Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Bu sitelerden en düşük fiyatı garantileyin
Hotels.com
Expedia.com
Travelocity
Snaptravel
8 fiyatın tümüne bakın
Fiyatlar, ortaklarımız tarafından sağlanmakta ve ortaklarımızca bilinen tüm vergi ve ücretler dâhil gecelik oda fiyatlarını yansıtmaktadır. Daha fazla ayrıntı için lütfen ortaklarımıza bakın.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (2.416)
Yorumları filtrele
2.416 sonuç
Gezgin puanı
1.830
308
140
53
85
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
1.830
308
140
53
85
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
1-6/2.416 yorum
Yorum Zamanı: 4 hafta önce

Covid doneminde önlemler en üst seviyede idi ilgi ve alakası personelin memnun edici yemekler çok çeşitli ve harika yeme içme konusunda çok çok başarılı diyebilirm hem çeşit hem kalite üst düzeyde eksik gördügüm yanları ise aile oteli cok bi aktivite beklenilmeyebilir belki ama daha hoş vakit gecirilebilcek seyler yapilabilir kanaatim aksam saatlerinde.sahile gelince yüzmek icin cok hoşnut oldugumi soyleyemicem heryeri kayalik adim atamiosunuz ancak iyi bir yüzücüyseniz iskeleden atlayıp oyle yuzebilirsiniz girdigimle cıktığım bir oldu

Konaklama tarihi: Eylül 2020
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler 207_merfaruka
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Ali Ateş - Selge Beach Resort & Spa Hotel, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 4 hafta önce

Sayın: Ömer Faruk Bey,
Siz değerli misafirlerimizi otelimizde ağırlamış olmaktan onur duymaktayız.
Tatil tercihinizi otelimizden yana kullanmış olmanız ve değerli zamanınızı ayırıp bizlere yönelik yapmış olduğunuz olumlu değerlendirmeden dolayı sizlere müteşekkiriz.

Sizlere daha iyi hizmet vermek adına, bizlere yönelik yapmış olduğunuz tüm değerlendirmeler, Genel Yönetimimiz tarafından itina ile incelenip; tüm yenileme çalışmalarımız ve hizmet kalite planlamalarımızda, ilk önceliğimiz olmaktadır.

2020 sezonunda; Güvenli Turizm Sertifikasıkuralları dahilinde gündüz eğlence aktivitelerimizde sadece temaslı etkinliklerimiz kaldırılmış olup; akşam etkinliklerinde; haftada 4 gün canlı müzik, 4 gün ise show etkinliklerimiz (Türk gecesi-sihirbaz show-akrobasi ve tennure show) sunulmuştur. Tesisimiz misafir geri dönüşümleriyle birlikte; her yıl akşam etkinliklerini konsepte uygun olarak güncellemektedir.

Mavi Bayraklı sahilimizin, plaj bölgesi kum olup; denize girişte, kum ile çakıl karışık özelliktedir. Sahil bölgemiz, Doğal hayatı koruma bölgesi sınırlarında ve kamuya aittir. Bölgede; deniz tabanındaki taşlık alana ilişkin müdahale, maalesef yapılamamaktadır. Misafirlerimiz kıyıdan deniz ayakkabısı kullanarak veya iskelemizden rahatlıkla denize girebilmektedir.


Güzel anılar biriktirebileceğiniz yeni tatillerde buluşmak dileğimizle, saygılar sunarız.


Ali Ateş
Misafir İlişkileri Müdür Yardımcısı
Selge Beach Resort Hotel & SPA

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
9 Aralık 2020 tarihinde yorum yapıldı

O nasıl bir inceliktir evimize hediye göndermişsiniz❤️ tam da doğum günümde benim için dünyalara bedel bir güzellikti. Yıllardır farklı otellerde konakladık. Yemek olsun temizlik, düzen, ilgi olsun hepsinden en memnun kaldığımız oteldi. Çok teşekkür ederiz. İnşallah tekrar görüşmek üzere... Sağlıcakla kalın...

Konaklama tarihi: Haziran 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler Turkanerdem
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Ali Ateş - Selge Beach Resort & Spa Hotel, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 13 Aralık 2020

Sayın: Türkan Erdem,
Siz değerli misafirlerimizi; otelimizde ağırlamış olmaktan, onur duymaktayız. Tatilinizde , otelimize dair tercihiniz ve bizlere yaptığınız eşsiz beğeni yorumuna: misafir odaklı olarak, her daim yenilikçi ve üstün hizmet kalite çizgisinde olacağımız inancıyla, samimiyetle teşekkür ederiz.

Selge Beach Resort & SPA'nın Güvenli Turizm Sertifikalı ve 12 ödüllü üstün hizmet kalitesi ve
siz değerli misafirlerimizin memnuniyeti; Selge Beach Ailesi olarak, haklı bir gururu yaşamamıza ve misafirlerimizi kış döneminde de hatırlamamıza vesile olmaktadır.

Tatil deneyiminize dair eşsiz yorumlarınızı, otelpuan üzerinden de bekler:
Müdavim misafirlerimize özel ikramlarımız ve aynı hizmet kalitemizde; sizleri, her sezon otelimizde ağırlamayı arzu ederiz.
Doğum gününüzü yeniden kutlar, hayat boyu sağlık ve mutluluklar dileriz.
Saygılarımızla.

Ali Ateş
Misafir İlişkileri Müdür Yardımcısı
Selge Beach Resort Hotel & SPA

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
30 Ekim 2020 tarihinde yorum yapıldı

Bazı misafirlere tanınan ayrıcalıklar bazılarına tanınmıyor. Bunun sebebi için itiraz ettiğinizde çalışanları basit bir özrü bir kenara bırakın "Sizi ilgilendirmez" diyebiliyorlar. Müşteri Hizmetleri de yapılan ayrımın doğruluğunu anlatırken yine özür dilemiyor.
Böyle ufak detaylar umurunuzda değilse yemekleri gerçekten bir harika...

Konaklama tarihi: Ağustos 2020
    • Değer
    • Uyku Kalitesi
    • Hizmet
Teşekkürler Zoryum
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Ali Ateş - Selge Beach Resort & Spa Hotel, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 16 Kasım 2020

Sayın: Misafirimiz,
Öncelikle; otelimize dair, tatil tercihiniz için teşekkür ederiz.

Misafirlerimiz kendi özgür iradeleri ile, beklentilerine yönelik seçimlerini doğru yaptıkları ve iletişim kanallarını olumlu şekilde kullandıkları taktirde; diğer misafir yorumlarında da görülebileceği gibi; operasyonumuzdan %100 ‘e varan memnuniyetle otelimizde tatillerini tamamlamaktadırlar.

Otelimiz dahilinde, öncelikli misafir hakkı; rezervasyon yapılan oda kategorisine göre oda tahsisi olup, bunun dışında herhangi bir isteğe bağlı ücretsiz oda yükseltimi vaadimiz yoktur. Turizm dahilinde; hiç bir otelin, ücretsiz oda yükseltimine dair açık bir rezervasyon vaadi bulunmamaktadır.

Oda yükseltimi hizmeti ücretli olup; ücretsiz oda yükseltimi imkanımız ancak; müsaitlik doğrultusunda, Genel Yönetim kararı, otel ihtiyaçlarına göre ve misafir iradesi dışında gerçekleştirilebilmektedir. (Uygulama; otel açılış ve kapanış dönemlerinde, düşük misafir yoğunluğu ve tüm misafirlere uygulanabilir olma şartlarıyla tanıtım amaçlı olarak nadiren uygulanabilir. )
Bu açıdan, rezervasyon yapılan ''oda tipine göre oda tahsisi'' dışında bir uygulama imkanı olamayacağından dolayı; otelimiz bakımından herhangi bir hizmet kusuru da söz konusu değildir. Tarafınıza, rezervasyonunuza uygun olarak oda tahsisi sağlanmıştır.

Kalış dahilinde tüm istek, öneri ve şikayet talepleri Misafir İlişkileri departmanımız üzerinden hızla karşılanmaktadır. Tarafınızla gerçekleşen 2 görüşmemizde de; ücretsiz oda yükseltimi imkanımız olmadığı, şahsınıza nazikçe açıklanmıştır. Ayrıca; bu şekilde bir uygulamada, delüks oda alan misafirlerimiz ile hakkaniyetsiz bir durumun oluşacağı, aşikardır. Tüm otellerde duruma ve müsaitliğe bağlı olarak, misafirlere ayrıcalıklar sağlanabilir. Ancak, kapasite aşımında imkan bulunmaması halinde; rezervasyon dışı ve emrivaki istemlerin karşılanamaması, oldukça olağandır.

Sonuç olarak: misafirlerimize özel bir vaadimiz olmaksızın, oda yükseltimi isteminizin karşılanmaması sebebiyle, otel hizmetlerine yönelik olumsuz yansıtmanızı; mevcut hizmet kalitemiz ve misafir memnuniyetimiz itibariyle kabul edemiyor ve takdiri; otelimizde konaklamış değerli misafirlerimize bırakıyoruz.
Bilgilerinize, saygılarımızla.

Ali Ateş
Misafir İlişkileri Müdür Yardımcısı
Selge Beach Resort Hotel & SPA

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
1 Ekim 2020 tarihinde yorum yapıldı

Eylül ayı son günlerinde 4 gece 5 gün otelde eşim ve bebeğimle konaklama fırsatımız oldu.. Otelin oldukça büyük bi kampüs alanı var. Girişte doluluk oranının %15 olduğu söylendi (sezon sonu ve corona nedeniyle) öğlen 1 bçk civarı oteldeydik tam 3te odaya geçebildik.. %15 i dolu olan otelde son dakikaya kadar odanın hazır olmaması manidardı..odamız 1.kattaydı banyo temizliği iyiydi ancak balkona çıktığımızda çok ağır bi koku vardı ve aşağısı oldukça pis görünüyordu 4 gün boyunca o pis görüntü değişmedi maalesef.. Oteli tercih etmemizin önemli bir sebebi aile havuzu olmasıydı ama ne yazık ki aile havuzu bizi hayal kırıklığına uğrattı ve muhafazakar otellere olan bakış açımızı değiştirdi..aile havuzunda uygun olmayan görüntülerle karşılaştık kesinlikle görevliler tarafından kontrol ve gerektiğinde müdahale edilmesi gerekiyor.. Otelde de bu şikayetimizi dile getirdik. Kahvaltılar ve akşam yemekleri kusursuz gerçekten hem çeşit açısından hem lezzet olarak diyecek söz yok. Tatlılar mükemmel.. 20 eylülden sonra öğle yemekleri ana restoran yerine sahil tarafına alınmış Fast food tarzı yiyecekler çıkıyordu.. İlk gün bu biraz şaşırtsa da fazlasıyla yeterli olduğunu gördük.. Havuzlar oldukça büyüktü.. bayanlar havuzu girişinde görevli sevgi hanım aşırı ilgili, çözüm odaklı, harika bir enerjisi var, gerçekten tanıştığıma memnun oldum dediğim bir insan.. Çıkış günü sabah saat 9 bçğa kadar 3 kere kaçta çıkacaksınız diye soruldu.. Bu gerçekten çok rahatsız etti bizi.. Odadan Çıkış saati 11 olmasına rağmen biran önce çıkın havası vuruldu.temizlik yapan bayan saat 9 da kapıyı çalıp kafasını içeri uzatıp henüz boşaltmadığımız odayı inceledi ve kaçta çıkacağımızı sordu.. Bu gerçekten çok rahatsız ediciydi sanırım odayı ne kadar kirlettiğimize bakmak istedi. Eşim eşyaları arabaya götürüp geldiğinde birde ona sormuşlar kapıda ve en son saat 9 bçkda odadan çıkarken tekrar sordular.. Girerken 3 e kadar bekleten otel yönetimi çıkarken 11 e kadar durutmadı. 9 bçkda odayı 11de de oteli terkettik zaten..

Konaklama tarihi: Eylül 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler Guvencei
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Ali Ateş - Selge Beach Resort & Spa Hotel, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 2 Ekim 2020

Sayın: Misafirimiz,
Öncelikle; otelimize dair, tatil tercihiniz için teşekkür ederiz.

İçinde delüks oda kategorisinde odalarımızın da bulunduğu tesisimizde: Misafirlerimiz kendi özgür iradeleri ile, beklentilerine yönelik seçimlerini doğru yaptıkları ve iletişim kanallarını olumlu şekilde kullandıkları taktirde; diğer misafir yorumlarında da görülebileceği gibi, operasyonumuzdan %100 ‘e varan memnuniyetle otelimizde tatillerini tamamlamaktadırlar.

Otelimizin resepsiyon bölümündeki ışıklı panoda oda veriliş saatinin 15:00 olduğu açık olarak yazmaktadır. Acenteler dahilinde de bu bilgi açık olarak verilmektedir. Covid 19 önlemlerimiz dahilinde: Odalarımız, dezenfeksiyon sonrası 24 saat boş tutulmakta ve ertesinde yeniden özel antivirüs kimyasallarla mekanik temizlik yapılmaktadır. Bu süreç dahilinde, zaman sınırlaması kesin ve misafir sağlığını koruyucu bir uygulamadır.

Otelimizin hiç bir oda manzarasında, kanalizasyon kokusu söz konusu değildir. Otelimize 1 km mesafede Zeytinyağı fabrikası sebebiyle, dağ meltemi ile prina kokusu gelebilmektedir. Diğer misafir yorumlarında da, benzer bir şikayet bulunmamaktadır.

Konaklama esnasında, misafirlerimizin oda manzara veya konumuna dair herhangi bir şikayeti oluştuğunda; hızla hizmet desteği sağlanmaktadır. Misafirlerimizin tüm istek, öneri ve şikayet talepleri Misafir İlişkileri departmanımız üzerinden hızla karşılanmaktadır. Bu açıdan iletişim, tatil kalitesini arttıran bir unsurdur.

Kimliğiniz açık olmadığı için; Belirtilen misafir manzara şikayetine ilişkin sadece 1 misafirimizden bildirim alınmış ve oda değişikliği isteminde bulunulmadığını belirtmek isteriz.

Otelimiz, Alkolsüz Aile oteli olup; ortak havuzda bu zamana dek uygunsuz bir durum yaşanmamıştır. Misafir ailelerimiz burada eş ve çocukları ile birlikte yüzebilmektedir. Şikayetinize benzer sadece 1 şikayet alınmış; yüzme bilmeyen bir bayan misafirimizin eşinin omzuna tutunarak yüzdüğü için şikayet edildiği anlaşılmıştır. Bu gibi olağan bir görüntüye hassas olan misafirlerimiz, bayanlar ve erkekler havuzlarını ayrı ayrı rahatlıkla kullanabilmektedir.

Misafirlerimiz, 07:00-10:00 saatleri arasında kahvaltı hizmeti sebebiyle odadan çıktıkları için: Günlük temizlik hizmeti dahilinde, oda boşluk sırasına göre temizlik hizmeti verileceğinden; maid personelimiz, odanın ne zaman müsait olacağını misafirlerimize sorabilir. Bunun anlamı, asla ''odayı boşatın'' demek değildir. Bu açıdan, hassasiyetinize bağlı bir yanlış anlamanın söz konusu olduğunu özellikle bildirmek isteriz.

Misafir Görüşlerine her zaman değer veriyor ve önemli bir geri besleme aracı olarak görüyoruz. Siz değerli misafirlerimizin memnuniyeti için, sürekli hizmet üretmeye devam edeceğiz.

Selge Beach Resort & SPA'nın, 3 yıldır aralıksız kazandığı ''En İyi Yönetilen Muhafazakar Otel'' ödülü ve %90'ı aşan misafir memnuniyeti ile; sadece isimden ibaret olmadığı, tüm değerli misafirlerimizce bilinmektedir.

Müdavim misafirlerimize özel ikramlarımız ve aynı hizmet kalitemizde; sizleri, her sezon otelimizde ağırlamayı arzu ederiz.
Saygılarımızla.

Ali Ateş
Misafir İlişkileri Müdür Yardımcısı
Selge Beach Resort Hotel & SPA

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
21 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı

Öncellikle hijyenik otel ve ilk defa geliyorum.Yemekler harika personel çalışkan güler yüzlü.Eğlence harika özellikle Akşam showları yapılan yarışmalar motive edici. Havuz aktiviteler başarılı Hakan Müdürün ekibine ve emeğine sağlık. Anonslar devamlı yapılıyor. Maskesiz hiç bir yere alınmıyor sürekli uyarı var her herde dezenfektanlar bulunur oteli anlatmakla bitmez kesinlikle tavsiye ediyorum

Konaklama tarihi: Eylül 2020
Seyahat türü: Arkadaşlarıyla seyahat etti
Teşekkürler 362mehmetfatihk
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Ali Ateş - Selge Beach Resort & Spa Hotel, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 26 Eylül 2020


Sayın: Mehmet Bey,
Siz değerli misafirlerimizi; otelimizde ağırlamış olmaktan, onur duymaktayız. Tatilinizde , otelimize dair tercihiniz ve bizlere yaptığınız eşsiz beğeni yorumuna: misafir odaklı olarak, her daim yenilikçi ve üstün hizmet kalite çizgisinde olacağımız inancıyla, samimiyetle teşekkür ederiz.

Selge Beach Resort & SPA'nın Güvenli Turizm Sertifikalı ve 12 ödüllü üstün hizmet kalitesi ve
siz değerli misafirlerimizin memnuniyeti; Selge Beach Ailesi olarak, haklı bir gururu yaşamamıza vesile olmaktadır.

Tatil deneyiminize dair eşsiz yorumlarınızı, otelpuan üzerinden de bekler:
Müdavim misafirlerimize özel ikramlarımız ve aynı hizmet kalitemizde; sizleri, her sezon otelimizde ağırlamayı arzu ederiz.
Saygılarımızla.

Ali Ateş
Misafir İlişkileri Müdür Yardımcısı
Selge Beach Resort Hotel & SPA

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın