Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Yeni yila ailecek Faro havalimaninda gecelememizi saglayan tek havayolu.31-12-2019”
TAP Air Portugal yorumu


Yorum Zamanı: 31 Ocak 2020

Hayatimda ilk defa "Tap air portugal"sayesinde Faro havalimaninda ailecek yeni yila girmemize sebep oldu!
Yeni yila Portekiz-Albuferia'da girmek icin Okul tatilinde aileme surpriz yapmakistedim ama olmadi.Amsterdam'dan 31 aralik sabah 7'de ucaga ben esim ve oglum ile sorunsuz bindik.hava durumu gayet guzeldi,ama ucak yaklasik 3 saat kalmadi ve sorduk herseferinde bir sorun yok 30 dakika icinde kalkacak dediler.Lizbon"" aktarmali sonra "Faro"ya inecekti.Ucak yaklasik 3 saat sonra kalkti nihayet ama bu seferde Lizbona yaklasinca pilot anons yapti havalimani uzerinde dolanacagiz yogunluk var diye.hadi bu sefer de yarim saat geciktik bizim aktarmali ucagin saati coktan gecti,herhalde bildirmisler dedik.Nihayet 4,5 saat gecikme ile geldik,Sikayet bolumune gittik ordaki bayan bize ilk ucak aksam var yilin sonu dedi.biz dedik 12 saat burada nasil bekleriz,siz bilirsiniz dedi.Otel rezervasyonumuz ve arc kiralama rezervasyonumuz yandi.Aksam 12 saat havalimaninda bekledikten sonra(kahve ve sandevic ceki ile 12 saat gecirdik)Gece yaris 24 defaro havalimanina indik ve her yer kapali yeni yil tatili ve biz tatile sabaha kadar ailecek Faro havalimaninda girdik.
esim ve oglum koltuklarin uzerinde uyudular bende onlarin basinda nobet tuttum.Ertesi sabah araba kiralama sirketine gittik ve yeni yilin ilk gunu tekrar en kazik fiyattan araba kiraladik(Goldcar gerci oda haksiz yere yakti rezervasyonumuzu,onuda ayrica yazarim)
Amsterdam a donunce Tap air e sikayette bulunduk 8 gun sonra cevap geldi "hava sartlarinda dolayi"gecikme oldu birsey yapamayiz dediler, o kadar,ben soruyorum hava superdi, oyle olsa bile neden aktarma ucagi nasil havalandida bizi almadan gitti?
Sonradan ogrendim ki Kis donemi sadece Lizbon dan gunde ikisefer ucak var.Sabah ve aksam.oyuzden siz siz olun Tap air Portugal a binmeyin.
Simdi tazminat icin bir claim firmasi ile anlastim, onlar ugrasiyorlar.

Seyahat tarihi: Aralık 2019
    • Koltuk konforu
    • Müşteri hizmetleri
    • Temizlik
    • Yemek ve İçecek
    • Ayak Koyma Alanı
    • Uçak İçi Eğlence
    • Fiyat-performans
    • Check-in ve biniş
2  Teşekkürler turan0zkan
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
Yorumlar (25.252)
Gezgin puanı
Gezgin tipi
Dönem
Dil
  • Diğer diller

1-5/25.252 yorum

Yorum Zamanı: 23 Ekim 2018

Cenevra-Porto uçuşum için tercih ettiğim TAP Portugal havayolları ile güzel bir uçuş deneyimi yaşadım.Rahat bir uçuş oldu.Tavsiye ederim

Seyahat tarihi: Ekim 2018
    • Koltuk konforu
    • Müşteri hizmetleri
    • Temizlik
    • Yemek ve İçecek
    • Ayak Koyma Alanı
    • Uçak İçi Eğlence
    • Fiyat-performans
    • Check-in ve biniş
1  Teşekkürler Ucuzotel
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
Yorum Zamanı: 17 Eylül 2018

Agustos'un ikinci haftasında Rio de Janeiro'dan asıl gidiş hedefim olan İstanbul için bilet aldığım TAP Portugal uçuşu sonrasında Lizbon havaalanında bilinçsizce ve tamamen tecrübesizce beni yönlendirmeye çalışan TAP Portugal ekibi ve asla sorumluluk kabul etmemek için müşterine insanlık dışı muamele ve aşağılayıcı tavırlar ile çözümsüz bırakan TAP Portugal Havayolu şirketi nedeniyle 10 saat Lizbon havaalanının bağlantı terminalinde tıkılı kaldım. Elim kolum bağlı kalan yerde her yetkililerle görüşmek istediğimde sorumluluk kabul etmek istemeyen ve asla çözüm amaçlı düşünemeyen TAP Portugal yetkilileri yüzünden bağlantı uçuşumu da kaçırdım. Ayrıca elimde konsolosluktan belge ile defalarca bana eşlik etmeleri takdirinde bağlantıyı gerçekleştirme hakkımın olduğundan emin olmamı açıklamam rağmen yine cezalandırılır gibi havaalanında mahsur bırakıldım.. Konsolosluk veya elçilikten birileriyle bağlantıya geçilip sorulmasını ve hakkım olduğunu bildiğim bir şeyin bir de onlar tarafından teyit edilmesi ve yardım alabilmem için ısrar etmeme rağmen gözardı edilmeye devam ettim (tam 6-7 saat bu süreç devam etti) ve sonunda çıkış uçuşum Rio de Janeiro'dan olduğundan T:C pasaportu ile olmama rağmen sorunumu oradaki TAP Portugal Havayoul şriketi yetkililleriyle çözmem uygun görülüp beni oraya (geldiğim 10 saat yol + havaalanının tabir-i caizse araf gibi hiçbir yere çıkışı mümkün olmayan transit geçiş bolümüne tıkılı kalmış olmama ragmen) geri göndermek için geldiğim yöne dönüş bileti basılıp gönderilme ,istnedim. Çözüm için ne kadar beklemem gerektiği ve nasıl bir çözüm üretebileceklerini kimsenin paylaşmamasının yanı sıra yetkililere her süreç için bilgi almak istediğimi belirttiğide aşağılanma, suçlanma gibi tepkilere maruz bırakıldım. .Ailemin sonuçta elçilikle bağlantıya geçebilmesi sonucu, hava alanı polisinin de haberi olmuş olacak ki polis memurlarının da yardımı ile başka bir hava yolu şirketi ile asıl gidiş yönüm olarak yola çıkmış olduğum ve pasaportumun ülkesi olan Türkiye'ye giden başka bir uçağa bindirilerek İstanbul'a varabildim. (beklendiğim saatten uzun bir süre sonra...)

Uçakların kıtalar arası uçuş gerçekleştiren hava yolu şirketleri uçaklarından standart olarak en az 50% daha vasat ve aynı fiyat aralıklarında olması ve uluslararası kurallar hakkında hiç bilgilendirilmediği kanısı yaratan personel ve tabi insan haklarına aykırı muamele ve aşağılama kısımlarını da eklediğimde hayatımdaki tartışmasız en şanssız deneyimlerimden biriydi diyebilirim...

Seyahat tarihi: Ağustos 2018
    • Koltuk konforu
    • Müşteri hizmetleri
    • Temizlik
    • Yemek ve İçecek
    • Ayak Koyma Alanı
    • Uçak İçi Eğlence
    • Fiyat-performans
    • Check-in ve biniş
Teşekkürler Zeeinc
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
Yorum Zamanı: 17 Eylül 2018 mobil cihaz aracılığıyla

Rio de Janeiro'dan Lizbon uzerinden yapacagim baglanti ile zaten check-in isleri gerceklestirdigim Istanbul ucagina binmek uzere Lizbon havaalaninda bana sadece eslik edebilmeleri sonraki baglantimi kacirmamam vê kaybettigim (arada insan haklarina aykiri davranilarak) ara terminalde 10 saat gecirmek zorunda birakildim. ) Transit icin vizeye ihtiyac duymayacagimi kanitlayan belgeler vê kendimi aciklama cabalarima ragmen havaalanindaki -araf- gibi adlandirabilecegim bolumde né elcilik né de bana yardimci olabilecek herhangi bir birimle baglanti kurmak icin talep etmeme ragmen destek alamadigim gibi T.C pasaportuyla seyahat etmemetmemee ragmen beni, sorunu cozmek uzere !!! diyerek 10 saat ucus sonucunda tekrar Rio de Janeiro'ya gondermek ícin elime bir bilet tutusturdular. Elcilikle ailemin baglantiya gecmeyi basarmasi sonucunda beklenenden epey gecikmeli de olsa baska bir havayolu sirketi yardimiyla baglanti ucagina bindirildim...

Seyahat tarihi: Ağustos 2018
Teşekkürler ZeptheZeplin
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
Yorum Zamanı: 5 Aralık 2017

Check in yapmak nerede ise imkansız, sizle ilgilenen yok. Uçağı kalkmasına çok az zaman kala gerçekleştirebildim. Uçak çok küçük, el bagajınızı bile yanınıza alamıyorsunuz. Uçak gürültüsüne karşılık kulak tıkacı verdiler. İkram önceden koltuğa bırakılmış. Koltuklar dar. Alçaktan uçmak zorunda. Giderken de gelirken de en az 3 saat rötarlı hareket. Lisbon hava limanı son derece kötü. Seville ona göre daha iyi.

Seyahat tarihi: Şubat 2017
    • Koltuk konforu
    • Müşteri hizmetleri
    • Temizlik
    • Yemek ve İçecek
    • Uçak İçi Eğlence
    • Fiyat-performans
    • Check-in ve biniş
1  Teşekkürler Sevdali1963
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.