Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. TripAdvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Sofitel Brussels Europe
Fiyatları Göster
Tasarruf etmekten hoşlanıyor musunuz? En uygun fiyatları bulmak için 200’e yakın sitede arama yapıyoruz
Yakınlardaki Oteller
Oteli Görüntüle
Mükemmellik Sertifikası
  • Ücretsiz Wifi
  • Bar/Oturma Salonu
Oteli Görüntüle
  • Ücretsiz Wifi
  • Restoran
Oteli Görüntüle
Mükemmellik Sertifikası
  • Ücretsiz Wifi
  • Restoran
Oteli Görüntüle
Mükemmellik Sertifikası
  • Ücretsiz Wifi
  • Havuz
Oteli Görüntüle
  • Ücretsiz Wifi
  • Fitness merkezi
Oteli Görüntüle
  • Ücretsiz Wifi
  • Havuz
Hotel Leopold(Ixelles)
Oteli Görüntüle
  • Restoran
  • Oda Servisi
Oteli Görüntüle
  • Ücretsiz Wifi
  • Restoran
Oteli Görüntüle
  • Ücretsiz Wifi
  • Oda Servisi
Thon Hotel EU(Brüksel)
Oteli Görüntüle
Mükemmellik Sertifikası
  • Ücretsiz Wifi
  • Restoran
Yorumlar (1.923)
Yorumları filtrele
1.923 sonuç
Gezgin puanı
1.293
493
84
26
27
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
1.293
493
84
26
27
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Filtrele
Liste güncelleniyor...
2-7/1.923 yorum
Bu yoruma İngilizce'den makine çevirisi yapılmıştır O nedir?
Makine çevirileri gösterilsin mi?
Yorum Zamanı: 3 hafta önce mobil cihaz aracılığıyla

Konaklama tarihi: Mayıs 2018, seyahat türü: Arkadaşlarla
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Responsable réception ClementAupin - Sofitel Brussels Europe, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 1 hafta önce
Google Çevirisi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Bu yoruma İngilizce'den makine çevirisi yapılmıştır O nedir?
Makine çevirileri gösterilsin mi?
Yorum Zamanı: 3 hafta önce mobil cihaz aracılığıyla

Konaklama tarihi: Haziran 2018, seyahat türü: İş için
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Responsable réception ClementAupin - Sofitel Brussels Europe, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 2 hafta önce
Google Çevirisi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Bu yoruma İngilizce'den makine çevirisi yapılmıştır O nedir?
Makine çevirileri gösterilsin mi?
Yorum Zamanı: 18 Mayıs 2018 mobil cihaz aracılığıyla

Konaklama tarihi: Mayıs 2018, seyahat türü: İş için
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Responsable réception ClementAupin - Sofitel Brussels Europe, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 4 hafta önce
Google Çevirisi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Bu yoruma İngilizce'den makine çevirisi yapılmıştır O nedir?
Makine çevirileri gösterilsin mi?
Yorum Zamanı: 30 Nisan 2018 mobil cihaz aracılığıyla

Konaklama tarihi: Mart 2018, seyahat türü: Ailecek
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Responsable réception ClementAupin - Sofitel Brussels Europe, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 Mayıs 2018
Google Çevirisi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Bu yoruma İngilizce'den makine çevirisi yapılmıştır O nedir?
Makine çevirileri gösterilsin mi?
Yorum Zamanı: 30 Nisan 2018 mobil cihaz aracılığıyla

Konaklama tarihi: Nisan 2018, seyahat türü: Çift olarak
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Responsable réception ClementAupin - Sofitel Brussels Europe, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 Mayıs 2018
Google Çevirisi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın