Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. TripAdvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Rekabete yenik düşmüş”
Alitalia yorumu


Yorum Zamanı: 30 Ağustos 2017 mobil cihaz aracılığıyla

Alitalia İtalya'nın ulusal havayolu olarak hiç beklediğim gibi çıkmadı. Timing, hizmet kalitesi ve ikramlar başarısız.

    • Koltuk konforu
    • Müşteri hizmetleri (örneğin; tutum, özen, yardımseverlik)
    • Ayak Koyma Alanı
    • Uçak içi eğlence (Wi-Fi, TV, film)
    • Paranızın karşılığını alın
1  Teşekkürler Sezgin Ö
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Bir Yorum YazınYorumlar (12.645)
Gezgin puanı
Gezgin tipi
Dönem
Dil
  • Diğer diller

7-11/12.645 yorum

Yorum Zamanı: 29 Ekim 2016

iki saate yakin rotar yapti ve bi sure sonra bilgilendirme bile yapilmadi. yolcular hicbiseyden habersiz ucak beklemeye basladi.

    • Koltuk konforu
    • Müşteri hizmetleri (örneğin; tutum, özen, yardımseverlik)
    • Temizlik
    • Yemek ve İçecek
    • Ayak Koyma Alanı
    • Uçak içi eğlence (Wi-Fi, TV, film)
    • Paranızın karşılığını alın
    • Check-in ve Biniş (örneğin giriş kapısındaki performans ve hizmet)
Teşekkürler Ediz R
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 20 Ekim 2016

Alitalya hava yolları ile Roma uçuşumda yapılan su ikramı bile bardak ile idi. Yiyecek ikramı hakkında bir şey demeyeceğim zira yoktu. Ama fiyatının düşüklüğü nedeniyle 1 sefer gidiş geliş yaptım ve mecbur kalmadıkça da yapmayacağım.

    • Koltuk konforu
    • Müşteri hizmetleri (örneğin; tutum, özen, yardımseverlik)
    • Temizlik
    • Yemek ve İçecek
    • Ayak Koyma Alanı
    • Uçak içi eğlence (Wi-Fi, TV, film)
    • Paranızın karşılığını alın
    • Check-in ve Biniş (örneğin giriş kapısındaki performans ve hizmet)
Teşekkürler 49mahal
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 7 Ağustos 2016

Koltuklar rahatsız, rötar var, ikram yok, kabin görevlileri ilgisiz. Daha ne olsun. Mecburen tercih etmiştim.

    • Koltuk konforu
    • Müşteri hizmetleri (örneğin; tutum, özen, yardımseverlik)
    • Temizlik
    • Yemek ve İçecek
    • Ayak Koyma Alanı
    • Uçak içi eğlence (Wi-Fi, TV, film)
    • Paranızın karşılığını alın
    • Check-in ve Biniş (örneğin giriş kapısındaki performans ve hizmet)
1  Teşekkürler Selim T
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 4 Ağustos 2016

Mayıs ayında alitalia ile Roma aktarmalı Santiago/Şili 'ye uçtum. Dönüş uçağımın saatini hava yolları değiştirdi ve Roma da 15 saat diğer uçağımı beklemek zorunda kaldım. vakit geçirebilmek için kabin bagajımla romada dolaşıp döndüğümde kabin boy bavulumdan eksta ücret talep ettiler, üzerinde ilk binişte yapıştırdıkları kendi bandrolleri olmasına rağmen vede standart ölçülere uymasına rağmen dudak uçuklatan ektra bagaj ücreti istediler. derdimi anlatamayınca istenilen parayı da vermek istemediğim için bavulumu hava alanında bırakmak zorunda kaldım. Dönüşte firmaya bildirmeme rağmen bir özür dileyen olmadı 2 aydır

    • Koltuk konforu
    • Müşteri hizmetleri (örneğin; tutum, özen, yardımseverlik)
    • Temizlik
    • Yemek ve İçecek
    • Uçak içi eğlence (Wi-Fi, TV, film)
    • Paranızın karşılığını alın
    • Check-in ve Biniş (örneğin giriş kapısındaki performans ve hizmet)
Teşekkürler nihal235
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.