Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Konaklamanız için en uygun fiyatlar
Hotels.com
Orbitz.com
Expedia.com
$105
Fiyata Bakın
Booking.com
StayForLong
CheapTickets
8 fiyatın tümüne bakın
Fiyatlar, ortaklarımız tarafından sağlanmakta ve ortaklarımızca bilinen tüm vergi ve ücretler dâhil gecelik oda fiyatlarını yansıtmaktadır. Daha fazla ayrıntı için lütfen ortaklarımıza bakın.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (764)
Yorumları filtrele
764 sonuç
Gezgin puanı
551
120
50
24
19
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
551
120
50
24
19
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
2-7/764 yorum
29 Temmuz 2021 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Otel önceki adıyla dinler oteldi ve asla kalitesiz hiçbir deneyimimiz olmadı bildiğimiz bir otel diye seçimimiz isminin değişmesine rağmen burası oldu ama rezaletti ne bir gülen yüz ne bir ilgi alaka aile oteli deniyor aileden başka herşey vardı yemekler sıfır her öğün aynı patates kabak.. o sıcakta soğuk su dahi bulamadık soğuk içecek yok otel 5 yıldızlı ama millet su sebilinde su sırası bekliyor ilk defa böyle birşey gördük havuzu halk plajı gibi salgın hastalık olmasına rağmen hiçbir önlem falan yok belediye otobüsü gibi bir oteldi özetle tatil berbat oldu içecek suyu allahtan yanda migros var ordan temin ettik ve 1 gün önceden ayrılmak zorunda kaldık otelden… tatilinizi rezil edip bir dünya para ödeyerek suyunuza kadar dışardan almak istiyorsanız kesinlikle tercih etmeniz gereken bir otel…son olarak çocuklar için hiçbirşey yok bitane kaykayla salıncak konmuştu dinler zamanında o şekildede kalmış altına bi çim falan ekin baride ilgilendiğinizi gösterin rezaletti rezalet sizde 5 yıldızın kalması bile bence mucize pansiyon daha kalitelidir birde şunu göz önünde bulundurmanızı tavsiye ederim merdiven altı oteller bile artık evlilik cüzdanı sormadan kabul etmiyor insanları siz maşallah 5 yıldızlı oteliz diyosunuz dostunu alan gelmiş asansörde hap atan insanları gördük bu denli rezalet biyer ya…ben helal etmiyorum verdiğim parayı

Oda ipucu: Olumlu hiçbir tarafını göremedim ben onun için yazıpta gidecek kişilerin günahını alamam
Konaklama tarihi: Temmuz 2021
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
2  Teşekkürler Mehmet_kle
Bu yorum bir Tripadvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer Serkan Celik - Kırbıyık Resort Hotel - Alanya, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 14 Ağustos 2021

Değerli Misafirimiz,
Öncelikle yapmış olduğunuz yorum ve puanlamanızın bizleri üzdüğünü belirtmek isteriz.
Belirmiş olduğunuz gibi, otelimizin eski sahipleri Dinler Group idi. Fakat şunu söylemeliyiz ki, otelimizde değişen tek şey kapı girişindeki tabela ve şirket sahipleridir.
- Önceki "asla kalitesiz hiçbir deneyimimiz olmadı" şeklinde belirttiğiniz tatil deneyiminizde hizmet aldığınız personel ile şimdiki personel aynı ve her zamankinden daha güler yüzlü yaklaşım ile misafirlerimizi ağırlıyoruz. Belki personellerimizin yüzündeki "MASKEDEN" ötürü bunu farkına varamamış olabilirsiniz,
- Dinler döneminde uygulanan tüm konsept bire bir aynı (Su o zaman da otelin her yerindeydi, aynı cihazlar yine her yerde ve kullanıma devam ediliyor)
- Otelimizde, yerli alkollü ve alkolsüz "SOĞUK" içecek alabileceğiniz barlarımız mevcuttur, (10:00-18 arası Sahil Bar, 10:00 - 24:00 arası Havuz Bar, 19:00 - 21:00 arası restoran Servis Bar)
- Otelimiz şezlong aralıkları, maske mesafe hijyen uyarıları ve bakanlığın genelgesinde belirtilen tüm kuralları uygulamaktadır. Buna istinaden "Güvenli Turizm Sertifikası" bulunmaktadır ve "HER AY" bu sertifika yapılan denetlemeler sonucunda yenilenmektedir. Yapılan tüm sözlü ve yazılı uyarılara rağmen, kurallara uymayan ve hatta görevlilerle bunun için tartışmaya giren misafirlerimiz bulunmaktadır.
- Çocuklar için hizmetlerimiz;
* 4-12 yaş aralığı çocuklar için günün belli saatlerinde sahil bahçede veya otelde Mini Club aktiviteleri ,
* Sahilde top havuzu ve çocuk parkı,
* Akşam şov öncesi çocuklarla Mini Disko aktivitesi
- Yemeklerimiz ile ilgili şimdiye kadar bir çok teşekkür aldık. Elbette ki %100 misafirimizi memnun etmeyi beklemiyoruz. Otelimizde 20 ye yakın ülkeden konuklar tatil yapmakta ve maalesef ki bazı misafirlerin damak zevkine hitap edemeyebiliyoruz. Amacımız en az %90 misafirmizi memnun edebilmek ve bu oranı her seferinde daha da yükseltebilmektir. Yemeklerimizin sizin damak zevkinize uymamış olmasından ötürü de üzüntü duyduk.
- Otelimiz tam 23 yıldır "AİLE" konsepti ile hizmet vermektedir. Bunun dışında hiçbir otelde "AİLE CÜZDANI" sorma zorunluluğu yoktur. Hakkında hiçbir şey bilmediğiniz insanlar için "Dostunu alıp gelmiş", "asansörde hap atan insanlar gördük" demeniz hem "kul hakkına" girer hem de o insanlara ve otele yapılan haksızlıktır. O misafirin sağlığı için bir ilaç içmediğini nereden bilebilirsiniz? Asansörde, restoranda, masada, lobby de, sahilde veya diğer herhangi bir yerde alınan ilaçlar sizin tabirinizle "hapçı" insanların aldığı ilaçlar olarak mı değerlendiriliyor? Bizler de otelimize yapmış olduğunuz bu haksız yorumlardan ötürü, sıcak altında görevlerini en iyi şekilde yapan ve misafirleri mutlu etmek için çabalayan emekçiler olarak hakkımızı size helal etmeli miyiz? Ya da "hapçı" dediğiniz insanlar ve "dostu" diyerek belirttiğiniz insanların hakkı?

Ayrıca, müşteri hizmetleri departmanımız ile yaptığımız toplantıda, sizin belirttiğiniz şekilde şikayette bulunan bir misafirimiz olmadığını gördük. Madem ki bu derece "kötü, rezalet, pansiyon gibi" oteldik, neden bir kez bile şikayete gelmediniz? Neden ikinci gününde otelden ayrılmadınız? Bizler misafirlerimizin her tür şikayetini dinlemek, yardım taleplerini karşılamaya çaba sarf etmek için sürekli buradayız. Otelimizde sizin haricinizdeki 500 kişinin memnun olup , sizin memnun olmamanızdan dolayı da ayrıca üzüldük.

Bizler daha önce Dinler, şu anda Kırbıyık Resort Hotel ailesi olarak misafir memnuniyeti odaklı çalıştık ve çalışmaya devam ediyoruz. Tek amacımız, misafirlerimizin tatillerini en iyi ve konforlu şekilde geçirebilmelerini sağlamak ve onları her daim otelimizde ağırlamaya devam etmektir. Bunun için otel yönetimi olarak üzerimize düşen tüm görevleri, tüm yenilikleri yapmaya hazır olduk -- olacağız.

Sağlıklı ve mutlu günler dileriz.

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
25 Temmuz 2021 tarihinde yorum yapıldı

Öncelikle nasıl başlicağımı bile bilemiyorum... Biz temmuzda bayram tatiline kırbıyık otelinde ailecek tatil gecirdik 4 gece kaldığımız bu otelde bin pişman olduk ilk karşılamadan başlıyım suratlar asık hiç biri gülümsemiyor bile soğuk bir hoşgeldiniz okadar.. Kimse ilgilenmiyor ve kötü bi rutubet kokusu var otelde otel çok eski.. Yemekler hep aynı ve çok kötü.. 4 gün boyunca patates kızartması yedim etler kokuo hiç bi çeşit yok yani okadar kötüki anlatamam.. Garsonlar suratsız yemeği pandemiden dolayı aşcılar koyuyor tabağına tek tek koyuyorlar daha fazla isteyince surat yapıyorlar anlıyamadım yani bu neyin surat yapması acık büfe ve 5 yıkdızlı bi otel mi pansiyonmu bilemedim. Oğlum 3 yaşında gece altını ıslatmış bende değiştirebilirmisiniz altını ıslattı diye rica ettim bana ama o üçretliye girer çıkarken para alırız sizden dediler biz şok olduk bi nekadar sacma bişey yani ilgi alaka sıfır okadar para vermişim 5 yıldızlı otel bi zahmet değiştiriver yani ama yapmadılar... Havuzlar kirli çok dolu.. Millet atlet corapla dolaşio nereye geldik dedik kendimize bence 2 yıldızı hakkeden bi otel başkada değil.. Neyse demem oki hiç boşuna gitmeyin eğer kaliteli bi yer ariyorsanız..

Konaklama tarihi: Temmuz 2021
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
2  Teşekkürler 48nefiseg
Bu yorum bir Tripadvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer Serkan Celik - Kırbıyık Resort Hotel - Alanya, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 14 Ağustos 2021

Değerli Misafirimiz,

Öncelikle yapmış olduğunuz yorum ve puanlamanızın bizleri üzdüğünü belirtmek isteriz.

Yorumunuzda gördüğümüz kadarı ile sürekli olarak personelimizin "gülümsemediği, suratsız olduğu, surat yaptığını" yazmışsınız. Bildiğiniz gibi pandemi sebebi ile tüm personellerimiz gözlerinin altına kadar gelen, yani yüzlerinin yarıdan fazlasını kaplayan "Maske" takmaktalar. Bu maskeler varken yüz mimiklerini, suratsız olduklarını nasıl bilebildiğiniz konusu gerçekten bizleri düşündürdü. Bu yorumunuza maalesef katılamıyoruz. Zira personellerimiz her zaman güler yüzlü yaklaşım ile misafirlerimizi ağırlamaktadır.
- Yemeklerimiz ile ilgili misafirlerimizden sürekli olarak teşekkür almaktayız. Elbette ki bu konuda %100 misafirimizi memnun etmeyi beklemiyoruz. Otelimizde 20 ye yakın ülkeden konuklar tatil yapmakta ve maalesef ki bazı misafirlerin damak zevkine hitap edemeyebiliyoruz. Amacımız en az %90 misafirmizi memnun edebilmek ve bu oranı her seferinde daha da yükseltebilmektir. Yemeklerimizin sizin damak zevkinize uymamış olmasından ötürü de üzüntü duyduk.
- Gece veya gündüz, otelimizde misafirlerimizin talep etmiş olduğu çarşaf değişimleri, misafir kasten çarşafı kullanılmaz hale getirmediği sürece tamamen ücretsiz olarak yapılmaktadır.

Bizler Kırbıyık Resort Hotel ailesi olarak her zaman misafir memnuniyeti odaklı çalıştık ve çalışmaya devam ediyoruz. Tek amacımız, misafirlerimizin tatillerini en iyi ve konforlu şekilde geçirebilmelerini sağlamak ve onları her daim otelimizde ağırlamaya devam etmektir. Bunun için otel yönetimi olarak üzerimize düşen tüm görevleri, tüm yenilikleri yapmaya hazır olduk -- olacağız.

Sağlıklı ve mutlu günler dileriz.

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
28 Ocak 2020 tarihinde yorum yapıldı

tripadvisor daki 4,5 puana güvenerek geldiğim otele ilk girişte eski,vasat bir otele geldiğim hissiyatı içime sindi patron yönetiminde profesyonellikten uzak bir otel lobi ufak herkes koltuklarda oturmak için köşe kapmaca oynuyor koltuklar çok eski mutlaka renovasyon zaruri
yemekler öğlenleri çeşit az ve zayıf akşam yemekleri daha iyi hazır dondurulmuş köfteleri veriyorlar çay saatinde 2çeşit kek ve kurabiye veriliyor yaş pasta ücretli yemek saatlerinde ağır parçalar çalıyorlar içim geçti yemek kısa sürsün diye midir bilmiyorum çalışanlara sorduğumda ilgisiz davrandılar
ilk geldiğinizde kapalı su minibar da mevcut daha sonra lobi asansörün yanındaki arıtma su sebilinden bardak doldurup odaya su taşıyorsunuz bunu birde 5 yıldızlı otelde yapıyorsunuz ilk kez 5yıldızlı otelde açık ve arıtılmış su ile karşılaşıyorum
2 adet asansör ağır aksak çalışıyor bekleme süresi uzun
denizde kayalar mevcut iskeleen girmek en uygunu
deniz manzaralı odada kaldık sabaha kadar yoldan gelen araç sesleri mevcut
Antalya şehir merkezine araba ile yaklaşık 2,5 saat mesafede
bu otele profesyonel yönetim şart konakladığınız fiyata sidede yine 5 yıldızlı birçok daha kaliteli kalma imkanı mevcut

olumlu yanlar
Deniz manzaralı odalar çok fazla ve keyifli
Otelin altında küçükte olsa kapalı otoparkı var
Otelin deniz tarafı alanı geniş ve bakımlı
Otelin arkasında migros var

Oda ipucu: deniz manzaralı yüksek katlar
Konaklama tarihi: Eylül 2019
    • Değer
    • Uyku Kalitesi
    • Hizmet
3  Teşekkürler izmir1975
Bu yorum bir Tripadvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
25 Eylül 2019 tarihinde yorum yapıldı

Animasyon harika. Showlar cok eglenceli. Oteli bu yuzden cok begendik. Animatör Gamze'ye her şey için teşekkür ederiz. Mükemmel bir enerjisi var. Cok güler yüzlü. Aktivitelere hep katıldık. Onun sayesinde mükemmel bir tatil geçirdik. Cok teşekkürler. Animasyon ekibi...

Konaklama tarihi: Eylül 2019
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler Barış B
Bu yorum bir Tripadvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Менеджер по обслуживанию клиентов Nilüfer M - Kırbıyık Resort Hotel - Alanya, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 25 Eylül 2019

Değerli Misafirimiz,

Öncelikle pozitif yorumunuz için size çok teşekkür ediyoruz.

Sizi otelimizde tekrar ağırlamaktan mutluluk duyacağımızı belirtmek isteriz.

İyi günler dileriz.

Saygılarımızla

Nelly
Guest Relations
Dinler Hotels - Alanya

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
24 Eylül 2019 tarihinde yorum yapıldı

Otelin konumu gayet iyi. Yemekler genel olarak iyiydi fakat ana yemek çeşiti azdı. Çalışanlar güler yüzlü ve her sorunuza cevap veriyor, yardımcı oluyor. Sadece sahilde gözleme yapan bayan biraz kaba, tekrar bir gözleme istediğimizde ters cevap verdi ve bizimle atıştı. Animasyon ekibi güzel. Özellikle Gamze hanım her zaman güler yüzüyle yanımızda oldu. Etkinliklere katilmamizi sağladı ve oldukça ilgiydi. Kendisini çok sevdik her türlü istegimize karşılık verdi. Böyle güler yüzlü çalışanların olması müşteri memnuniyeti için oldukça önemli. Restoran, açık havuz, kapalı havuz hepsi birbirine çok yakin ayağınız altında. Genel olarak otelden memnunduk.

Konaklama tarihi: Eylül 2019
Seyahat türü: Arkadaşlarıyla seyahat etti
Teşekkürler 744scr
Bu yorum bir Tripadvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Менеджер по обслуживанию клиентов Nilüfer M - Kırbıyık Resort Hotel - Alanya, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 25 Eylül 2019

Değerli Misafirimiz,

Öncelikle pozitif yorumunuz için size çok teşekkür ediyoruz.

Bilgilendirmeniz için teşekkür ederiz, yönetimimiz tarafından ilgili personele uyarılar yapılacaktır.

Sizi otelimizde tekrar ağırlamaktan mutluluk duyacağımızı belirtmek isteriz.

İyi günler dileriz.

Saygılarımızla

Nelly
Guest Relations
Dinler Hotels - Alanya

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın