Sipariş ettiğim yemekten farklı bir yemeğin bedelini ödetmeye kalktılar, tek kişi olmasam fark etmeyecektim bile. 700 TL istediler şok oldum çünkü menüden ne sipariş ettiğimi biliyordum, kasada ısrarla menüyü görmek istediğimi söyledim. 3 kere istedikten sonra verdiler. Fiyatları gösterdim. Bu arada menüdeki fiyatlarla adisyon fiyatları arasında da ayrı bir uyuşmazlık vardı. Koca işletmenin bunu bilinçli yapacağına inanmıyorum ama çalışanlar çok kaba ( yaşı büyük garson hariç) konuyu da o çözdü. 2 kadın çok kabaydı. Kasadaki kadına sonunda “sizi şikayet edeceğim’ dedim. “Umurumda değil” dedi. Hiç o tavırda birini görmemiştim. Belki de firmanın sahibi ya da kızı idi. Genç garson ızgara eti kesmeyen kahvaltı bıçağı ile servis etti :) , et bıçağı isteyince getirdi 😬 gelen ekmek mikrodalgada ısıtıldığı için sanırım nemi gitmişti kayış gibiydi. Belki de çok uzun kalmıştı. Sonunda 580 TL ödedim. Fark etmesem 700 TL ödeyecektim ! Çok kötü bir tecrübeydi.
Bu işletmenin sahibi veya müdürü müsünüz? Yorumlara yanıt vermek, profilinizi güncellemek ve bunun gibi pek çok şeyi yapabilmek için kaydın size ait olduğunu ücretsiz olarak doğrulayın.