Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Müsaitlik hakkında bilgi edinmek için konaklama yeriyle iletişime geçin.
Benzer özellikte başka oteller mevcut.
Tümüne bakın
ecz_zeynep
Trabzon, Türkiye

Adenya Otel’in özel çocuk olan oğluma karşı umursamaz tavrı

5 baloncuk üzerinden 1,0Yorum Zamanı: 29 Ağu 2024mobil cihaz aracılığıyla
Adenya otel'de konaklamaktayım. Fiziksel ve mental gelişim geriliği olan başkasına kolay emanet edemeyeceğim oğlumu sekiz yaşına oldupu için kadınlar tarafına almadılar. Geçen sene de gelmiştim, konuşamadığı ve zaten küçücük göründüğü içim sorulmamıştı bile. Müşteri hizmeleri müdürü ( Bilgen hanım) kural kuraldır mantığı ile hareket edip hiçbir kararı kendim vermiyorum derken 14.20'de hala hazır olmayan odamızı söylediğimde kural kuraldır diyemiyor. Yani zaten parasını haketmeyen işletmeler ama paradan da öte şeyler vardır , otel dolu evet otel çok dolu minnetsizliği ile hareket etmelerinin artık bir sonunun geleceğini düşünüyorum
Konaklama tarihi: Ağustos 2024
Oda İpucu: Yıllardır gelirdim biraz da mecburiyetten , Fiyat performans oranı aşırı düştü, bir daha asla
Seyahat türü: Aileyle seyahat etti
Bu yorumla ilgili bir sorun mu var?
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Adenya Hotel - Adenya Hotel & Resort, bu yorumu yanıtladı
Yanıtlanma zamanı: 16 Eyl 2024

Sevgili Misafirimiz,

Öncelikle, yaşadığınız deneyimi bizlerle paylaştığınız için teşekkür ederiz. Otelimizde tüm misafirlerimize, özellikle çocuklarımıza büyük değer verdiğimizi ve onların rahat ve güvenli bir tatil geçirmelerini sağlamanın bizim önceliğimiz olduğunu belirtmek isteriz. Oğlunuzun özel durumu konusunda tamamen empati gösteriyoruz ve bu konuda karşılaştığınız zorlukları anlıyoruz.

Bununla birlikte, kadınlar bölümümüz bizler için oldukça hassas ve özenle koruduğumuz bir alandır. Bu bölümde konaklayan misafirlerimiz, bizlere bu güvenle gelmektedirler. Otelimizde 5 yaş ve üzeri erkek çocukların kadınlar bölümüne kabul edilmemesi, tüm misafirlerimizin rahatını ve mahremiyetini sağlamak adına alınmış bir karardır. Bu kurallar, otelimizin hizmet standartlarını korumak ve herkesin memnuniyetini sağlamak amacıyla titizlikle uygulanmaktadır.

Yaşadığınız aksaklıktan dolayı üzgün olduğumuzu belirtir, tüm misafirlerimizin en iyi hizmeti almasını sağlamak için her zaman elimizden gelenin en iyisini yapmaya devam edeceğimizi ifade etmek isteriz.

Anlayışınız ve geri bildiriminiz için teşekkür ederiz.

Saygılarımızla,
Adenya Resort & Hotel
info@adenyahotels.com.tr
Bu yanıt, bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir.
İşletmeler için verilen rezervasyon tekliflerinin kayıtlarında, ortaklarımızın bize ödediği ücretler hesaba katılır. Gösterilen fiyatlar oda türlerine göre değişiklik gösterebilir. Gösterilen fiyatlar; kullanıcının arama yaptığı an itibarıyla ortaklarımız tarafından sağlanan ve mevcut oda türleri içindeki en ucuz oda türüne karşılık gelen, mümkün olan en düşük fiyatlardır.
Yakınlardaki Oteller
Go to your Happy Price
  • Expedia.com
  • Hotels.com
  • Booking.com
Adenya Hotel & Resort noktasına 0.1 km mesafede
Ücretsiz Wifi
Ücretsiz otopark
₺166.267
Go to your Happy Price
  • Agoda.com
    ₺160.529
  • StayForLong
  • Expedia.com
Adenya Hotel & Resort noktasına 0.2 km mesafede
Ücretsiz Wifi
Ücretsiz otopark
Go to your Happy Price
  • Expedia.com
  • Hotels.com
  • eDreams
Adenya Hotel & Resort noktasına 0.4 km mesafede
Ücretsiz Wifi
Ücretsiz otopark
  • Vio.com
    ₺3.547.974
  • Expedia.com
  • Hotels.com
Adenya Hotel & Resort noktasına 0.6 km mesafede
Ücretsiz otopark
Havuz
₺6.999
  • StayForLong
  • ZenHotels.com
    ₺4.359
  • Algotels
Adenya Hotel & Resort noktasına 3.2 km mesafede
Ücretsiz otopark
Havuz
Türkler bölgesindeki diğer otellere bakın
Yorumlar (1.224)
Yorumları filtrele
1.224 sonuç
Gezgin puanı
907
112
74
42
89
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
907
112
74
42
89
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
7-12/1.224 yorum
24 Ağustos 2024 tarihinde yorum yapıldı

2013 yılından beri otele aile ve arkadaşlarımızla geliriz ,bazen geldiğim zamanlar da kübra hanımla aynı yerde yemek yeriz fakat hiç bi zaman kendimi eski müşterinizim diye tanıtma ihtiyacı duymadım ,bu kez geldiğimde müşteri ilişkileri diye aldıkları Bilgen isinde bir bayanın tehditkar ve kırıcı sözleri ayrıca kendisini sevdirmek için alparslan isminde bir şahısa kendini yaslayıp yerini sabitlemiş,müşterilere yaklaşıp kendi hakkında olumlu yorum almak için elinde kağıt kalemle dolaşır ,otelde müşterileri memnun etmek yerine kırmak ,rahatsız etmek için elinden geleni ardına koymayan kişilerin işletmesine kalmış.king suit müşterisi iseniz alternatif otelleri tercih edin ,burda beklediğiniz alaka ve ilgiyi göremeyip bir de tatilinizin keyfini süremezsiniz

Konaklama tarihi: Ağustos 2024
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
1  Teşekkürler sinem o
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Adenya Hotel - Adenya Hotel & Resort, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 26 Ağustos 2024

Sevgili Misafirimiz,

Öncelikle, otelimizi tercih ettiğiniz ve geri bildirimlerinizi bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz. Adenya Hotel olarak, tüm misafirlerimizin bizim için çok değerli olduğunu ve her birinin memnuniyeti için en yüksek kalitede hizmet sunmayı hedeflediğimizi belirtmek isteriz.

Otelimizde belirli kurallar çerçevesinde, misafirlerimize eşit ve adil bir hizmet sunmayı amaçlıyoruz. Bu doğrultuda, misafirlerimizin beklentilerini karşılamak için profesyonel bir yaklaşımla çalışıyoruz. Ödenen ücret ne olursa olsun, tüm misafirlerimize aynı özen ve saygı çerçevesinde hizmet vermek, otelimizin temel prensiplerindendir.

Misafir İlişkileri Müdürümüzün, otel kurallarını hatırlatmak ve misafirlerimize yardımcı olmak amacıyla görevini icra ettiğini belirtmek isteriz. Ancak, bu tür görevlerin yerine getirilmesi sırasında çalışanlarımızın hakarete varacak şekilde hedef alınması bizler için düşündürücüdür. Bu tür durumlarda, karşılıklı saygı çerçevesinde sorunların çözülmesi için her zaman hazır olduğumuzu belirtmek isteriz.

Otelimizin ve çalışanlarımızın, misafirlerimizin memnuniyeti için tüm sorumluluklarını yerine getirmeye devam edeceğini vurgulamak isteriz. Geri bildirimleriniz, hizmet kalitemizi daha da geliştirmek adına dikkate alınacaktır.

Saygılarımızla,
Adenya Resort & Hotel
info@adenyahotels.com.tr

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
24 Ağustos 2024 tarihinde yorum yapıldı

tek kelimeyle yazıklar olsun
BİLGEN AKBAŞ A VE ADENYA HOTELE
Yazıklar olsun kendilerini İslami hotel olarak vazgeçilmez sanneden ve kendilerini bi halt olarak gören misafir ilişkileri müdürü BİLGEN AKBAŞ özelikle yazıklar olsun ben bu hotele asla daha gelmem

Konaklama tarihi: Ağustos 2024
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
1  Teşekkürler Azat A
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Adenya Hotel - Adenya Hotel & Resort, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 26 Ağustos 2024

Sevgili Misafirimiz,

Öncelikle, otelimizi tercih ettiğiniz ve geri bildirimlerinizi bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz. Adenya Hotel olarak, tüm misafirlerimizin bizim için çok değerli olduğunu ve her birinin memnuniyeti için en yüksek kalitede hizmet sunmayı hedeflediğimizi belirtmek isteriz.

Otelimizde belirli kurallar çerçevesinde, misafirlerimize eşit ve adil bir hizmet sunmayı amaçlıyoruz. Bu doğrultuda, misafirlerimizin beklentilerini karşılamak için profesyonel bir yaklaşımla çalışıyoruz. Ödenen ücret ne olursa olsun, tüm misafirlerimize aynı özen ve saygı çerçevesinde hizmet vermek, otelimizin temel prensiplerindendir.

Misafir İlişkileri Müdürümüzün, otel kurallarını hatırlatmak ve misafirlerimize yardımcı olmak amacıyla görevini icra ettiğini belirtmek isteriz. Ancak, bu tür görevlerin yerine getirilmesi sırasında çalışanlarımızın hakarete varacak şekilde hedef alınması bizler için düşündürücüdür. Bu tür durumlarda, karşılıklı saygı çerçevesinde sorunların çözülmesi için her zaman hazır olduğumuzu belirtmek isteriz.

Otelimizin ve çalışanlarımızın, misafirlerimizin memnuniyeti için tüm sorumluluklarını yerine getirmeye devam edeceğini vurgulamak isteriz. Geri bildirimleriniz, hizmet kalitemizi daha da geliştirmek adına dikkate alınacaktır.

Saygılarımızla,
Adenya Resort & Hotel
info@adenyahotels.com.tr

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
24 Ağustos 2024 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

otelin king suitinde kaldım,king suit müşterileri için oteller ayrıcalık tanır ,bu kez elimizde karton bardakla kahve ,çay içirdiler ,bu şekilde bu otel çok müşteri kaybeder ,müdür diye koyduklarıBİLGEN AKBAŞ sırtını alparslan isminde birine yaslamış oteli yiyorlar,misafir ilişkilerinin başına koyduklarını BİGEN AKBAŞ ,hiç iş bilmez biri,bu otele gelirken karşınızda muhatap olmadığını düşünerek gelin ,zorla müşterilere yorum yaptırıp kendilerinden memnun imajı veriyor söyleyeçeğim sadece bir daha benim için bu otel ebediyen bitmiştir

Konaklama tarihi: Ağustos 2024
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler Sinem O
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Adenya Hotel - Adenya Hotel & Resort, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 26 Ağustos 2024

Sevgili Misafirimiz,

Öncelikle, otelimizi tercih ettiğiniz ve geri bildirimlerinizi bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz. Adenya Hotel olarak, tüm misafirlerimizin bizim için çok değerli olduğunu ve her birinin memnuniyeti için en yüksek kalitede hizmet sunmayı hedeflediğimizi belirtmek isteriz.

Otelimizde belirli kurallar çerçevesinde, misafirlerimize eşit ve adil bir hizmet sunmayı amaçlıyoruz. Bu doğrultuda, misafirlerimizin beklentilerini karşılamak için profesyonel bir yaklaşımla çalışıyoruz. Ödenen ücret ne olursa olsun, tüm misafirlerimize aynı özen ve saygı çerçevesinde hizmet vermek, otelimizin temel prensiplerindendir.

Misafir İlişkileri Müdürümüzün, otel kurallarını hatırlatmak ve misafirlerimize yardımcı olmak amacıyla görevini icra ettiğini belirtmek isteriz. Ancak, bu tür görevlerin yerine getirilmesi sırasında çalışanlarımızın hakarete varacak şekilde hedef alınması bizler için düşündürücüdür. Bu tür durumlarda, karşılıklı saygı çerçevesinde sorunların çözülmesi için her zaman hazır olduğumuzu belirtmek isteriz.

Otelimizin ve çalışanlarımızın, misafirlerimizin memnuniyeti için tüm sorumluluklarını yerine getirmeye devam edeceğini vurgulamak isteriz. Geri bildirimleriniz, hizmet kalitemizi daha da geliştirmek adına dikkate alınacaktır.

Saygılarımızla,
Adenya Resort & Hotel
info@adenyahotels.com.tr

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
24 Ağustos 2024 tarihinde yorum yapıldı

Ben Adenya hotel kadar kendini batıran daimi misafirlerini kaybeden ve müşteri kaçsın die elinden geleni yapan bir hotel görmedim rezalet ve rezillik ve bu pis işlerini misafir ilişkileri müdürü BİLGEN AKBAŞ diye birine yaptırıyorlar ben bu hotelin 12 yıldır misafiri iken sadece cam bardakta çay isteğimin bu kadar büyütüleçeğini tahmin edememiştim kendilerine misafir değil koyun arıyorlar bu konsepte hotelin az olmasından dolayı kendilerinin vazgeçilmez sanediyorlar yazıklar olsun

Konaklama tarihi: Ağustos 2024
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
1  Teşekkürler Hilmi O
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Adenya Hotel - Adenya Hotel & Resort, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 26 Ağustos 2024

Sevgili Misafirimiz,

Öncelikle, otelimizi tercih ettiğiniz ve geri bildirimlerinizi bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz. Adenya Hotel olarak, tüm misafirlerimizin bizim için çok değerli olduğunu ve her birinin memnuniyeti için en yüksek kalitede hizmet sunmayı hedeflediğimizi belirtmek isteriz.

Otelimizde belirli kurallar çerçevesinde, misafirlerimize eşit ve adil bir hizmet sunmayı amaçlıyoruz. Bu doğrultuda, misafirlerimizin beklentilerini karşılamak için profesyonel bir yaklaşımla çalışıyoruz. Ödenen ücret ne olursa olsun, tüm misafirlerimize aynı özen ve saygı çerçevesinde hizmet vermek, otelimizin temel prensiplerindendir.

Misafir İlişkileri Müdürümüzün, otel kurallarını hatırlatmak ve misafirlerimize yardımcı olmak amacıyla görevini icra ettiğini belirtmek isteriz. Ancak, bu tür görevlerin yerine getirilmesi sırasında çalışanlarımızın hakarete varacak şekilde hedef alınması bizler için düşündürücüdür. Bu tür durumlarda, karşılıklı saygı çerçevesinde sorunların çözülmesi için her zaman hazır olduğumuzu belirtmek isteriz.

Otelimizin ve çalışanlarımızın, misafirlerimizin memnuniyeti için tüm sorumluluklarını yerine getirmeye devam edeceğini vurgulamak isteriz. Geri bildirimleriniz, hizmet kalitemizi daha da geliştirmek adına dikkate alınacaktır.

Saygılarımızla,
Adenya Resort & Hotel
info@adenyahotels.com.tr

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
4 Ağustos 2024 tarihinde yorum yapıldı

Daha önce çok severek gittiğimiz Adenya ya artık gitmeme kararı aldık. Bizim aileden hastalananlar oldu. Bize otelin hemşiresi burada yakında bir hastane var sizi oraya yönlendireyim dedi. Gittiğìmiz yer hastane değil sadece bir poliklinik di. Orada yeğenime bir serum takıldı ve bu işlem karşılığında 450 yuro (16.000 TL)ücret talep edildi. Bu Türkiye de hiçbir hastanede bir serumun karşılığı değil. Diğer özel kliniklerde en fazla tutabileceği ücret 5.000 TL iken biz 16.000 TL ödedik. Sonradan Adenya ile anlaşmalı çalıştıklarını öğrendik. Biz dolandırıldık!
Biz ailemizle çocuklarımızla orada misafir olacağız ve insanlar orada kaynaklanan sağlık sorunumuzu firsata çevirecekler! Bunun adıda Islami konsept olamaz. Benim çocuğumun sağlığı üzerinden kimse pazarlık yapamaz! Oteldeki yetkililerede söyledim bunu söylemeye de devam edeceğim.
Boykot ürünlerini kaldırmamışlar ve markalarını her yerde görüyorsun. Sebep olarakta yavaş yavaş kaldıracaklarmış ve neredeyse sezon bitecek. Sanki boykot dün başladı. En kötüsü ben bu ürünler için para ödedim. Hakkımı helal etmiyorum! Içmediğim ürünler için hem para ödemiş oldum hemde tatil boyunca boykot markalarını görmek zorunda kaldım. Şuan orada konaklayan arkadaşlar içeceklerinizin son tüketim tarihini kontrol edin. Neden acaba sodaların üretim ve son kullanma tarihinin yılı silinmiş, neden kıymadan kemik çıkıyor ve daha neler neler... Paran ile rezil olmanın karşılığı yaşadıklarımız olur ancak.

Konaklama tarihi: Haziran 2024
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler Beyza S
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Adenya Hotel - Adenya Hotel & Resort, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 21 Eylül 2024

Sevgili Misafirimiz,

Öncelikle otelimizi tercih ettiğiniz ve geri bildiriminizi paylaştığınız için teşekkür ederiz. Yaşadığınız olumsuz deneyim nedeniyle üzüntü duyduğumuzu belirtmek isteriz. Sağlık gibi hassas konularda otelimizin anlaşmalı olduğu dış hizmet sağlayıcılar bulunmaktadır, ancak bu hizmet sağlayıcıların fiyat politikalarına müdahil olmadığımızı ve otel olarak fiyatlandırma süreçlerini belirlemediğimizi vurgulamak isteriz.

Yıllardır misafirlerimize en iyi hizmeti sunma gayretiyle çalışan Adenya Hotel, burada dile getirilen şikayetleri kabul etmemektedir. Şikayetlerinizin tamamen asılsız ve karalama amaçlı olduğunu belirtmek isteriz. Otelimiz, resmi ve özel birçok kurum tarafından düzenli olarak denetlenmekte ve hizmet kalitemiz her zaman yüksek standartlarda tutulmaktadır.

Boykot ürünleri konusunda da, misafirlerimizin hassasiyetine önem veriyoruz ve ürün çeşitliliğimizi sürekli gözden geçirerek gerekli değişiklikleri yapmaya devam ediyoruz. Tüm geri bildirimlerinizi ciddiyetle ele aldığımızı ve hizmetlerimizi her zaman en iyi şekilde sunmak için çalıştığımızı bilmenizi isteriz.

Anlayışınız ve geri bildiriminiz için tekrar teşekkür eder, sizleri gelecekte tekrar ağırlamayı ümit ederiz.

Saygılarımızla,
Adenya Resort & Hotel
info@adenyahotels.com.tr

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın