Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (207)
Yorumları filtrele
207 sonuç
Gezgin puanı
148
33
11
7
8
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
148
33
11
7
8
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
23-28/207 yorum
6 Ekim 2019 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Özel bir toplantı için bulunduğumuz restaurantın mutfağının çok başarılı olduğunu gördük. Civardaki yemekler için kuşkusuz çok iyi bir tercih olabilir. Özellikle et tabakları ve başlangıçlar üstünde durulmalı.

Konaklama tarihi: Ekim 2019
Seyahat türü: Arkadaşlarıyla seyahat etti
Teşekkürler akm201
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Ön Büro Müdürü MehmetK4747 - Hilton Istanbul Maslak, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 21 Ekim 2019

Sayın Misafirimiz

Öncelikle Hilton Istanbul Maslak`ı tercih ettiğiniz ve anketimize değerli vaktinizi ayırdığınız için çok teşekkür ederiz.
Konaklamanızdan memnun kalmanız bizler için çok önemli olmakla beraber hepimizin birincil önceliğidir. Siz değerli misafirlerimizin önerileri ve kalış deneyimleri bizim servis standartlarımızı yükseltmemize katkı sağlamaktadır. Bu nedenle değerli görüşlerinizi bizimle paylaştığınız için çok teşekkür ederiz. Değerli yorumlarınız departman müdürlerimizle paylaşılacak ve dikkate alınacaktır.
Sizleri tekrardan otelimizde ağırlamak ve aynı memnuniyetinizi sağlamak isteriz. Geçmiş ya da gelecek olası konaklamalarınızla ilgili yorum, istek veya önerileriniz olursa bizimle iletişime geçmenizden memnuniyet duyarım.

Saygılarımızla

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
22 Eylül 2019 tarihinde yorum yapıldı

Kahvaltı özel bir alkışı hakediyor
Personel çok saygılı ve yardımcı
Odalar, üst kat odaları için konuşuyorum mükemmel.
Güvenli ve marka değerini gayet güzel temsil eden bir otel
Fiyat fayda dengesi iyi.
Kesinlikle tavsiye ederim !

Konaklama tarihi: Eylül 2019
  • Seyahat türü: İş için seyahat etti
    • Değer
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
Hilton Hotels & Resorts ile ortaklık aracılığıyla alınan yorum
Teşekkürler 161ahut
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Ön Büro Müdürü MehmetK4747 - Hilton Istanbul Maslak, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 21 Ekim 2019

Sayın Ahu Hanım,

Öncelikle Hilton Istanbul Maslak`ı tercih ettiğiniz ve anketimize değerli vaktinizi ayırdığınız için çok teşekkür ederiz.
Konaklamanızdan memnun kalmanız bizler için çok önemli olmakla beraber hepimizin birincil önceliğidir. Siz değerli misafirlerimizin önerileri ve kalış deneyimleri bizim servis standartlarımızı yükseltmemize katkı sağlamaktadır. Bu nedenle değerli görüşlerinizi bizimle paylaştığınız için çok teşekkür ederiz. Değerli yorumlarınız departman müdürlerimizle paylaşılacak ve dikkate alınacaktır.
Sizleri tekrardan otelimizde ağırlamak ve aynı memnuniyetinizi sağlamak isteriz. Geçmiş ya da gelecek olası konaklamalarınızla ilgili yorum, istek veya önerileriniz olursa bizimle iletişime geçmenizden memnuniyet duyarım.

Saygılarımızla

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
19 Eylül 2019 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Güleryüzlü Hizmet anlayışını benimsemiş servis personellerinize teşekkür ederim. Excecutive Lounge hizmeti keyifli. Tüm ekibi tebrik ederim. Lobby barda Barmen Arkadaşa güzel hizmeti için teşekkür ederim.

Konaklama tarihi: Eylül 2019
Seyahat türü: İş için seyahat etti
Teşekkürler MyTripToAntalya
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Ön Büro Müdürü MehmetK4747 - Hilton Istanbul Maslak, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 21 Ekim 2019

Değerli Misafirimiz,
Öncelikle Hilton Istanbul Maslak`ı tercih ettiğiniz ve anketimize değerli vaktinizi ayırdığınız için çok teşekkür ederiz.
Konaklamanızdan memnun kalmanız bizler için çok önemli olmakla beraber hepimizin birincil önceliğidir. Siz değerli misafirlerimizin önerileri ve kalış deneyimleri bizim servis standartlarımızı yükseltmemize katkı sağlamaktadır. Bu nedenle değerli görüşlerinizi bizimle paylaştığınız için çok teşekkür ederiz. Değerli yorumlarınız departman müdürlerimizle paylaşılacak ve dikkate alınacaktır.
Sizleri tekrardan otelimizde ağırlamak ve aynı memnuniyetinizi sağlamak isteriz. Geçmiş ya da gelecek olası konaklamalarınızla ilgili yorum, istek veya önerileriniz olursa bizimle iletişime geçmenizden memnuniyet duyarım.
Saygılarımızla

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
14 Eylül 2019 tarihinde yorum yapıldı

Banyoda ölü sinek, klozetin dışarı su kaçırması ve otopark görevlisi yerinde ol aşığı için geç çıkış yapabildim.İlk defa bu otelde böyle bir sorun yaşıyorum .Çıkışta görevliye sorunu bildirdim umarım düzeltirler

Konaklama tarihi: Eylül 2019
  • Seyahat türü: İş için seyahat etti
    • Değer
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
Hilton Hotels & Resorts ile ortaklık aracılığıyla alınan yorum
Teşekkürler ilkers2017
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Ön Büro Müdürü MehmetK4747 - Hilton Istanbul Maslak, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 16 Eylül 2019

Sayın İlker Sulek,

Hilton Istanbul Maslak'a göstermiş olduğunuz ilgiye teşekkür ederiz.

Otelimizde geçirdiğiniz konaklamanız sonrasında tarafınızdan tamamlanan anketi almak bizim için büyük önem taşımakta, bu nedenle memnun ve minnettarız.

Misafirlerimizin beklentilerini karşılama ve aşma konusunda kendimizle gurur duyduğumuz için, otel konaklamanızdan tamamen memnun olmadığınızdan dolayı üzüldük ve hayal kırıklığına uğradık. Lütfen yaşattığımız memnuniyetsizlikten dolayı içten özürlerimizi kabul edin. Bize ilettiğiniz konular için teşekkür ederiz. İlgili departmanlarımızla paylaşıldı ve tekrarlanmaması için gerekli önlemler alındı.

Sizlere Hilton standartlarını ve sunduğumuz hizmet türünü kanıtlamak için başka bir fırsat olmasını isteriz.

Bir kez daha, standartlarımızı ve sunduğumuz hizmeti izleyebilmemize ve hatalarımızı görüp düzelterek siz değerli misafirlerimize daha iyi hizmet vermek üzere kendimizi geliştirmemize olanak tanıyan geri bildirimleriniz için teşekkür eder, yakın gelecekte sizi Hilton İstanbul Maslak'ta tekrar ağırlamayı umarız.



Saygılarımızla

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
4 Eylül 2019 tarihinde yorum yapıldı

Girişte 250 TL ekstra depozito açıklamasıyla para alıyorlar. Çıkışta da 5 iş günü içerisinde iadesi yapılacak açıklamasını yaptılar. İlk kez böyle bir uygulamayla karşılaştım. Doğru ve etik bulmadığımdan bunu paylaşmak istedim.

Konaklama tarihi: Ağustos 2019
  • Seyahat türü: İş için seyahat etti
    • Değer
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
Hilton Hotels & Resorts ile ortaklık aracılığıyla alınan yorum
Teşekkürler serkotan
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Ön Büro Müdürü MehmetK4747 - Hilton Istanbul Maslak, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 21 Ekim 2019

Sayın Misafirimiz,

Hilton Istanbul Maslak'a göstermiş olduğunuz ilgiye teşekkür ederiz.

Otelimizde geçirdiğiniz konaklamanız sonrasında tarafınızdan tamamlanan anketi almak bizim için büyük önem taşımakta, bu nedenle memnun ve minnettarız.

Misafirlerimizin beklentilerini karşılama ve aşma konusunda kendimizle gurur duyduğumuz için, otel konaklamanızdan tamamen memnun olmadığınızdan dolayı üzüldük ve hayal kırıklığına uğradık. Lütfen yaşattığımız memnuniyetsizlikten dolayı içten özürlerimizi kabul edin. Bize ilettiğiniz konular için teşekkür ederiz.Konu ilgili departmanlarımıza iletilmiştir. Sizlere Hilton standartlarını ve sunduğumuz hizmet türünü kanıtlamak için başka bir fırsat olmasını isteriz.

Bir kez daha, standartlarımızı ve sunduğumuz hizmeti izleyebilmemize ve hatalarımızı görüp düzelterek siz değerli misafirlerimize daha iyi hizmet vermek üzere kendimizi geliştirmemize olanak tanıyan geri bildirimleriniz için teşekkür eder, yakın gelecekte sizi Hilton İstanbul Maslak'ta tekrar ağırlamayı umarız.

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın