Sayın: Misafirimiz,
Öncelikle; otelimize dair, tatil tercihiniz için teşekkür ederiz.
İçinde delüks oda kategorisinde odalarımızın da bulunduğu tesisimizde: Misafirlerimiz kendi özgür iradeleri ile, beklentilerine yönelik seçimlerini doğru yaptıkları ve iletişim kanallarını olumlu şekilde kullandıkları taktirde; diğer misafir yorumlarında da görülebileceği gibi, operasyonumuzdan %100 ‘e varan memnuniyetle otelimizde tatillerini tamamlamaktadırlar.
Otelimizin resepsiyon bölümündeki ışıklı panoda oda veriliş saatinin 15:00 olduğu açık olarak yazmaktadır. Acenteler dahilinde de bu bilgi açık olarak verilmektedir. Covid 19 önlemlerimiz dahilinde: Odalarımız, dezenfeksiyon sonrası 24 saat boş tutulmakta ve ertesinde yeniden özel antivirüs kimyasallarla mekanik temizlik yapılmaktadır. Bu süreç dahilinde, zaman sınırlaması kesin ve misafir sağlığını koruyucu bir uygulamadır.
Otelimizin hiç bir oda manzarasında, kanalizasyon kokusu söz konusu değildir. Otelimize 1 km mesafede Zeytinyağı fabrikası sebebiyle, dağ meltemi ile prina kokusu gelebilmektedir. Diğer misafir yorumlarında da, benzer bir şikayet bulunmamaktadır.
Konaklama esnasında, misafirlerimizin oda manzara veya konumuna dair herhangi bir şikayeti oluştuğunda; hızla hizmet desteği sağlanmaktadır. Misafirlerimizin tüm istek, öneri ve şikayet talepleri Misafir İlişkileri departmanımız üzerinden hızla karşılanmaktadır. Bu açıdan iletişim, tatil kalitesini arttıran bir unsurdur.
Kimliğiniz açık olmadığı için; Belirtilen misafir manzara şikayetine ilişkin sadece 1 misafirimizden bildirim alınmış ve oda değişikliği isteminde bulunulmadığını belirtmek isteriz.
Otelimiz, Alkolsüz Aile oteli olup; ortak havuzda bu zamana dek uygunsuz bir durum yaşanmamıştır. Misafir ailelerimiz burada eş ve çocukları ile birlikte yüzebilmektedir. Şikayetinize benzer sadece 1 şikayet alınmış; yüzme bilmeyen bir bayan misafirimizin eşinin omzuna tutunarak yüzdüğü için şikayet edildiği anlaşılmıştır. Bu gibi olağan bir görüntüye hassas olan misafirlerimiz, bayanlar ve erkekler havuzlarını ayrı ayrı rahatlıkla kullanabilmektedir.
Misafirlerimiz, 07:00-10:00 saatleri arasında kahvaltı hizmeti sebebiyle odadan çıktıkları için: Günlük temizlik hizmeti dahilinde, oda boşluk sırasına göre temizlik hizmeti verileceğinden; maid personelimiz, odanın ne zaman müsait olacağını misafirlerimize sorabilir. Bunun anlamı, asla ''odayı boşatın'' demek değildir. Bu açıdan, hassasiyetinize bağlı bir yanlış anlamanın söz konusu olduğunu özellikle bildirmek isteriz.
Misafir Görüşlerine her zaman değer veriyor ve önemli bir geri besleme aracı olarak görüyoruz. Siz değerli misafirlerimizin memnuniyeti için, sürekli hizmet üretmeye devam edeceğiz.
Selge Beach Resort & SPA'nın, 3 yıldır aralıksız kazandığı ''En İyi Yönetilen Muhafazakar Otel'' ödülü ve %90'ı aşan misafir memnuniyeti ile; sadece isimden ibaret olmadığı, tüm değerli misafirlerimizce bilinmektedir.
Müdavim misafirlerimize özel ikramlarımız ve aynı hizmet kalitemizde; sizleri, her sezon otelimizde ağırlamayı arzu ederiz.
Saygılarımızla.
Ali Ateş
Misafir İlişkileri Müdür Yardımcısı
Selge Beach Resort Hotel & SPA