Değerli Misafirimiz,
Öncelikle zamanınızı ayırıp tesisimiz hakkında yorumda bulunduğunuz için sizlere teşekkür ederiz.
Konaklamanız sırasında edinmiş olduğunuz olumsuz izlenim için büyük üzüntü duymaktayız. Yazmış olduğunuz olumsuz yorumlara Otel Yönetimi olarak açıklama getirmek istiyoruz.
Pek çok misafirimiz tarafından övgüler alan, öğle ve akşam öğünlerinde 40-80 çeşit yemek sunulan, aynı zamanda mutfak şeflerimizin; misafirlerimizin isteği üzerine damak zevkine uygun lezzetler hazırladığı büfemizden memnun kalmadığınızı öğrendiğimiz için oldukça üzgünüz.
Yerli veya yabancı turist olarak siz değerli konuklarımızı asla ayırt etmemekle birlikte bizim için tüm misafirlerimiz aynı önemi ve değeri taşımaktadır. Personel yaklaşımlarının tatilinize gölge düşürdüğünü öğrendiğimiz için oldukça üzgünüz. Hedeflediğimiz misafir memnuniyeti ve standardımıza uymayan bu yaklaşımdan dolayı öncelikle sizlerden özür dileriz. Servis personellerimizin bu tavrı, ne almış oldukları eğitim ne de sunmayı hedeflediğimiz hizmet kalitesi ile örtüşmektedir.
Altını çizmiş olduğunuz tüm hususların ilgili departmanlar ve otel üst yönetimi ile paylaşılıp önemle dikkate alınacağını, aynı zamanda kıymetli görüş ve bildirimlerinizi konaklama esnasında misafir ilişkileri sorumlularımıza ilettiğinizde, çözüm yoluna gidilerek hoşnut ve konforlu bir tatil geçirebilmeniz adına elimizden gelenin yapılacağını belirtmek isteriz.
Deneyimlemeniz ve akabinde değerli yorumlarınızı yeniden bizlerle paylaşmanız için sizleri bir başka vesile ile tekrar otelimizde ağırlamaktan memnuniyet duyacağız.
Saygılarımızla..
Nihal Bağcı
CRM Koordinatörü