Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. TripAdvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (192)
Yorumları filtrele
192 sonuç
Gezgin puanı
41
47
59
29
16
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
41
47
59
29
16
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Filtrele
Liste güncelleniyor...
1-6/192 yorum
30 Aralık 2017 tarihinde yorum yapıldı

Otel eski havana ya biraz uzak..Girişte sürekli taksi var 15cuc civarında ödeyerek merkeze gidebilirsiniz..İnternet mevcut, sağlıklı çalışıyor saat başına 1cuc..Genel olarak temiz ancak eski bir otel..Hergün oda temizliği var..Otel daha önceleri başka isimler ile hizmet vermiş anladığım kadarıyla..Kahvaltı yeterli..Etrafta sürekli yardım isteyebileceğiniz görevliler var ancak aceleleri yok (hiçbir Kübalının herhangi bir konuda acelesi yok :) hız beklemeyin..Kısacası Sheraton isminin kalitesi otelde yok ancak Küba şartlarını düşündüğünüzde ortalama bir otel

  • Konaklama tarihi: Aralık 2017, seyahat türü: İş için
    • Değer
    • Odalar
    • Hizmet
Teşekkürler mayyalnito
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Pablo C - Four Points by Sheraton Havana, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 31 Aralık 2017
Google Çevirisi

Thank you so much for your feedback.

Best regards and Happy New Year.

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
20 Aralık 2017 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Merkeze 10km uzaklıkta,Sheraton grubu hotelleri arasında dünyanın hiç bir yerinde göremeyeceğiniz düşük standartta odalara,tesise ve hizmet anlayışına sahip,”Paramızla rezil olduk!”lafının vücut bulmuş hali,odalar rutubet kokuyor ve bakımsız,güneş perdeleri küf tutmuş,havuz görüntüsü güzel ama yakından bakınca girilmeyecek kadar yosunlu olduğunu farkediliyor.Yemekler lezzetsiz ve yüksek fiyatlı,kahvaltı seçenekleri yetersiz ve taze değildi.

Konaklama tarihi: Aralık 2017, seyahat türü: İş için
Teşekkürler ENGİN D
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Calidad Maritryni R - Four Points by Sheraton Havana, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 23 Aralık 2017
Google Çevirisi

Thank you very much for your feedback, we will keep working on actualizing our product.

Best regards

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
29 Eylül 2017 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Eylü ayında uçuş görevi nedeni ile geldim. Şehir merkezine oldukça uzak bir yerde. O nedenle aktivitelere ulaşmak vede gezmek için şehre yakın otel ve evleri tercih edin. Odalr temiz ama eski , internet sorunlu ama kübada bunada şükür.
Yakınlarda gidebileceğiniz bir restoran yok hemen karşıda bir pizzacı var. Kahvaltı da iyiki yumurta ve peynir var.
Personel soğuk ve bulunduğumuz ay içinde otelde tamirat vardı. Kübada euro bozdurmak daha avantajlı. Resepsiyon bozuyor ama kuru düşük. Otel içinde resepsiyonun biraz ilerisinde bir dükkanda bozdurun paranızı. Şehre shuttle var taxi 15 CUC yani yaklaşık 15 euroya götürüyor. İyi tatiller

Konaklama tarihi: Eylül 2017, seyahat türü: İş için
Teşekkürler metin t
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Pablo C - Four Points by Sheraton Havana, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 30 Eylül 2017
Google Çevirisi

Dear Metin T, thanks for your feedback.

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
13 Temmuz 2017 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Pis, pis inanılmaz pis. Iş için iki defa gidip kaldım aynı otelde. Iki gidişimde de odaların durumu aynıydı. Kesinlikle pis. Duvarlar leke içinde. Çarşaflar lekeli. Havuzun ordaki bayan tuvaletinde dört wc var. Üçünü kilitlemişler açık olan ise tarif edilemeyecek derecede kötüydü. Snack barda çalışanlara durumu söylediğimde biliyoruz deyip beni engelli tuvaletine yönlendirdiler ama orda da tuvalet kağıdı yoktu. Aradan iki saat geçince bir arkadaşımız gitti tuvalete ve aynı manzarayla karşılaşınca çalışanlara tekrar söyledi. Biliyoruz diye yorum yaptılar yine. Burası sheraton değil mi diye sorunca arkadaşımız bu sefer temizlik için birini gönderdiler. Dört tuvaletin üçü neden kilitli? Pis olduğu bilinen açık tek tuvalet saatlerce uyarmamıza rağmen neden temizlenmiyor? Resepsiyondan bir şey istediğinizde neden ekstra iş çıkarıyorsun dercesine bakıyorlar size. Resepsiyona oda için coffee maker istediğimi söylediğimde lobideki bara söylemem gerektiğini söyledi. Söyledim fakat ingilizceleri yeterli olmadığı için beni anlamadılar. Telefonla resepsiyonu aradılar, resepsiyondakiler açmadı. Sonunda beklemekten sıkılıp coffee makerı odaya beklediğimi söyledim ama tabi ki gelmedi. Laundry için aradığımda gelip benim almam gerektiğini söylediler. Iş gereği çok otelde kaldım ama böylesini görmedim. Bu otelde çalışanlar otel bilincinden, turizm bilincinden, müşteri memnuniyetinden ve marka bilincinden çok uzaktalar. Üzülerek söylüyorum ama sheraton adını karalayan bir otel. Denetimlerin arttırılması gerektiğine inanıyorum.

Konaklama tarihi: Haziran 2017, seyahat türü: İş için
Teşekkürler gozde_54321
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Gerente Cuza2015 - Four Points by Sheraton Havana, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 14 Temmuz 2017
Google Çevirisi

Thank you very much for sharing your comments regarding your recent stay in our hotel. We are glad to know your overall experience with us, we work hard every day to improve the hotel conditions and service and we really appreciate your feedback.
We hope we have the chance to host you again in case future travels bring you back to Havana in the near future.
Best regards

José Cuza
Director of Operation

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
5 Mayıs 2017 tarihinde yorum yapıldı

otel havana merkeze biraz uzak ancak belirli saatlerde ücretsiz shuttle var, otel konforu iyi, yemek çeşitliliği ve kalitesi vasat, temizlik iyi, personel ilgi ve yakınlığı vasat. havuz var, spa var ama kullanmadık.

  • Konaklama tarihi: Mayıs 2017, seyahat türü: Çift olarak
    • Değer
    • Uyku Kalitesi
    • Hizmet
Teşekkürler tayyar t
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Manager Javier9238 - Four Points by Sheraton Havana, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 8 Mayıs 2017
Google Çevirisi

Dear Tayyar T, thank you for sharing your comments and Trip Advisor regarding your recent stay with us. We apologize for any inconvenience you may have encountered with the service of our staff as well as the food that we understand was below your expectations.
I have already shared your feedback with the rest of our team and I appreciate you have taken part of your time to comment on your experience with us.
Best regards

Javier Giles - Director of Rooms.

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın