Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Ortaklar tarafından yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını etkiler. Ayrıca öne çıkarılan veya sponsorlu işletmelerin yer aldığı sıralamalarda ortakların ödemeleri, listelenen konaklama yerlerinin sırasını da etkileyebilir.
Yorumlar (613)
Yorumları filtrele
613 sonuç
Gezgin puanı
322
208
53
16
14
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
322
208
53
16
14
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
8-13/613 yorum
11 Şubat 2020 tarihinde yorum yapıldı

Tek kelimeyle süper konum cok ıyı merkezı.Personel son derece güleryüzlü çözüm odaklı.Kesinlikle tavsiye ederiz.Atasehir merkezde .Gayet nezih .Alışveriş merkezleri yakın.Otopark alanıda cok ıyı.İstanbul Anadolu yakasında mükrmmel

Konaklama tarihi: Şubat 2020
  • Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
    • Değer
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
1  Teşekkürler skayaoglu97
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Mustafa G - Radisson Blu Hotel Istanbul Asia, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 13 Şubat 2020

Kıymetli Misafirimiz,

Vakit ayırıp değerli görüşlerinizi paylaştığınız için şahsım ve ekibim adına teşekkürlerimizi sunarım.

Değerlendirmenizi layık bir şekilde ve mutlaka daha iyisini hedefleyerek çalışmalarımıza devam edeceğiz.

Umarım en kısa sürede size yeniden "Hoşgeldiniz" diyebilme fırsatını yakalarız. O zamana kadar esenlikler dilerim.

Saygılarımla.

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
8 Şubat 2020 tarihinde yorum yapıldı

odalar biaraz daha ferah olabilir buda perdeler değiştirilerek bir nebze düzeltilebilir sürekli olarak radison otelde kalırım odaların temizliği ikramlarını biraz daha dikkat edilmesi gerekli çeşitlilikte artırılabilir imkan dahilinde... banyo ya istenmeden diş ve traş seti konulmalı bunların dışında güzel bir oteldir...

Konaklama tarihi: Şubat 2020
  • Seyahat türü: İş için seyahat etti
    • Değer
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
1  Teşekkürler muratcanli
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Mustafa G - Radisson Blu Hotel Istanbul Asia, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 10 Şubat 2020

Değerli Misafirimiz,

Vakit ayırıp kıymetli yorumlarınızı paylaştığınız için çok teşekkür ederim. Ancak bu yorumlar sayesinde kendimizi geliştirebileceğimizi ve mükemmele ulaşma hususunda ilerleyebileceğimize inanıyoruz.

Bazı değişiklikler için "derhal yapıyoruz" diyebilmeyi inanın çık isterim ancak, örnek vermek gerekirse perdeler, bir tasarımın parçası olup, gerek tasarlayan mimari komitenin gerekse tüm misafir yorumlarının dikkate alınması gerekmektedir. Yüksek maliyetli değişiklikler olduğundan en iyi ihtimal ile renevasyon zamanı geldiğinde; ama mutlaka dikkate alınacağından şüpheniz olmasın.

Kaliteli hizmet ürünleri ve hijyen olmazsa olmazımız ve bu hususta asla bir sınır olduğunu düşünmüyoruz. Dolayısıyla sürekli daha da iyi bir seviyeye taşımak adına var gücümüzle çalışıyoruz. Umuyorum, her kalışınızda daha da geliştiğimizi görecek ve deneyimleyeceksiniz.

Yeniden "Hoşgeldiniz" diyinceye kadar esenlikler dilerim.

Saygılarımla.

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
5 Şubat 2020 tarihinde yorum yapıldı

Uzun süredir sağlık kulübüne üyeyim, kayıt olduğum günden bu tarihe kadar hem sağlık kulübü personeli hemde otel girişindeki çalışanlar güleryüzlü ve yardımsever özellikle Can bey, diksiyonu, yardımseverliği ve güler yüzüyle karşılıyor, ayrıca kendisi ikramda bulundu fakat zamanım olmadığı için kalamadım. Böylesine çalışanların olması, size ayrıcalık hissettirmesi gerçekten çok hoş ve mutlu olmanızı sağlıyor

Konaklama tarihi: Şubat 2020
Seyahat türü: Tek başına seyahat etti
Teşekkürler HulyaSekman
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Mustafa G - Radisson Blu Hotel Istanbul Asia, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 7 Şubat 2020

Değerli Misafirimiz,

Öncelikle kıymetli vaktinizden ayırıp, güzel ve o kadar da işimizi özetleyen görüşlerinizi paylaştığınız için şahsım ve ekibim adına teşekkürlerimizi sunarım.

Hergün ısrarla tekrarladığımız, olmazsa olmazımız, samimi, güleryüzlü ve memnuniyet odaklı hizmet anlayışımızı çok iyi gözlemlemişsiniz; ayrıca teşekkür ederim.

Mükemmel olmadığımızın farkındayım ancak ısrarla daha iyi hizmet verebilmek, en iyiye ulaşmak adına yoğun çaba sarfediyoruz, sarfedeceğiz. Çünkü bu sayede misafirlerimize ulaşabileceğimize ve ancak bu sayede fark yaratabileceğimize inanıyoruz.

Sayenizde ve başta Can Bey olmak üzere kıymetli ekibime, değerli arkadaşlarıma bana bu gururu tekrar tekrar yaşattıkları için bravo diyorum ancak lütfen unutmayalım; o çay içilecek :)

Tekrar teşekkür eder ve en kısa sürede sizi ağırlamak istediğimizi belirtmek isterim. O zamana dek sağlık, mutluluk ve esenlikler dilerim.

Saygılarımla.

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
31 Ocak 2020 tarihinde yorum yapıldı

Mustafa bey idaresinde yıllardır memnuniyet içerisinde konakladığım bir tesis. Çözüm odaklı müşteri memnuniyeti için sürekli çalışan tüm ekibe teşekkürler. Tşk.ler Volkan bey.

Kendinizi evinizde hissetmek istiyorsanız doğru adres burası.

Konaklama tarihi: Ocak 2020
  • Seyahat türü: İş için seyahat etti
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Hizmet
Teşekkürler 165kaanc
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Mustafa G - Radisson Blu Hotel Istanbul Asia, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 Şubat 2020

Değerli Misafirimiz,

Vakit ayırıp, bizim için gelmiş geçmiş en kıymetli yorumu paylaştığınız için şahsım ve ekibim adına sonsuz teşekkürlerimizi sunarım.

Elbette çok güzel ve kıymetli yorumlar alıyoruz ancak misafirimize "evinde" hissettirebilmek, bence verilen hizmetin en kalitelisi ve en ayrıcalıklısıdır. Bunu sağlayabildiysek ne mutlu bize.

Bu anlamlı yorumun ağırlığını her zaman hissederek ve hep en iyisini başarabilmek adına çalışmalarımıza devam edeceğiz.

Yeniden görüşünceye dek esenlikler dilerim.

Saygılarımla.

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
27 Ocak 2020 tarihinde yorum yapıldı

Merhaba 24 ve 26 ocak tarihleri arasında otelinizde konaklama yaptım. Tek büyük yataklı olmasına rağmen ilk gece çift yataklı bir odada kalmak zorunda kaldım. Resepsiyon şefi volkan beye çok çok teşekkürlerimi sunarım çok değerli bir personeliniz var. Bana her konuda yardımcı oldu ve ertesi gün başka bir odaya geçiş yaptım. Otelinizden son derece memnun kaldım. Tabi bazı eksik hususlar olsada volkan beyin güleryüzü hizli müdahalece yardımseverliği tüm eksik hususları kapatmıştır. Ayrıca resepsiyonda görevli hatice hanım yine aynı şekilde yardımci olmuştur. 28 şubat 2020 tarihi ve 1 mart 2020 tarihinde bir aksilik çıkmaz ise yine konaklama yapacağım inşallah bu sefer herşey daha da güzel olacaktır. Teşekkürler Volkan Bey ve Hatice hanim teşekkürler radisson blue Asia Ataşehir hotel

Konaklama tarihi: Ocak 2020
Seyahat türü: Tek başına seyahat etti
Teşekkürler MuratOrn
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Mustafa G - Radisson Blu Hotel Istanbul Asia, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 28 Ocak 2020

Değerli Misafirimiz,

Vakit ayırıp, bir önceki konaklamanızla ilgili kıymetli yorumlarınızı paylaştığınız için şahsım ve ekibim adına teşekkürlerimizi sunarım. Yorumlarınızı özellikle Volkan Bey ve Hatice Hanım'a ileteceğim. Yine ellerinden gelenin en iyisini ve yürekten yapacaklarınızdan lütfen şüpheniz olmasın.

Bir önceki konaklamada yaşanan aksaklıkların detaylarını önbüro yetkilimizden öğrenir, tekrarının yaşanmaması için gerekli aksiyonları alırım.

Giriş esnasında mutlaka karşılamak, "Hoşgeldiniz" demek isterim. O zamana kadar esenlikler dilerim.

Saygılarımla.

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın