Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Konaklamanız için en uygun fiyatlar
FindHotel
Priceline
Lol.travel
$368
Fiyata Bakın
Trip.com
eDreams
Booking.com
7 fiyatın tümüne bakın
Fiyatlar, ortaklarımız tarafından sağlanmakta ve ortaklarımızca bilinen tüm vergi ve ücretler dâhil gecelik oda fiyatlarını yansıtmaktadır. Daha fazla ayrıntı için lütfen ortaklarımıza bakın.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (2.082)
Yorumları filtrele
2.082 sonuç
Gezgin puanı
1.414
327
180
77
84
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
1.414
327
180
77
84
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
82-87/2.082 yorum
Yorum Zamanı: 4 hafta önce

Merhaba, biz ailecek çok memnun kaldik hakkatan çok eğlendik, önemli olan kizimizin mutlu olmasiydi ve kizim burayi çok beyendi gitmek istemiyor kids clubdeki Selin hanima çok teşekkürler bizim kizimizle çok iyi ilgilendi bizde çok sevdik, Onur bey sanada çok teşekkür ederiz bize her gün eğlencelerle mutlu etti yani söyleceğim şu hiçbir şey düşunmeden bidaha geliriz çok memnun olduk her şeyden La Blanche tüm ekibine çok teşekkür ederiz her şey 10 nümaraydi. Мы очень давольны спасибо большое вам La Blanche Island hotel всё било супер

Konaklama tarihi: Mayıs 2021
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler javl0nbekz
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
İşletme Sahibi La Blanche Hotels - La Blanche Island Bodrum, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 4 hafta önce

Değerli Misafirimiz javl0nbekz,

La Blanche Island ailesi olarak tatil planınızda tesisimizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz, sizi aramızda görmekten ve ailemizin bir parçası olmanızdan dolayı çok mutlu olduğumuzu bilmenizi isteriz.

Misafirlerimizin beklentilerini en üst düzeyde karşılayabilmek adına yapmakta olduğumuz tüm çalışmalarımızın karşılığında aldığımız bu güzel yorumlar bizlere büyük destek ve motivasyon sağlamaktadır.

Tesisimizle ve ekip arkadaşlarımızla ilgili güzel düşünceleriniz için teşekkür eder, sizi tekrar tesisimizde ağırlamaktan onur ve mutluluk duyacağımızı belirtmek isteriz.

Misafir İlişkileri Müdürü
Aslı Özdemir

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 4 hafta önce mobil cihaz aracılığıyla

Mükemmel bi tatil geçiriyoruz yorumu şuanda otelden yazıyorum odalar bakımlı ve temiz tesis resimlerden kat ve kat güzel personel aşırı ilgili her konuda yardımcı olunuyor çok kibar ve nazikler daha önce farklı tesislerde başıma gelen turiste ayrı muamele olayı kesinlikle yok herkese eşit hizmet veriliyor yemekler harika a la carte restaurantları nefis ama inanın pina restaurant’ta gayet yeterli ultra herşey dahilin sözde kalmadığı bi otel herkese tavsiye ederim.

Oda ipucu: A la carte restaurant randevuları biraz yoğun oluyor sabah 9’da randevu verilmeye başlanıyor elinizi çabuk tutmanız iyi olur.
Konaklama tarihi: Nisan 2021
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler rasitcakan
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
İşletme Sahibi La Blanche Hotels - La Blanche Island Bodrum, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 4 hafta önce

Değerli Misafirimiz rasitcakan,

La Blanche Island ailesi olarak tatil planınızda tesisimizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz, sizi aramızda görmekten ve ailemizin bir parçası olmanızdan dolayı çok mutlu olduğumuzu bilmenizi isteriz.

Misafirlerimizin beklentilerini en üst düzeyde karşılayabilmek adına yapmakta olduğumuz tüm çalışmalarımızın karşılığında aldığımız bu güzel yorumlar bizlere büyük destek ve motivasyon sağlamaktadır.

Tesisimizle ve ekip arkadaşlarımızla ilgili güzel düşünceleriniz için teşekkür eder, sizi tekrar tesisimizde ağırlamaktan onur ve mutluluk duyacağımızı belirtmek isteriz.

Misafir İlişkileri Müdürü
Aslı Özdemir

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 4 hafta önce

Lokasyon iyi, odalar orta, hizmet orta, yemek orta. Alakart restorana gitmek mümkün olmadı ; o da ortadır muhtemelen. Havuz sayısı yeterli, denizi taşlık ve derin. Çocuk klübü yetersiz. Animasyon yok gibi bir şey. Tekrar gelir miyim? Sanmam.

Konaklama tarihi: Mayıs 2021
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler 20.212.021.202
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 4 hafta önce

Bizim için mükemmel bir tatildi. Çalışanların hepsi güler yüzlü ve ilgiliydi. Animasyon ekibine ilgilerinden dolayı çok teşekkür ederim. Özellikle lobby barda çalışan güzel saçlı Başak hanım ve Cansel hanıma ilgilerinden dolayı ve her konuda yardımcı oldukları için çok teşekkür ederim. En başında da dediğim gibi mükemmel bir tatildi tatilimizi mükemmel yapan çalışanlara çok teşekkür ederim.

Konaklama tarihi: Mayıs 2021
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler tubaciogl
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
İşletme Sahibi La Blanche Hotels - La Blanche Island Bodrum, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 hafta önce

Değerli Misafirimiz tubaavcioglu,

La Blanche Island ailesi olarak tatil planınızda tesisimizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz, sizi aramızda görmekten ve ailemizin bir parçası olmanızdan dolayı çok mutlu olduğumuzu bilmenizi isteriz.

Misafirlerimizin beklentilerini en üst düzeyde karşılayabilmek adına yapmakta olduğumuz tüm çalışmalarımızın karşılığında aldığımız bu güzel yorumlar bizlere büyük destek ve motivasyon sağlamaktadır.

Tesisimizle ve ekip arkadaşlarımızla ilgili güzel düşünceleriniz için teşekkür eder, sizi tekrar tesisimizde ağırlamaktan onur ve mutluluk duyacağımızı belirtmek isteriz.

Misafir İlişkileri Müdürü
Aslı Özdemir

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 4 hafta önce mobil cihaz aracılığıyla

Rezervasyon yaptırırken satış temsicisi (Jolly) otelde ki olanaklardan bahsetti ve biz bu imkanları beğenip para verdik ve geldik otele. Ancak geldiğimizde bütün a la carte restaurant lar kapalı sadece 1 tanesi açık orası da 4 duvar kapalı. Gözleme salonu dahil kapalı. Anfi tiyatro alanı pandemiden kapalı deniliyor ancak animasyon yaptıkları yer 10m2 alanın için de bunu söylemiyorlar. Herkes açık büfe restaurantı kullanıyor hiç bir kimse de maske mesafe yok. Hiç bir yetkili maske takınız die bir uyarı da bulunmuyor. Maske takan sadece bir kaç Türk misafir. Corona olmamak mümkün değil. Bu arada beni arayan yetkili a la carte restaurantların açık hava da olmasın da ve rüzgar olduğun dan açılmadığını söylüyorlar ancak bu bir bahane çevre de ki bütün otellerin de açık hava da olmasına rağmen gayet güzel bir şekilde hizmet veriyorlar. Gelelim yemeklere ben otel de 6 gün kaldım ancak 1 defa bile et yemeği
Yemedim! Yemekler çok az çeşitli çıkıyor ve özen gösterilmiyor. Otel de çok fazla Rus ve Ukraynalı turıst kaldığı için ve onlar yemek tatlarına bu karar düşkün olmadığı için onları düşünüp çıkarıyorlar. Biz Türkler de çabamız. Canım karpuz istedi ve büfe de ki aşçıya karpuz var mı dedim yok dedi. Peki canım isteri bulamazmızmısınız dedim yok dedi. Personel genel anlam da iyi ama ortalamadan fazlası bu işi ilk defa yapıyor. Alkollere gelecek olursak o kadar kötü markalar kullanılıyor ki içerken acaba zehirlenirmiyim die düşünmüyorsunuz değil. Tatil satın alınırken bilgi de bazı yabancı alkoller vardır yazıyor bar a gelip sorduğum da ever 2 çeşit var diyor o 2 çeşit de ucuz yabancı viski. Odalar a gelecek olursak oda temizliği vasat çarşafı siz söyleyince değiştiriyor ince temizlik yok vakum yapmak için yapılmıştı hep. Ön büro ya gelecek olursak girişim tam bir rezalet di 15 dk bavullarımın alınmasını bekledim. Giriş de karşılan personel yok. Guest departmanı ile otele gelmeden görüştüm ve dedim ki bizim yıldönümümüz ne yapabilirsiniz dediler odanıza meyve ve şarap yönlendirecegiz dedim süper tamam dediler not alıyoruz. Odaya geldiğimizde amenıty yok du bekledim 1 gün sonra gittim guest departmanına amenıty gelecek di
Aslı hanım bu şekilde söylemişti. Beyfendi dedi not alıyorum hemen yönlendiriyorum amcak tatilim bitene kadar odama hiç bir şekilde amenıty gelmedi. Söylenecek o kadar söz var ki buraya yazmakla bitmez. Oteli önerirken çok kaliteli ve luxury die satılıyor geldiğimizde hüsran ile karşılaştım.

