Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. TripAdvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“BİR DAHA ASLA !”
Avianca yorumu


Yorum Zamanı: 25 Eylül 2016

Aslında bu geç kalınmış bir serzeniş yazısı.
Çok kısa özetlemeye çalışacağım.
Çünkü detayıyla anlatmaya kalksam ciddi anlamda bir kaç sayfa yazmam gerekebilir. Bu yüzden çok net yazıyorum.
26 Ekim 2015 günü , 7 aylık hamile bir kadın ( Türk ) , eşinin check-in işlemleri için Lima Havaalanındaki Avianca kontuarlarında çalışan memurlara yalvarmaktadır.

Yolcular şaşkındır,hüngür hüngür ağlayarak derdini anlatmaya çalışan 7 aylık hamile kadını kimse dinlememekte ,suratına dahi bakıp cevap vermemektedirler.

Eşinin bileti kabul edilmemektedir , sorun budur.
Tek gidiş alınmıştır.
Çünkü İstanbul'a yaşamaya gidilmektedir.
Olay açıklanmasına rağmen dönüş biletinde ısrar eden hava yolu şirketine yeni bir dönüş bileti alınıp getirilir ancak bu bilet kabul edilmez.

Çünkü şirket rotayı beğenmemiştir ve asla Amerika üzerinden gerçekleşecek bir uçuşla geri dönemezsiniz , 3 ayı geçmişse giremezsiniz gibi saçma sapan bahanelerle Perulu eşi uçaklarına bindirmemekte kararlıdırlar.

Apar topar ,gerçek anlamda koşturarak ellerindeki az imkanlarla bir internet bularak , yeni bir dönüş bileti alırlar .
Bu sefer kabul etmek zorunda olan ve bahanesi kalmayan şirket ,sabah uçağına Perulu eşi bindirir.
Not : İlk aldırılan dönüş bileti için uyarı yapılmamıştır üstelik yani şöyle alamazsınız buradan alamazsınız gibi şeyler söylenmemiştir.

Sonuç ; 7 aylık hamile bir kadın (ben) , Perulu eşim havalimanının ortasında ağlamaktayız (gözümün önünden gitmiyor) ama Türkiye'ye bir şekilde vardık.

Bu yorum geç kalınmış bir yorumdu. Bir daha AVIANCA mı , asla ! Gözümün içine dahi bakmayan o görevli kadınları-adamları , bütün o stresi yaşatan memurları asla ve asla unutmayacağım.
Not: bu yorum asılsız değildir ve kamera kayıtları ile ispatlanabilir.

    • Müşteri hizmetleri (örneğin; tutum, özen, yardımseverlik)
    • Check-in ve Biniş (örneğin giriş kapısındaki performans ve hizmet)
Teşekkürler Yağmur M
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Bir Yorum YazınYorumlar (12.823)
Gezgin puanı
Gezgin tipi
Dönem
Dil
  • Diğer diller

2-6/12.823 yorum

Language Weaver
Bu yoruma İngilizce'den makine çevirisi yapılmıştır O nedir?
Makine çevirileri gösterilsin mi?
Yorum Zamanı: 7 Temmuz 2017

    • Koltuk konforu
    • Müşteri hizmetleri (örneğin; tutum, özen, yardımseverlik)
    • Temizlik
    • Yemek ve İçecek
    • Ayak Koyma Alanı
    • Uçak içi eğlence (Wi-Fi, TV, film)
    • Paranızın karşılığını alın
    • Check-in ve Biniş (örneğin giriş kapısındaki performans ve hizmet)
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Language Weaver
Bu yoruma İngilizce'den makine çevirisi yapılmıştır O nedir?
Makine çevirileri gösterilsin mi?
Yorum Zamanı: 7 Temmuz 2017

    • Koltuk konforu
    • Müşteri hizmetleri (örneğin; tutum, özen, yardımseverlik)
    • Temizlik
    • Yemek ve İçecek
    • Ayak Koyma Alanı
    • Uçak içi eğlence (Wi-Fi, TV, film)
    • Paranızın karşılığını alın
    • Check-in ve Biniş (örneğin giriş kapısındaki performans ve hizmet)
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Language Weaver
Bu yoruma İngilizce'den makine çevirisi yapılmıştır O nedir?
Makine çevirileri gösterilsin mi?
Yorum Zamanı: 6 Temmuz 2017

    • Koltuk konforu
    • Müşteri hizmetleri (örneğin; tutum, özen, yardımseverlik)
    • Temizlik
    • Yemek ve İçecek
    • Ayak Koyma Alanı
    • Paranızın karşılığını alın
    • Check-in ve Biniş (örneğin giriş kapısındaki performans ve hizmet)
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Language Weaver
Bu yoruma İngilizce'den makine çevirisi yapılmıştır O nedir?
Makine çevirileri gösterilsin mi?
Yorum Zamanı: 1 Temmuz 2017

    • Koltuk konforu
    • Müşteri hizmetleri (örneğin; tutum, özen, yardımseverlik)
    • Temizlik
    • Yemek ve İçecek
    • Ayak Koyma Alanı
    • Uçak içi eğlence (Wi-Fi, TV, film)
    • Paranızın karşılığını alın
    • Check-in ve Biniş (örneğin giriş kapısındaki performans ve hizmet)
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.