Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Expedia.com
Hotels.com
Travelocity
Orbitz.com
StayForLong
Destinia.com
7 fiyatın tümüne bakın
Fiyatlar, ortaklarımız tarafından sağlanmakta ve ortaklarımızca bilinen tüm vergi ve ücretler dâhil gecelik oda fiyatlarını yansıtmaktadır. Daha fazla ayrıntı için lütfen ortaklarımıza bakın.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (2.566)
Yorumları filtrele
2.566 sonuç
Gezgin puanı
1.950
323
149
54
90
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
1.950
323
149
54
90
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
21-26/2.566 yorum
9 Ağustos 2021 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Kalabalık aşırı otel limitlerinin üstünde
Otel odaları eski
Spa bölümü var deniyor ama yok yapmamışlar
Klimalaraı çalışmıyor yada eski
Restaurant yetersin
Çalışanlar yoğun sezon için alınmış eğitimleri yeterli değil
Kısacasa kendini hiç geliştirmeyen bir otel

Konaklama tarihi: Ağustos 2021
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
1  Teşekkürler ferruhyildiz
Bu yorum bir Tripadvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Ali Ateş - Selge Beach Resort & Spa Hotel, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 11 Ağustos 2021

Sayın: Ferruh Yıldız,
Öncelikle; otelimize dair, tatil tercihiniz için teşekkür ederiz. Bu açıdan otelimizi her yıl tercih eden ve kalışta memnuniyet bildiriminizden sonra; otelimize 1 puanlık karalama yorumu yazan müdavim misafirimiz olarak, tarafınıza yine genel açıklamamızı yazdığımızı belirtmemiz gerekmektedir.

Misafir beklentisinin karşılanamaması, misafir memnuniyetini etkileyen önemli bir sonuç olup, temelde 5 unsura bağlı olduğunu belirtmekteyiz. Misafir memnuniyetini doğrudan etkileyen, 4 misafir kaynaklı temel unsur; Doğru Enformasyon Alımı, Beklentiye yönelik Oda ve Tatil dönemi Seçimi, iletişim, tatil ve otele dair düşüncelerde öncül belirleyicilerdir.5. unsur ise otel operasyonlarıdır.

Misafirlerimiz kendi özgür iradeleri ile, beklentilerine yönelik seçimlerini doğru yaptıkları ve iletişim kanallarını olumlu şekilde kullandıkları taktirde; diğer misafir yorumlarında da görülebileceği gibi; operasyonumuzdan %100 ‘e varan memnuniyetle otelimizde tatillerini tamamlamaktadırlar.

Otelimizin kapasitesini ve Antalya'da yüksek sezonda tüm tesislerin tam kapasitede çalıştığını bilen bir misafirimiz olarak;
Geçen sene delüks odada kalmanıza karşın, bu sene standart oda tercihini yaptığınızı; standart odalarımızın fiyat avantajıyla klasik dekorasyonlu olarak misafirlerimizin kişisel tercihine göre satışa sunulduğunu bildiğinizi belirtmek isteriz.

Oda memnuniyetsizliği olan misafirlerimiz, kalışlarında müsaitlik dahilinde oda değişikliği gerçekleştirebilmektedir. Bu konuda, da herhangi bir şikayet bildiriminiz tarafımıza ulaşmamıştır.

Otelimizde Tesis Belgelendirmeye ilişkin Yönetmeliğe göre; 2500 kişilik otel kapasitesine uygun düşen 1250 kişi kapasiteli Ana Restoran büyüklüğü, 1900 kişi kapasiteli olarak sunulmaktadır.

Antalya'da sakinlik ve dinginlik beklentisindeki misafirlerimizin Mayıs- Haziran ve Eylül- Ekim dönemini tercih ettiğini belirtmemiz önemlidir.

SPA hizmetlerimiz özel şirket tarafından sağlanmaktadır. Aynen geçen sene olduğu gibi, bu yıl da; Özel Şirketin Pandemi dönemini risk kapsamında değerlendirerek, kiralama yapmaması sebebiyle; resmi sitemizde Covid-19 Önlemleri başlığı altında SPA hizmetlerinin kapalı olduğu açık olarak bildirilmiştir. Bu bilgilendirme tarafınıza, geçen yıl da yapılmıştır.

Kalış dahilinde tüm misafir istek ve şikayetlerine, Misafir İlişkileri departmanımız tarafından hızla hizmet desteği sağlanmaktadır. Tarafımıza bildirilmiş herhangi bir istek ve klima şikayetiniz olmamıştır.

Otelimizde 800 personel, sezon eğitimlerini almış ve görevlerini tam olarak ifa etmekte olup; grubunuzun reklamasyonu haricinde misafirlerimizden herhangi bir şikayet alınmamaktadır.

Sonuç olarak; otelimize her yıl memnuniyetle konakladıktan sonra, 1 puanlık şikayet bildirimi ile memnuniyetsizlik bildiren siz değerli misafirlerimizin yorumunu, hizmet kalitemiz ve %95'lik misafir genel memnuniyetimiz itibariyle maalesef kabul edemiyoruz.
Yorumunuza dair takdiri değerli misafirlerimize bırakıyoruz.
2022 sezonunda otelimizde güzel anılar bırakacağınız yeni bir tatil dileğiyle; Bilgilerinize, saygılarımızla.

Ali Ateş
Misafir İlişkileri Müdürü
Selge Beach Resort Hotel & SPA

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
7 Ağustos 2021 tarihinde yorum yapıldı

3 yıl önce otelde ailecek konaklamıştık. O zaman 1-2 ufak eksik vardı ama bugün tam tersi.
Birincisi otel müşteri portföyünü tamamen değiştirmiş. Etrafta fransızca konuşan kültürümüzle çok alakası olmayan insanlarla dolu. Bu müşteriler lobi kısmını maalesef çok özensiz kullanıyor ve gece yarılarına kadar lobide gürültü yapıyorlar
İkincisi yemekler eskiye göre çok yetersiz. Yazın en sıcak döneminde sıcak karpuz yemek pek hoş değil. Kahvaltı 7 de başlıyor ama 8 e kadar yeterli personel yok. Omlet girecekseniz 8 i beklemeniz lazımmış. Kahvaltı da bir helva var sanırım haftalık. Görevliye bu ne dedim kendinden geçmiş bunlar soğutma çalışmıyor galiba dedi, karpuzdaki eleman gibi
Üçüncüsü temizlik. Yan odanın koridora bıraktığı yemek dolu tepsi, ertesi gün benim söylemekle alındı. 1 gün koridoru gezme lütfunda bulunan bir eleman olabilirdi. En azından gece şöyle bir kontrol edilmeli koridorlar.
Dördüncüsü aktivite . Oğlum fitness yapayım dedi. Gitti ikinciden vazgeçti. Aletler yetersiz ve çok kötüymüş. Sakatlamaya bile sebep olabilir dedi. Tenis oynayalım dedik. Zaten kort fay hattı gibi ona bile yarım saat ışıklandırma 20 euro istiyorlar. Kısaca ne işiniz var aktiviteyle diyorlar. Akşam etkinliğinde bir ilüzyon gösterdi vardı tam evlere şenlik. İşinde bu kadar kötü bir adamı nereden buldunuz. 10 yaş altı için ideal bir çakma müslüm gürses gösterisi izledik. Önceki konaklamamızdaki kötü ilüzyon gösterisi eleştirime otel kaliteli gösterinin başka bir tarihte olduğunu bize denk gelmediği söylemişti. Biz bu işkenceye mecbur muyuz. Pardon tabiki değiliz. İzlemeden kalkma hakkımızı kullandık.
Benim için tek geçer tarafı deluxe odası. Ama tekrar gelirmiyim, kesinlikle hayır. 2 aile 9 kişiyiz ve memnun olanımız yok.

Konaklama tarihi: Ağustos 2021
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler Kartalsam55
Bu yorum bir Tripadvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Ali Ateş - Selge Beach Resort & Spa Hotel, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 11 Ağustos 2021

Sayın: Oğuz Bey,
Siz değerli misafirlerimizi; otelimizde ağırlamış olmaktan, mutlu olduk. Tatilinizde, otelimize dair tercihiniz ve bizlere yaptığınız yoruma: misafir odaklı olarak, her daim yenilikçi ve üstün hizmet kalite çizgisinde olacağımız inancıyla, samimiyetle teşekkür ederiz.

Muhafazakar oteller, aksi Turizm Bakanlığı tarafından yasaklanmadıkça; uluslararası oteller olup; Türk asıllı olanlar dahil, tüm ülkelerden misafir kabul edebilmektedir.

Dış ülkelerden % 65 oranından Türk ve yabancı misafir gelmekte olup, yabancı milliyetlerden otelimizde konaklayan misafir oranımız ortalama %10 olarak gerçekleşmektedir. Tatilin bir kültür olduğuna inancımızla, tatil imkanının artması her muhafazakar otel misafirinin kültürel yükselişine de katkı yapacağını belirtmemiz gerekir. Bu açıdan, uluslararası otellerin hem kültürel gelişme ve hem de kültürel kaynaşma merkezleri olduğunu açıktır.

Tatil sürecinde; kalan misafirlerimizin otel kurallarına karşı veya misafirleri rahatsız eden davranışları halinde, Misafir İlişkileri Departmanımız üzerinden hızla uyarım sağlanabilmektedir. Kalış dahilinde, Misafir İlişkileri departmanımız üzerinden bizimle iletişime geçebilirsiniz. Memnuniyetiniz için, hizmetinizdeyiz.

Otel yiyecek ve içecek hizmetlerine dair şikayet alınmamakla birlikte; bildirimleriniz, Genel Yönetimimiz tarafından itinayla incelenecektir.

Otel koridorları ve erkekler havuzu temizlik kontrolü periyodik olarak yapılmaktadır. Ancak, yasak olmasına karşı misafirlerimiz oda kısmına yiyecek ve içecek götürmeleri nadiren misafir şikayetine sebep olabilmektedir. Bu açıdan tüm misafirlerimize, otel kurallarına dair düzenli uyarım yapılmaktadır. Ortak alanlarda çöp kutuları bulunmasına karşın, kirletme oranı yüksekse nadiren ve anlık olarak olumsuz görünüm verebilir. Konu ilgili departmanımız tarafından periyodik olarak kontrol edilmektedir.

Otelimiz dahilinde tüm ücretli ve ücretsiz hizmetler resmi sitemizin download kısmındaki factsheet (vaziye ve hizmet planı) içerisinde açık olarak yazmaktadır. Gündüz tüm spor alanlarımız ücretsiz olup, akşam tenis kort ve futbol alanı ışıklandırmalarını ücretlendirme uygulamamız 7 yıldır aynı şekilde uygulanmaktadır.

Otelimizde haftalık aktiviteler içinde Survivor- Voleybol turnuvası gibi, spor aktiviteleri ücretsiz olarak Animasyon ekibimiz tarafından sunulmaktadır. Otelimiz, aktiviteler konusunda; kuşkusuz her misafirin beğenisini hedeflerken, bazı misafirlerimizin izlence zevkine uymayabilir. Bu konuda siz değerli misafirlerimizi anlayışla karşılıyoruz. Ancak bu konuda da, genel bir şikayet olmadığını; aksine animasyon aktivitelerimizden de genel memnuniyetimizi yorumlar dahilinde inceleyebileceğinizi belirtmek isteriz.
Otelimizde yıllık anlamda 140.000 misafir konaklamakta, Genel memnuniyetimiz, % 95 oranında gerçekleşmektedir.
Bilgilerinize, saygılarımızla.

Ali Ateş
Misafir İlişkileri Müdürü
Selge Beach Resort Hotel & SPA

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
5 Ağustos 2021 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Gözlemlerim:

Otel ağzına kadar dolu. Çalışanların çoğu müşteri ilişkileri konusunda deneyimsiz, bazıları nezaketsiz, çoğu yoğun sezon için yeni işe alınmış gençler. Restaurantta boş masa bulmak için 4-5 tur atabilirsiniz, aşırı kalabalık. Yemekler oldukça çeşitli ve güzel. Ancak her otelde olan 7/24 tost-sandviç gibi aperatif yiyebileceğiniz bir yer yok, hatta paranızla satın alabileceğiniz bir yer dahi yok. Cafelerinde sadece içecek var. Çocuklu aileler bunu dikkate almalı. Gece karnı acıkan çocuğunuza kuruyemiş veya bayat salata teklif eden görevlilerle karşılaşma ihtimaliniz fazla. Saat 23.00 de gece çorbası var, bir defa gittik, ıspanak çorbası vardı :) Plaj ve deniz kum değil taşlık, deniz çorabı giymelisiniz, yürürken ayak tabanlarınızı acıtabilir. Havuzlar güzel ve geniş. Karma havuz hijyen bakımından nispeten iyi ancak erkek havuzunda durum böyle değil. Havuz kenarında yerlerde izmaritler, dondurma çubukları, kullanılmış maskeler görme ihtimaliniz fazla. Sürekli olarak orada duran ve temizleyen bir görevli yok. Tabi çöplerini yere atan insanlara da diyecek söz yok. İnsanlar havuzun yanındaki wc den çıktıktan sonra aynı terlikle havuza geliyorlar. Terlikleri temizlemek için wc nin önünde ilaçlı havuz vb gibi bir şey yok. Otel koridorlarında ve asansörlerde hava sıcaklığı dışarısıyla neredeyse aynı, klima yetersiz veya yok. Odalardaki mobilyalar ve banyo fayansları eski, yenileme istiyor. Fiyatını hak ediyor mu? Bence biraz altında kalıyor. İnsanlar muhafazakar bir otel olduğu için bu parayı veriyorlar kanaatindeyim.

Konaklama tarihi: Ağustos 2021
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler Road15538359249
Bu yorum bir Tripadvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Ali Ateş - Selge Beach Resort & Spa Hotel, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 11 Ağustos 2021

Sayın: Misafirimiz,
Siz değerli misafirlerimizi; otelimizde ağırlamış olmaktan, mutlu olduk.

İçinde delüks oda kategorisi ve buna bağlı 5 oda çeşidinin de bulunduğu tesisimizde: Misafirlerimiz kendi özgür iradeleri ile, beklentilerine yönelik seçimlerini doğru yaptıkları ve iletişim kanallarını olumlu şekilde kullandıkları taktirde; diğer misafir yorumlarında da görülebileceği gibi; operasyonumuzdan %100 ‘e varan memnuniyetle otelimizde tatillerini tamamlamaktadırlar.

Otelimiz çocuk dostu otel olup, zamansız olarak acıkan çocuk misafirlerimiz için Misafir İlişkileri kanalı üzerinden tüm istemlerimiz karşılanabilmektedir. Tarafınızla gece görüşmemizde sandviç dahil her türlü isteminizin karşılanabileceğini belirtmemize karşın, personelin bilgi vermemesi sebebiyle reklamasyon yapacağınızı belirttiniz. Oda kartlıkları içinde yer alan infomuzda da genel vaziyet planı dahilinde tüm hizmet saatlerimiz ve iletişim bilgilerimiz açık olarak yer almaktadır.

Ana Restoranımız 2500 misafir kapasitesine; 1900 kişilik kapasitesi ile hizmet vermektedir. Sorun tüm misafirlerimizin hizmeti aynı anda kullanma alışkanlıkları olup; bu durumda şikayeti olan misafirlerimize, diğer hizmet saatinde hizmeti kullanmaları tavsiye edilmekte; tavsiyemize uyan misafirlerimizden herhangi bir şikayet alınmamaktadır.

Snack- atıştırmalık hizmetimiz gündüz 12:00-16:00 arasında 5 kafemiz ve pastanemizden verilmektedir. Pastanemiz 02:00-21:00 saatleri arasında kurupasta, tatlı ve dondurma servisi sağlamaktadır. Otelimizde tüm ürünler günlük üretilir. Hizmet saatlerini takip eden misafirlerimizin, otel hizmetlerine yönelik herhangi bir şikayeti olmamaktadır.

Günde 800 ürüne yakın bir çeşitlilikte yiyecek ve içecek hizmetinin sunulduğu bir tesiste, aç kaldım şeklinde bir misafir yorumunu ilk kez cevaplıyoruz.

Kalış dahilinde tüm istek, öneri ve şikayet talepleri Misafir İlişkileri departmanımız üzerinden hızla karşılanmaktadır. Bu açıdan olumlu iletişimin, tatil kalitesini arttıran bir unsur olduğunu belirtmemiz gerekir.

Sahil bölgemiz doğal hayatı koruma bölgesi sınırlarında ve kamu sahili özelliğiyle mavi bayraklı olup; plaj kısmı kum, denize girişte kum ve çakıl karışık özelliktedir. Kamu sahillerinin Koruma bölgesi sınırlarında, düzenleyici faaliyetlere karşın kamu engeli bulunmaktadır.

Otelimizdeki klima sistemimiz genel alanlarda ve asansör önlerinde konumlandırılmıştır. Hizmet geliştirme ve oda yenileme faaliyetlerimiz senelik planlama ile her yıl sürdürülmektedir.

Erkekler havuzu tuvaletleri önünde klor havuzumuz yer almaktadır. Otelimizde tüm havuz alanlarında periyodik temizlik yapan meydan personelimiz mevcuttur. Periyot arasında geçici misafir kaynaklı kirlilik oluşabilmektedir.

Sonuç olarak: Şahsınıza yardımcı olunmak istenmesine rağmen, otel hizmetlerinin kötülenme tavrının maalesef Muhafazakar kültürümüze uygun olmadığını belirtmemiz gerekir. QM ödüllerinde 4. Kez En İyi Yönetilen Muhafazakar Otel seçilen; yılda 140.000 misafirin konakladığı tesisimizde, %95'lik Genel Misafir Memnuniyetine binaen; yorumunuza dair takdiri, değerli misafirlerimize bırakıyoruz.
Bilgilerinize, saygılarımızla.

Ali Ateş
Misafir İlişkileri Müdürü
Selge Beach Resort Hotel & SPA

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
4 Ağustos 2021 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Hizmet süper otel muhteşem yemekler bol çeşit ve lezzetli herşey süpeeerrr teşekkürler selge seneye tekrar nasip olursa tekrar gelmek isterim bütün çalışanların emeğine ve ellerine sağlık her alanda hizmet süperrr

Konaklama tarihi: Ağustos 2021
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler ferdae2021
Bu yorum bir Tripadvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Ali Ateş - Selge Beach Resort & Spa Hotel, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 11 Ağustos 2021

Sayın: Ferda Hanım,
Siz değerli misafirlerimizi otelimizde ağırlamış olmaktan onur duyuyoruz.
Tatil tercihinizi otelimizden yana kullanmış olmanız ve değerli zamanınızı ayırıp bizlere yönelik yapmış olduğunuz olumlu değerlendirmeden dolayı sizlere müteşekkiriz.

Selge Beach Resort & Spa Ailesi olarak,
Güvenli Turizm Sertifikası ve En İyi Yönetilen Muhafazakar Otel Ödüllü Üstün Hizmet Kalitesine sahip tesisimizde; siz değerli misafirlerimizin memnuniyeti, bizlere haklı bir gurur yaşatmaktadır.

Tatil deneyiminize dair eşsiz yorumlarınızı, Holidaycheck ve Otelpuan üzerinden de bekler:
Güzel anılar biriktirebileceğiniz yeni tatillerde buluşmak dileğimizle, saygılar sunarız.

Ali Ateş
Misafir İlişkileri Müdürü
Selge Beach Resort Hotel & SPA

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
27 Temmuz 2021 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Çalışanlar girişten itibaren sizi güler yüzle karşılıyor memnun olmanız için elinden geleni yapıyor yemekler lezzetli odalar temiz, çok memnun kaldık seneye yine burdayız teşekkür ederiz selge beach ailesi

Konaklama tarihi: Temmuz 2021
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler 112sedab
Bu yorum bir Tripadvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Ali Ateş - Selge Beach Resort & Spa Hotel, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 28 Temmuz 2021


Sayın: Seda Hanım,
Siz değerli misafirlerimizi; otelimizde ağırlamış olmaktan, onur duymaktayız. Tatilinizde , otelimize dair tercihiniz ve bizlere yaptığınız eşsiz beğeni yorumuna: misafir odaklı olarak, her daim yenilikçi ve üstün hizmet kalite çizgisinde olacağımız inancıyla, samimiyetle teşekkür ederiz.

Tesisimizin, Güvenli Turizm Sertifikalı ve 15 ödüllü üstün hizmet kalitesi ile sağlanan siz değerli misafirlerimizin memnuniyeti; Selge Beach Ailesi olarak, haklı bir gururu yaşamamıza vesile olmaktadır.

Tatil deneyiminize dair eşsiz yorumlarınızı, Otelpuan ve Holidaycheck üzerinden de bekler:
Müdavim misafirlerimize özel ikramlarımız ve aynı hizmet kalitemizde; sizleri, her sezon otelimizde ağırlamayı arzu ederiz.
Saygılarımızla.

Ali Ateş
Misafir İlişkileri Müdürü
Selge Beach Resort Hotel & SPA

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın