Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (2.449)
Yorumları filtrele
2.450 sonuç
Gezgin puanı
2.013
295
68
33
41
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
2.013
295
68
33
41
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
112-117/2.450 yorum
13 Ekim 2019 tarihinde yorum yapıldı

Sabrosa'da yemekler harika, özellikle kuzu tandir efsane, tatli cesitlendirilebilir. Ailecek geldik ve cok keyif aldik. Tum personel cok ilgili. Harun bey kardeşimiz ayrica ilgilendi. Herkese teşekkürler.

Konaklama tarihi: Ekim 2019
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler burak k
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager UgurTalayhan - Swissotel The Bosphorus, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 15 Ekim 2019

Sayın Burak Bey,

Swissôtel The Bosphorus, Istanbul ‘da gerçekleşen yemek etkinliğiniz ile ilgili zaman ayırıp görüşlerinizi paylaştığınız için çok teşekkür ederim, siz misafirlerimizin olumlu görüşlerinizi bilmek, bizler için her zaman büyük önem taşımaktadır.

Yemek lezzetlerimiz ile ilgili nazik görüşlerinizi büyük bir memnuniyetle şeflerimizle paylaşacağız. Aynı zamanda Harun'un misafirperver hizmeti hakkındaki iltifatlarınızı, kendisi ve ekibimiz ile paylaşacağımızı belirtmek isterim.

Sizlere her zaman hizmet vermekten mutluluk duyacağız.

Saygılarımla,
Ugur Talayhan
Genel Müdür

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
9 Ekim 2019 tarihinde yorum yapıldı

Etkinlik salonları güzel, havadar ve yeterli. Fuaye alanında sunulan çay, kahve, kuru pasta vb. ikramlar yeterli. Öğlen yemek yenen bölüm çok küçük ve ihtiyacı kesinlikle karşılamıyor. Personel çok yetersiz ve deneyimsiz. Yemek çeşidi az ve çok sıkışık bir alana konumlandırılmış. Biten yemeklerin yenilenme süresi çok uzun. Boşalan masalara yeniden servise hazırlanma süresi yok. Çünkü hazırlanmıyor.
Ulaşım çok sorunlu, Birkaç saatlik otopark ücreti 50 TL. Vale hizmeti göremedim. Özetle; sayısız toplantı, event, seminere katıldım. Yaşadığım en kötü deneyimdi diyebilirim.

Konaklama tarihi: Ekim 2019
  • Seyahat türü: İş için seyahat etti
    • Değer
    • Yer
    • Hizmet
1  Teşekkürler hanifikaragoz
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager UgurTalayhan - Swissotel The Bosphorus, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 19 Ekim 2019

Sayin Hanifi Bey ,
Otelimizi ziyaretiniz sonrası TripAdvisor'da paylaştığınız geri bildiriminiz için teşekkür ederiz.
Konuklarımızın olumlu değerlendirmeleri kadar, yapıcı geri dönüşleri de bizim için çok değerlidir.
Öncelikle, değerli zamanınızdan ayırıp ilettiğiniz geri bildiriminizde altını çizdiğiniz hususların takibinin ilgili departmanlarla yapıldığının bilgisini vermek isterim.
Ayrıca konuyu sizinle daha detaylıca görüşmek isteriz, Ziyafet ve Organizasyon Direktor Yardici 'miz Metin Aykan(metin.aykan@swissotel.com) konunun takibini sizden gelecek e-posta ile memnuniyetle yapacaktır. İlginiz ve değerli vaktiniz için tekrar teşekkür eder, kusursuz bir deneyim için sizi en kısa sürede otelimizde tekrar misafir etmeyi dileriz.

Saygılarımızla,

Ugur Talayhan
Genel Müdür

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
9 Ekim 2019 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

#bosphorusclubcard bu zamana kadar kullandığım en müthiş ayrıcalıklara sahip kart. Bu kart @swissotelthebosphorus un harika ekibi ile daha da özel oluyor. İnanın mutfaktaki Özcan ustadan , oasisteki simla hanım , gourmet deki Gamze hanım @gamzeynepyamandilaver , aileniz oluveriyor. Elbette @ugur_talayhan_ başta olmak üzere Ahmet Özkan, Eda Öztop ve ekibi, @yerlifilm Ufuk Demir ve ekibi, Utkan bey ve ekibi , @alironay ve ekibi (Avni usta yı da söylemeden geçemem o nasıl bir kek pastaydı, şekersiz tahıllı ve meyveli ) Songül hanım @songulkaba ve ekibi, Bulent Özdemir @hodjabulent ve ekibi, Metin bey ve ekibi, Ersan bey ve ekibi, Murat bey ve ekibi; Nuray hanım, Duygu Yelgel @duyguyelgel , daha daha herkes herkes harikasınız ❤️ Böyle mükemmel karşılama için herkese çok ama çok teşekkür ederim mutluluktan ağlattınız beni

Konaklama tarihi: Temmuz 2019
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler 638sevgid
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager UgurTalayhan - Swissotel The Bosphorus, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 18 Ekim 2019

Değerli Swissotel Misafirimiz,

Zaman ayırıp otelimiz ve Bosphorus Club Card üyeliğimiz ile ilgili değerlendirme yaptığınız için teşekkür ederiz.

Hizmetlerimizden, özellikle de tüm ekibin misafirperverliğinden memnun kalmış olmanız her birimizi çok sevindirmiştir.

Otelimize göstermiş olduğunuz ilgiye teşekkür eder, size en yakın zamanda tekrar “Hoş geldiniz” diyebilmeyi dileriz.

Saygılarımla,
Ugur Talayhan
Genel Müdür

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
7 Ekim 2019 tarihinde yorum yapıldı

Çok güzel bir karşılama kusursuz servis ve güler yüz Beşiktaş maçı için geldiğim bir kaç günlük olan konaklamamda çok güzel hizmet aldım. Sıcak kanlı ve aile ortamı sağlayan cafe swiss ekibine Semiğna hanım ramazan bey ve muhammet beye sundukları servislerinden dolayı teşekkür ederim

Konaklama tarihi: Ekim 2019
Seyahat türü: Tek başına seyahat etti
Teşekkürler AliAltunoglu
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager UgurTalayhan - Swissotel The Bosphorus, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 7 Ekim 2019

Sayınn Ali Bey,

Konaklamanız için bizi tercih ettiğiniz ve zaman ayırıp görüşlerinizi paylaştığınız için çok teşekkür ederim.

Özellikle Semiğna ve Muhammet'in güleryüzlü servisinden memnun kalmış olmanız beni çok sevindirmiştir. Değerli görüşlerinizi tüm Cafe Swiss ve Swissôtel çalışanları için birer motivasyon kaynağı olmuştur.

Otelimize göstermiş olduğunuz ilgiye teşekkür eder, size en yakın zamanda tekrar “Hoş geldiniz” diyebilmeyi dilerim.

Saygılarımızla

Uğur Talayhan
Genel Müdür

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
6 Ekim 2019 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Brunch her zamanki gibi muhteşem. Lezzetler tam kıvamında.

Simla Hanım’a ayrıca teşekkürler. Hem destekleri hem de güler yüzlü sunumuyla brunchımız çok keyifli geçti.

Genel atmosfer ve müzikler çok iyiydi.

Tuvaletler çok küçülmüş, kalite kötü. Swiss’e yakışmamış.

Konaklama tarihi: Ekim 2019
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler alikorayh
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager UgurTalayhan - Swissotel The Bosphorus, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 7 Ekim 2019

Değerli Swissotel Misafirimiz,

Zaman ayırıp otelimizde katılmış olduğunuz Brunch etkinliği ile ilgili değerlendirme yaptığınız için teşekkür ederim ve sizleri ağırlamaktan mutluluk duyduğumuzu belirtmek isterim.

Bizimle geçirdğiniz vakitte Simla'nın misafirperver ve güleryüzlü hizmetinden memnun kalmış olmanız beni çok sevindirmiştir. Değerli iltifatlarınızı kendisi ile büyük bir mutlulukla paylaşacağım.

Tuvaletlerde yaşamış olduğunuz rahatsızlıktan dolayı çok üzgünüm ve uyarılarınızın dikkate alınacağını belirtmek isterim. Otelimize göstermiş olduğunuz ilgiye teşekkür eder, size en yakın zamanda tekrar “Hoş geldiniz” diyebilmeyi dilerim.

Saygılarımla,
Ugur Talayhan
Genel Müdür

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın