Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (426)
Yorumları filtrele
426 sonuç
Gezgin puanı
228
122
44
15
17
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
228
122
44
15
17
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
2-7/426 yorum
Yorum Zamanı: 4 hafta önce mobil cihaz aracılığıyla

Fethiye - Bursa yaparken Kütahya da bir gün kalalım dedik. Hilton gerçekten temizlik ve rahatlık bakımından beklentimin çok üstünde çıktı. Çok temizdi ve Coronadan dolayı odayı birine daha vermeden 3 gün boş bırakıyorlarmış. Konum olarakta merkezde gönül rahatlığıyla gelinebilinirmiş.

Konaklama tarihi: Kasım 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler kuzenlerh
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
25 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı

Hiltonda kalıyorsanız normal oteller ile fark olsun istersiniz, yarı fiyatına aynı kalite Kütahya'da başka yerde kalın, 514 numara yatak yamuk, kahvaltı 6:30 yazıyor 7de gittim servis daha açılmamış, ışıklar kapalı, Eylül ayında yorgan dışında odada pikede olması lazım.

Konaklama tarihi: Eylül 2020
Seyahat türü: İş için seyahat etti
Teşekkürler hasantrabzon
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
10 Ağustos 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Genel olarak odalar, ortak alanlar temiz. Oda dekorasyonu çok yeni değil, oda zemini komple halı.
Banyo temiz, diş macunu ve fırçası yok
Duş musluğu biraz zor çalışıyor..
Otel genelinde hizmetlerin çoğu pandemi sebebiyle kapalı
Sadece oda kahvaltı satın alabiliyorsunuz
Tabi şehrin tam merkezinde çıkınca herşeye ulaşabileceğiniz kolaylıkta, hatta otelin alt katı Migros
Kapalı otoparkı otel misafirleri ücretsiz faydalanabiliyor. Kapalı otopark içinde araç yıkama var ama denemedik.
Fiyat kalite dengesi fena değil
Kahvaltı açık büfe değil, tabakta geliyor. Yumurtalar 2 numara, ürünler fena değil.
Kahvaltı salonu L katında, personelden uzun boylu gözlüklü bir bay garson çok ilgili ve hızlı, teşekkürler
Bayan Resepsiyonist de nazik ve ilgiliydi.

Konaklama tarihi: Ağustos 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler SuzanNezir
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
26 Temmuz 2020 tarihinde yorum yapıldı

Antalya dan istanbul a dönüşte Kütahya yı gezelim diye bir gece konaklamak istedik. Telefonla arayıp rezervasyon yaptırdım. Akşam otele vardığımızda giriş işlemlerini yaptırıp odaya geçtik (bu arada girişte ateş ölçme yapılmadı). Oda tamamen ağır bir koku ile kaplıydı. Yatağın sadece yastıkları değişmiş, çarşaf ve yorgan değişmemişti. Çarşaf kırışık ve üzerinde saçlar ve lekeler vardı. Bunun üzerine resepsiyonu arayıp durumu anlattım ve o da ücret iadesi yapabileceklerini belirtti. Ücret iadesi alıp otelden ayrıldık. (Hilton adına yakışmayan bir tecrübe yaşamış olduk.) Pandemi döneminde böyle bir özensizlik hiç yakışmadı.

Konaklama tarihi: Temmuz 2020
    • Değer
    • Odalar
    • Hizmet
Teşekkürler 738metind
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
10 Mart 2020 tarihinde yorum yapıldı

Çalışanların Güleryüzlü ve kaliteli hizmet verdiği müthiş bir yer. kapali otoparkında her zaman yer bulabilirsiniz. Odaları çok temiz ve ferah. Lobide ve barda çalışan arkadaşların işlerini severek yaptığı belli hissediyorsunuz o duyguyu. Özellikle sabah kahvaltısı çok güzel ve yeterli çeşit var bu da Güne güzel başlamak için önemli bir sebep. Bu yüzden hal böyle olunca her Kütahya ya gittiğimde muhakkak bu otelde konaklıyorum. Kendinizi evinizde gibi hissediyorsunuz.

Konaklama tarihi: Mart 2020
Seyahat türü: İş için seyahat etti
Teşekkürler 214_nder_
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Ön Büro Müdürü GokhanCubukluoglu - Hilton Garden Inn Kutahya, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 10 Mart 2020

Sayın Misafirimiz,
Öncelikle konaklamalarınızda markamızı tercih ettiğiniz için teşekkürlerimizi sunarız. Yapmış olduğunuz yorumlar, belirtmiş olduğunuz öneriler bizleri memnun etmekte ve işletmemize katkı sağlamaktadır. Bu nedenle geri bildirimleriniz bizim için çok önemlidir. Otelimiz Hilton International zincirinin bir üyesidir ve 17 markasından biri olup, orta segmenttedir. Tam servis veren Hilton otellerinden hizmet bazında biraz farklı olsa da, fiyat olarak çok daha ekonomiktir. Sizi otelimizde görmekten her zaman mutluluk duyacağız. Yapabileceğimiz herhangi bir şey olduğunda, şahsıma veya tüm ekip arkadaşlarıma 7.24 ulaşabilirsiniz. Size yardımcı olmak, bizlere onur verecektir.
En kısa sürede sizi otelimizde ağırlamayı ümit eder, iyi günler dilerim.
Saygılarımla;
Gökhan ÇUBUKLUOĞLU
Front Office Manager / Ön Büro Müdürü

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın