Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
16 kişi bu otele bakıyor
Booking.com
$177
Fiyata Bakın
07.03.21 tarihine kadar ücretsiz iptal işlemleri
Rezervasyonu şimdi, ödemeyi ise konaklamanız sırasında yapın
Orbitz.com
$194
Fiyata Bakın
06.03.21 tarihine kadar ücretsiz iptal işlemleri
Trip.com
$214
$150
Fiyata Bakın
$64 TASARRUF EDİN
06.03.21 tarihine kadar ücretsiz iptal işlemleri
Hotels.com$194
eDreams$205
getaroom.com$214
14 fiyatın tümüne bakın
Fiyatlar, ortaklarımız tarafından sağlanmakta ve ortaklarımızca bilinen tüm vergi ve ücretler dâhil gecelik oda fiyatlarını yansıtmaktadır. Daha fazla ayrıntı için lütfen ortaklarımıza bakın.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (2.626)
Yorumları filtrele
2.627 sonuç
Gezgin puanı
2.176
304
68
35
44
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
2.176
304
68
35
44
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
21-26/2.627 yorum
Yorum Zamanı: 2 hafta önce

Öncelikle swiss otel harika bir deneyim.Özellikle böyle bir zamanda harika önlemler alınmış ve evinizde gibi hissettiren bir otel.Executive lounge çok özel bir alan kahvaltı gerek happy hour saati çok iyi yiyecek ve içecekler çok lezzetli .Kadir bey harika bir servis verdi burada bize çok teşekkürler.kesinlikle tavsiye ediyorum swiss oteli

Konaklama tarihi: Şubat 2021
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler ahlamr2021
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Ugur Talayhan - Swissotel The Bosphorus, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 1 hafta önce

Sayın ahlamr2021,

Zaman ayırıp görüşlerinizi paylaştığınız için teşekkür ederiz. Hizmetlerimizden memnun kalmış olmanız bizleri çok sevindirmiş, değerli görüşleriniz tüm Swissôtel çalışanları için birer motivasyon kaynağı olmuştur.

Otelimize göstermiş olduğunuz ilgiye teşekkür eder, size en yakın zamanda sağlıklı günlerde tekrar “Hoş geldiniz” diyebilmeyi dileriz.

Saygılarımla,

Uğur Talayhan
Genel Müdür

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 2 hafta önce

merhaba 4 gün konakladık , otele giris esnasinda ilk kez geldiğimizi ve iyi bir odaya rezervasyon yaptığımızı söylediler , odaya giriş yaptığımızda odanın resimdekinden küçük gözüktüğünü farkettik kızım ve eşimle 3 kişi konakladık bu nedenle kızıma ek yatak açılacaktı biz valizlerimizle giriş yaptık ve odadan işlerimiz için ayrıldıktan sonra akşam geri geldiğimizde ayağı paslı bantlanmış bir açılır yatak konulmuştu tekerleri havada duran tamamen çok kötü bir görüntü idi bunu otel instagram sayfasına bildirdim ertesi gün beni aradılar yatağı değiştireceklerini ve arzu edersek odayı upgrade yapacaklarını söylediler bizde kabul ettik gerçekten çok güzel bir suit oda verdiler yanlız öncekinde de sonraki odada da boy aynası yoktu ve gelen açılır yatak yine yırtık pırtık tekerleri açılınca havada duran bir yataktı . Böyle bir otelde eskimiş ve pis görüntülü açılır yatak nasıl olur anlamadık artık yapacak bir şey yoktu odanın güzel olması üzerine tekrar dile getirmedik ama gerçekten hala çok kötüydü. Ayrıca başka eksiklerde vardı yemekler tabildot gibiydi ne bir zeytinyağlı barı vardı nede doru dürüst bir prinç pilavı yapabilmişlerdi sorumluya söylediğimizde aşçıyı yanımıza getirdi o da pilavları vejeteryenlere göre yaptıklarını tereyağ koyamadıklarını söyledi kızımızın en sevdiği yemek somon ve pilavdır çocuk bir daha pilav yemedi ne enginar ne kereviz ne pırasa 4 gün boyunca zeytinyağlı olarak göremedik restaurantta servis yapan elemanlar orasını burasını kaşıyıp pantalonunun arka kısmına elini sokuşturup tabaklardaki çöpleri döküp birde servis yapıyordu izledim el dezenfektanı hiç kullanmadılar malesef doğru dürüst balık ızgara da göremedik yemek konusunda otel sınıfta kalmıştı tatlıları ve pastaları ile meşhur olduğu söylenen otelde malesef yine bu konuda eksikti lezzet konusu sıkıntılıydı odadaki suların lezzeti sanki damıtık su gibiydi, beklentimiz mi yüksekti acaba dedik ama olması gereken daha zengin menüsü olmalıydı çay saatinde sunumlarda zayıftı ayrıca ek olarak executive lounge aldık terası manzara ve oradaki ilgi servis 4/4 lüktü ama lezzetler yine çok sıkıntılıydı .temizlik hijyen genel olarak güzeldi.İlk başta 3 değişik asansör kullanmaktan mahvolduk . Oda upgrade olunca 2 asansöre düştü bu durum . Personel çok güleryüzlüydü ama devamlı ismen olumlu yorum yapmamız için çaktırmadan baskı yapmaları biraz bunalttı. Bir pilavı söyledik diye yemek esnasında aşçıyı yanımıza açıklama yapmaya getirmekte nedir anlamadık . Otelin manzarası konumu temizlik 4/4 lük ,mutfak 2/4 ,personel 3/4 diyebiliriz . Sanırım personele hijyen kuralları biraz daha anlatılmalı . Kapı giriş güvenlik çok iyi . resepsiyon personel 4/4 lük . Oda temizliği 4/4lük. yine gelirmiyiz ? konum manzara için evet , ama düzeltilmesi gerekenler düzelir inşallah bu otelin kendine marksına yakışır şekilde . Ayrıca otelde konaklayan müşteriden otopark ücreti alınması etik olarak pek anlamsız geldi ücret önemli değildi belki ama bu uygulama pek hoş değildi misafirinden otopark ücreti alan otel olmamalı fiyata dahil et ama bu şekilde olmasın .

Konaklama tarihi: Şubat 2021
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
swissotel.com ile ortaklık aracılığıyla alınan yorum
1  Teşekkürler swissmisafir
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Ugur Talayhan - Swissotel The Bosphorus, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 1 hafta önce

Sayın Tekçam ,

Değerli vaktinizi ayırıp yaşadığınız olumsuz deneyimi de içtenlikle paylaştığınız için müteşekkiriz.Yorumunuz ile ilgili Otel Müdürümüz Ahmet Bey ile yapmış olduğunuz detaylı görüşmeden dolayı çok mutluyum .

Otelimize göstermiş olduğunuz ilgiye teşekkür eder, size en yakın zamanda tekrar “Hoş geldiniz” diyebilmeyi dileriz.

Saygılarımla ,

Uğur Talayhan
Genel Müdür

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 2 hafta önce mobil cihaz aracılığıyla

Swiss otelde konaklammizda sabrosa resturantaki acik bufe den yedigimiz tum urunler muthis lezzetliydi, ve erkek arkadasima yaptigim suprizde bana yardimci olan omer beye cok cok tesekkur ediyorum, hizmet sahane, sabrosa resturanta gelip zeytinyaglilari denemeden gitmeyin

Konaklama tarihi: Şubat 2021
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler skaymak
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Ugur Talayhan - Swissotel The Bosphorus, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 2 hafta önce

Sayın Skaymak ,

Zaman ayırıp görüşlerinizi paylaştığınız için teşekkür ederiz. Hizmetlerimizden memnun kalmış olmanız bizleri çok sevindirmiş, değerli görüşleriniz tüm Swissôtel çalışanları için birer motivasyon kaynağı olmuştur.
Otelimize göstermiş olduğunuz ilgiye teşekkür eder, size en yakın zamanda tekrar “Hoş geldiniz” diyebilmeyi dileriz.
Saygılarımızla,

Uğur Talayhan
Genel Müdür

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 2 hafta önce mobil cihaz aracılığıyla

Otelin yillardir hiç bozmadıgi istikrarlı bir kalitesi var. Yemek servisinde covid için bir cok önlem alınmış olduğunu görmek içimizin rahat etmesini sagladi. Sabrosada aldığımız güzel servis için Haluk Beye çok teşekkürler.

Konaklama tarihi: Şubat 2021
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler GastroManOnDuty
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Ugur Talayhan - Swissotel The Bosphorus, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 2 hafta önce

Sayın GastroManOnDuty ,

Zaman ayırıp görüşlerinizi paylaştığınız için teşekkür ederiz. Hizmetlerimizden memnun kalmış olmanız bizleri çok sevindirmiş, değerli görüşleriniz tüm Swissôtel çalışanları için birer motivasyon kaynağı olmuştur.
Otelimize göstermiş olduğunuz ilgiye teşekkür eder, size en yakın zamanda tekrar “Hoş geldiniz” diyebilmeyi dileriz.
Saygılarımızla,

Uğur Talayhan
Genel Müdür

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 3 hafta önce

Oncelikle cok guzel bir konaklama oldu bizin icin executive lounge da oncelikle Can beye cok tessekkur ederim verdigi kaliteli hizli servis icin yemekler harikaydi heersey mukemmeldi bizim icin.olaganustu manzaraya sahib bu ôtée surekli ziyaret édicez

Konaklama tarihi: Şubat 2021
Seyahat türü: İş için seyahat etti
Teşekkürler Zertyuia
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Ugur Talayhan - Swissotel The Bosphorus, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 2 hafta önce

Sayın Zertyuia ,

Zaman ayırıp görüşlerinizi paylaştığınız için teşekkür ederiz. Hizmetlerimizden memnun kalmış olmanız bizleri çok sevindirmiş, değerli görüşleriniz tüm Swissôtel çalışanları için birer motivasyon kaynağı olmuştur.
Otelimize göstermiş olduğunuz ilgiye teşekkür eder, size en yakın zamanda tekrar “Hoş geldiniz” diyebilmeyi dileriz.
Saygılarımızla,

Uğur Talayhan
Genel Müdür

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın