Değerli Misafirimiz Sayın Mert K. Bey,
Öncelikle kişisel görüşlerinizi objektif ve real olmamasına rağmen saygı ile karşıladığımızı ve değerlendirmeye aldığımızı bilmenizi isteriz.
Giriş günü meyve sepetimiz ve şarabımız ile size tesisimizde karşıladık.12.09.2020 tarihinde eşiniz Ece hanım bir altta yorum yapmış olan Ece K. ile ala carte rezervasyonu için misafir ilişkileri departmanımıza geldiniz.09.09.2020 tarihli bakanlık kararı hakkında maske takmadığınız için size bilgilendirme yapıldıktan sonra ki tavrınızın 90 derece değişmiş olması ironik bir durummuydu yoksa sizin sıhhatiniz ve olası para cezası uygulamasından sizi korumak istememiz yanlışmı algılandı bilemedik.Pandemi uygulamalarını mantıklı bulmamanız hoşunuza gitmemesi kişisel bir durum.Sağlık ve güvenliğinizi korumak istememiz tarafınızdan bu şekilde asılsız kışkırtıcı karalama çabası ile dolu bir yorumu yazmanız sineye alınmayacak bir durum.Acentalara pandemi süres,nce mini club ve çocuk büfelerinin açılmayacağı bilgisi otel açılışından önce bildirildi.Acentanız ve sizin aranızda olan iletişimsizliği bizlere maal etmeniz ,öte yandan oda başına tek kart uygulamamızı yanlış beyanlar vererek 4 adet kart olarak almış bulunmanız.Oda kartını tüm gün klimayı boş odada çalıştırmak için kullandığınızı ve oğlunuzun 2 kartı attığını kaybettiğini sonrasında kendiniz itiraf etmeniz.Çalışanlarımızı kartları almakla burada suçlamanız ,İyi niyetimizi bu derece suistimal etmenizin bir manası da yoktu.Sizden bu kayıpkartların ücretleri de iyi niyetimizin göstergesi olarak tahsis edilmedi.Buna rağmen suç bastırma çabası göstermeniz kimse Sizden bir şey beklemez iken?Açıkçası bütün bunlara sağlıklı insan mantığı ile bizler bir yanıt bulamadık.Ana yemek saatlerinde uyuya kalmanızı bebeğinizin mağdur olmaması için mutfakta özel çorbasına kadar pişirtip ayağınıza kadar getiren de yine biziz.Oda servisi ücreti vs talep etmeyende.Açıkçası tüm yaşananlara bizler mantıklı bir cevap bulamadık.Acentanıza yaptığımız yazılı şikayetimizde de bunlar tutanaklar ile deklare edildi.Herzaman misafir değil canına tak eden işletme de misafirden şikayetçi olabiliyor ne yazık ki.Umarım bundan sonra ki tatillerinizde farklı tesisleri tercih edersiniz zira biz sizi memnun edemeyiz.