele
2.712 sonuç
Gezgin puanı
2.256
307
70
35
44
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
2.256
307
70
35
44
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
15-20/2.712 yorum
28 Mart 2021 tarihinde yorum yapıldı

Swissotel pandemi döneminde kalitelisinden hiç ödün vermeden hijyenik ve sağlıklı lezzetler sunmaya devam ediyor.
Haluk ve Akın Arkadaşlarımız güleryüzlü ve pozitifti Profosyelliklerinden hiç ödün vermeden servisi çok keyifli hale getirdiler.

Konaklama tarihi: Mart 2021
Seyahat türü: Arkadaşlarıyla seyahat etti
Teşekkürler 301osmanl
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Ugur Talayhan - Swissotel The Bosphorus, Istanbul, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 29 Mart 2021

Sayın 301osmanl ,

Zaman ayırıp görüşlerinizi paylaştığınız için teşekkür ederiz. Hizmetlerimizden memnun kalmış olmanız bizleri çok sevindirmiş, değerli görüşleriniz başta Haluk & Akın Bey olmak üzere tüm Swissôtel çalışanları için birer motivasyon kaynağı olmuştur.

Otelimize göstermiş olduğunuz ilgiye teşekkür eder, size en yakın zamanda tekrar “Hoş geldiniz” diyebilmeyi dileriz.

Saygılarımızla,

Uğur Talayhan
Genel Müdür

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
19 Mart 2021 tarihinde yorum yapıldı

Yorgun bir gecenin ardından lezzetli bı kahvaltıyla yeni güne başlamak..
Kahvaltıda gösterdiği ilgi ve alaka için Cengiz Beye teşekkür ederim.boyle sıcak ve samimi arkadaşlar her işletmede olmalı.tesekkurleer swiss

Konaklama tarihi: Mart 2021
Seyahat türü: İş için seyahat etti
1  Teşekkürler erena765
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Ugur Talayhan - Swissotel The Bosphorus, Istanbul, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 29 Mart 2021

Sayın Erena765 ,

Zaman ayırıp görüşlerinizi paylaştığınız için teşekkür ederiz. Hizmetlerimizden memnun kalmış olmanız bizleri çok sevindirmiş, değerli görüşleriniz tüm Swissôtel çalışanları için birer motivasyon kaynağı olmuştur. Otelimize göstermiş olduğunuz ilgiye teşekkür eder, size en yakın zamanda tekrar “Hoş geldiniz” diyebilmeyi dileriz.

Saygılarımızla,

Uğur Talayhan
Genel Müdür

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
15 Mart 2021 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

istanbul’da yaşadığım halde doğum günü ve dinlenmek için seçtiğimiz otelde ki anılarımız Sayın gn md :Uğur Talayhan Bey yönetiminde Md Murat YILMAZ SİZ HAYAL EDİN O GERÇEKLEŞTİRSİN çokk dikkatli ve tabii ki ekibi yarış halinde ....oda servisinde Mehmet Kirmitçi Bey enerjik güleryüzlüKardelen Hanımpastanızda fark yaratır Onur Bey hijyen avcısı 17. Kat CAN BEY
SABROSA CHALET SPA MASAJ ANLATILMAZ yaşamak lazım ‍♂️

Konaklama tarihi: Mart 2021
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
1  Teşekkürler NurcanI5
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Ugur Talayhan - Swissotel The Bosphorus, Istanbul, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 19 Mart 2021

Sayın Nurcan Hanım ,

Zaman ayırıp görüşlerinizi paylaştığınız için teşekkür ederiz.Sizin için özel olan bir günde bizi tercih etmeniz ve güzel anılar biriktirmiş olmanız bizleri çok mutlu etmiştir. Bu vesile ile kızınızın doğum gününü tekrar kutlarım. Hizmetlerimizden memnun kalmış olmanız bizleri onurlandırmış, değerli görüşleriniz tüm Swissôtel çalışanları için birer motivasyon kaynağı olmuştur.

Otelimize göstermiş olduğunuz ilgiye teşekkür eder, size en yakın zamanda tekrar “Hoş geldiniz” diyebilmeyi dileriz.

Saygılarımızla,

Uğur Talayhan
Genel Müdür

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
15 Mart 2021 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Swissotelde çok güzel bir zaman geçirdik. Odamız, kahvaltı vs. herşeyiyle çok güzeldi. Swiss gurmede yediğimiz beyaz çikolatalı Cheesecake mükemmeldi. Swiss gurmede bize bu seçimde yardımcı olan Kardelen hanımın güleryüzlü ve misafirperver yaklaşımı için çok teşekkür ederiz.

Konaklama tarihi: Mart 2021
2  Teşekkürler Gurkankargin
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Ugur Talayhan - Swissotel The Bosphorus, Istanbul, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 16 Mart 2021

Sayın Gurkankargin ,

Zaman ayırıp görüşlerinizi paylaştığınız için teşekkür ederiz. Hizmetlerimizden memnun kalmış olmanız bizleri çok sevindirmiş, değerli görüşleriniz tüm Swissôtel çalışanları için birer motivasyon kaynağı olmuştur. Otelimize göstermiş olduğunuz ilgiye teşekkür eder, size en yakın zamanda tekrar “Hoş geldiniz” diyebilmeyi dileriz.

Saygılarımızla,

Uğur Talayhan
Genel Müdür

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
15 Mart 2021 tarihinde yorum yapıldı

Kerem bellboyun servisinden guleryuzlulugunden cok memnun kaldik hersey icin cok tesekkur ederiz. Tekrar tekrar konaklariz. Yemekler konaklama herseyiyle 10 numara 5 yildizdi. Kesinlikle parasini hakeden bir tesis.

Konaklama tarihi: Mart 2021
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
1  Teşekkürler trysi95
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Ugur Talayhan - Swissotel The Bosphorus, Istanbul, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 19 Mart 2021

Sayın Trysi95 ,

Zaman ayırıp görüşlerinizi paylaştığınız için teşekkür ederiz. Hizmetlerimizden memnun kalmış olmanız bizleri çok sevindirmiş, değerli görüşleriniz başta Kerem Bey olmak üzere tüm Swissôtel çalışanları için birer motivasyon kaynağı olmuştur.

Otelimize göstermiş olduğunuz ilgiye teşekkür eder,size en yakın zamanda tekrar “Hoş geldiniz” diyebilmeyi dileriz.

Saygılarımızla,

Uğur Talayhan
Genel Müdür

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın