Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. TripAdvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
New Hotel Charlemagne
Fiyatları Göster
Tasarruf etmekten hoşlanıyor musunuz? En uygun fiyatları bulmak için 200’e yakın sitede arama yapıyoruz
Yakınlardaki Oteller
Oteli Görüntüle
  • Ücretsiz Wifi
  • Restoran
Oteli Görüntüle
  • Ücretsiz Wifi
  • Oda Servisi
Oteli Görüntüle
Mükemmellik Sertifikası
  • Ücretsiz Wifi
  • Restoran
Chelton Hotel(Brüksel)
Oteli Görüntüle
  • Ücretsiz Wifi
Oteli Görüntüle
  • Ücretsiz Wifi
  • Restoran
Thon Hotel EU(Brüksel)
Oteli Görüntüle
Mükemmellik Sertifikası
  • Ücretsiz Wifi
  • Restoran
Oteli Görüntüle
Mükemmellik Sertifikası
  • Ücretsiz Wifi
  • Havuz
MAS Residence(Brüksel)
Oteli Görüntüle
Mükemmellik Sertifikası
  • Ücretsiz Wifi
Oteli Görüntüle
  • Ücretsiz Wifi
  • Restoran
Housingbrussels(Schaerbeek)
Oteli Görüntüle
Mükemmellik Sertifikası
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
Yorumlar (373)
Yorumları filtrele
373 sonuç
Gezgin puanı
61
137
105
52
18
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
61
137
105
52
18
FiltreleTüm diller
Liste güncelleniyor...
8-13/373 yorum
Bu yoruma İngilizce'den makine çevirisi yapılmıştır O nedir?
Makine çevirileri gösterilsin mi?
Yorum Zamanı: 1 Haziran 2017

  • Konaklama tarihi: Aralık 2016, seyahat türü: Çift olarak
    • Yer
    • Odalar
    • Hizmet
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Directeur général Hans_Rientjes - New Hotel Charlemagne, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 9 Haziran 2017
Google Çevirisi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Bu yoruma İngilizce'den makine çevirisi yapılmıştır O nedir?
Makine çevirileri gösterilsin mi?
Yorum Zamanı: 9 Mayıs 2017 mobil cihaz aracılığıyla

Konaklama tarihi: Mayıs 2017, seyahat türü: İş için
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Directeur général Hans_Rientjes - New Hotel Charlemagne, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 12 Mayıs 2017
Google Çevirisi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Bu yoruma İngilizce'den makine çevirisi yapılmıştır O nedir?
Makine çevirileri gösterilsin mi?
Yorum Zamanı: 30 Nisan 2017 mobil cihaz aracılığıyla

Konaklama tarihi: Nisan 2017, seyahat türü: Arkadaşlarla
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Directeur général Hans_Rientjes - New Hotel Charlemagne, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 5 Mayıs 2017
Google Çevirisi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Bu yoruma İngilizce'den makine çevirisi yapılmıştır O nedir?
Makine çevirileri gösterilsin mi?
Yorum Zamanı: 16 Nisan 2017

  • Konaklama tarihi: Mart 2017, seyahat türü: İş için
    • Değer
    • Odalar
    • Hizmet
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Directeur général Hans_Rientjes - New Hotel Charlemagne, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 21 Nisan 2017
Google Çevirisi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Bu yoruma İngilizce'den makine çevirisi yapılmıştır O nedir?
Makine çevirileri gösterilsin mi?
Yorum Zamanı: 17 Şubat 2017

  • Konaklama tarihi: Şubat 2017, seyahat türü: İş için
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Hizmet
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Directeur Hans_Rientjes - New Hotel Charlemagne, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 23 Şubat 2017
Google Çevirisi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın