iki arkadaş bir hafta öncesinden telefonla yer ayırtarak otelde kaldık.yorumları çok iyi olmadığı için rezervasyon sırasında görüştüğüm bayana iyi oda ayırması için uyarıda bulundum.kendisi arka binanın oda kalitesinin daha iyi olduğunu ve oradan ayırdığını söyledi
check in de ise bu odaların ayrılmadığı zar zor son dakika bulunan başka odalarda kalacağımız başka bir görevli tarafından ifade edildi.uzun ısrarlar sonunda yarım saat bekledik ve vaadedilen odalara yerleştik.iyi diye ayrılan odanın birisinin kliması çalışmadı.tamir edildi.diğer odanın kapı kiliti otel müdürünün çağrılmasıyla 45 dakika kapıda bekletilerek yapıldı.bu sırada oda kapısı karşısı birinci kat küpeşteye dayanmak için hamle yaptığımda küpeştenin yerinden çıkmasıyla büyük tehlike atlattım.zemin kata düşebilirdim.müdür beyi uyardım güvenlik bandı çekti,3 gün sonra otelde tekrar kalmak için telefonla yer ayırttık.son 2 oda bize ayrıldı.odaların iyi olduğuda telefonda teyid edildi. odaya girdiğimde ise buzdolabının olmadığını farkettim. buzdolabı tamirde imiş .soğukta saklamak zorunda olduğum ilacımı mutfağa dolapta muhafaza edilmesi için verdim.bu arada telefonla rezervasyon yapan kişinin mutfak görevlisi olduğu ilk kaldığımız geceki resepsiyon görevlisininde diğer otelden getirilen garson olduğunu öğrendik.şikayetlerimizi resepsiyon sorumlusu bayana kahvaltı sırasında ilettik.bunun üzerine içeri gidip sorumlu tuttuğu mutfak görevlisi bayana ve resepsiyon görevlisine rahatlıkla duyacağımız ses tonuyla bağırdı.''adam şikayet ediyor'' diye bağırması tüm kahvaltı edenler tarafından avluda duyuldu.kendisini bu hareketinden dolayı tekrar uyardım
hepsinden öte ve en önemlisi üçgün önce yerinden çıkmış ve bir kat aşağı düşmekten kılpayı kurtulduğum küpeşte üç gün sonra gittiğimizde hala onarılmamıştı.
velhasıl böyle güzel bir binanın bu seviyede yönetilmesi üzücüydü.kendisinede ifade ettim.konum güzel bina güzel ama bakımsız hele hele insan hayatını önemsemeyip basit bir küpeşte tamirini günlerce yaptırmayan bir zihniyet asla kabul edilemez