Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Trabzon Ankara uçuşu hava şartları yüzünden 1 gün ertelendi.”
AnadoluJet yorumu


Yorum Zamanı: 13 Şubat 2020

Ankara trabzon uçuşunu gidiş dönüş olarak almıştım. Dönüş 10 şubat 2020 18.00 uçağı, hava şartları dolayısıyla ertelendi. AnadoluJet bizi otelde misafir etti. ulaşımı sağladı ama, o gün o saatteki bütün uçuşlar trabzon'dan gerçekleşirken Anadolujet kalkmadı. görevliler bu konuya bir şey diyemediler. madem uçuşlar iptal THY niye kalkıyor. Pegasus niye kalkıyor. ertesi gün 22.35 ile uçtuk. Ankara'ya gece yarısı geldik. Geç olsun, güç olmasın. ertelenmesine bir şey demiyorum. Ama diğer uçaklar aynı saatte kalkarken Anadolujet in müşterisini mağdur etmesini anlayamadım. İkrama gelince peynirli sandviç tarih olmuş. tasarrufa gitmişler.

Seyahat tarihi: Şubat 2020
    • Koltuk konforu
    • Müşteri hizmetleri
    • Temizlik
    • Yemek ve İçecek
    • Ayak Koyma Alanı
    • Uçak İçi Eğlence
    • Paranızın karşılığını alın
    • Check-in ve biniş
Teşekkürler deniz_gunes_doga
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum yazınYorumlar (530)
Gezgin puanı
Gezgin tipi
Dönem
Dil
  • Diğer diller

9-13/530 yorum

Yorum Zamanı: 13 Şubat 2020

Ankara'dan Trabzon'a direk uçuş AnadoluJet ile gittim. Daha önceleri de bu havayolu ile gidiyorum. Zamanında kalktı, zamanında indi.

Seyahat tarihi: Şubat 2020
    • Koltuk konforu
    • Müşteri hizmetleri
    • Temizlik
    • Yemek ve İçecek
    • Ayak Koyma Alanı
    • Uçak İçi Eğlence
    • Paranızın karşılığını alın
    • Check-in ve biniş
Teşekkürler deniz_gunes_doga
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 6 Şubat 2020 mobil cihaz aracılığıyla

8 Ocak 2020 tarihinde iş seyahatimden eve döndüğümde valizimde bir delik olduğunu gördüm. Normal prosedüre uyarak hasarlı valizim için şikayette bulundum.

Yaklaşık bir hafta sonra şikayetime cevap olarak checkin işleminde hasarlı olduğu sistemde gözüktüğü için işlem yapılamayacağını bildiren bir bildiri aldım.

Checkin işlemi sırasında sapasağlam verdiğim çanta ile ilgili benim böyle bir bilgimin ve imzamın olmadığı ve hatta bagaj etiketinde de böyle bir ibare bulunmadığını dile getirdiğim üzere THY Müşteri Hizmetlerine sayısız şikayette bulunsam da her seferinde aynı ezber cevabı aldım, hasarlı denilerek işlem kabul edilemiyormuş.

Video ve ses kaydı rica edince de dalga geçer gibi bunun için Erzurum’a gelip polise şikayet etmem gerektiği anlamına gelen bir açıklama yaptılar.

En nihayetinde bana hasarlı olduğunu gösteren bir belge gönderdiler ama bunun bende bir karşılığı yok, çünkü checkin işleminde girilmedi.

Benzer bir iki şikayet daha okudum, sanırım böyle çirkin bir politika güdüyor son dönemde ama yakışmıyor Star Alliance üyesi THY ve yan firması olan bir şirkete.

Sonuçta ilk kez kullandığım bir aylık yeni valizimin kırılmasıyla sonuçlanan bir seyahat oldu. Bir daha mecbur kalmadıkça asla Anadolujet’te bagaja çanta veya valiz vermem.

Seyahat tarihi: Ocak 2020
    • Koltuk konforu
    • Müşteri hizmetleri
    • Ayak Koyma Alanı
    • Uçak İçi Eğlence
    • Paranızın karşılığını alın
Teşekkürler selimag75
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 22 Ocak 2020

Yıllardır aynı disiplinle ve güleryüzle karşılaşıyorum. Olması gerektiği gibi diğer küçük havayolu firmalarından çok daha iyi.

Seyahat tarihi: Ocak 2020
Teşekkürler Hüseyin A
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 20 Ocak 2020

anadolujet ile eşim ve kızımla çok rahat yolculuk yaptım
yemek hariç herşey çok başarılıydı
hostesler güleryüzlü pilot kalkış ve inişlerde çok başarılıydı
uçak korkusunu uzun süre sonra hiç yaşamadım

Seyahat tarihi: Ocak 2020
    • Koltuk konforu
    • Müşteri hizmetleri
    • Temizlik
    • Yemek ve İçecek
    • Ayak Koyma Alanı
    • Uçak İçi Eğlence
    • Paranızın karşılığını alın
    • Check-in ve biniş
Teşekkürler gokhanpilavci
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.