Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Kaliteli bir şirket”
KLM Royal Dutch Airlines yorumu


Yorum Zamanı: 13 Aralık 2020

Açıkçası sadece THY kullanan biriydim ve ön yargılıydım.Fakat gayet memnun kaldım.Varşova-Amsterdam bir gün sonra Amsterdam-İstanbul yaptım.Sorunsuz ve rahat yolculuklar oldu.Tavsiye ederim.

Seyahat tarihi: Kasım 2020
    • Koltuk konforu
    • Müşteri hizmetleri
    • Temizlik
    • Yemek ve İçecek
    • Ayak Koyma Alanı
    • Uçak İçi Eğlence
    • Paranızın karşılığını alın
    • Check-in ve biniş
Teşekkürler engin a
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum yazınYorumlar (31.042)
Gezgin puanı
Gezgin tipi
Dönem
Dil
  • Diğer diller

1-5/31.042 yorum

Yorum Zamanı: 9 Mart 2020

valaha ben memnunum ama baskalari memnun olmaya bilir ben bu iki sirketen basksini tavsiye etmem ben bu ik sirketle ucarim bu sene gine ucslarim bu iki sirket

Seyahat tarihi: Ağustos 2019
    • Koltuk konforu
    • Müşteri hizmetleri
    • Temizlik
    • Yemek ve İçecek
    • Uçak İçi Eğlence
    • Paranızın karşılığını alın
    • Check-in ve biniş
Teşekkürler 915senerm
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 8 Mart 2020

tavsiye ederim klm ve turkhava yollarini zamaninda kalkar servis guzel yaslilara servis var tekerlekli araba

Seyahat tarihi: Mayıs 2019
Teşekkürler 915senerm
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 4 Ocak 2020 mobil cihaz aracılığıyla

Güney Amerika turumuzu tamamladıktan sonra Buenos Aires 'ten KLM Havayoluyla önce Amsterdam'a sonra Istanbul'a uçuş yaptık. Amsterdam'a olan yolculuğumuz yaklaşık 12 saat 30 dakika sürdü. Bu süre içinde servis kötü, yemek çok kötüydü. Okyanus geçen bir uçak için ufak bir ucaktı. Özellikle Müslüman yolcular için, pilava konan domuz ürünü et için herhangi bir açıklama olmadığı gibi, ilgili personelinde bununla ilgili hiçbir bilgisi yoktu. Verdikleri yemeği hiç yemeden personelin gözü önünde çöpe altım. Ve bu uzun yolu aç geldim. Zaten daha sonra verdikleri kahvaltı da çok zayıftı. Halbuki önceden yemek menüsü vermek gerekiyor.

Seyahat tarihi: Aralık 2019
    • Koltuk konforu
    • Müşteri hizmetleri
    • Ayak Koyma Alanı
    • Uçak İçi Eğlence
    • Paranızın karşılığını alın
Teşekkürler remzibalay
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 30 Aralık 2019

16 Aralıkta gerçekleşecek uçuş öncesinde bagaj hakkı satın almak ve chek in yaptırmak için biletimiz olmasına rağmen çaba sarfettik. Uçak yeni, air france ile ortak uçuş yapıyorlar ve ikram konusunda air france ten 1 tık daha iyi. Fakat Amsterdamdaki havaalanındaki tavırlar hiç hoş değildi. Kendileri dışında herkesi 3. sınıf gören anlayış heryerde hissediliyordu. Kabin görevlileri nazik olmaya çalışıyordu. Bazı isteklerimizi geçikmeli yerine getirdiler.

Seyahat tarihi: Aralık 2019
    • Koltuk konforu
    • Müşteri hizmetleri
    • Temizlik
    • Yemek ve İçecek
    • Ayak Koyma Alanı
    • Uçak İçi Eğlence
    • Paranızın karşılığını alın
    • Check-in ve biniş
Teşekkürler GEZGINHUSNU
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.