Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
5 kişi bu otele bakıyor
Expedia.com
$256
View deal
27.04.21 tarihine kadar ücretsiz iptal işlemleri
Booking.com
$257
View deal
26.04.21 tarihine kadar ücretsiz iptal işlemleri
FindHotel
$554
$253
View deal
$301 TASARRUF EDİN
Official Hotel$257
eDreams$257
Trip.com$554
14 fiyatın tümüne bakın
Fiyatlar, ortaklarımız tarafından sağlanmakta ve ortaklarımızca bilinen tüm vergi ve ücretler dâhil gecelik oda fiyatlarını yansıtmaktadır. Daha fazla ayrıntı için lütfen ortaklarımıza bakın.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (3.728)
Yorumları filtrele
3.728 sonuç
Gezgin puanı
3.023
346
166
92
101
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
3.023
346
166
92
101
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
25-30/3.728 yorum
15 Ekim 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Otele girişimizden çıkışımıza kadar her şey mi güzel olur ve evet oldu tek tek yazmıyorum ama her şey çok güzeldi. Böyle güzel bir otel yapan Otel sahibine , Güler yüzlü personele ve Bizimle her durumda ilgilenen Erkan Bey e çok teşekkür ederim . İnşallah seneye daha kalabalık olarak görüşmek üzere.

Konaklama tarihi: Ekim 2020
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler Maviyim
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer Erkan Karakoc - Titanic Deluxe Bodrum, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 19 Ekim 2020

Değerli Misafirimiz “Bilgen Hanım ”,

Tatil tercihinizden dolayı öncelikle sizlere Teşekkür etmek isteriz.

Titanic Otelleri olarak, tüm personellerimizin her sene eğitimine önem verip, sizlere en yüksek kalitede hizmet verebilmek adına çalışmalarımızı özenle sürdürmekteyiz.

Siz değerli misafirlerimizin otelimizdeki konaklamaları süresince her konuda; otel imkan ve ayrıcalıklarından maksimum düzeyde istifade etmeniz ve memnuniyetinizi sağlamak adına, otelimiz ile ilgili bütün bilgilere tek dokunuş ile, gerek telefonunuza indirmeden kullanabileceğiniz uygulama üzerinden ve WhatsApp üzerinden, gerekse her an yanınızda olabilecek, kişiselleştirilmiş hizmet vermekte olan uzman Misafir Asistan ekibimiz, bütün Titanic Deluxe Bodrum çalışanlarımız, yönetim ekibimiz ile sizlere servis, ürün ve hizmet sunmaya devam etmekteyiz.

Sizleri Titanic Deluxe Bodrum otelimiz de tekrar görmekten mutlu olacağımızı belirtmek isteriz.

Saygılarımızla;

Nurdan BİLİR
Guest Assistant Manager

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
15 Ekim 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Kaldığımız süre boyunca gösterilen ilgi ve alaka çok iyiydi. Yemeklerin tadı harikaydı. Personel çok iyi davrandı. Nermin hanım, Timuçin bey olsun hepsi canayakin insanlar. Özellikle Guest Relations Nurdan hanım, Erkan bey çok ilgilendiler.

Konaklama tarihi: Ekim 2020
Seyahat türü: Arkadaşlarıyla seyahat etti
1  Teşekkürler 991_smailf
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer Erkan Karakoc - Titanic Deluxe Bodrum, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 15 Ekim 2020

Değerli Misafirimiz “991_smailf ”,

Öncelikle değerli vaktinizi Titanic Deluxe Bodrum’da geçirdiğiniz için ve kıymetli görüşlerinizi TripAdvisor’da paylaştığınız için sizlere çok teşekkür ederiz. Detaylı geri bildiriminiz için zamanınız için tekrar çok teşekkürler.


Titanic Otelleri olarak, tüm personellerimizin her sene eğitimine önem verip, sizlere en yüksek kalitede hizmet verebilmek adına çalışmalarımızı özenle sürdürmekteyiz .Sizlerden gelen yorumlar ve geri bildirimler bizler için çok önemli.

Sizleri Titanic Deluxe Bodrum otelimiz de tekrar görmekten mutluluk duyacağımızı belirtmek isteriz.

Saygılarımızla;

Nurdan BİLİR
Guest Assistant Manager

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
14 Ekim 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Yorumum biraz uzun ama gezmeyi seven biri olarak bir otele rezervasyon yaparken merak ettiğim tüm bilgileri paylaşmak istedim.

9-11 Ekim tarihlerinde konakladığımız Titanic Deluxe Bodrum’a kendi aracımızla ulaştık.Hemen görevli arkadaşlar bizi karşıladı ve araçtan eşyalarımızı indirirken bizi resepsiyona yönlendirdiler.Kısa bir sürede check in yapıldı ve erken saatte gitmiş olmamıza rağmen odamızın hazır olmadığını ve hazır olduğu zaman aranacağımızı otelin tüm imkanlarından faydalanabileceğimizi söyleyerek bizi kahvaltıya yönlendirdiler.Kahvaltımız bittikten yarım saat sonra arayarak odamızın hazır olduğunu bildirdiler. Görevli arkadaşlarla odamıza gittik.
Oda ve balkon yeterince büyük ve temiz idi. Yatak rahat ve büyük idi. Odada çay,Nescafé, Kraker ve gofret ile minibarda kutu ve şişelerde hepsi bilindik markalardan olmak üzere 2.şer adet light kola,kola,gazlı portakal suyu,sade gazoz,soda, bira ve su mevcuttu.Minibar hergün yenilendi.

Kahvaltı çeşit ve kalite açısından yeterliydi ve bu da olsaydı diyeceğimiz hiçbirşey olmadı.Sıcak sıcak çıkan ve elle açılan kıymalı kol böreği efsaneydi.Kahvaltı ve tüm öğünlerde içecekler masaya görevli arkadaşlar tarafından servis edilmekte.
Kahvaltıdan sonra saat 12.00’da 2 tane olan snack restaurantlar açılmakta.
Snack restaurantların birinde dönüşümlü olarak et/tavuk döner,hamburger , pizza ve salata çeşitleri, somon ızgara.
Diğer Snack restaurantta ise Gözleme,pide, salata çeşitleri,lahmacun,mantı, grill tavuk bulunmakta.Snack restaurantlar 16.00 da kapanmakta.

Snack restaurantta Bira,Şarap ve Ayran haricinde bütün içecekler kutu veya şişe ile servis edilmekte.
Ayrıca saat 13.00 ile 18.00 arasında waffle ile 13.00 ile 22.00 arasında dondurma servisi yapılmakta ayrıca sahil barda da saat 14 ile 18.00 arasında dondurma ve meyve çeşitleri ikram edilmekte.
Barlarda sunulan içecekler hepsi kaliteli ve ithal markalar çeşit çeşit üst segment biralar şişe ile sunulmakta. Viski Jack Daniels,Chivas,JB.Diğer içecekler ise hepsi ithal ve bilindik markalar.
Sahilde ve havuz kenarlarında bulunan buzdolaplarında alkolsüz kutu ve şişe içecekler ile su mevcut .
Ayrıca sahilde bulunan ve önünde masa ve sandalyeler olan wosvos bar’ın ambiansı ve içecek çeşitliliği çok güzel.
Öğlen ve akşam yemek çeşitleri ve kalitesi gerçekten çok iyi idi.Biz ilk gün hariç öğlen yemeğinde ana restauranta gitme gereği dahi duymadık.Snack restaurantlar gerçekten yeterli ve servis çok hızlıydı.
Yemeklerdeki ,Snack restaurant ve pastanedeki tatlı ve kurabiyeler de çok lezzetliydi.
Ayrıca Ana restaurantın yan tarafında bulunan ve çeşit çeşit kahvelerin ikram edildiği cafe ve bar da kalite ve çeşitlilik açısından üst düzeydi.

Yanılmıyorsam 5 ya da 6 adet olan ve bir kısmı ücretli olan Alacart restaurantları kullanmadığımız için nasıl olduğunu bilmiyorum ama onların da kalite ve lezzetinin iyi olduğunu tahmin ediyorum.
Deniz temiz,dalgasız ve su sıcaklığı iyi idi. Şezlonglar yeterli ve sosyal mesafe kurallarına uygun konuşlandırılmıştı.Cabana şeklinde olmaları da çok güzeldi.havuzları kullanmadık ama açık havuzun büyüklüğü de yeterliydi.

Otelin peyzajı,dekorasyonu çok keyifli ve modern olmakla birlikte ithal ve kaliteli ürünler kullanılmıştı.

Spa’yı kullanmadığımız için nasıl olduğunu bilmiyorum.
Çalışanlar genel itibariyle güleryüzlü ve çözüm odaklıydılar.
Bir daha gidermisiniz derseniz kesinlikle evet derim hatta bir aksilik olmazsa bu haftasonu da oradayız.Teşekkürler Titanic Bodrum ailesi

Konaklama tarihi: Ekim 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
3  Teşekkürler hasanmina
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer Erkan Karakoc - Titanic Deluxe Bodrum, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 15 Ekim 2020

Değerli Misafirimiz “hasanmina ”,

Öncelikle değerli vaktinizi Titanic Deluxe Bodrum’da geçirdiğiniz için ve kıymetli görüşlerinizi TripAdvisor’da paylaştığınız için sizlere çok teşekkür ederiz.Detyaylı geri bildiriminiz için zamanınız için tekrar çok teşekkürler.

Hasır Türk a la carte restoranımız ve Pascarella İtalyan a la carte restoranımız ücretsiz ; ayrıca Begonvil ve İtalyan öğle yemeği için de deniz manzaralı ana restoranımıza alternatif olarak ücretsiz hizmet vermekte.

Titanic Otelleri olarak, tüm personellerimizin her sene eğitimine önem verip, sizlere en yüksek kalitede hizmet verebilmek adına çalışmalarımızı özenle sürdürmekteyiz.Sizlerden gelen yorumlar ve geri bildirimler bizler için çok önemli.

Sizleri Titanic Deluxe Bodrum otelimiz de tekrar görmekten mutluluk duyacağımızı belirtmek isteriz.

Saygılarımızla;

Nurdan BİLİR
Guest Assistant Manager

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
13 Ekim 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Öncelikle Titanic otelde çalışan tüm çalışanlara ayrı ayrı teşekkür ederiz. Mükemmel bir tatil geçirmemizi sağladılar. Rezervasyondan çıkışa kadar bu kadar hızlı, güler yüzlü, sınırsız hizmetin sağlanabileceği başka otel var mıdır bilemiyorum. Biz ilk defa ultra herşey dahil bir otelde vakit geçirdik ve çok memnun kaldık. Gitmeyi düşündüğümüz bütün otellerin yorumlarını incelemiştik. Özellikle kötü yorumlara bakıp içimiz kararmıştı. Ama geldik gördük ki, aslında bir çoğu bahsedildiği gibi değil.
Bir örnek vermek istiyorum. Bir otelin pastanesinde tatlı yemek için uğradık. Tatlıları gerçekten mükemmel. İstediğiniz kadar istediğinizden alabiliyorsunuz. Yanımızda bir aile tatlıları beğenmediğini "yapamıyorlar da yapmasalar bari" gibi cümle kullandı. Çalışan ise hiç istifini bozmadı ve işini hala güler yüzle yapmaya devam etti. Oysa bizler bu kadar çeşitin olduğu yerde bu kadar leziz tatlıları çok az yemişizdir. Tut ki bu otel tatlı oteli değil belki daha iyisi vardır ama işi sadece en iyi tatlıyı yapmak için uğraşan butik bir işletme filan olsa gerek. Açık büfe süper ötesiydi. Yemekler çok lezzetli ve çalışanlar inanılmaz hızlı. Otelin her yeri tertemiz.
Çok ama çok teşekkür ederiz.
İyiki sizinle tatil geçirmişiz.

Konaklama tarihi: Ekim 2020
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler sametsercankorkmaz
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer Erkan Karakoc - Titanic Deluxe Bodrum, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 15 Ekim 2020

Değerli Misafirimiz “sametsercankorkmaz ”,

Öncelikle değerli vaktinizi Titanic Deluxe Bodrum’da ; özellikle balayı gibi önemli ve özel bir an ve kutlamanızı tesisimizde geçirdiğiniz için , , kıymetli görüşlerinizi TripAdvisor’da paylaştığınız için sizlere çok teşekkür ederiz. Detaylı geri bildiriminiz için zamanınız için tekrar çok teşekkürler.


Titanic Otelleri olarak, tüm personellerimizin her sene eğitimine önem verip, sizlere en yüksek kalitede hizmet verebilmek adına çalışmalarımızı özenle sürdürmekteyiz.Sizlerden gelen yorumlar ve geri bildirimler bizler için çok önemli.

Sizleri Titanic Deluxe Bodrum otelimiz de tekrar görmekten mutluluk duyacağımızı belirtmek isteriz.

Saygılarımızla;

Nurdan BİLİR
Guest Assistant Manager

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
13 Ekim 2020 tarihinde yorum yapıldı

Genel olarak tatil tercihlerimde F/P (Fiyat/Performans) odaklı olarak değerlendiririm. 100 üzerinden 80 benim için yeterli bir skordur. Buradaki tatilimin çıkışında aldığımız hizmetin karşılığında sanki az ödeme yapmış hissiyatıyla ayrıldık. Otelin konumu, deniz, kumsal, sahildeki imkanları, yemekleri, pastanesi, a-le cart restaurantları, ısıtılmış havuzu, sauna ve hamamı, odaları muazzamdı. En önemlisi hizmet noktasında çalışanlar hem güler yüzlü hem de arı gibiydiler. Bir keresinde bir cafe çalışanından çay istemeye ayıp oluyor mu diye düşündüm. Ancak, pastanede çalışan görevli hanımefendi aynı nazik üslupla bir isteğiniz var mı sorusunu her seferinde bu bizim görevimiz zaten der gibi tekrarladı durdu. Yemek ve tatlılar muazzamdı. Kusursuz bir hizmet aldık. Eleştirebileceğim en ufak bir nokta yok. Yıllardır Antalya' da birçok seçkin otelde konakladım. Buna Titanicler de dahil, bu kadar keyif aldığım bir tatil olmamıştı. Açıkçası, burayı ailemle birlikte özleyeceğiz ve bir sonraki randevumuzu iple çekiyor olacağız. Kasım-Aralık döneminde açık olsa yeniden bir ziyaret düşünmüştük ama Ekim sonunda 2020 sezonunun biteceğini üzülerek öğrenmiş olduk. Emeği geçen herkese şükranlarımı iletiyorum.

Konaklama tarihi: Ekim 2020
    • Yer
    • Temizlik
    • Hizmet
1  Teşekkürler 857mehmets
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer Erkan Karakoc - Titanic Deluxe Bodrum, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 15 Ekim 2020

Değerli Misafirimiz “857mehmets ”,

Öncelikle değerli vaktinizi Titanic Deluxe Bodrum’da geçirdiğiniz için ve kıymetli görüşlerinizi TripAdvisor’da paylaştığınız için sizlere çok teşekkür ederiz.

Titanic Otelleri olarak, tüm personellerimizin her sene eğitimine önem verip, sizlere en yüksek kalitede hizmet verebilmek adına çalışmalarımızı özenle sürdürmekteyiz.Sizlerden gelen yorumlar ve geri bildirimler bizler için çok önemli.

Sizleri Titanic Deluxe Bodrum otelimiz de tekrar görmekten mutluluk duyacağımızı belirtmek isteriz.

Saygılarımızla;

Nurdan BİLİR
Guest Assistant Manager

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın