Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (3.728)
Yorumları filtrele
3.728 sonuç
Gezgin puanı
3.022
348
167
90
101
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
3.022
348
167
90
101
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
79-84/3.728 yorum
7 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı

Eşim ve 5 yaşındaki oğlumuzla Bodruma 5.kez geliyoruz Titanic Deluxe Bodrum otelinde de 2.kez konaklıyoruz. Pandemi bizi biraz korkutsada covit ile ilgili önlemler alınmış ve gayet iyi durumda. Genel olarak hijyen kurallarına uyuluyor personel maskeli ve çok ilgili. Otelin alacart restoranları yeterli, ana restoranı da deniz manzaralı açık havada ve büyük olduğu için kalabalık yoğun bir kullanım alanı yok. Plajı havuzu da büyük olduğu için sosyal mesafeye uygun. Plajı kumu denizi çok güzel temiz ve ılık. Oteli daha önce geldiğim bildiğim için isteğime uygun oda verdiler çok güzeldi deniz manzarası harikaydı. Çok güzel mutlu bir tatil geçirdik. Herkese tavsiye ediyoruz. Tekrar gelmek istiyoruz .

Konaklama tarihi: Eylül 2020
1  Teşekkürler Fatma_Aksu16
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer Erkan Karakoc - Titanic Deluxe Bodrum, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 9 Eylül 2020

Değerli Misafirimiz “Fatma_Aksu16”,

Öncelikle değerli vaktinizi Titanic Deluxe Bodrum’da geçirdiğiniz için ve kıymetli görüşlerinizi TripAdvisor’da paylaştığınız için sizlere çok teşekkür ederiz.

Titanic Otelleri olarak, tüm personellerimizin her sene eğitimine önem verip, sizlere en yüksek kalitede hizmet verebilmek adına çalışmalarımızı özenle sürdürmekteyiz.

Siz değerli misafirlerimizin otelimizdeki konaklamaları süresince her konuda; otel imkan ve ayrıcalıklarından maksimum düzeyde istifade etmeniz ve memnuniyetinizi sağlamak adına, otelimiz ile ilgili bütün bilgilere tek dokunuş ile, gerek telefonunuza indirmeden kullanabileceğiniz uygulama üzerinden ve WhatsApp üzerinden, gerekse her an yanınızda olabilecek, kişiselleştirilmiş hizmet vermekte olan uzman Misafir Asistan ekibimiz, bütün Titanic Deluxe Bodrum çalışanlarımız, yönetim ekibimiz ile sizlere servis, ürün ve hizmet sunmaya devam etmekteyiz.

Sizleri Titanic Deluxe Bodrum otelimiz de tekrar görmekten mutluluk duyacağımızı belirtmek isteriz.

Saygılarımızla;

Nurdan BİLİR
Guest Assistant Manager

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
6 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Her şey on numara beş yıldız özellikle animatörler ve irem hanım çok ilgili,otelin peyzajı çok güzel,cengizhan bey in sempatiliği güzel, yalçın bey,ozmo bey,tülay hanım müzikler,dans gösterileri kareografileri,garsonlar, tüm çalışanlar,yemekler vs büyük emek var tek eksik alevli meyve tabağı olmaması ve resepsiyonun girişte ilk gün biraz ilgisizdi çantaları biz taşıdık ama no problemo onun dışında her şey tam,pandemi dönemine rağmen tam puan veriyorum

Konaklama tarihi: Ağustos 2020
Seyahat türü: Arkadaşlarıyla seyahat etti
Teşekkürler canberk98_
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer Erkan Karakoc - Titanic Deluxe Bodrum, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 9 Eylül 2020

Değerli Misafirimiz “canberk98_”,

Öncelikle siz değerli misafirlerimizin değerli görüşlerinizi TripAdvisor sayfamızda bizlerden övgü ile bahsettiğiniz için sizlere çok teşekkür ederiz. Hizmet kalitemiz doğrultusunda sizleri mutlu bir şekilde otelimizde ağırlamış olduğumuzu duymak bizleri oldukça mutlu etmiştir.

Titanic Otelleri olarak, tüm personellerimizin her sene eğitimine önem verip, sizlere en yüksek kalitede hizmet verebilmek adına çalışmalarımızı özenle sürdürmekteyiz.

Siz değerli misafirlerimizin otelimizdeki konaklamaları süresince her konuda; otel imkan ve ayrıcalıklarından maksimum düzeyde istifade etmeniz ve memnuniyetinizi sağlamak adına, otelimiz ile ilgili bütün bilgilere tek dokunuş ile, gerek telefonunuza indirmeden kullanabileceğiniz uygulama üzerinden ve WhatsApp üzerinden, gerekse her an yanınızda olabilecek, kişiselleştirilmiş hizmet vermekte olan uzman Misafir Asistan ekibimiz, bütün Titanic Deluxe Bodrum çalışanlarımız, yönetim ekibimiz ile sizlere servis, ürün ve hizmet sunmaya devam etmekteyiz.

Siz değerli konuklarımızın mutluluğu ve memnuniyeti için yenilenmekte ve değişmekte olan eğlence programımız hakkında olumlu geri dönüşlerinizi ayrıca belirttiğiniz için teşekkür ederiz.

Otelimiz de yenilenen hizmetler hususunda A La Carte restaurantlarımız, Snack restaurantlarımız, Ana restaurantımız ve çeşitli lezzetlerimiz hakkında bizlere övgü dolu geri dönüşlerinizi paylaştığınız için sizlere ayrıca teşekkür ederiz.

Sizlerin nazik yorumlarınızı tüm operasyon ekiplerimiz ile paylaşacağımızdan emin olabilirsiniz.

Sizleri Titanic Deluxe Bodrum otelimiz de tekrar görmekten mutluluk duyacağımızı belirtmek isteriz.

Saygılarımızla;

Nurdan BİLİR
Guest Assistant Manager

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
6 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı

Otele ikinci gidisimiz hersey cok guzeldi ,
Ve bizimle ilgilenen caprice pastanesinden Elif , melike ve selmaya ayiretden cok cok tesekur ediyoruz bizimle Cok guzel ilgilendiler bidaha gorusmek uzere ☺️☺️

Konaklama tarihi: Ağustos 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler esragul03
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer Erkan Karakoc - Titanic Deluxe Bodrum, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 8 Eylül 2020

Değerli Misafirimiz “esragul03”,

Öncelikle siz değerli misafirlerimizin değerli görüşlerinizi TripAdvisor sayfamızda bizlerden övgü ile bahsettiğiniz için sizlere çok teşekkür ederiz. Hizmet kalitemiz doğrultusunda sizleri mutlu bir şekilde otelimizde ağırlamış olduğumuzu duymak bizleri oldukça mutlu etmiştir.

Titanic Otelleri olarak, tüm personellerimizin her sene eğitimine önem verip, sizlere en yüksek kalitede hizmet verebilmek adına çalışmalarımızı özenle sürdürmekteyiz.

Siz değerli misafirlerimizin otelimizdeki konaklamaları süresince her konuda; otel imkan ve ayrıcalıklarından maksimum düzeyde istifade etmeniz ve memnuniyetinizi sağlamak adına, otelimiz ile ilgili bütün bilgilere tek dokunuş ile, gerek telefonunuza indirmeden kullanabileceğiniz uygulama üzerinden ve WhatsApp üzerinden, gerekse her an yanınızda olabilecek, kişiselleştirilmiş hizmet vermekte olan uzman Misafir Asistan ekibimiz, bütün Titanic Deluxe Bodrum çalışanlarımız, yönetim ekibimiz ile sizlere servis, ürün ve hizmet sunmaya devam etmekteyiz.

Sizlerin nazik yorumlarınızı tüm operasyon ekiplerimiz ile paylaşacağımızdan emin olabilirsiniz.

Sizleri Titanic Deluxe Bodrum otelimiz de tekrar görmekten mutluluk duyacağımızı belirtmek isteriz.

Saygılarımızla;

Nurdan BİLİR
Guest Assistant Manager

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
6 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı

16-20 ağustos 2020 tarihlerinde konakladık, otele 2. gelişimiz, ana restoran yemek çeşitliliği olarak biraz daha iyi olmalıydı, 5 alacarte restorandan 3.ünün ücretli olması hiç hoş değil, bunun dışında deniz, havuz, plaj, personel, vs... herşeyden memnun kaldık, Türk Alacarte çalışanı EMRE KILIÇ Bey gibi ilgili alakalı güleryüzlü çalışanlar olduğu sürece otelinizi tercih ederiz...

Konaklama tarihi: Ağustos 2020
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Hizmet
Teşekkürler bulose
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer Erkan Karakoc - Titanic Deluxe Bodrum, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 6 Eylül 2020

Değerli Misafirimiz “bulose”,

Öncelikle siz değerli misafirlerimizin değerli görüşlerinizi TripAdvisor sayfamızda bizlerden övgü ile bahsettiğiniz için sizlere çok teşekkür ederiz. Hizmet kalitemiz doğrultusunda sizleri mutlu bir şekilde otelimizde ağırlamış olduğumuzu duymak bizleri oldukça mutlu etmiştir.

Titanic Otelleri olarak, tüm personellerimizin her sene eğitimine önem verip, sizlere en yüksek kalitede hizmet verebilmek adına çalışmalarımızı özenle sürdürmekteyiz.

Siz değerli misafirlerimizin otelimizdeki konaklamaları süresince her konuda; otel imkan ve ayrıcalıklarından maksimum düzeyde istifade etmeniz ve memnuniyetinizi sağlamak adına, otelimiz ile ilgili bütün bilgilere tek dokunuş ile, gerek telefonunuza indirmeden kullanabileceğiniz uygulama üzerinden ve WhatsApp üzerinden, gerekse her an yanınızda olabilecek, kişiselleştirilmiş hizmet vermekte olan uzman Misafir Asistan ekibimiz, bütün Titanic Deluxe Bodrum çalışanlarımız, yönetim ekibimiz ile sizlere servis, ürün ve hizmet sunmaya devam etmekteyiz.

Siz değerli konuklarımızın tavsiyeleri ve önerilerini her zaman özen ile inceleyip, gerekli aksiyonların en hızlı şekilde alınması için ve sizlerin nazik yorumlarınızı tüm operasyon ekiplerimiz ile paylaşacağımızdan emin olabilirsiniz.

Sizleri Titanic Deluxe Bodrum otelimiz de tekrar görmekten mutluluk duyacağımızı belirtmek isteriz.

Saygılarımızla;

Nurdan BİLİR
Guest Assistant Manager

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
6 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

10/10 hersey cok cok guzeldi. 2 yasindaki oglumux ile geldik ve cok rahat ettik.
Yemekler, etkinlikler, Beach Bar hersey mukemmel seviyede.

2 gece A La Carte restaurantlarda misafir ettiler (Turk & Italyan) ikiside cok guzeldi.

Reception’da calisan Tatiana Hanim’a ayrica tesekkurlerimi sunmak isterim.

Diyecek hic bir sey yok gozunuz kapali gelin.
Biz seneye kesinlikle tekrar gelecegiz.

Konaklama tarihi: Eylül 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler emrgkr
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer Erkan Karakoc - Titanic Deluxe Bodrum, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 7 Eylül 2020

Değerli Misafirimiz “emrgkr”,

Öncelikle değerli vaktinizi Titanic Deluxe Bodrum’da geçirdiğiniz için ve kıymetli görüşlerinizi TripAdvisor’da paylaştığınız için sizlere çok teşekkür ederiz.

Titanic Otelleri olarak, tüm personellerimizin her sene eğitimine önem verip, sizlere en yüksek kalitede hizmet verebilmek adına çalışmalarımızı özenle sürdürmekteyiz.

Siz değerli misafirlerimizin otelimizdeki konaklamaları süresince her konuda; otel imkan ve ayrıcalıklarından maksimum düzeyde istifade etmeniz ve memnuniyetinizi sağlamak adına, otelimiz ile ilgili bütün bilgilere tek dokunuş ile, gerek telefonunuza indirmeden kullanabileceğiniz uygulama üzerinden ve WhatsApp üzerinden, gerekse her an yanınızda olabilecek, kişiselleştirilmiş hizmet vermekte olan uzman Misafir Asistan ekibimiz, bütün Titanic Deluxe Bodrum çalışanlarımız, yönetim ekibimiz ile sizlere servis, ürün ve hizmet sunmaya devam etmekteyiz.

Otelimiz de yenilenen hizmetler hususunda A La Carte restaurantlarımız hakkında bizlere övgü dolu geri dönüşlerinizi paylaştığınız için sizlere ayrıca teşekkür ederiz.

Sizleri Titanic Deluxe Bodrum otelimiz de tekrar görmekten mutluluk duyacağımızı belirtmek isteriz.

Saygılarımızla;

Nurdan BİLİR
Guest Assistant Manager

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın