Eğitim şart, evet gerçekten hepimize devamlı gerekli... Hizmet sektöründe ise daha da gerekli. Eğer bina yapmak, yatak/döşek almak ve rezervasyon almakla konaklama işletmesi olunsaydı herkes bu işi yapardı.
Nereden başlasam bilemiyorum, bize altı buçukta akşam yemeğine gidebilirsiniz diyen yetkiliden mi, yoksa mezelerin içeriğini bilmeyen ve ısrarla altılı şarap almak istediğimizi söylememize rağmen ilgilenmeyen servis sorumlusundan mı, bu sorumlu ki bize akşam yemeğinin sekiz buçuktan sonra verildiğini söyledi!!! Kaç defa su istedik unuttum, içen bilir şarap susatır, su istemeden gelir. Şarap seçenekler mi, o ne ki, iyi ki daha önce gelmiştik de ne içeceğimizi biliyorduk.
Misafir umduğunu değil bulduğunu yer demiştim evet önünüze ne zaman ne gelecek yanında ne içeceksiniz, yemeklerin içeriği nedir bilmeseniz de olur, çok mu zor bunu e-posta ile konuklara yollamak, demek ki çok zor...Yoksa menüyü açıklayan A5 ya da personel açıklaması olmasa da olur ki zaten yoktu.
Verilen paraya yazık, hem para da kazanmak istemiyorlar, bir şarap üretici neden kazanır? Evet bildiniz şaraptan, ama biz şarap alamadan döndük...
Konaklamaya değmez, kahvaltı servisi ayrı bir hikaye, uyanamamış z kuşağı klasiği, peynir ısrarla gelmez, siyah zeytin yerine iki kap çizik yeşil zeytin gelir, uyarıdan sonra bilgiç iki yeşil zeytinin farklı olduğunu iddia eder...
Köpek korkunuz, alerjiniz vb varsa da gitmeyin her yer köpek, biz severiz sorun yok.
Neyse bir daha konaklamaya gitmeyiz, bu işi çok daha profesyonel yapan yerler var daha önce kaldığımız.