3 günlük istanbul ziyareti için intercontinental tercih ettik.
Resepsiyon: girişte makul bir şekilde karşılandık ancak oda kartımızı vermeden 1000₺ talep ettiler depozit olarak! Pazarlıkla 300₺ razı oldular. Eğer bunu ödemeyeceksek 100₺ mini bar kapama ücreti (!) alacaklardı :)))) komik bir uygulama hiç yakışmıyor. Bazı yabancı müşterilerin ödemeden kaçtıkları belirtildi. Depozito alındıktan sonra bile: kredi kartınızdan yine de çekeriz bakın diye de ‘kibarca’ uyarıldık.
Personel: Evet kibarlar ama bir yapmacıklık var ve bu çok belli oluyor. Rahatsız edici.
Pool ve spa: Yeterli ve temiz. personel müşteriye kibar ancak kendi arasında biraz laubali. Türkçe biliyoruz :)
Odalar: eskimeye başlamış özellikle halıların çok acil değişmesi lazım. Musluklar vs matlaşmış ama her yer çok temiz. Yukarı katları almaya bakın. Otel boş olmasına rağmen ve rica etmemize rağmen daha iyi manzaralı odalardan vermediler.
kahvaltı: konaklama ortasında başta söylenen kişi başı 225₺ den 250₺’ye yükselttiler. Bu bence büyük bir eksi.
Çıkış: konaklamanız nasıldı diye sordular çıkarken. Ama resepsiyonist cevabımı merak bile etmedi ve dinlemedi.