Merhaba ;
03.02.2021 tarihinde giriş yapmış olduğumuz KAYA ULUDAĞ Otel konaklamamız üzülerek belirtmeliyim ki tam bir faciaydı!!
5 sezondur her yıl kayak hocası arkadaşlarımız bu otelin bünyesinde olduğu için yıl da 2.3 kez geldiğimiz, severek ve eğlenerek kaldığımız otelde hayalkırıklığı yaşadık. Tercih sebeplerimiz güleryüzlü personel tertemiz odalar ve yemekleri idi.
Bu yıl pandemiden ötürü fiyatların fahiş artırımı ile beklentilerimiz de fazlasıyla arttı. 3 çocuğumuz ile geldiğimiz otel de yemek için yemek bulamadığımız ,soğuk meze bölümündeki mezelerin ekşimiş olması, çorbaların salçadan ibaret olması ve pilavın kupkuru sanki 3 gün öncesinin pilavı gibi !! Zeytinin memleketinde olunmasına rağmen en düşük fiyatlı zeytinin sunuma konulması peynirin ekşimiş olması vs vs daha sayamadığım bir sürü eksi . Şikayetimi halka ilişkiler sorumlusu Hakan beye bildirdiğim de konu ile hemen alakadar olacağını belirtti. Ama maalesef ki konu otel yönetiminin idaresinde olduğundan hiçbir sonuca ulaşılamadı. Ertesi gün aldığım sarma yine aynı sarma bozulmuş içi artık hamurlaşmış. Dünyanın parasını döktüğümüz otelde öğle yemeklerini karnımızı doyurmak adına şömine bar da ücretli olarak yedik.
Otelin fiyatlarını artırıp maliyetleri düşürmek ne kadar doğru??
Temizlik konusuna gelirsek ; kat personel sayısını düşürdükleri için odalar pislik toz içinde personel yetişemiyor haliyle, odaya girişte konulan meyve tabağı hala oda da duruyor çürümüş olmasına rağmen! ortak kullanım alanı olanı lobi de ki wc lerde hala otomatik sabun yok Manuel köpük sabun bulunuyor!! Bu pandemi ortamında hiç olacak şey değil. Müşteri memnuniyeti asla dikkate alınmamış fakat fiyat artırımları gayet güzel yapılmış. Bu kadar şikayete rağmen Hakan...Merhaba ;
03.02.2021 tarihinde giriş yapmış olduğumuz KAYA ULUDAĞ Otel konaklamamız üzülerek belirtmeliyim ki tam bir faciaydı!!
5 sezondur her yıl kayak hocası arkadaşlarımız bu otelin bünyesinde olduğu için yıl da 2.3 kez geldiğimiz, severek ve eğlenerek kaldığımız otelde hayalkırıklığı yaşadık. Tercih sebeplerimiz güleryüzlü personel tertemiz odalar ve yemekleri idi.
Bu yıl pandemiden ötürü fiyatların fahiş artırımı ile beklentilerimiz de fazlasıyla arttı. 3 çocuğumuz ile geldiğimiz otel de yemek için yemek bulamadığımız ,soğuk meze bölümündeki mezelerin ekşimiş olması, çorbaların salçadan ibaret olması ve pilavın kupkuru sanki 3 gün öncesinin pilavı gibi !! Zeytinin memleketinde olunmasına rağmen en düşük fiyatlı zeytinin sunuma konulması peynirin ekşimiş olması vs vs daha sayamadığım bir sürü eksi . Şikayetimi halka ilişkiler sorumlusu Hakan beye bildirdiğim de konu ile hemen alakadar olacağını belirtti. Ama maalesef ki konu otel yönetiminin idaresinde olduğundan hiçbir sonuca ulaşılamadı. Ertesi gün aldığım sarma yine aynı sarma bozulmuş içi artık hamurlaşmış. Dünyanın parasını döktüğümüz otelde öğle yemeklerini karnımızı doyurmak adına şömine bar da ücretli olarak yedik.
Otelin fiyatlarını artırıp maliyetleri düşürmek ne kadar doğru??
Temizlik konusuna gelirsek ; kat personel sayısını düşürdükleri için odalar pislik toz içinde personel yetişemiyor haliyle, odaya girişte konulan meyve tabağı hala oda da duruyor çürümüş olmasına rağmen! ortak kullanım alanı olanı lobi de ki wc lerde hala otomatik sabun yok Manuel köpük sabun bulunuyor!! Bu pandemi ortamında hiç olacak şey değil. Müşteri memnuniyeti asla dikkate alınmamış fakat fiyat artırımları gayet güzel yapılmış. Bu kadar şikayete rağmen Hakan bey den başkası konuyla ilgilenmedi. Otelin genel müdürü yada yönetim de olan birileri keşke olaya dahil olsaydı iş buralara gelmeseydi ve otel den güleryüz ile ayrılabilseydik. Mutfak bölümünün acilen ele alınması düzgün malzeme ile az çeşit fakat lezzetli yemekler çıkarılması dileğiyle..
Daha yazmak istediğim okadar çok şey var ki!!
Sevgili personel arkadaşlara başta Hakan bey olmak üzere , kayak odası yetkilileri, hocaları ve çalışanlarına gösterdikleri ilgi alakadan ötürü teşekkürlerimi bir borç bilirim. Fakat otel yönetimine yazıklar olsun!!!Devamı
Daha az göster