Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Müsaitlik hakkında bilgi edinmek için konaklama yeriyle iletişime geçin.
Benzer özellikte başka oteller mevcut.
Tümüne bakın
Tevfik Bozdağ
Ankara, Türkiye

Her gün odadaki koydukları suya ücret istiyorlar!!

5 baloncuk üzerinden 1,0Yorum Zamanı: 12 May 2024
Otele sadece ilk gün girdiğiniz zaman su veriyorlarmış ikinci günden itibaren odaya verdikleri su 'dan Ücret istiyorlar.. Ben hayatımda böyle saçma bir şey görmedim o zaman her gün çıkış yapıp her gün tekrar otele giriş yapıp yeni bedava su mu alalım??
Ayrıca otelde resepsiyondaki kişiler kesinlikle bilgi sahibi değil bizi ilk gün 500 metre uzaklıkta bir tane apartmana yerleştirdiler sonra itiraz ettiğimiz için tekrar odaya aldılar..
Ne yaptıklarını bilmez nasıl hareket ettiklerini bilmeyen bir işletme!...
Konaklama tarihi: Mayıs 2024
Oda İpucu: Dikkat edin minibardaki sular ücretli!!
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
5 baloncuk üzerinden 1,0Odalar
5 baloncuk üzerinden 1,0Yer
5 baloncuk üzerinden 1,0Temizlik
5 baloncuk üzerinden 1,0Hizmet
5 baloncuk üzerinden 1,0Uyku Kalitesi
Bu yorumla ilgili bir sorun mu var?
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
İşletmeler için verilen rezervasyon tekliflerinin kayıtlarında, ortaklarımızın bize ödediği ücretler hesaba katılır. Gösterilen fiyatlar oda türlerine göre değişiklik gösterebilir. Gösterilen fiyatlar; kullanıcının arama yaptığı an itibarıyla ortaklarımız tarafından sağlanan ve mevcut oda türleri içindeki en ucuz oda türüne karşılık gelen, mümkün olan en düşük fiyatlardır.
Yakınlardaki Oteller
Bird's eye view of the roof top swimming pool.
₺8.802
Tam ücret iadesi yapılabilir
  • Hotels.com
    ₺9.159
  • Agoda.com
    ₺7.659
  • Priceline
The Ship Inn Hotel noktasına 2.4 km mesafede
Ücretsiz Wifi
Ücretsiz otopark
₺5.288
  • Hotels.com
    ₺5.254
  • Agoda.com
    ₺2.613
  • Priceline
The Ship Inn Hotel noktasına 3.3 km mesafede
Ücretsiz otopark
Havuz
₺9.369
₺6.616
  • Hotels.com
    ₺7.347
  • Priceline
  • Trip.com
The Ship Inn Hotel noktasına 3.6 km mesafede
Ücretsiz Wifi
Ücretsiz otopark
₺4.797
  • Trip.com
  • Priceline
  • StayForLong
The Ship Inn Hotel noktasına 2.4 km mesafede
Ücretsiz Wifi
Ücretsiz otopark
₺3.010
  • Trip.com
  • ZenHotels.com
    ₺2.680
  • StayForLong
    ₺2.781
The Ship Inn Hotel noktasına 3.1 km mesafede
Ücretsiz Wifi
Ücretsiz otopark
₺8.340
Tam ücret iadesi yapılabilir
  • Trip.com
  • Agoda.com
    ₺7.633
  • Priceline
The Ship Inn Hotel noktasına 3.5 km mesafede
Ücretsiz Wifi
Ücretsiz otopark
₺3.126
₺2.951
  • Hotels.com
    ₺3.126
  • Priceline
  • StayForLong
The Ship Inn Hotel noktasına 2.3 km mesafede
Ücretsiz Wifi
Havuz
₺6.281
Tam ücret iadesi yapılabilir
One Key ile ödül kazanın
  • Trip.com
  • StayForLong
    ₺3.407
  • ZenHotels.com
The Ship Inn Hotel noktasına 3.8 km mesafede
Ücretsiz otopark
Havuz
₺14.877
Tam ücret iadesi yapılabilir
One Key ile ödül kazanın
  • Booking.com
    ₺14.886
  • StayForLong
    ₺11.368
  • Trip.com
The Ship Inn Hotel noktasına 3.5 km mesafede
Ücretsiz Wifi
Ücretsiz otopark
Go to your Happy Price
  • Booking.com
    ₺1.952
  • Trip.com
  • StayForLong
The Ship Inn Hotel noktasına 1.4 km mesafede
Ücretsiz otopark
Havuz
Girne bölgesindeki diğer otellere bakın
Yorumlar (742)
Yorumları filtrele
742 sonuç
Gezgin puanı
337
286
82
31
6
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
337
286
82
31
6
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
1-6/742 yorum
7 Eylül 2023 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Otel şehrin atmosferine, ruhuna yakışır bir sadelik ve sakinlik içinde. Sıcak bir ortamı olduğunu da özellikle belirtmek isterim. Odalar çok temizdi. Restoran bölümü ise ayrı tabii. Tüm çalışanları güler yüzlü ve ilgiliydi. Kahvaltı ve akşam yemekleri sırasında bütün müşteriler ile tek tek konuşup varsa bir ihtiyaçları anında karşılıyorlar. Yemekleri ve kahvaltısı olması gereken standartta. Üç yıldızlı tesiste beş yıldızlı bir hizmet gördük.

Konaklama tarihi: Eylül 2023
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler Gülşah G
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
25 Ağustos 2023 tarihinde yorum yapıldı

Ship Inn oteli personel şefi Zübeyir Bey'in önderliğinde çalışanların güler yüzü oteli bir adım öne çıkarıyor. Zübeyir Bey çok çalışkan ve ekibini iyi yöneten, otelin her noktasında aktif bir yetkili, kendisini ve ekibini tebrik ederim. Otelde genel düzen, temizlik, kahvaltılar, havuzun her daim temiz oluşu gayet iyi noktalar. Otelin merkezi konuda Girneye yakın oluşu ise çok önemli bir avantaj. İngiliz turistlerin rağbet ettiği, eskimeyen kültürel dokusu ile nezih bir ortamı var otelin, kesinlikle tavsiye ederim.

Konaklama tarihi: Ağustos 2023
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler tolga_coban
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
5 Ağustos 2023 tarihinde yorum yapıldı

I want to begin by saying that the bar staff, pool staff, cleaners etc. are the friendliest, most welcoming people and so this review does not reflect on them at all.
So we booked for 2 adults and 1 child (13years) through trip.com. After an overnight flight and being extremely tired, we finally arrived at reception to be told that no, we had only booked for 2 adults.
We quickly showed the reception staff our email which said '2 adults, 1 child (13years)'. The man on reception told us that there was a comma and not a plus sign and so that meant that it wasn't plus 1 child. This completely baffled as why would the email have a child and age if not booked regardless of commas/+ signs and we continued to insist that we had booked for all of us.
After some back and forth, he decided to ring the manager who promptly said that it wasn't something she would accept and that we would have to pay extra for our child.
The man told us this and said that as we hadn't booked through the hotel, this wasn't his problem and that I could take it up with trip.com.
Now, 2 flights, no sleep and the fact that I have various conditions that effect my mental health so much that I am registered disabled, I admit I responded harshly at this point.
How can you advertise through a 3rd party website, be shown the confirmation, and still tell paying customers that this is your problem, not mine? Even if this were true, wouldn't a more appropriate response be 'You clearly have a booking and have come a long way, let's get you settled in a room and then we can either contact trip.com or help you contact them to get this sorted out'?
I then asked to speak to the manager myself- the member of staff phoned her but she refused to come to the phone and said if we were unhappy, to cancel our booking and then shut the phone. Cancel and go where with what money? Were we supposed to walk back to London in order to have somewhere safe to sleep?
There was no budge and around an hour after arrival, we were told by trip.com to pay the extra and they would refund us. Kudos to them, we were refunded within 2 days and they were extremely helpful.
After all of this, there were so many issues with the hotel itself - street digs in the pool, ceiling in living room crumbling and falling, dirty sheets and tiles, the shower flooded every day and at one point was a waterfall down the stairs into the living room and we had to use wvery towel we had to soak it all up, ants everywhere, the list is endless and I have added pictures so people can see it for themselves.
I am so disappointed the whole experience was an absolute shambles.
To top it all off, I was telling a friend who lives in Cyprus and he knew the owner. He phoned the owner to tell him and the next day we were offered a free meal as an apology - so just because I had a contact, and the owner told you off, you give me a gesture of goodwill? What if I hadn't known anyone, would this gesture have even existed? Or would you have just told us it wasn't your problem? We refused.
Disgraceful.

Turkish:
trip.com aracılığıyla 2 yetişkin ve 1 çocuk (13 yaş) için rezervasyon yaptırdık. Bir gecelik uçuştan ve son derece yorgun olduktan sonra nihayet resepsiyona vardık ve hayır, sadece 2 yetişkin için rezervasyon yaptırdığımız söylendi.
Resepsiyon personeline '2 yetişkin, 1 çocuk (13 yaşında)' yazan e-postamızı hemen gösterdik. Resepsiyondaki adam artı işareti olmadığını ve virgül olduğunu ve bunun artı 1 çocuk olmadığı anlamına geldiğini söyledi. Bu, virgül/+ işaretlerinden bağımsız olarak rezerve edilmemişse e-postanın neden bir çocuğu ve yaşı olacağı konusunda tamamen şaşkına döndük ve hepimiz için rezervasyon yaptırdığımız konusunda ısrar etmeye devam ettik.
Biraz ileri geri gittikten sonra, derhal kabul edeceği bir şey olmadığını ve çocuğumuz için fazladan ödemek zorunda kalacağımızı söyleyen adam, müdürü aramaya karar verdi.
Adam bize bunu söyledi ve otel aracılığıyla rezervasyon yapmadığımız için bunun onun sorunu olmadığını ve trip.com ile halledebileceğimi söyledi.
Şimdi 2 uçuş, uyku yok ve ruh sağlığımı o kadar çok etkileyen çeşitli rahatsızlıklarım var ki kayıtlı engelli olmam, bu noktada sert tepki verdiğimi itiraf ediyorum.
3. taraf bir web sitesi aracılığıyla nasıl reklam verebilirsiniz, onay gösterilir ve yine de ödeme yapan müşterilere bunun benim değil, sizin sorununuz olduğunu söyleyebilirsiniz? Bu doğru olsa bile, 'Açıkça bir rezervasyonunuz var ve uzun bir yol kat ettiniz, hadi sizi bir odaya yerleştirelim ve sonra trip.com ile iletişime geçebiliriz veya onlarla iletişime geçmenize yardımcı olabiliriz' şeklinde bir yanıt daha uygun olmaz mıydı?
Daha sonra müdürle kendim konuşmak istedim - personel onu aradı ama telefona gelmeyi reddetti ve mutsuz olursak rezervasyonumuzu iptal edip telefonu kapatmamızı söyledi. İptal edip hangi parayla nereye gidilir? Güvenli bir yerde uyuyabilmek için Londra'ya yürüyerek mi dönmemiz gerekiyordu?
Hiçbir hareket olmadı ve varıştan yaklaşık bir saat sonra, trip.com tarafından fazladan ödememiz söylendi ve bize geri ödeme yapacaklardı. Kendilerine teşekkür ederiz, 2 gün içinde paramız iade edildi ve son derece yardımcı oldular.
Tüm bunlardan sonra, otelin kendisi ile ilgili pek çok sorun vardı - havuzda sokak kopeklerin yuzmesi, oturma odasında tavan çöküp düşüyor, kirli çarşaflar ve fayanslar, duş her gün su basıyordu ve bir noktada merdivenlerden aşağı bir şelale akıyordu oturma odasına ve her havluyu kullanmak zorunda kaldık, hepsini ıslatmak zorunda kaldık, her yerde karıncalar, liste sonsuz ve insanların kendilerinin görebilmesi için resimler ekledim.
Tüm deneyimin mutlak bir karmakarışık olduğu için çok hayal kırıklığına uğradım.
Üstüne üstlük, Kıbrıs'ta yaşayan bir arkadaşıma anlatıyordum ve otelin sahibini tanıyordu.Sahibini aradı ve ertesi gün bir özür olarak bize bedava yemek teklif edildi - yani sadece bir bağlantım olduğu ve sahibi size azarladığı için bana bir iyi niyet jesti yaptınız mı? Ya kimseyi tanımasaydım, bu jest var olur muydu? Yoksa bize bunun senin sorunun olmadığını mı söylerdin? Reddettik.
utanç verici.

Konaklama tarihi: Temmuz 2023
  • Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
    • Değer
    • Yer
    • Hizmet
Teşekkürler E7224BAsallyh
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
20 Ağustos 2021 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Muhtemelen son gidişimizdi.Verilen parayı kessinlikle hakketmedi.Villa tutmuştuk 10 gün için.
Oda temizliği düzenli değil .Yapılsada eksik .Yataklar ve havlular her gün değişmesi gerekirken değişmedi. Bazen havluyu 2 kere istemek zorunda kaldık.Onları da saatler sonra verdiler.Perdede kuş pisliği vardı.Temiz olanıyla değişmedi.
Havuz pis!Biz söylemesek üstünde yüzen sinek leşleri ve yapraklar alınmayacaktı. Çoçuk havuzun dibinde günlerce ekmek dilimi durmasına rağmen temizlenmedi.Vakumlama ve su devirdaim yok.Havuz havlusu defalarca sormak sorunda kaldık.Dışardan havuz için ,aşılı mi ,düş almış mı belli olmayan insan grupları alıyorlar .Neticede orada kalan misafirler görüldüden rahatsız olup odalara gidiyor.
Kahvaltı standart her gün aynı.Sayı ile verilen peynir dilimleri zanla azaltmaya başladılar.Yanık sebzeler ,soğuk patatesler..Tam bir rezalet! Kahvaltılarımızı dışarda yapmaya başladık.

Otel planı tek başına çök iyi olmasına rağmen,çalışanların umursamazlığından dolayı müşteri kaybetmeye devam edecek.

Konaklama tarihi: Ağustos 2021
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
1  Teşekkürler Kamilla T
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
10 Kasım 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Turizmde çalışan biri olarak söylüyorum böyle butik tarzı tatil köyleri çok mükemmel olmak zorunda değil ama odaları çok pis 2 oda değiştirdik birinde tuvaletde su problemi vardı 2 inciside toz içindeydi bunlar olabilir bir denli çalışan elemanlar konusunda genelleme yapmayacağım ama konuşma üslubu çok kötü en ufak bir şikayetde dinlemek yerine “bağırmayı”ve “şartlar bu”. , “öyle bir lüksünüz yok” tarzında ithamlar kullanarak hizmet edemezsiniz !!!
Çok kaliteli marka olmuş otellerde çalıştım ve işim gereği otellerde konaklayıp tatil veya iş amaçlı kaldım böyle bir yer ile ilk defa karşılaştım şiddetle TAVSİYE ETMİYORUM !!!!! Turizm nedir nasıl yapılır öğrenmeleri gerekiyor param var mekan işletirim açarım mantığından çıkmak gerekiyor bu işde rekabet en önemli kıstas

Konaklama tarihi: Kasım 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
1  Teşekkürler moonberk
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
Sales taner ozdemir - The Ship Inn Hotel, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 7 Şubat 2021
Google Çevirisi

Dear Moonberk,
We hope you are well and safe in this serious COVID 19 climate. For your information we are, like all the other hotels in the world have to STRICTLY OBEY the rules and instructions given to us by the HEALTH MINISTRY.
We have been in this business nearly 30 years but at the moment things are not normal and all we have been requesting (politely) for all the our guests to be understanding and co-operative to do what the authorities tell us.
We have never been rude to any of our guests and always welcome to anyone who respects and treats our staff and our establishment well.
Thank you.

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın