Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (1.993)
Yorumları filtrele
1.993 sonuç
Gezgin puanı
1.113
302
200
130
248
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
1.113
302
200
130
248
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
1-6/1.993 yorum
21 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Öncelikle merhabalar arkadaşlar hayatımda ilk kez bir otel tarafından bukadar mağdur edilip tüm planılarım düzenim alt üst oldu gerçekten hem eşime okadar mahçup oldumki bunlarıda geçtiğim her insanın hayali olan balayımız tamamen bu otelin keyfi durumları yüzünden berbar bir hal aldı daha doğrusu yapamadık öncelikle kabus tamamen şu şekilde başladı

• oteli arıyıp balayı için fiyat almak istediğimizi belirttik telefona çıkan sultan hanım adında biri bize mail olarak fiyat listesini göndereceğini ordan dilediğimiz oda ve fiyatları karşılaştırıp dilediğimiz odayı seçip geri dönüş yapmamızı istedi gelem fiyat listesinden kendimize uygun olan odayı seçtik ve 1 hafta sonra kendilerine geri dönüş sağladık seçtiğimiz tarih balayı tarihimizden 2/3 ay önceydi rezervasyon gerçekleşirken telefon daki hanım efendi bizlere yanlış fiyat belirlediğini ve o fiyatların geçerli olmadığını söyledi ve bize verdikleri fiyatların abartısız tam 2 katından fazla yeni bir fiyatlandırma çıkararak gönderdi fakat onlardan bu rakamların ilk fiyatlara göre fahiş rakamlar olduğunu yapılan bu yanlışlıkta bizim bir şuçumuzun olmadığını kendi hatalarının bedelini bize neden ödettiklerini en azından bize böyle bir hatadan dolayı bir özür niyetinde indirim yada birşey sunmalarını bekledik fakat yardımcı olmadılar ve bizde kalkıp şikayet yazdık otel bize geri dönüş yaptı bizde onlardan bir özür beklediğimizi söyledik üstüne üstelik bize fırsatçı diyip zaten şikayetinizi etmişsiniz umrumuzda degilsiniz gibi cümleler kurdular eşimle birlikte geçireceğimiz bir haftamızın hayallerini hiç böyle kabus dolu olucağını düşünmemiştik ve çok üzüntü içerisindeydik

fakat başımıza daha kötü şeyler geliceğinin farkında bile değildik herşeye rağmen vardır bunda bir hayır diyerek yine tüm sorumsuzluklarını görmezden gelip istedikleri rakamı kuruşu kuruşuna gönderip rezervasyon yaptırdık ve balayı günümüzü sabırsızlıkla bekledik balayı günümüze 3 gün kala tüm otel biletlerini almıştık alışveriş yapılmıştı güneş kremlerine kadar alınıp son 2/3 gün içerisindeydik ve 2 gün kala Kıbrıs hattından bir telefon bir insanın tüm hayallerini başına yıkıp otelin hiç açılmadığını o yüzden kapalı otele açılır ümidiyle rezervasyon yaptırdıkları bizim ve bizim gibilerin paralarını alıp 2/3 ay boyunca değerlendirdiklerini şimdi geri göndericeklerini söylediler onlara güvenip hiç bir otel bakmamıza mı üzülelim yoksa telefonda isterseni başka otel bakım demelerinemi yoksa bu haberi son 2 gün kala söylemelerinemi son 2 gün kaldığı için boş otel bulamamamızamı üzüleyim saçma sapan otellerin son gün olduğu için 4/5 katı fiyat istemelerinemi üzülelim yada uçak biletlerimizin yandığınamı yada balayı hayalimizin mahvedilmesine mi üzülelim paramızı gününde göndermedikleri için düğünden 1 hafta sonra anca alabildik sürekli oyaladılar be bu yüzden bu otel yüzünden en güzel hayaller imiz inanılmaz kabus dolu günlere döndü ve bu saçma nuhun gemisi denen otel yüzünden ömrümüz boyunda sürekli bilinç altımızda kalıcak kabus günler yaşadık eğer birazcık aklınız varsa dışarıdan profesyonel gibi durduğuna aldanmayın bir problem olduğunda mahalle bakkalı daha profesyonel bir yaklaşım yapar çözüm bulmayı geç dalga geçiyorlar biz yandık siz yanmayın uzak durun

Konaklama tarihi: Eylül 2020
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
2  Teşekkürler Silaoba
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Pazarlama Yusuf Umut Kazan - Nuh'un Gemisi Deluxe Hotel & Spa, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 21 Kasım 2020

Değerli Misafirimiz,

Öncelikle belirtmek icap eder ki; Yapmış olduğunuz değerlendirmeler bizler için çok kıymetlidir. Misafirlerimizin görüşleri vermiş olduğumuz hizmetleri daha da geliştirebilmemiz için büyük önem arz etmektedir. Bu sebep ile değerli vaktinizi ayırıp yapmış olduğunuz yorumlar için sizlere teşekkür ederiz.

Malumunuz olduğu gibi 2020 yılı hepimiz için oldukça zor bir dönem oldu. Mart 2020 tarihinden başlayarak oldukça uzun bir dönem karantina sürecini yaşadık ve yaşamaktayız. Tüm bu süreçlerde otelimizde rezervasyonu bulunan misafirlerimizin(200 oda üzeri) tümüne iade ve tarih değişikliği işlemlerinde yardımcı olduk ve hiçbirini mağdur etmedik. Sizlerin de iadenizi balayı çifti olmanız sebebi ile en kısa sürede gerçekleştirmiştik. Tüm bu pandemi sürecinin sebep olduğu hayal kırıklığı ile otelimizde gerçekleştiremediğiniz balayı tatiliniz için üzüntülerimizi belirtmek isteriz. Yapmış olduğunuz yorumlara olan tüm saygımız ile beraber size karşı hiçbir zaman yorumlarınızda yansıtmış olduğunuz üslubu kullanmadık ve hiçbir misafirimize kullanmayacağız. Bu sebeple sizlerin ve aşağıda eşiniz Sayın Mehmet Odabaşı Beyefendi’nin yapmış olduğu yorumları üzücü bulduğumuzu belirtmeliyim.

Umarız gelecekte sizleri ağırlama şansımız doğar ve balayınız için sunamadığımız misafirperverliğimizi gösterme fırsatını yakalayabiliriz.

Nuh’un Gemisi Ailesi olarak çok ihtiyacımız olan bu günlerde sizlere sağlıklı günler dileriz,

Saygılarımla,

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
15 Ağustos 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Gerçekten verdiğimiz ücretin karşılığını tam anlamıyla aldığımız, gayet elit bir tatil oldu. Sakin sessiz, nezih ortamıyla bize bir kez daha balayı yaşattı desem abartmış olmam.
Havuzlarının, odaların temizliği konusunda hiç bir şüpheniz olmasın. Personeller cana yakın ve güler yüzlü. Yardımcı olmak için ellerinden geleni yapıyorlar.
İçecekleri ve yiyecekleri enfes.
Gönül rahatlığıyla gidebileceğiniz bir otel.

Konaklama tarihi: Eylül 2019
Teşekkürler Beyza_O_Kaya
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Marketing Yusuf Umut Kazan - Nuh'un Gemisi Deluxe Hotel & Spa, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 22 Kasım 2020

Değerli Misafirimiz,

Öncelikle değerli vaktinizi ayırıp yapmış olduğunuz yorum için sizlere teşekkür ederiz. Yapmış olduğunuz değerlendirmeler sizlere daha iyi hizmet verebilmemiz için çok kıymetlidir.

Yaşamış olduğunuz güzel tecrübeleri okumak bizler için kıvanç kaynağıdır. Umarız yakın gelecekte sizleri yeniden ağırlayabiliriz.

Nuh'un Gemisi Ailesi olarak sağlıklı günler dileriz,

Saygılarımla,

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
20 Temmuz 2020 tarihinde yorum yapıldı

Bu yorumları turizmde yıllarcan çalışan bir kişi olarak yazıyorum. İnternet sistemi berbat sahilde çekmiyor
Yemek ve tatlı seçenekleri az aynı tatlılar var ve hepsi kek kekleri farklı renklerde yapmışlar çeşit olmuş. Sütlü bir tatlı kesinlikle görmedim
Disco ücretli
24 saat açık bar yok
Binibar kullanışsız
Yönlendirme tabelası yok biryere giderken çok dolanıyorsunuz.
Vakit geçirebileceğin eylenebileceğin bir bar yok.
Denizi güzel
Çocuklu aileler için uygun
Akşam animasyon gösyerileri çok basit
Barda servis veren barmenlerin kıyafetleri kirli.
İşi bilmeyen ve rastgele servis cıkaran barmenler var. Masaya servis olayı zaten kötü.
Kahveler instant çekirdek kahve yok.
Snack restorant hergün aynı yemekler
Pizza için kuyruk bekleniyor herzaman.
Alacart ocakbaşı restoranda yabancı pop müzik çalıyor. Etler pişmemiş ayrıca ustaya birisi nasıl adana yapılır öğretmesi lazım. Hayatımda yediğim en kötü adana ve kasap köfte idi.

Konaklama tarihi: Ağustos 2019
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler kocumserkan
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Pazarlama Yusuf Umut Kazan - Nuh'un Gemisi Deluxe Hotel & Spa, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 21 Kasım 2020

Değerli Misafirimiz,

Yapmış olduğunuz değerlendirmeler bizler için çok kıymetlidir. Misafirlerimizin görüşleri vermiş olduğumuz hizmetleri daha da geliştirebilmemiz için büyük önem arz etmektedir. Olumlu tüm deneyimlerinizi daha da etkileyici hale getirmek, olumsuz olanları ise düzeltmek için her gün çok çalışıyoruz. Bu sebep ile değerli vaktinizi ayırıp yapmış olduğunuz yorumlar için sizlere teşekkür ederiz. Yorumlarınız itina ile değerlendirilecektir.

Sizleri yeniden ve çok daha güzel deneyimler ile ağırlayacağımız bir gelecek ümidi ile,

Nuh’un Gemisi Ailesi olarak sağlıklı günler dileriz,

Saygılarımla,

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
10 Temmuz 2020 tarihinde yorum yapıldı

Bundan 1 sene önce ilk defa eşimle bu otelde kaldık ve şunu diyim muhteşem bu sene gelemediğimiz için yorum yapmak istedim her konuda mükemmel Okculuktaki eleman babası asker olan ona tekrar sevgiler seneye görüşürüz inşllah tekrar orada tüm gücüyle calışan zenci arkadaşlarıda cok yormayın

Konaklama tarihi: Ağustos 2019
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler HeminD20
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Marketing Yusuf Umut Kazan - Nuh'un Gemisi Deluxe Hotel & Spa, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 22 Kasım 2020

Değerli Misafirimiz,

Öncelikle değerli vaktinizi ayırıp yapmış olduğunuz yorum için sizlere teşekkür ederiz. Yapmış olduğunuz değerlendirmeler sizlere daha iyi hizmet verebilmemiz için çok kıymetlidir.

Yaşamış olduğunuz güzel tecrübeleri okumak bizler için kıvanç kaynağıdır. Umarız yakın gelecekte sizleri yeniden ağırlayabiliriz.

Nuh'un Gemisi Ailesi olarak sağlıklı günler dileriz,

Saygılarımla,

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
13 Mart 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Öncelikle balayı çifti olarak geldiğimiz otelde herşeyden çok memnunuz otel çalışanları yöneticilerin misafirlere yaklaşımı genel temizliği ve son dönemde yaşanan konuya olan hassasiyet ile yaklaşarak yapılan dezenfekte çalışmalardan dolayı tüm otel çalışanlarına teşekkür ederiz sezon açık olduğu dönemde ilk fırsatta görüşmek üzere

Konaklama tarihi: Mart 2020
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler 814o_uzhang
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Marketing Yusuf Umut Kazan - Nuh'un Gemisi Deluxe Hotel & Spa, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 22 Kasım 2020

Değerli Misafirimiz,

Öncelikle değerli vaktinizi ayırıp yapmış olduğunuz yorum için sizlere teşekkür ederiz. Yapmış olduğunuz değerlendirmeler sizlere daha iyi hizmet verebilmemiz için çok kıymetlidir.

Yaşamış olduğunuz güzel tecrübeleri okumak bizler için kıvanç kaynağıdır. Umarız yakın gelecekte sizleri yeniden ağırlayabiliriz.

Nuh'un Gemisi Ailesi olarak sağlıklı günler dileriz,

Saygılarımla,

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın