Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. TripAdvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Radisson Blu Okoume Palace Hotel
Yakınlardaki Oteller
TripAdvisor
Göster
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
Hotel Le Cristal(Libreville)
TripAdvisor
Göster
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
Hotel Leet Dorian(Libreville)
TripAdvisor
Göster
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
TripAdvisor
Göster
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
TripAdvisor
Göster
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
Royal Palm(Libreville)
TripAdvisor
Göster
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
Le Patio(Libreville)
TripAdvisor
Göster
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
Fly Hotel(Libreville)
TripAdvisor
Göster
TripAdvisor
Göster
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
TripAdvisor
Göster
Yorumlar (84)
Yorumları filtrele
84 sonuç
Gezgin puanı
17
42
15
6
4
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
17
42
15
6
4
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Filtrele
Liste güncelleniyor...
2-7/84 yorum
Bu yoruma İngilizce'den makine çevirisi yapılmıştır O nedir?
Makine çevirileri gösterilsin mi?
Yorum Zamanı: 30 Haziran 2017

  • Konaklama tarihi: Haziran 2017, seyahat türü: İş için
    • Değer
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
Radisson Blu ile ortaklık aracılığıyla alınan yorum
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Communication Manager Sylvia D - Radisson Blu Okoume Palace Hotel, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 Temmuz 2017
Google Çevirisi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Bu yoruma İngilizce'den makine çevirisi yapılmıştır O nedir?
Makine çevirileri gösterilsin mi?
Yorum Zamanı: 9 Mayıs 2017 mobil cihaz aracılığıyla

Konaklama tarihi: Nisan 2017, seyahat türü: İş için
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Communication Manager Sylvia D - Radisson Blu Okoume Palace Hotel, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 13 Mayıs 2017
Google Çevirisi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Bu yoruma İngilizce'den makine çevirisi yapılmıştır O nedir?
Makine çevirileri gösterilsin mi?
Yorum Zamanı: 2 Nisan 2017

  • Konaklama tarihi: Mart 2017, seyahat türü: İş için
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Communication Manager Sylvia D - Radisson Blu Okoume Palace Hotel, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 5 Nisan 2017
Google Çevirisi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Bu yoruma İngilizce'den makine çevirisi yapılmıştır O nedir?
Makine çevirileri gösterilsin mi?
Yorum Zamanı: 17 Ocak 2017

Konaklama tarihi: Ekim 2016
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager George B - Radisson Blu Okoume Palace Hotel, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 20 Ocak 2017
Google Çevirisi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Bu yoruma İngilizce'den makine çevirisi yapılmıştır O nedir?
Makine çevirileri gösterilsin mi?
Yorum Zamanı: 20 Aralık 2016

  • Konaklama tarihi: Aralık 2016, seyahat türü: İş için
    • Değer
    • Odalar
    • Hizmet
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager George B - Radisson Blu Okoume Palace Hotel, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 26 Aralık 2016
Google Çevirisi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın