Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Konaklamanız için en uygun fiyatlar
Expedia.com
$437
Fiyata Bakın
Booking.com
$414
Fiyata Bakın
Trip.com
$777
$399
Fiyata Bakın
eDreams
Hotels.com$437
otelz.com$777
17 fiyatın tümüne bakın
Fiyatlar, ortaklarımız tarafından sağlanmakta ve ortaklarımızca bilinen tüm vergi ve ücretler dâhil gecelik oda fiyatlarını yansıtmaktadır. Daha fazla ayrıntı için lütfen ortaklarımıza bakın.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (2.034)
Yorumları filtrele
2.034 sonuç
Gezgin puanı
1.397
263
158
91
125
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
1.397
263
158
91
125
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
54-59/2.034 yorum
Yorum Zamanı: 3 hafta önce

Herşey süper eğlence müthiş
Animasyon ekini müthiş elemanlar çok ilgili
Birdaha gelirsem sadece personellerin ilgisi için gelirim
Yemek daha iyi olabilirdi
Otel çok büyük ve havuzları süper
İkinci kez geliyoruz
Herşey süper

Konaklama tarihi: Temmuz 2021
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler yunuskacak
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Guest Relations Department - Swandor Hotels And Resorts Topkapi Palace, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 hafta önce

Değerli Misafirimiz,

Öncelikle zaman ayırıp otelimiz hakkında yorum yazdığınız için teşekkür ederiz. Tesisimiz ile ilgili yapılan her türlü geri dönüş bizim hizmet kalitemiz adına yaptigimiz çalışmalara ışık tutacak olup bizim için son derece önem taşımaktadır
Burada belirtmiş olduğunuz memnuniyetlerinizi ilgili departmanlar ve üst yönetim ile paylaşıldığının bilgisini vermek isteriz.
Özellikle ekip arkadaşlarımızın hizmetinden memnuniyetiniz tüm ekibimizle paylaşılmıştır. Severek çalıştığımız bu sektörde siz değerli misafirlerimizin yorumları bizlerin en önemli motivasyon kaynağıdır.
Tüm hizmetlerimizi siz değerli misafirlerimizin yorumlarıyla şekillendirerek mükemmele taşımaya odaklandığımız tesislerimizde sizleri yeniden ağırlamaktan her zaman memnuniyet duyacağımızı belirtmek isteriz.
En iyi dileklerimizle
Misafir İlişkileri Departmanı

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 3 hafta önce

İstanbuldan araba ile geldik. Otopark mümkün . Güler yüzlü ve hoş bir kaşılama oldu. Belboylar bavula yardım etti. Odalar konforlu ama klimalar fazla soğutmuyor. yemekler güzel ama daha iyisini yedim. Steak göremedik. Halbuki çok fotosu var.. İçecek skalası çok geniş ama jack Daniel bekliyoruz. Havuz büyük , deniz 0 . Otel alanı geniş ve güzel. Temizlik gayet iyi çalışıyor. Animasyon aktivite ve programlarını beğendik. Özellikle su topu bizim için güzeldi ve yöneten hakem gayet başarılı. Akşam şovlar zevkli , kübalılar çok iyiydi. Gayet iyi başarılı bir otel. Tekrar geliriz.

Konaklama tarihi: Temmuz 2021
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler mertkS8235LN
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Guest Relations Department - Swandor Hotels And Resorts Topkapi Palace, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 hafta önce

Değerli Misafirimiz,
Öncelikle tarafımıza iletmiş olduğunuz görüşleriniz için Swandor Hotels & Resort Topkapı Palace ailesi adına teşekkür ediyoruz. Burada belirtmiş olduğunuz görüşlerin ilgili departmanlar ve üst yönetim ile paylaşıldığının bilgisini vermek isteriz. Genel anlamda güzel bir tatil geçirdiğinizi duymak, her zaman üstün hizmet anlayışıyla maksimum konuk konforunu ilke edinen bizler için çok sevindiricidir. Daima ekibimizin siz değerli misafirlerimizi maksimum konforu için hizmetinizde olduğunu hatırlatmak isteriz.
Otellerimizde sizleri yeniden ağırlamaktan her zaman memnuniyet duyacağız!
Sevgi ve Saygılarımızla,
Misafir İlişkileri Departmanı

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 3 hafta önce mobil cihaz aracılığıyla

Yemekler çeşit açısından yeterli olsa da lezzet açısından kesinlikle tatmin edici değil. Aşırı kalabalık ve pandemi koşullarına uygun değil. Neredeyse tüm çalışanları Özbek, Türkmen vs. benim memleketimin turizm otelcilerine kıran mı girmiş acaba! Hepsi de iş bilmez personel. Alkollü içeceklerin kalitesi ortalama, son akşam yemeğimde sebzeli bulgurdan taş çıkması ve dişimi kırması cabası. Hijyen fena değil . Tekrar gelmem, gelecek eşime dostuma da mani olurum.

Konaklama tarihi: Temmuz 2021
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler Evrimtp
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Guest Relations Department - Swandor Hotels And Resorts Topkapi Palace, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 hafta önce

Değerli Misafirimiz ,
Geri bildiriminiz için sizlere teşekkür ederiz. Yiyecek - içecek çeşitlerimizin yeterli seviyede olduğunu düşünmekteyiz. Kullanılan malzemeler ise belirli kriterlere ve insan sağlığına uygun birinci sınıf malzemelerdir. Misafirlerimize sunduğumuz bütün ürünler gıda ve hijyen güvenliğine uygun olarak hazırlanmaktadır.
Çalışan durumunuz ile ilgili durum gerçeği yansıtmamaktadır. Farklı ülkelerden çalışanlarımız olsa da Özbek ya da Türkmen çalışanımız bulunmamaktadır. Ayrıca olsa da herhangi bir rahatsızlık duymaz çokta mutlu olurduk. Turizm tesislerinde birçok farklı ülkeden misafir ağırlanmaktadır. Aynı mantıktan yola çıkılınca yabancı dil ihtiyacından kaynaklı birçok farklı ülke vatandaşı da tesislerde istihdam edilmektedir. Çalışanlarımızın durumunu , yabancı - yerli vb oranlarını bilmeden ırk ayrımı yapmak hoş değildir. Yemekte yaşadığınız durum kayıtlarımızda bulunmamaktadır. Sizlere ulaşılmış detaylar öğrenilmiş konu ile ilgili gerekli araştırma yapılmaya başlanmıştır.Düşüncelerinizi bize aktardığınız için teşekkür eder, sizleri Swandor Topkapı Palace ailesi arasında tekrar görebilmek dileğiyle, iyi günler dileriz.
Saygılarımızla
Swandor Hotels & Resorts Misafir İlişkileri

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 3 hafta önce mobil cihaz aracılığıyla

Öncelikle çalışan Türk arkadaşlar gerçekten çok ilgili ve naifler , otel temiz ve çalışan arkadaşlar temizliğe maksimum önem veriyorlar . Genel olarak içecek kalitesi ve yemekler başarılı. Değerli otel yönetiminden ricam relax havuz içinde bir bar yapmaları … tüm çalışanlara teşekkür ederim yarın otelden ayrılacağım ama güzel anılarla …

Oda ipucu: Otopark var ama kapalı otopark yok güneşlik araç için şart
Konaklama tarihi: Haziran 2021
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
1  Teşekkürler Passenger10431489921
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Guest Relations Department - Swandor Hotels And Resorts Topkapi Palace, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 hafta önce

Değerli Misafirimiz,

Öncelikle zaman ayırıp otelimiz hakkında yorum yazdığınız için teşekkür ederiz. Tesisimiz ile ilgili yapılan her türlü geri dönüş bizim hizmet kalitemiz adına yaptigimiz çalışmalara ışık tutacak olup bizim için son derece önem taşımaktadır
Burada belirtmiş olduğunuz memnuniyetlerinizi ilgili departmanlar ve üst yönetim ile paylaşıldığının bilgisini vermek isteriz.
Özellikle ekip arkadaşlarımızın hizmetinden memnuniyetiniz tüm ekibimizle paylaşılmıştır. Severek çalıştığımız bu sektörde siz değerli misafirlerimizin yorumları bizlerin en önemli motivasyon kaynağıdır.
Tüm hizmetlerimizi siz değerli misafirlerimizin yorumlarıyla şekillendirerek mükemmele taşımaya odaklandığımız tesislerimizde sizleri yeniden ağırlamaktan her zaman memnuniyet duyacağımızı belirtmek isteriz.
En iyi dileklerimizle
Misafir İlişkileri Departmanı

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 3 hafta önce

Tavsiye üzerine geldigimiz otelll..Tek kelimeyle hüsran.4.blok 1453 nolu odada kaliyoruz yarin cikıcaz.Dün acillik olduk.Kan tahlili sonucu bakteri bulundu.Oglum kusma ve ishal oldu.Cunku havuzlar ozellikle cocuk havuzları cok kirli.Cocuk auqada gorevli yok.Cocujklar cıldirmıs gibi sira beklemeden pes pese kayiyorlar.Aksamları ise havuzlara giren var.Daha onceki yil sueno side ve bir onceki yil alibey club da tatil yaptık boyle bisey yoktu.Yasakti!!!yemeklere gelirsek eeh iste ayni yemekler cesit yok zeytin yagli fasulye bamya mevsimi olan yemekler yok.Sultan sofrası snack menu ordada 4 cesit fix menu hergun birini yesen 4 gunde başa don.Sahildeki derya ise tam husran.Hamburgerin etini 10 yasinda kizim bile bu acayip diyip yemedi.Nagıt icinde hamurrrr cıktı.HERSEYI TEROLE EDERDIM AMA ILK DEFA GITTIGIMIZ 5 YILDIZ OTELDE OGLUM MIKROP KAPIP HASTANELIK OLMASAYDİK.GECE OTELDE KALDIM KIZIM OTELDE YASADIGIM SIKINTIYI ANLATAMAM.Gelmeyin paranizla rezil olmayın.Otel cok kalabalık.Temsili kurallar var uygulayan yok.Ilk gün oda cok gec teslim edildi.12de cıkıs yapmis bizden bir onceki misafir.Temizlendikten sonra verildi.Bu yil bakanlıktan yazı gelmemis onlara %100 dolulukla calısıyorlarmıs.Benim bildigim gecen yılki kurallarda ozellikle cikis yapan misafir sonrasi 24 saat oda havalanıp ilaclanip temizlenip diger misafir kabuluydu.Haa bu arada persembe gunude saat 3 e kadar odada durmamiza musade edildi.12 sonrasi ucretliymis.Oglum durmadan kustu ishal yaptı hastanede kaldigimiz halde 1 gece hemen gecmedi.odurumda yola cıkamadık.Durumu anlatinca insan kaynaklarindaki kadın gecmis olsun cok uzuldum diyecegine her saat ucret demesine inanilmaz sinirlendim.Benim hastane masrafimi son 2gunumun bosuna hic bisiden yararlanamadan gectu cunku ordan kaptı mikrobu!!!!!

Konaklama tarihi: Haziran 2021
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
2  Teşekkürler 219neseg
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Guest Relations Department - Swandor Hotels And Resorts Topkapi Palace, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 hafta önce

Değerli Misafirimiz ,
Geri bildiriminiz için sizlere teşekkür ederiz.
Sizlerde takdir edersiniz ki lezzet konusu kişiden kişiye değişebilen göreceli bir kavramdır Yemeklerimiz , bebeklerin ve gelişim çağındaki çocukların güvenle tüketebileceği , uzmanların belirlediği kriterlere uygun , insan sağlığı gözetilerek üretilmektedir. Bu konularda gösterdiğimiz hassasiyet birçok misafirimizden takdir görmektedir.
Çocuğunuz ile ilgili durum için geçmiş olsun dileklerimizi iletmek isteriz. Ancak durumun tesisimizden kaynaklı olduğunu düşünmemekteyiz. İşletmemiz gıda ve havuz hijyeni açısından en üst standartlarda misafirlerine hizmet vermeyi kendine ilke edinmiştir. Tesisimizde bu tür konularda gerekli olan her türlü çalışmalar yapılmaktadır. Gıda ve Havuz hijyeni konusunda son derece hassas davranılmakta olup bu konuda gerekli tüm standartlar uygulanmaktadır. Bunun yanı sıra işletmemiz gıda ve Havuz hijyeni açısından bağımsız dış kuruluşlar tarafından periyodik olarak denetlenmekte ve bu kayıtlar işletmemizde muhafaza edilmektedir. İfadelerinizde geçen iddialar ispata mecbur durumlardır. Güvenli turizm sertifikasına sahip tesisimizde konuya aykırı herhangi bir durum yoktur. Bahsi geçen kriterlere https://www.tga.gov.tr/turkiyenin-guvenli-turizm-programi-hakkinda/ adresinden ulaşabilirsiniz .
Sağlıklı günler dileriz .

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın