Harika manzarası ile yeni bir otel.
10-20 Temmuz 2021 tarihlerinde 10 gün ailece tesisi kullandık. Bölge çok güzel, Dilek Yarımadası Milli Parkı giriş kapısına yaklaşık 600mt yürüyüş mesafesinde. Otel deniz kenarı ve denize giriş kısa bir platformdan yapılabiliyor çünkü genelde giriş kısmı taşlı. Taşlı olmasının güzel yanı da denizin dalgalı olmadığı zamanlarda suyun berrak olması. Sabahları deniz genelde durgun ve çarşaf gibi çok da keyifli. Öğleden sonraları genelde dalga artıyor, hem denize girmek zorlaşıyor hem de dalgalar kumu kaldırdığından deniz bulanık bir hal alıyor ama temiz bir denizi olduğunu söyleyebilirim.
Sahilden veya odaların balkonlarından akşamları gün batımını seyretmek çok keyifli. Odaların tamamının deniz manzaralı olduğunu düşünüyorum.
Otel birkaç yıllık olduğundan bölgenin en yeni oteli. Binası, mimarisi güzel ve modern bir görüntüsü var. İşletmecileri de güler yüzlü ve ilgililer. Tüm olumlu yönlerine karşın iyileştirilmesi gereken çok da konu var. Bizim konakladığımız süreçte yaşadıklarımızı otel yetkilileri ile de paylaştık ama burada da dikkate alınması ve düzenlemeler yapılması için tekrar paylaşıyorum;
1. Otel girişinde sormamız sonrasında ateş ölçümü yapıldı ama HES kodları sorulup kaydediliyor. Başka da bir tedbir bulunmuyor.
2. Otele giriş yaptıktan sonra odaya çıktığımızda oda temizliğinin tam olarak yapılmadığından yerleşemedik. Zemin temizlenmemişti ve tozlar, saçlar ile doluydu. Odanın temizlenmemiş olmasından dolayı resepsiyonu aradık ve giderek bilgi verdik.
3. Odanın temizliğine bahçede görevli bir arkadaşımızı yönlendirdiler (otelde kaldığımız sürede fark ettik). Görevinin oda temizliği olmadığını anlamak çok zaman almadı çünkü elektrikli süpürge ile yerleri süpürürken etajer/komedin gibi eşyaları da aynı süpürge ile süpürmeye çalıştı. Kendisini durdurmak zorunda kaldık ve normalde oda temizliği yapmadığını kendisi de dile getirdi. En sonunda oda temizliğine resepsiyondaki bir bayan arkadaşımız bizleri de daha çok yormamak için kendisi geldi ve elinden geldiğince temizliği tamamladı. Kendisine teşekkür ediyoruz. Tesis yetkilileri temizlikte kontrol planı yapmalı.
4. Yarım pansiyon hizmet veren otelde akşam yemeklerinde içebileceğiniz tek içecek sabrederek bardağınızı doldurabilirseniz su oluyor. Su harici her şey ücretli. En azından alkollü olmayan içecekler alışılageldiği gibi otel fiyatına dahil olmalı. Konaklama bedeli zaten pek de çvre ile uyumlu değil ve yüksek kalıyor.
5. Kaldığımız sürenin bir dönemi bayram öncesi bir dönemi ise bayrama denk geldi. Bayram öncesinde sorun olmazken bayram sürecinde bir kahvaltı ve akşam yemeği telaşı başladı çünkü servis edilen yiyecekler bittiğinde yenisini bulmanız mümkün olmayabiliyor ve çok da can sıkıcı oluyor. Çeşit az olsa da yeterli kabul edilebilir fakat yemek süresi dolmadan bitiyor olması otel için pek de kabul edilebilir değil. Yemek miktarları kalan misafir sayısına göre yeterli hazırlanmalı.
6. Yemek hijyeni konusunda da dikkat edilmeli ve kontroller artırılmalı çünkü gerek biz gerek diğer misafirler defalarca yemeklerde saçlar ile karşılaştık.
7. Otelde SPA olduğu iddia edilse de masaj sorduğunuzda dışarıdan masaj yapacak birilerini bulmaya çalışıyorlar, bizim için bulamadılar.
8. Bir büyük bir de çocuk havuzu bulunuyor. Havuzu hiç kullanmadık çünkü bazı ünler görüntüsü pek de berrak değildi ama deniz sevenler için sorun yok.
9. Sahilde kum bir plaj bekleyenler için uygun değil.
10. Çim olan bir bahçesi ve bahçede şezlongları bulunuyor. Bayram dönemi yer bulmak için havlu atmak gerekti, bayram dönemi dışında yer bulma sorunu olmamıştı.
11. Plaj tarafında olan şezlonglar ve sehpaları bir gün biz uyardığımızda bez ile akşamüzeri sildiler onun haricinde bir temizlik gerektiğini düşünmüyorlar.
12. Cumartesi akşamları yemeğin ardından keyifli bir canlı müzik oluyor.
13. Otelin olumsuz yönlerinden birisi de böyle bir salgın döneminde plajı dışarıdan günlük havuz ve denizi kullanmaları için ücreti ile misafir kabul ediyor olmaları.
14. Kapalı bir otopark planlanmamış, araçlar sokakta park edilebiliyor ama yer bulma sorunu olmuyor.
15. Daha önce hiçbir otelde başıma gelmeyen ilk defa gördüğüm bir uygulama ise klimaların kendi kendin kapanması. Gece yatarken terlememek için düşük bir derecede klimayı açıp yattığınızda ter içinde uyanıyorsunuz çünkü klimaların ayarlarından dolayı istenilen sıcaklıkta bir süre çalıştıktan sonra kendi kendine kapanıyor. Her gece en az 4-5 kere uyanarak klimayı açan olmaz ise sıcak geceler sizleri bekliyor. Yetkilere konuyu ilettiğimde klimanın orijinal şekli ile böyle olduğu bile iddia edilse elektrik parası tasarrufu için misafirlerin konforlarının hiç de düşünülmediği ortada. Klimalar normal çalışma ekline acilen döndürülmeli. Sürdürülebilirlik ve akıllı sistemlerden bahsedenlere aldanmayın.
16. Otelin sitesinde ve tanıtımlarında odalarda su ısıtıcısı/çay ve kahve seti olduğu yazıyor. En azından bir su ısıtıcı ve iki bardak olmasını bekliyor olmanız normal ama maalesef bulunmuyor. Bulunmayan ekipmanların reklamlarda bulunduğunun yazılması doğru değil, düzeltme yapılmasını öneriyorum.
Otelin sahibi çok kibar ve ilgililer. Tesisin yöneticisi sizinle asla konuşmak ve iletişim kurmak istemeyen, aksiliklerden sonra acaba ne oldu memnun muyuz diye merak etmeyen bir yönetici ile bu tesisin müşterilerini memnun etmesi kesinlikle mümkün değil. Umarım eleştirileri de geri bildirim olarak kabul edip gereken düzenlemeleri de ivedilikle yaparlar ve daha mutlu, bol müşterileri olur çünkü ufak dokunuşlar ile her şey çok daha güzel olacaktır.
Kendilerine teşekkür ediyor ve mutlu misafirler ile bol kazançlı günler diliyorum.