Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. TripAdvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (6.285)
Yorumları filtrele
6.285 sonuç
Gezgin puanı
3.406
1.881
599
252
147
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
3.406
1.881
599
252
147
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Filtrele
Liste güncelleniyor...
2-7/6.285 yorum
Yorum Zamanı: 4 Şubat 2017

Praya nehri üzerinde yer alışı ve shuttle tekne ile sürekli skytrain ve Asiatique markete ulaşım imkanı olması güzel.
Otel hem servis hem de hizmet kalitesi olarak oldukça yeterli. 31.kattan manzarayı deneyimlemenizi tavsiye ederiz

  • Konaklama tarihi: Şubat 2017, seyahat türü: Ailecek
    • Değer
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
Hilton Hotels & Resorts ile ortaklık aracılığıyla alınan yorum
1  Teşekkürler 676erhans
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Director of Operations Millennium Hilt... H - Millennium Hilton Bangkok, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 7 Şubat 2017
Google Çevirisi

Dear 676erhans,

Greetings from the Millennium Hilton Bangkok!

Thank you for choosing the Millennium Hilton Bangkok as your hotel during your recent visit and for taking the time to provide us with your valuable feedback.

We are pleased to learn that you have fully enjoyed with overall with us especially our beautiful view and attentive service team. Your comments have been shared with the relevant department heads and team members concerned for immediate action and correction. This valuable feedback allows us to continually monitor and improve both quality of our products and standards of services provided.

Rest assured that our team members endeavor to make a concerted effort to achieve ultimate guest satisfaction and we hope to have the opportunity to welcome you back in the not too distant future.

Sincerely,

Josef Mikulka
Director of Operations
Millennium Hilton Bangkok

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 16 Ocak 2017 mobil cihaz aracılığıyla

otelde çok durmadık şehri gezmek için burada kaldık yat daha uygundu ve çok temiz ferah bir otel teknesiyle night pazara gittik ve geri döndük konumu ve temizliği harika havuzuda çok keyifliydi tavsiye ediyorum

Konaklama tarihi: Ocak 2017, seyahat türü: Çift olarak
Teşekkürler Fiyonque Y
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Director of Operations Millennium Hilt... H - Millennium Hilton Bangkok, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 18 Ocak 2017
Google Çevirisi

Dear Fiyonque Y,

Greetings from the Millennium Hilton Bangkok!

Thank you very much for choosing to stay at Millennium Hilton Bangkok and for taking the time to write us. We greatly appreciate any comments made by our guests and constantly strive to achieve the highest quality standards.

We are pleased to learn that you have enjoyed your overall stay with us. Your comments have been shared with the relevant department heads and team members concerned. This valuable feedback allows us to continually monitor and improve both quality of our products and standards of services provided.

Rest assured that our team members endeavor to make a concerted effort to achieve ultimate guest satisfaction and we hope to have the opportunity to welcome you back in the not too distant future.

Sincerely,

Josef Mikulka
Director of Operations
Millennium Hilton Bangkok

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 21 Aralık 2016

Kesinlikle tavsiye etmiyorum, bu marka adı altında bu kadar berbat bir otel daha görmedim.Kahvaltı berbat, 5 yıldız lı otelde kalıyorsunuz ve bu otelin ismi Hilton, fakat kahvaltı çeşitliliği kocaman bir SIFIR , servis SIFIR , 3 yıldız otellerdeki hizmet, kalite bu otelden çok daha fazladır,diğer odaların kapı sesinden gece uyuyamadık.Bu Hilton otel zincirlerinde son kalışım.Hiç memnun kalmadım.

  • Konaklama tarihi: Aralık 2016, seyahat türü: Ailecek
    • Değer
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
Hilton Hotels & Resorts ile ortaklık aracılığıyla alınan yorum
Teşekkürler 937aytekink
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Director of Operations Millennium Hilt... H - Millennium Hilton Bangkok, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 23 Aralık 2016
Google Çevirisi

Dear 937aytekink,

Thank you very much for choosing to stay at Millennium Hilton Bangkok and for taking the time to write us. We greatly appreciate any comments made by our guests and constantly strive to achieve the highest quality standards.

It is only through this valuable tool that we are able to gain first hand feedback about our performance hence allowing us to monitor and further enhance our services by focusing on your needs as a guest in the hotel.

I was very concerned to read your comments which reflect dissatisfaction about your recent experience in our property. On behalf of the entire staff and Management, I would like to sincerely apologize for this bad experience. As hoteliers, our mission is to provide high quality services to our guests in order to ensure their satisfaction.

As you can imagine, all guest commentaries are seriously taken and all respective departments are alerted in order to make changes as deemed necessary to maintain our hospitality standards. I would like to thank you for bringing the issues of the Breakfast items and service to my attention and I already relayed your experience to our relevant Department Heads for their immediate action as I cannot accept such feedback about our property. I will do the follow up with them based on the points which were not up to your expectations and satisfaction to ensure that we will just offer a top quality service.

We are grateful for your comments as such information enables us to continually monitor and improve the service we are offering. We do pride ourselves on our exceptionally high standard of service and I do sincerely hope you will not judge us solely on the basis of this particular experience.

We are aware that your opinion of our service has been affected by the handling of your concerns and do hope that in time, you will give me the privilege to welcome you back in our property to regain your confidence.

Please contact me directly when planning your next visit, I would be delighted to handle your reservation and will personally ensure you receive the level of service you are accustomed to at Hilton.

We place great value on your custom and your continued relationship with Hilton. I look forward to welcoming you once more to Millennium Hilton Bangkok in the near future.

In the meantime, if I can be of any assistance, please do not hesitate to contact me

Josef Mikulka
Director of Operations
Millennium Hilton Bangkok

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 20 Temmuz 2016 mobil cihaz aracılığıyla

Bangkok seyahatimiz için seçtiğimiz otel temizdi ancak çocuk için istediğimiz üçüncü yatak çok sertti çalışanlar güleryüzlü nazik.. Executive lounge da akşamüstü nehir manzarası eşliğinde coctail yudumlamak keyifliydi.Otelin limanından nehirin karşı kıyısına gece yarısına kadar her yarım saatte tekne kalkıyor bu da gezilecek bir çok yerin karşıda olmasına rağmen sıkıntıyı azaltıyor . Gece şehir manzaralı havuz keyfi güzeldi.

Konaklama tarihi: Temmuz 2016, seyahat türü: Ailecek
1  Teşekkürler Evrim Acer Ş
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 1 Temmuz 2016

Bu otelde 5 gece konakladık, kaldığımız oda suit odaydı, odanın genişliği neredeyse küçük bir apartman dairesi kadardı. odamız 23. kattaydı ve harika bir manzarası vardı. otelin nehir kenarında yer alması ve otelin ücretsiz shuttle servisi sunması oteli olumlu kılan güzellikler arasında. belirli saatlerde kalkan botlar ile etrafta yer alan "night market" gibi çeşitli yerlere gidebilirsiniz.

Kahvaltı oldukça zengindi. Suit oda tercih ettiğimizden hem lobi katında yer alan kahvaltı alanında hem de 32. katta yer alan executive lounge'da kahvaltı edebildik (Bangkok şehir ve nehir manzarası eşliğinde). Ayrıca afternoon tea, 5.30 - 7.30 saatleri arası ücretsiz içecek ve yemek hizmeti elde ettik. Yiyecekler oldukça lezzetliydi. açıkçası biz dışarıda yemek yemek için pek para harcamadık. bu bizim gerçek Thai yemekleri tatmamızı biraz engelledi. Ancak tercih size kalmış.

4. katta yer alan havuz baya iyiydi. Spor yapanlar için fitness salonu yine iyiydi. Otel hakkında söyleyebileceğim olumsuz tek şey executive lounge'da aldığım küçük çorba kasesinde yer alan bir başkasına ait ruj iziydi. bir de hem duş alanı hem küvet bulunan banyosundaki duştan bazen sıcak suyun akmamasıydı. Ancak yine de yeniden Bangkok'a gitsem yine kalırım ve sizlere de tavsiye ederim.

  • Konaklama tarihi: Haziran 2016, seyahat türü: Çift olarak
    • Değer
    • Uyku Kalitesi
    • Hizmet
Teşekkürler Zeynep S
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın