Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. TripAdvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“maduriyet”
Lufthansa yorumu


Yorum Zamanı: 31 Ağustos 2017

izmir münih bağlantılı madrid uçuşunda izmir -münih uçağı teknik bir arıza kaynaklı geç kalkınca bağlantılı madrid uçuşumuza yetişemedik.münihe indiğimizde tüm bağlantılı yolcular yeniden biletleme için müşteri hizmetlerinde sıraya girdi.ertesi sabah madrid-santiago uçuşumuz vardı.rötar olmasaydı biz gece madridde konaklayıp ki havaalanında bir gecelik otel rezervasyomuz vardı,sabah santiago uçağımıza binecektik.ilgili personele bizi sabah santiago uçağımıza yetişecek şekilde madride biletlemeleri konusunda her türlü ricayı yapmamıza rağmen talebimiz dikkate alınmadı.oysa ki lufthansa nın uçuş ortaklarının sabah çok erken seferi vardı ve yetişebilirdik.bize ülkemize dönünce zararımızı firmadan talep edebileceğimizi söyleyip resmen başlarından savdılar.biz ertesi sabah tabi ki madride indiğimizde santiago uçağımız kalkmıştı ve biletimiz gidiş dönüş promosyon olduğu için dönüş hakkımız da yandı.son dakika çok yüksek ücrete bilet almak zorunda kaldık.ülkemize döndüğümüzde tüm bunları anlatan ve belgelerimizi eklediğimiz başvurumuzu yaptık fakat reddedildi.müşteri ilişkileri anlamında tek kelime ile berbat bir firma.takdiri siz seyahat seferlere bırakıyorum.

    • Koltuk konforu
    • Müşteri hizmetleri (örneğin; tutum, özen, yardımseverlik)
    • Temizlik
    • Yemek ve İçecek
    • Ayak Koyma Alanı
    • Uçak içi eğlence (Wi-Fi, TV, film)
    • Paranızın karşılığını alın
    • Check-in ve Biniş (örneğin giriş kapısındaki performans ve hizmet)
Teşekkürler özlem y
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Bir Yorum YazınYorumlar (15.271)
Gezgin puanı
Gezgin tipi
Dönem
Dil
  • Diğer diller

6-10/15.271 yorum

Yorum Zamanı: 30 Ağustos 2017

Uçuştan 18 saat önce online check in yapmak istedim sistemsel bir hata yüzünden yapamadım.uçuştan 5 saat önce alana gelip check in yapmamıza rağmen eşim le beni ayrı ayrı koltuklarda yolculuk yapmak zorunda bıraktılar.uçaklar çok eski,kabin ekipleri suratsız,yolcuya davranışları acaip.

    • Koltuk konforu
    • Müşteri hizmetleri (örneğin; tutum, özen, yardımseverlik)
    • Temizlik
    • Yemek ve İçecek
    • Ayak Koyma Alanı
    • Uçak içi eğlence (Wi-Fi, TV, film)
    • Paranızın karşılığını alın
    • Check-in ve Biniş (örneğin giriş kapısındaki performans ve hizmet)
Teşekkürler Hüseyin Cenk A
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 30 Ağustos 2017 mobil cihaz aracılığıyla

Ankara'dan yurtdışına gitmenin en akılcı yolu LH. Çünkü Münih'e direkt uçarak oradan aktarma yapıyorsunuz. Böylece Esenbogadan dışhatlar uçarak pasaport kontrolünden sadece 1 kez geçmeniz yeterli oluyor. THY ve İstanbul iskencesini by-pass etmek müthiş rahatlık. Ayrıca uçuşların dakikliği, saygili davranış,yeterli ikramlar, üst düzey güvenlik ve uygun fiyatlar da önemli diğer avantajları.

    • Koltuk konforu
    • Müşteri hizmetleri (örneğin; tutum, özen, yardımseverlik)
    • Ayak Koyma Alanı
    • Uçak içi eğlence (Wi-Fi, TV, film)
    • Paranızın karşılığını alın
Teşekkürler maygar
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 30 Ağustos 2017

İstanbul 'dan New York uçacaktım. Bilet araştırırken fark ettiğseniz THY sitesinden online bilet almaya çalışırken birkaç girişten sonra ilk verilen fiyatin üzerine çıkan bir program uygulanmaktadır. Dolayısıyla THY fiyatına razı olmak zorunda kaliyorsunuz. Bunun üzerine lufthansa alternatifiniye kullanarak çok daha ucuza Frankfurt aktarmalı uçtum. Airbus 380 2.katinda kaliteli ve yarı fiyatına uçtum. Tavsiye ederim

    • Koltuk konforu
    • Müşteri hizmetleri (örneğin; tutum, özen, yardımseverlik)
    • Temizlik
    • Yemek ve İçecek
    • Ayak Koyma Alanı
    • Uçak içi eğlence (Wi-Fi, TV, film)
    • Paranızın karşılığını alın
    • Check-in ve Biniş (örneğin giriş kapısındaki performans ve hizmet)
Teşekkürler Murat D
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 4 Temmuz 2017

Uçuş yoğunluğum sebebiyle o an tercih ettiğim şirket tamamen yabancı personel ile hizmet vermekte, bazen anlaşmakta güçlük çeksekte tercih edilebilirler arasında. Güven veren yaklaşım ve uçak filosu gayet başarılı. İkramlar fena değil daha da iyi olabilir.

    • Koltuk konforu
    • Müşteri hizmetleri (örneğin; tutum, özen, yardımseverlik)
    • Temizlik
    • Yemek ve İçecek
    • Ayak Koyma Alanı
    • Uçak içi eğlence (Wi-Fi, TV, film)
    • Paranızın karşılığını alın
    • Check-in ve Biniş (örneğin giriş kapısındaki performans ve hizmet)
Teşekkürler point16
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.