Konaklama tarihi: Mayıs 2021
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler fcsavas
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
İşletme Sahibi La Blanche Hotels - La Blanche Island Bodrum, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 4 hafta önce

Değerli Misafirimiz Fırat Bey,

Öncelikle tatil programınızda La Blanche Island Otelimizi tercih ettiğiniz teşekkür ederiz.
Misafirlerimizden aldığımız tüm bildirimler hizmet kalitemizi korumak ve geliştirebilmek adına bizler için yol gösterici olmaktadır. Bunula birlikte yorumunuzda söz etmiş olduğunuz bazı konulara açıklık getirmek isteriz.
La Blanche Island, güvenli turizm sertifikası sahibi bir oteldir ve bu sertifika bize ,pandemi döneminde uyulması gereken kuralları büyük bir titizlikle uyguladığımız için verilmektedir. Düzenli denetlemelerimiz devam etmekle birlikte ani denetlemelerden de tam puan alarak sürekli geçmekteyiz. Tüm genel alanlarımız sosyal mesafe kuralına göre tekrar düzenlenmiş olup,82.000 m2 alan üzerine kurulmuş olan tesisimiz ,bu anlamda yeterli alana sahiptir. Rezervasyon sırasında tüm misafirlerimize açıklandığı gibi, dış alanlarımızın açılış ve kapanış tarihleri hava şartlarına bağlı olarak değişmektedir. Bildiğiniz gibi otelimiz yarımada üzerinde bulunmaktadır ve bundan dolayı ,konum olarak söz etmiş olduğunuz diğer otellere göre daha fazla rüzgar almaktadır, a'la carte restoranlarımız konakladığınız süre zarfında aktif durumdaydı ve yemek yemek isteyen misafirlerimizin tümü rezervasyon yaptırıp restoranlarımızı kullanabilmekteydi.
Ana Restoranımızda iki haftada bir değişen menümüz mevcut olmakla birlikte, her gün tüm et çeşitleri bulunmaktadır. Meyve ve sebze ürünleri mevsimsel olarak değişmekle birlikte, ürünler tam mevsiminde servis edilmektedir.
Alkollü ve alkolsüz içeceklerimizin tümü TAPDK belgelidir, zehirlenme gibi bir durum asla söz konusu olamaz.
Belirtmek isteriz ki pandemi döneminde, siz değerli misafirlerimizin ve çalışanlarımızın sağlığını her zaman olduğundan çok daha fazla önemsiyoruz ve bu bağlamda odalarınızla temasımızı en aza indirmiş durumdayız, odalarımız temizlik sonrasında havalandırılıp, koruyucu kıyafetler kullanan personellerimiz tarafından dezenfekte edildikten sonra, tekrar oda ile hiç bir personelimiz temas etmemektedir bu nedenle odalarımıza göndermiş olduğumuz ikramları bu süreç bitene kadar iptal etmiş bulunmaktayız.

Memnuniyetinizi sağlamak adına, tesisimizden geç saatlerde çıkacağınız için, oda kullanım sürenizi ücretsiz olarak sizin için uzatmış ve kalışınız süreniz boyunca ilettiğiniz her konu ile ilgilenilmiş olunmasına rağmen beklentilerinizi karşılayamamış olmamızdan dolayı üzgün olduğumuzu belirtir sizi tekrar ağırlamak isteriz.

Misafir İlişkileri Müdürü
Aslı Özdemir



Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın